البارت الثاني

1917 Words
البارت السابع قال مهند مالك بتتكلمي كده ليه بق*ف متضايقه ولا هتقوليلي بقي نصلح غلطتنا وابنك اللي فبطني ي بيبي قالت ملاك اي اللي انت بتقولوا ده الزم حدودك مهند قال طيب اقولك اي مالك طيب أجابت ملاك مفيش متضايقه شويه قال مهند متضايقه من اي يعني ملاك قالت مفيش عادي ي حبيبي مهند قال احم قولي اللي قولتي كده تاني ملاك قالت خلاص بقي مت**فنيش وحد خبط وليث دخل ملاك قالت ماشي ي حبيبي سلام اجاب مهند هتوحشيني اوي ي حبيبتي ملاك وانت كمان وقفلت الفون ليث قعد جنبها ملاك قالت خير ي ليثو في حاجه ليث قال بحزن لي ي ملاك ملاك قالت لي اي ليث قال انتي فاهمه لي بتعملي كده هو مش انتي بتحبيني ملاك قالت احم ليث بصراحه انت كان معاك حق انا مش بحبك انا بحبك عشان انت اللي ربتني مش حب اللي هو التاني وراجل وست و مشاعر ليث قام خرج بهدوء وحزن وملاك نامت ملاك شكلي قسيت عليه جامد بس هو اللي بيعاند ومش عايز يعترف وقسي عليا بس انا بحبه اوووي مش قادره اعيش من غيره ي رب هون عليا عند ليث دخل الاوضه وهو حزين ليث معقول معقول هتروح مني وانا مش عارف اعمل حاجه معقول تكون حبته بجد يعني هي بقت ليه مبقتش ليا معقول هتبقي ليه وهتبعد عني داليا شافته وحاسه بيه دخلت الأوضه داليا قالت ممكن اقعد اجاب ليث تعالي داليا قربت منه بهدوء ومسحت دمعته وملست عليه بحنان وقالت مقولتلهاش ليه انت اللي بتعمل في نفسك كده انا متاكده أنها بتحبك و مش بتحب مهند ده ليث قال ي رتني كنت اعترفتلها لما هي اعترفتلي ومكنتش جرحتها وفهمتها اني مش بحبها انا غ*ي غ*ي أجابت داليا لسه قدامك وقت اعترفلها ليث قال ي رب هون عليا داليا قالت خير ان شاء الله متقلقش ليث مسح دموعه وقال كنتي جايه لي في حاجه او محتاجه حاجه نقصاكي داليا قالت لا وبعدين أكملت ب**وف بصراحه انا كنت جايه اتكلم معاك شويه واخد رايك في حاجه اجاب ليث اي يحبيبتي اتكلمي انا سامعك داليا قالت بصراحه انا في حد يعني يعني اجاب ليث اي ي حبيبتي قلقتيني قالت داليا بيحبني ليث ابتسم وفرح وقال بجد طيب مب**ك ومين بقي سعيد الحظ احكيلي وعرفتي ازاي احكيلي داليا ابتسمت وطلعت فونها وورته رسايل أنها كانت بتجيلها وحد بيقولها بحبك امتي يجي اليوم واللي اعرفك بيه تصبحي علي جنه فقالت إنه رساله جتلها بالغلط وكده قعد كل يوم تقريبا يبعتلها لحد ما شافها وطلع هو زميلها ومعاها من وهما صغيرين واعترف بحبه ليها اخيرا وقالها أنه بيحبها من زمان من ايام الثانويه ليث قال وانتي عملتي اي ملاك ولا حاجه ات**فت جدا وسبته ومشيت الكلام ده لما اعترفلي من كام يوم من ساعتها وهو كل ما يشوفني يقولي كده ويتعامل معايا بكل احترام ويسلم عليا وكده اجاب ليث انتي بتحبي داليا ات**فت ووطت راسها الأرض وهزت راسها بمعني اه ليث حضنها وقال بتحبيه أوي شكلك داليا هزت راسها باه وفرحانه جدا وليث اول مره يشوفها كده ومبسوطه كده ليث قال ربنا يهنيكي ي حبيبتي داليا قالت انا متاكده أنه هيجي فيوم وهيبقي عايز يقابل عمي بس انا مش عارفه اعمل اي عشان كده جيت اقولك ليث قال مش نتي بتحبيه واتاكدتي أنه بيحبك داليا هزت راسها باه ليث قال طيب فين المانع أجابت داليا انا جيت اقولك وأسألك عشان انا خايفه يكون مش بيحبني ويعمل زي ما بابا عمل ليث حس بيها وبخوفها وقال متخافيش خليكي قويه كلهم مش زي بعض أجابت داليا بس انا خايفه اخد خطوه ممكن يك و بيضحك عليا ليث قال متخافيش وانا جنبك اهو محدش يقدر يضحك عليكي طول مانا معاكي وجنبك داليا هزت راسها وحست بالأمان وبعد كده قامت راحت أوضتها ونامت وليث كمان نام تاني يوم الصبح كلهم قاعدين ع السفره وفجاه دخلو ناس ودول أهل ملاك وعايزين ياخدوها ليث بصدمه استوووووووب البارت الثامن ليث بصدمه قال ايييه محدش هياخد ملاك ليث مش مصدق نفسي مش هياخدوها مني لا محدش هياخدها مني علي استغل الفرصه وقال اسمعونا مش هتقدروا اصلا تاخدوا ملاك عشان هي مرات ليث كلهم قالوا ايييه علي قال هو لسه هيتجوزها كتب كتابه عليها النهارده بالليل مش كده ي ليث ليث مش فاهم حاجه وقال اه اه الاب قال بس دي بنتي وانا مش هسيبها ليث قال بغضب دلوقتي بنتك لا انساها انا عرفت انك انت كنت بتنزلها تشغلها وكمان تخ*ف الاطفال وتنزلهم تشغلهم ليث ي جماعه لما لقاها سألها وعرف من ابوها واهلها وسأل عنهم وعرف ليث قال احسنلك تطلع بره احمد ابو ملاك قال بس دي بنتي ليث قال بس خلاص هتبقي مراتي وعشان تصدق كتب الكتاب مش هيبقي بالليل هيبقي دلوقتي وبعت جاب المأذون وكتبوا الكتاب فعلا ليث قال ملاك مراتي ومحدش هيقدر ياخدها مني احمد بخبث قال ماشي ي ليث ومشي علي قال مب**ك طبعا انا عملت كده ي ليث انقذتكوا من الموقف يلا ي ملاك انقلي حاجاتك فاوضه جوزك وملاك طلعت تنقلها علي انا ما صدقت تيجي الفرصه دي عشان يتجوزا انا متاكد انهم بيحبوا بعض وليث بيموت فيها بس هو بيقاوح انا مبسوط اووي اني عملت كده ربنا يفرحهم ي رب ليث دخل الاوضه وقال ملاك انا عملت كده عشان انقذك بس من الموقف مش عايزك تزعلي ليث انا بحبها اوووي انا فرحان اووووي ودي فرصه وجتلي بس انا خايف اظلمك معايا ي ملاكي ملاك قالت بخبث لا مش زعلانه بس مش عارفه اقول اي لمهند حبيبي ليث قال بغيره وغضب مهند اي وزفت اي وبعدين اي حبيبك دي لو مش واخده بالك ي مدام فانا ابقي جوزك وليث سابها وخرج ملاك ابتسمت وكلمت مهند ملاك حكتله ع اللي حصل مهند قال انا مش مصدق يعني كده مش هنكمل فالخطه الجوازه جتلك لحد عندك هههههههه ملاك كانت متفقه هي ومهند يعملوا الفيلم ده علي ليث وعلي كان عارف وملاك كمان عارفه أن داليا سابت ليث وداليا هي اللي قالتها وقالتلها ع أن ليث بيحبها وهي اللي اقترحت ع ملاك كده ودي خطه منهم يعني ملاك وداليا وعلي هما اللي خطتوا كده ملاك دخلت تاخد شاور ونسيت هدومها قالت ليث لسه مجاش من بره وخرجت لافه فوطه ليث فاللحظه دي كان بيفتح باب الاوضه وشافها أنصدم وتنح من جمالها وعمال يقرب منها وهي ترجع لورا لحد مالزقت فالحيطه ملاك هو ماله تنح كده هو علق ولا اي انا متاكده أنه بيحبني بس هو بيقاوح ليث هي حلوه كده لي حاسس احساس غريب وقلبي بيدق جامد ليث قال انتي ازاي حلوه كده ملاك قالت ليث أبعد اجاب ليث لي مش انا جوزك ملاك قالت بقوه لا ي ليث احنا جوازنا ع الورق بس وزقت ايده ودخلت الحمام تاني وابتسمت بخبث وقلبها بيرقص من الفرحه وبعد شويه طلعت كانت لابسه بيجامه برمودا سوده وسايبه شعرها وليث تنح راحت هي بهدوء قعدت علي السرير ملاك قالت ليث اجاب ليث اممممم ملاك قالتله هو انت هتنام فين ليث قالها هنا ع السرير ملاك قالتله وانا ليث قالها هنا ع السرير بردو ملاك قالتله بس مينفعش ليث قالها ولي أن شاء الله انا جوزك علي سنه الله ورسوله ملاك قالتله صح بس جوازنا ع الورق وهنتطل لسه مكملتش الكلمه لقت ليث بيقرب منها يبوسها من شفايها وهي عماله تض*به ع ص*ره عشان يبعد واخيرا هو بعد ملاك وشها احمر خالص وموطيه للأرض ليث قالها اوعي اسمعك تنطقي الكلمه دي تاني وراح نام ع السرير وشد الغطا ملاك راحت تنام ع الكنبه وليث لاحظ بس محبش يضايقها وقال يسيبها براحتها بعد فتره ملاك نامت وليث لسه صاحي وقام شالها من الكنبه نيمها جنبه وخدها ف حضنه وراح فنوم عميق تاني يوم ملاك صحيت لقت نفسها نايمه ف حضن ليث ابتسمت وقربت منه لمست وشه ليث قال انا عارف اني حلو ملاك قالت له انت صاحي وبعدين انت لي جبتني هنا وازاي تنيمني ف حضنك كده ليث قالها قولت عشان ضهرك ميوجعكيش وقام وسابها ودخل الحمام وملاك ابتسمت ملاك انا عارفه أنه بيحبني بحبه دي حاجه قليله انا بعشقه نزلوا ع الفطار تحت ملاك قالت صباح الخير ي بابا وباسته من خده اجاب علي صباح الخير ي حبيبتي ليث صبح ع ابوه هو كمان وقعدوا ع السفره فمكان تاني شخص مجهول بيتكلم مع حد بمش هسيبها هنتقم منها مجهول ٢ قاله معاك حق ي بيبي ده انا بكرها كره ملاك دي مجهول قال طيب بقولك اي وحشتيني إجابته مجهول٢ وانت كمان وفكتله زراير قميصه وهو قلعها البلوزه وفعلوا ما حرمه الله عند ملاك وليث ملاك بتجهز ليث دخل عليها ليث قالها انتي بتلبسي ورايحه فين ملاك قالت له خارجه الدرس ليث قالها طيب تعالي اوصلك أجابته ملاك ماشي ومشيوا هما الاتنين ليث وصل ملاك قالت له سلام ي ليثو وباسته من خده ليث قالها سلام خلي بالك من نفسك وملكيش دعوه بحد وانا هبقي اجي اخدك أجابته ملاك حاضر يلا باي ونزلت ف ولد مراقبها من بعيد بقي كده وبتعملي عليا انا الشريفه والله لاوريكي عدي اليوم عادي جه الولد ده راح لملاك ممكن اتكلم معاكي شويه ملاك قالت له انا مش بتعامل مع حد معرفوش الولد قالها طيب ممكن بس نتكلم عادي واخد منك الدروس أجابته ملاك ماشي الولد قعد يتكلم مع ملاك وبعد كده جاب لها عصير وأصر أنها تشربوا وهي شربتو وداخت وهو اخدها مكان ما وابتدي يتهجم عليها وهي تزقوا أبعد عني ي حيوان أنت انتي هتعملي علينا الطاهره الشريفه انا شوفتك وانتي بتبوسي راجل فالعربيه ملاك قالت له ده جوزي وهو مسك هدومها قطعها وابتدي يتهجم عليها دخل ليث ونزل في ض*ب ملاك قالت ليث الحقني همووووت ليث جري عليها وأمر الحراس ياخدو الولد فالمخزن ليث شالها ولبسها جاكيته وراح بيها ع المستشفي دكتوره بسرعه جت دكتوره أيوه انا هنا ليث قال عايز دكتوره نسا أجابته الدكتوره ايوه انا ليث قال عايز اعرف هي بنت ولا لا وكمان هي تعبانه مش عارف مالها الدكتوره قالت تمام حضرتك خليك هنا بعد شويه الدكتوره قالت هي بنت ولكن اجاب ليث اي أجابته الدكتوره اخدت دواء بيطلب ع*لا*قه جس*ديه ليث بصدمه قال ايييييه طيب وعلاجه اي الدكتوره قالت علا**قه ج**يه تمام ودخل عند ملاك ملاك قالت له اه ليث مش قادره هموت أجابها ليث احنا خلاص هنروح اهو بس حاولي باني عادي عشان لو حد شافنا مش عايز حد يعرف وليث أحدهما وراحوا ومكنش في حد فالبيت طلع اوضتهم ملاك قالت اه ليث مش قادره هموت فين العلاج ليث قال ملاك الولد ده شربك حاجه يعني ملاك قالت في أي ليث قال شربك دوا يخلي جسمك يطلب عل**ه جس*ه ملاك قالت اه الحيوان منه لله اه وبتبكي جامد أجابها ليث ملاك انا اسف بس ملاك قالت ماشي ماشي انا موافقه بس اخلص من التعب ده ليث قرب منها وقال اول ماتحسي أن التعب راح عرفيني ملاك قالت ح حاضر بس بالراحه ليث قال متخافيش مش انتي بتثقي فيا ملاك هزت راسها باه طيب غمضي عيونك وكان مفيش حاجه خالص نسيبهم شويه بقييي ف مكان تاني شخص مجهول قال والله ما هسكت علي اللي حصل ده وهأخد حقي من ليث عند ملاك وليث ليث بعد عنها برضي بعد ما شاف دماء عذ*ريتها ليث قال مبرووك عليا انتي ملاك قالت انا انا عايزه انام ليث قال نامي ي روحي وملاك حضنته ونامت بعد ساعتين ليث صحي لقي ملاك نايمه ف حضنه ابتسم وهو فرحان جدا اصلا من جواه عشان اللي حصل بينهم لانه معملش كده عشان هي كانت تعبانه وكده لا فعلا هو بيحبها ونفسه تكون مراته بجد ليث انا فرحان اوووي ان حصل مابينا كده انا معملتش كده عشان هي تعبانه بس انا عملت كده عشان انا كمان بحبها ونفسي نبقي ازواج حقيقيين قام اخد شاور. وطلع من الحمام ولبس بنطلون قطني وملبسش تيشرت وملاك صحيت بصت لنفسها افتكرت اللي حصل بينهم وات**فت ملاك انا بقيت مراته رسمي بقيت مراته قولا وفعلا انا فرحانه اوووي ليث قال انتي لسه تعبانه ولا اي أجابته ملاك لا انا كويسه عايزه اقوم عشان اخد شاور ليث قال هتقدري تقومي ملاك قالت اه ولسه هتقوم حست بدوخه وكانت هتقع لولا ليث مسكها ليث قالها مالك أجابته ملاك حسيت بدوخه فجاه ليث قالها عشان مكلتيش وعشان نزلتي دم ده طبيعي ليث شالها ودخلها الحمام وملي ليها البانيو مايه دافيه وحطها في ملاك قالت ب**وف خلاص اطلع ليث قالها لو احتاجتي حاجه طيب اندهيلي وطلع استوووووووب
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD