البارت الثالث

1825 Words
البارت التاسع ليث قالها لو احتاجتي حاجه طيب اندهيلي وطلع بعد شويه ملاك طلعت كانت لابسه بنطلون واسع رصاصي وتيشرت كت وشعرها مبلول وليث كان قاعد عالفون وهي قعدت عشان تنشف شعرها ليث جه من وراها مسك السشوار ليث قالها فاكره وانتي صغيره كنتي بتخليني انشفلك شعرك واسرحلك اجابته ملاك بابتسامه هي دي حاجه تتنسي قال ليث طيب خليني انشفلك شعرك واسرحلك أجابته ملاك ماشي وليث شغل السشوار بينشفالها شعرها وبعد كده سرحو ليها وعمله ديل حصان ملاك باسته من خده وقالت له شكرا ي ليثو ليثو شدها من أيدها قعدها عالسرير وجاب صنيه اكل قال ليث يلا كلي عشان نزلتي دم ومكلتيش حاجه وهيجيلك هبوط قالت ملاك بس انا مش حاسه بالجوع قال ليث لا لازم تكلي اجابه ملاك حاضر بس كل معايا ليث قال بابتسامه ماشي وكلوا هما الاتنين بعد شويه تليفون ملاك بيرن ليث مين بيرن اجابته ملاك ده مهند انا مش عارفه اقولوا اي ي ليث هو لسه ميعرفش وانا مش هقدر اقوله عشان احنا بنحب بعض لكن انا وانت اتجوزنا عالورق بس قال ليث عالورق امال اللي حصل بينا النهارده ده اي قالت ملاك له حصل كده عشان كان لازم يحصل عشان كنت تعبانه مش عملت كده عشان كده بردو ولا في حاجه تانيه قالت كده بخبث قال ليث اه اه عملت عشان كده هيكون عشان اي يعني أحنا اصلا متجوزين عالورق بس ولولا تعبك مكنش حصل بينا كده اصلا ملاك قالت صح انا هكلم مهند بقي ليث انا عملت كده عشان بحبها مش عشان تعبك ي رتني اقدر اقولك أن انا عملت كده عشان بحبك ونفسي جوازنا يبقي حقيقي لاني بحبك بس انتي فاهمه أنه عالورق واني مش بحبك وفاهمه اني عملت كده عشان تعبك مش عشان بحبك بس انا عملت كده عشان بحبك ملاك تتحدث مع مهند الو ي مهند عامل اي ي حبيبي ليث بصلها بصه وهي كانت ماسكه نفسها بالعافيه قالت ملاك لمهند معلش معرفتش ارد عليك قال مهند هو ليث جنبك ولا اي قالت ملاك اه انت عامل اي اجاب مهند هههههههههههه يخرب عقلك كويس قالت ملاك وانت كمان أجابها مهند انتي كده هتخلي يولع فيكي قالت ملاك طيب سلام خلي بالك من نفسك وقفلت مع مهند بصت لليث لقته قاعد حزين وبيبصلها بحزن قالت ملاك في أي ي ليثو مالك أجابها ليث بتحبيه أوي كده ملاك قالت بخبث اه بموت في ده انا حتي مش عارفه اقوله ايه ونفسي جوازه دي تنتهني قال ليث ربنا يفرحك قال كده بدموع وقام ملاك شكلي جرحته اوي واتضايق بس هو اللي مش عايز يعترف وجرحني ونامت بعد تفكير طويل وليث فضل سهران النوم غلبه ونام هو كمان تاني يوم الصبح كل واحد بدأ يقوم ويجهز نزلوا اتجمعوا عالفطار فطروا وملاك راحت دروسها وليث فالشركه بالليل حصل حاجه غريبه ليث اتاخر بره وجت رساله لملاك اكيد بي**نك هو متجوزك عالورق بس الدليل اهو جاتلها صوره ليث مع بنت مره وهي حضناه ومره هي معاه فالعربيه ملاك زعلت جدا وقعدت تعيط ملاك مستنيه اي منه هو متجوزك عالورق بس وقعدت تعيط ولما حست أن ليث جه بالعربيه عملت نفسها نايمه وهو دخل فكرها نايمه بجد غير هدومه ونام وهي فضلت صاحيه بتفكر وزعلانه جدا وحزينه شخص مجهول انا مش طايق نفسي مش طاايق أجابته البنت قائلة اهدي بس ي مهند ي حبيبي قال مهند هنتقم منها ومنه مش هسيبها ي سهي قالت سهي خلاص اهدي ثم أكملت بوقاحه تعالي اعدلك مزاجك وراحت قعدت علي رجله وأيده حوالين رقبته وبتفكله زراير القميص وهو متجاوب معاها وفعلوا ما حرمه الله مهند انا حبيت ملاك بجد ومش هقدر اعيش من غيرها سهي انا بحبه اوووي بحب مهند اوووي نفسي يحبني زي ما بحبه احساس صعب اوووي لما تشوف اللي بتحبه بيحب حد تاني ولا شايفك اصلا عند داليا قاعده فالجامعه جه شخص قال ممكن اقعد أجابته داليا اتفضل ي حسام قال حسام احم ممكن بقي تجيبي رقم عمك عشان عايز اخد منه معاد واجي اتقدملك قالت داليا ب**وف اهو الكارت اللي في رقم عمي بعد اذنك وقامت وهو بصلها بحب وعشق حسام انا حبيتها اووي من اول ما شوفتها بحبها من ايام ما كنا صغيرين واخيرا الحلم هيتتحقق داليا ربنا عوضني خير وحبيت حسام جدا عند ملاك وليث كل واحد يوم خلص وروحوا البيت بس ملاك مش بتتعامل مع ليث خالص وليث كذلك بعد كده جت رساله لليث صوره ملاك وهي مع مهند وماسك أيدها ليث طبعا اتضايق والدم غلي فعروقه ليث مستني اي منها ماهي مبتحبنيش معقول ي ملاكي اه ي وجع قلبي ملاك طلعت وقالت انا عايزه اتطلق طبعا هي بتقول كده لأنها شاكه في ليث ف سره اكيد عايزه تطلق عشان تروح له ليث مردش عليها وراح نام وهي دمها اتحرق وخدت مخده وراحت نامت علي الكنبه وكل واحد منهم بيفكر فاللي جاي والخيانه والنوم غلبهم وناموا تاني يوم الصبح كلهم علي الفطار قالت داليا احم بابا اجاب علي اي ي حبيبتي قالت داليا عاوزه حضرتك فموضوع بعد اذنك لما تفطر قال علي ماشي خلصوا فطار وعلي وداليا دخلوا اوضه المكتب وداليا حكتله علي حسام وأنه بيحبها وهي بتحبه وهي ادته الرقم بتاعه وهو هيكلمه عشان ياخد معاد علي فرح وحضنها وقالها بجد ي حبيبتي مب**ك فرحت اوي عند ملاك قابلت مهند وقاعده معاه فمكان عام وبتتكلم معاه وكده عند ليث كان فالشركه دخلت السكرتيره السكرتيره قالت بدلع اتفضل قال ليث بجديه شكرا أتفضلي انتي وروح البيت قعد حزين جدا وفي دمعه نزلت منه غصب عنه ملاك جت مسحت الدمعه دي بكفوفها الصغيره الرقيقه ملاك قالتله مالك ليث قالها بحزن هو انتي بتحبي مهند اوي كده وخلاص هتسبيني لوحدي ملاك بدموع عليه وعلي حزنه الشديد ودموعه اللي بتنزل منه قالت لا مش هسيبك قال ليث امال عايزه تطلقي لي وكمان بتحبي ملاك قالت له كنت بعاقبك حقك عليا وحضنته بحنيه وحب وطبطبت عليه مش هسيبك مقدرش اسيبك واعيش من غيرك صدقني وطلعت من حضنه مسحت دموعه وباست ايده قال لها ليث انا كمان عايز اعترفلك اعترفلك اني بحبك وعمري مابطلت فيوم اني احبك رفضت وجرحتك انا عارف بس كنت خايف لتكوني انتي بتحبيني عشان انا اللي ساعدتك من وانتي صغيره وربيتك بس صدقيني انا بحبك حتي اليوم اللي حصل في العلاقه ده انا عملت كده معاكي عشان بحبك مش عشان انتي كنتي تعبانه بس لا عشان كمان بحبك وكان نفسي جوزانا يبقي حقيقي متفكريش أن عملت كده عشان تعبك لا عشان بحبك وبتمني جوزانا يبقي حقيقي قالت ملاك وانا كمان بحبك وبموت فيك وكنت بعاقبك بس وحكتله علي كل حاجه وأنها مش بتحب مهند وان ده خطه ليث بصدمه قال يعني يعني دي خطه قالت ملاك بضحك اهههه بس رجع بان علي وشها الحزن بس انت خنتني وانا زعلانه منك عملت كده لي ليث باستغراب قال عملت اي ملاك طلعت الصور وورتهالوا قال ليث بصدمه دي واحده انا خبطها بالعربيه وبعدين انا فكرتك مش بتحبيني أو اتاكدت عشان كده كنت زعلان وبعيط فكرتك هتطلقي مني عشان جتلي صور ليكي وانتي ومهند مع بعض اتاكدت انك بتحبي وبعديها انتي طلبتي الطلاق فكرت انك عشان بتحبي وعاوزه تتجوزي عشان كده كنت بعيط وزعلان وبقولك عاوزاني أطلقك وهتسبيني ملاك قالت له بصدمه لا انا ومهند زي الإخوات واحنا كنا بنتاقبل عادي عشان الخطه وكده وانا بتعبره اخويا عشان كده بيساعدني ليث قال بصدمه كده في حد كان بيعمل كده معانا احنا الاتنين عن قصد وعاوز يوقعنا ف بعض بس مين قالت ملاك مش عارفه انا خايفه متسبنيش وحضنته ليث طبطب عليها وقال لها متخافيش ي حبيبتي طول مانا جنبك ملاك قالت ربنا يخليك ليا ي حبيبي ولا يحرمني منك ابدا ليث قال طب اي وغمز أجابته ملاك اى ليث هتعرفي دلوقتي وشالها ملاك شهقت ملاك قالت له انت بتعمل اي نزلني ليث قالها شششش النهارده اعتبريها دخلتنا وغمز وحطها عالسرير ليث سألها وقالها موافقه ملاك هزت راسها باه وذهبوا الي عالمهم الخاص ليث مش مصدق نفسي حاسي اني طاير من الفرحه اخيراا اوعدك ي ملاكي اني احافظ عليكي من العالم كله ملاك شوفت فعينه الحب مكنش وقت خجل خالص انا بموتت فيه وفي تاني لقاء بيننا ي صغيرتي اعدك بأن احافظ عليكي تاني يوم الصبح ليث صحي لقي ملاك نايمه ف حضنه ابتسم ملاك صحيت وقالت صباح الخير ليث قال لها صبحيه مباركه ي عروستي ملاك ات**فت وقالت وسع عايزه اقوم اجاب ليث بخبث ماتقومي ملاك قالت وسع الملايا ليث قالها تؤتؤ قومي كده ملاك شهقت وقالت عيب ليث قال لها علي اساس اني مشوفتش كل حاجه فيكي يعني ملاك قالت علي فكره انت قليل الادب ليث قال انا هوريكي قليل الادب هيعمل اي وشالها فجاه ملاك شهقت ملاك قالت ليث نزلني بتعمل اي ليث قالها هناخد دش سوا قالتله ملاك انت قليل الادب رد وقال ليث وزودي سافل ووقح كمان هههههههههههه ونسبهم بقي عدي اليوم عادي جه بالليل ملاك كانت قاعده ف حضن ليث بيتف*جوا عالتليفزيون فجاه ملاك مسكت ايد ليث جامد ليث قال بقلق مالك ي ملاك قالت ملاك مش عارفه حسيت بوجع فبطني فجاه قال ليث من اي أجابته ملاك مش عارفه قال ليث يمكن عشان مش بتاكلي كويس الباب خبط الشغاله قالت العشا جاهز ونزلوا عالسفره اتعشوا ليث طلع دخل الاوضه اتصدم لما شاف ملاك نايمه علي الارض وماسكه بطنها جري عليها ليث لما شوفتها كده قلبي وجعني مش بستحمل الهوا عليها ليث قال ملاك حبيبتي مالك فيكي اي أجابته ملاك بطني وجعاني اوي ليث قومها ملاك قالت عايزه ادخل الحمام ليث دخلها ملاك قالت خلاص اطلع انت وليث طلع ملاك اتاخرت وليث رايح جاي قلقان لحد ما خد باله أن في دم عالسرير اتخض واتنفض فضل يخلط عالباب وقال ملاك حبيبتي افتحي انتي كويسه انتي بتنزفي حاسه باي متت**فيش مني ملاك طلعت وقالت له ده مش نزيف ده شئ طبيعي ليث قالها ازاي يعني أجابته ملاك ب**وف دي عادتي ليث فضل عاقد حواجبه لحد مافهم وبعد كده ارتاح لما عرف أنه مش نزيف ليث قالها طيب تعالي وخدها نامي علي ضهرك وراح جاب مايه دافئه وجاب فوطه وفضل يعمل كمادات علي بطنها لحد ماهي هديت شويه وراحت فالنوم وهو حضنها ونام جنبها تاني يوم الصبح ليث صحي ملقاش ملاك جنبه اتنفض لحد ماشافها قاعده فالبلكونه جري عليها ليث قالها ملاك حبيبتي انتي كويسه أجابته ملاك اه ليث قال لها طيب مالك أجابته ملاك بحزن ماليش ليث دخل الحمام وطلع ملاك قاعده فالبلكونه نفس القعده متحركتش وليث فضل مراقبها وواخد باله من تصرفاتها وان هي متحركتش من البلكونه راحلها ليث قال لها ي حبيبتي مالك قالت ملاك ماليش ليث قالها فيكي اي تاعبه روحي معاكي لي مش انا ليث حبيبك وكل حاجه بالنسبالك اللي بتطمني وانتي معاه وبتترمي فحضنه ملاك رمت نفسها ف حضن ليث وعيطت جامد وقالت انا محتجالك اووي ليث بيحضنها جامد ونفسه يدخلها جوه ضلوعه وقال عيطي ي حبيبتي عيطي طلعي كل اللي جواكي ملاك عيطت جامد وحضنته اكتر بعد شويه هديت ليث قال لها هديتي ملاك هزت راسها بأه ليث قال انا جنبك اهو متخافيش لو جرالي حاجه فالوقت ده هسيبك بس أجابته ملاك بعد الشر عليك ليث طبطب عليها وملاك فجاه قربت من ليث وباسته علي شفايفه وليث كان مصدوم فالاول من فعلها بس بعد كده اتجاوب معاها وعمق القبله اكتر والقبله استمرت لدقائق وبعدوا عن بعض عشان يقدروا يتنفسوا ملاك قالت ب**وف اسفه ليث شالها وحطها عالسرير وقبلها قبلات مختلفه وعلي عنقها ملاك قالت ليث مينفعش ليث بعد عنها وحس انها م**وفه حب يتوه فالموضوع ليث قال اي رايك اخد اجازه النهارده وتقومي تلبسي ونخرج ملاك قالت بجد قال ليث اه اي رايك قالت ملاك ماشي وحضنته جامد انا بحبك اوي ي ليثو أجابها ليث وانا بعشقك ي عيون ليثو وبعدين بطلي دلع بقي انتي جايه تتدلعي عليا دلوقتي ملاك ضحكت استوووووووب
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD