الفصل الثاني

2977 Words
وفي الشركه يدخل ليث الي مكتب ادم ليجده يجلس بغضب شديد لينظر له باستغراب ليقول :مالك لينظر له ادم بغضب ليجيبه :مفيش ...انت اللي مالك قالب وشك لي ليقول له ليث :انا اللي سألت الاول ليزفر ادم بشده ليقول له :اتخانقت انا وفرح لينظر له ليث ليقول :لي ليحكي له ماحدث ليقول له 'ليث :هي متعرفش انها تبقي اختك في الرضاعه لينظر له ادم بغضب :معرفش ليردف ليث :طب انت لي مفهمتهاش داا ليجيبه بغضب شديد :بعد ما لقيتها بتتكلم بالاسلوب داا خفت اتعصب عليها اكتر من كداا ومحسش باللي هعمله مقدرتش اتكلم صوتها العالي عصبني ليكمل وهو ينظر الي حزن صديقه :وانت مالك مضايق لي ليقول له ليث :ايسل لينظر له ادم باستغراب ليقول :لا متقولش انت .. ليقاطعه ليث ليقول :بحبها من زمان بس مش هينفع ليقول له ادم بعدم فهم :لي انشاء الله :عشان فرق السن اللي بينا انا عندي 33 وهي عندها 19 سنه ..الفرق بينا ١٤سنه عادي كداا ليقول له ادم :علي فكره في ناس بيكون فرق السن بينهم اكبر من كداا كمان وبيكملوا حياتهم عادي وبيكونوا مبسوطين كمان لينظر له ليث ليقول بغضب :لا طبعاا انا لو عملت كداا ابقي بظلمها معاياا ليقول له ادم :وهي لو حبت واحد دلوقتي انت هتحس بأي لينظر له ليث بغضب ليقول :نععععم .واحد مين ليضحك ادم عليه ليقول :دي البت لو واحد اتقدملها انت ممكن تقتله ..يبقي اتحرك قبل ما تروح منك لينظر له ليث بغضب وهو يفكر في حديثه هل ممكن ان تكون صغيرته لغيره وهو يراها معه هكذاا وفي مكتب زين كان يجلس ليدخل له حازم لينظر له زين ليقول :انت جيت دلوقتي لي ليقول له حازم :موضوع اي اللي عاوزني في قلقتني ليقول له زين بتردد : حازم انت صاحبي من زمان جداا ومتربين مع بعض ليقول له حازم :في اي ياعم عارف ..انت اكتر من اخويا ليقول له زين :طيب انا بحب صباا من زمان لينظر له حازم ببرود ليكمل زين بصدمه :انت كنت عارف ليقول له حازم بمرح :يابني مصر كلها عارفه من وانتوا صغيرين ..انت مش فاكر كنت بتعمل اي لما تلاقيها مع ولد في المدرسه او حاجه ليضحك زين وهو يتذكر خناقاته في صغره بسبب غيرته عليها ليقول له :المشكله ان بعد ما سافرت وانا في الكليه السنتين دول صباا بعدت عني ليقول له حازم :فعلاا انا حسيت بحاجه غريبه من وقتها صبا علي طول زعلانه وانت كمان اتغيرت اوووي يازين من وقتها ليقول له زين بغضب :كله بسبب اختك .وبسبب عنادها ليضحك حازم عليه ليقول :بقاا صباا تعمل فيك كداا ياوحش ..والله عيب ليقول له زين بغضب :انت بتضحك ... دي مطلعه عيني وبصراحه ماصدقت انها هتفضل معانا الاسبوع داا لينظر لحازم ليكمل :ومقدرتش اعمل حاجه غير لما اقولك عشان انت صاحبي ليقول له حازم بحب انا مش هلاقي لصباا حد احسن منك ياصاحبي ومتأكد انك بتحبها وهتخاف عليها كمان ليبتسم له زين ويحتضنه بشده ليقول له حازم :انا همشي بقاا عندي شغل كتير اشوفك في البيت ليومأ له زين ويذهب حازم ليجلس زين وهو يفكر بمعذبه قلبه وهو يبتسم علي عنادها معه وخوفها منه .. ............................ وبعدما انتهي زين من عمله ليتصل بصبا ولكنها لاتجيب عليه لينظر الي الهاتف بغضب ليقول لنفسه :عارف انك هتتعبيني يا صباا .. بس يارب اقدر اتحكم في عصبيتي مش عاوزك تخافي مني ابداا ليخرج من المكتب بل من الشركه بأكملها ويأخذ سيارته ليتجه الي جامعتها وعند صبا بعدما انتهت من جامعتها لتجد زين يتصل بها لتنظر الي الهاتف وهي تبتسم ولكن تقول بخبث وغضب من تصرفاته واوامره :والله لخيلك تتربي يا زين ولم تجيب علي الهاتف وهي تنظر له بخوف من رده فعله لتخرج من الجامعه ليوقفها شخصاا ما ليقول لها :احم انسه صباا لتنظر له صبا ليكمل :انا اسف بس انا كنت بشوفك علي طول في الجامعه وبصراحه يعني انا معجب بيكي لتنظر له بعدم فهم لتقول :نعم ليقول لها بسرعه :مش قصدي والله انا قصدي اني عاوز اتقدملك وفي اقل من ثانيه كان الشاب ملقي علي الارض اثر لكمه قويه من زين الذي جاء وسمع ما قاله ليوقفه وهو يكيل له لكمه اكبر ليقول له بغضب :كنت بتقول اي بقاا ياروح امك ...معجب بيها وعاوز تتقدملها ليض*به في وجهه مره اخري ليكمل :داا انا هخليك تقدم بس في الجنه انشاء الله لتقترب منه صبا بخوف لتقول له وهي تحاول ان تبعده عنه :زين كفااايه والنبي خلاااص ولكنه اكمل ض*به فيه بشده حتي سقط الرجل علي الارض ليأخذها من يدها وهو يدفعها بسيارته ويركب هو ايضاا ويذهب لتقول له صباا بغضب من تصرفه :زين اي اللي انت عملته داا ..تلاقيه مات لينظر لهاا ليوقف السياره بغضب وهو يجذبها من يدها بقوه ليقول لها :وانا حذرتك الصبح مش كداا م***ع حد يقرب منك كنتي واقفه بتتكلمي معاه لي اساساا لتقول له بغضب :علي فكره انت ملكش دعوه بتصرفاتي ..حتي لو في حد في حياتي متتدخلش ومش من حقك انك تض*به بالشكل داا ليرفع يده في الهواء وهو يهوي عليها بصفعه قويه ليقول لها بغضب :انت ملكي لوحدي ..وخلي داا في مخك سامعه لتنظر له صبا بصدمه من فعلته وهي تبكي ولكن عندما رأي دموعها حتي وعي لما فعله لينظر لها بحزن ليقول بعصبيه شديده :انت مصره تطلعي عصبيتي عليكي واناااااا بحاول ابعد عنك وووومتحمل عنااااادك داا وكل حاجه بتعمليها ..بس هتعاندي يكون معااااااياا لوحدي مش تروحي تقفي مع اي راجل وتعانديني بدااا لتقول له ببكاء وغضب :انا بكرهك ليقترب منها وقد اعماه غضبه ليلتهم شفتيها بسرعه في قبله وهو يعاقبها علي ما قالته وهو يعلم انها تحبه بشده ليبتعد عنها بعد فتره ليقول لها بغضب وهو مازال قريب منها بشده :عارف انك بتحبيني ..وم***ع اساسا تفكري في حد غيري او تنطقي اسم حد غيري لتنظر له بخجل شديد لتقول له :ممكن تروحني لينظر لها بغضب ليقول لها :بصيلي وانا بكلمك لتنظر له وهي تبكي بشده ليرق قلبه علي طفلته الصغيره ليمسح لها دموعها وهو يقول لها بهدوء :مشوفكيش تاني مره واقفه مع اي راجل ....ساااااامعه لتومأ له بخوف شديد ليذهب هو الي المقود مره اخري ويتحرك بسيارته وهي بجانبه تبكي ب**ت وعندما وصلوا لتنزل صبا بسرعه وهي تركض وكأنها تهرب منه ومن غضبه ايضاا لينزل هو ايضاا ويتجه خلفها وعندما وصلوا لتذهب صبا الي غرفتها ويتجه هو الي الرجال الذين يتجمعون في مكانهم ليقول لهم : ازيكم يا جماعه ليقول له والده :زين تعالي عاوزك ليذهب معه في مكان بعيد قليلا ليقول له :في حاجه يابابا ليقول له والده :مال صبا ليقول له زين :ملهاش روحت جبتها من الجامعه ليقول له والده :زين عارف انك بتحب صباا لينظر له زين بتوتر فهو قاسي مع اي شخص الا والده فهو يحترمه بشده ليكمل سيف :بس انا شايفها زعلانه ...لازم تصالحها سامع ليومأ له زين ويذهب الي غرفته وفي غرفه صبا كانت تنام علي فراشها وهي تبكي بشده فهو صفعها بكل قسوه كانت تبكي بشده حتي تسمع صوت باب غرفتها يفتح لتقول بغضب :عهد سيبيني لوحدي ليبتسم زين الذي يقف علي الباب ليقترب منها ويغلق الباب خلفه ليقول لها :وبالنسبالي اسيبك برضوا لتنظر له وهو يقف امامها لتقول له بغضب :انت بتعمل اي هنا ليقول لها وهو يجلس بجانبها ويمسح لها دموعها :انا وحش اوووي علي فكره مخليكي بتعيطي كداا لتبتعد عنه لتقول :ملكش دعوه بياا ..واطلع براا ليجذبها من يدها ويحتضنها ليقول لها بحب :اسف مكنش قصدي اض*بك ..اتعصبت شويه لتقول له ببكاء :كل داا وشويه ليضحك علي طفولتها ليقول :انت لسه مشوفتيش حاجه من عصبيتي دي ... ارجوكي بطلي عياط بقاا خلاااص ليتركها وهو ينظر الي عيونها الباكيه ليجدها تمسح دموعها بكف يدها الصغير بطفوله ليقول لها بهدوء :كنت واقفه معاه لي لتقول له ببكاء مره اخري :هو اللي وقفني والله .. ليقول لها بهدوء :ممكن تهدي وتبطلي عياط الاول عشان نتكلم لتومأ له ليجلسها ويجلس بجانبها وهيمسح لها دموعها برفق ليقول لها بهدوء ع** قسوته :مكنش لازم تقفي معاه .. لتقول له بحزن :تقوم تض*بني كداا ليقول لها بهدوء وحزن :حقك علياا ..اول ما شوفتك واقفه معاه مقدرتش امسك نفسي والله ..لازم اقولك يعني اني بغير عليكي لتنظر له بخجل شديد ليضحك هو علي خجلها ولكن يقطع لحظتهم دخول عهد الي الغرفه لتقول لهم :اوووبس اسفه مكنتش اعرف انكم بتتكلموا ليقول لها زين بهدوء :تعالي انا همشي اساسا عندي شغل لسه ليقترب من صبا ليقول لها في اذنها :ردي علي تليفونك ..ولسه هنتكلم في موضوع انك مش بتردي داا هاا لتبتسم له بخبث ليقول لها :اضحكي ..لما ارجعلك بس ليذهب من الغرفه لتضحك عهد وهي تقول لها :ايتا ايتا بتضحكي كماااان لتقول لها صباا :بطلي رخامه بقاا لتضحك عهد عليها لتقول لها :طب خلااص كنت بتعيطي لي لتحكي لها صبا ما حدث فيها صديقتها المقربه وبير اسرارها ايضاا لتقول لها عهد بصدمه :بتهزري يعني ض*ب الراجل :ايوه الراجل اساسا شكله مات والله لتضحك عهد بشده لتقول لها :بس بجد اول مره اشوف زين كداا من سنين هادي وكمان جاي يصالحك وبيعتزر دي عمرها ما حصلت لتضحك صبا لتقول بثقه :طبعاا يابنتي هو انا اي حد لتض*بها عهد بوساده في وجهها لتقول :اتنيلي لتقول لها صباا :وانت عملتي اي الصبح .. لتقول لها بحزن :لا انا تقريبا فقدت الامل خلاااص ..حازم عمره ما هيبصلي اساسا ..ودايما بيتكلم معايا برسميه ومش شايفني قدامه لتقول لها صبا :انشاء الله هيشوفك ..وهيحبك كمان لتومأ لها عهد بابتسامه حزينه وهي تتذكر حبيبها التي اكتشفت مؤخرا انها تحبه وبشده ولكنه لا ينظر لها حتي او انها تظن هكذا .. لتدخل لهم فرح وايسل ليقولوا لهم :ايوه قاعدين هنا وسايبنا احنا مش كداا لتقول لهم عهد :اتفضلوا اقعدوا معانا اهو نكد بالمره بقااا لتقول لهم فرح بحزن ومين سمعكم لتقول لها عهد :فرح انا عاوز اتكلم معاكي لتومأ لها فرح وتذهب معها الي غرفتها وفي غرفه فرح تقول لها عهد :ادم حكالي اللي حصل لتنظر لها فرح بحزن لتقول لها :عهد انا مش مضايقه منك انا بس .. لتقاطعها عهد وهي تقول :ادم اخوياا في الرضاعه يعني انا وادم وزين اخوات لتنظر لها فرح بصدمه لتقول لها :اي ..بس ادم مقاليش حاجه زي دي لتقول لها عهد :ادم لما بيتعصب بيكون شخص تاني خالص وهو خاف ليعمل حاجه يندم عليها معاكي عشان كداا سابك من غير ما يتكلم بس لحد ما جالي الكليه عشان يوصلني حكالي اللي حصل لاننا بنحكي لبعض كل حاجه لتحتضنها فرح وهي تبكي بشده لتقول لها :وهو اكييد دلوقتي زعلان مني مش كداا ..مش هيكلمني تاني ياعهد لتقول لها عهد :اهدي يافرح ..انا هجبهولك لغايه عندك اساسا لتنظر لها فرح لتقول :ازاي لتردف عهد :استني هناا لتذهب عهد وتظل فرح تبكي وهي تتذكر ماحدث وفي غرفه ادم كان يجلس وهو حزين حتي تدخل له عهد لتقول له :انت قاعد عندك وفرح بتعيط في اوضتها لينظر لها بسرعه ليقول بخوف :بتعيط لي ..حصلها حاجه لتقول له بتمثيل :ايوه جت من الكليه تعبانه اووي وبتعيط ولم تكمل حديثها حتي وجدته يركض الي غرفه فرح لتضحك بشده عليه وتذهب خلفه ولكن كان يوجد من يراقبها وهي تركض خلف ادم وهو حازم ليذهب خلفهم ليقف امام غرفه فرح ويسمع ما يحدث اما ادم بعدما ركض الي غرفتها ليدخل بسرعه ليجدها تبكي ليقترب منها ليقول :فرح انت كويسه ..مالك لتنظر له لتقول ببكاء :انا ..انا اسفه والله مكنش قصدي مكنتش اعرف انكوا اخوات ليقول لها :حبيبتي خلاص اهدي ..المهم انت كويسه لتومأ له لينظر الي عهد ليقول لها بغضب :عملتي تمثيليه صح .. لتقول له فرح بعدم فهم :هو حصل اي ليقول لها بغضب :الحيوانه دي جت وقالتلي انك تعبانه وبتعيطي لينظر لها ليقول :بس والله ما هسيبك ياعهد لتركض عهد بسرعه لتجد حازم امامها لتقول له بخوف وهي تقف امامه :حازم والنبي خليه يبعد ليقول له حازم :ادم خلاااص سيبها بقاا ليردف ادم بغضب :لا لازم اض*بهاا لتقول له بمرح :انا اسفه والله بس عشان تصالحها انا غلطانه بوفق راسين في الحلال ليحاول حازم كتم ضحكته عليها ليقول لادم :ادم خلاااص قولت سيبها ليقول له ادم :مااشي ياحازم عشان خاطرك بس لينظر لها بغضب ويذهب ليقول لها حازم :عهد خلاااص مشي لتقول له بخوف :لا والنبي متمشيش هيرجع تاني ويض*بني ليقول لها وهو يجذبها من يدها امامه :لا مش هيعملك حاجه ليقول لها :بس انت مجنونه عملتي كل داا عشان يتصالحوا لتقول له بضحك :والله انتوا لسه متعرفوش قمتي انا مكاني مش هنا اساسا فلم يستطيع كتم ضحكته ليضحك بشده عليها وتسرح هي في ضحكته ليقول لها :طيب يا استاذه مهمه ..روحي بقاا علي اوضتك عشان ادم ميعلقكيش تاني لتقول له بخوف وهي تتذكر :اه صح ادم لتركض من امامه بسرعه الي غرفتها وتغلق الباب ليضحك عليها بشده ليقول :والله مجنونه اي دا ليذهب في طريقه هو ايضاا وفي حديقه القصر كانت تجلس ايسل وهي تدرس بتركيز شديد حتي يأتي من خلفها ليث ليقول لها :ايسل لتنظر له بخوف فهو غضب منها في السياره لتقول له بخوف :انا ..انا اسفه ..هروح اوضتي واقعد انت براحتك انا عارفه انك بتحب تقعد هناا بليل لتتحرك من امامه ليمسك هو يدها ليقول لها :انا مش جاي عشان كداا لتنظر له بعدم فهم ليكمل :انا اسف اتعصبت عليكي في العربيه لتنظر له والدموع تتجمع في عيونها ليقترب منها ليقول لها :مكنش قصدي اتعصب بالطريقه دي وازعلك ليري الدموع في عيونها حتي يقول لها بغضب :ممكن افهم بتعيطي لي دلوقتي لتنظر له بخوف وهي تمسح دموعها ليهدأ من روعه قليلا ليكمل :خلاااص اهدي ..وتعالي كملي مذاكره لتقول له بخوف :انت مش هتقعد هناا ليقول لها بخبث وهو يفكر في شئ ما :طيب اي رأيك لو تقعدي وانا اساسا عندي شغل ع اللاب هجيبه واقعد معاكي انا كمان لتومأ له بخوف ليذهب هو الي غرفته ويعود اليها باللاب ليجلس بجانبها ويبدأ في عمله وهو يختلس النظر اليها من وقت للاخر ويبتسم علي حركاتها الطفوليه ليجدها تجلس وهي تفكر بشده ليقول لها بقلق :مالك ..في حاجه لتقول له بغضب طفولي دون وعي :انا مش عارفه بس اي اللي خلاني اتنيل وادخل هندسه انا مكاني في المطبخ مش في الجامعه اساسا ليضحك عليه وهو لايستطيع السيطره علي نفسه من تلك الطفله لتسرح هي في ضحكته ليقطع تفكيرها وهو يقول بضحك :في اي طيب ..انا ممكن اساعدك لتقول له بمرح :ياااعم داا الدكتور بتاعتنا مش عارف يساعدنا انت هتساعدنا ليقول لها بخبث :طب جربي لتومأ له وتذهب لتجلس بجانبه دون وعي منها ليسرح هو في جمالها الطفولي عن قرب فحبيبته تجلس بجانبه الان ..لتقول له :اتفضل يااستاذ وريني لينظر في الكتاب حتي يضحك ليقول لها :هو داا اللي واقف معاكي لتقول له بمرح :انت لي محسسني اني فاشله اوووي كداا ليقول لها :طيب بصي بقاا ........ ليبدأ في الشرح وهي تومأ له بتركيز وبعدما انتهي لتقول له بانبهار :انت بتشرح احسن من الدكتور بتاعنا ... ليضحك عليها ليقول :طيب لو احتجتي حاجه قوليلي لتومأ له لتقول له بخوف :ممكن اسألك سؤال ليقول لها ببرود :اممم ..طيب اي هو لتقول له وهي مازالت خائفه ان يغضب مره اخري :لي دايما بحس انك مش عاوز تبصلي او بتتعمد تبعد عن اي مكان بكون فيه ..انا بضايقك في حاجه لينظر لها ليجد الحزن في عينيها ليقول لها بهدوء :ممكن ما اجاوبش دلوقتي بس اوعدك قريب اوووي هقولك لتنظر له باستغراب شديد لتقول :هو الموضوع بجد بقاا يعني انا مش بيتهيألي ليقول لها بهدوء :ايسل قولتلك انا هاجي بنفسي واقولك كل حاجه لتومأ له لتقول :طيب ...انا هروح اوضتي بقاا عشان انام ليومأ لها وهو ينظر في عيونها بعشق شديد ليقول :بكراا اجهزي عشان اوصلك معايا لتقول له بخوف من ان يغضب عليها مره اخري :احم ..لا شكراا انا هروح مع السواق ليقول لها بأمر :ايسل انا بقولك مش بستأذن ..بكراا تجهزي عشان هوصلك لتقول له بغضب هذه المره دون تركيز لما تفعله :والله ...المفروض اجي معاك عشان تزعقلي تاني وتتعصب علياا مش كداا ..انا النهارده مقدرتش اركز في المحاضرات بتاعتي بسببك لينظر لها بهدوء فهو لايريد ان يغضب عليها مره اخري وهي ايضا تنظر له بصدمه لما قالته لتقول له بخوف :انا ..انا اسفه ليقول لها بهدوء وهو يقترب منها :انا اعتذرتلك ..وداا مش بيحصل عادتااا ..انا مش متعود اني اعتذر لاي حد لتقول له بغضب مره اخري :انت اعتذرت عشان غلطان ..يعني معملتش جميل ليهم بقول شئ حتي يجد هاتفها يرن لتأخذه وترد علي المكالمه لتقول بفرحه :اسر انت فين بتصل بيك من يومين مش بترد ليقول لها اسر بفرحه :هو انت مراتي ولا حاجه انت بنت عمي والله .. لتضحك لتقول له بمرح :لا براحتي علي فكره واعمل اللي انا عاوزاه ولا يكونش مش عجبك مثلا ليضحك عليها ليقول لها :وحشتيني يا بت انتي والله لتقول له بدون وعي لهذا الغاضب امامها :وانت كمان وحشتني بس .... ولم تكمل جملتها حتي وجدت من يأخذ الهاتف من يدها وهو يض*به في الارض بشده لتنظر له ايسل بخوف ليقول لها بغضب :مين دااا لتقول له بعناد رغم خوفها :انت مالك ..وبعدين ازاي تعمل كداا ليجذبها من ذراعها بغضب ليكمل :بقولك مين داا متخلنيش اتعصب اكتر من كداا لتقول له وهي تبكي :ليث ابعد بقاا ايدي وجعتني ليقول لها بغضب اعماه :خليها توجعك ..بقولك مين داا يا ايسل ..وبتقوليله وحشتني كماااان لتقول له ببكاء :داا ابن عمي يا ليث ومتربين مع بعض ليقول لها بغضب اكبر :عشان ابن عمك تقوليله وحشتني لتقول له ببكاء شديد :فيها اي بس احنا بنكلم بعض علي طول وبعدين احنا اخوات ليقول لها بغضب :اخوات ازاي يعني ..خلفوه امتي دااا لتكمل ببكاء :ي ليث ابعد بقاا ايدي وجعتني.. ليترك يدها بغضب وهو يقول :امشي من قدامي حالا ي ايسل لتركض من امامه وهي تبكي لتذهب الي غرفتها ليض*ب هو ما امامه بغضب شديد ويجلس وهو يفكر في طفلته وبكائها بسببه وعند ايسل ذهبت الي الغرفه وهي تبكي بشده لتذهب الي بلكونتها لتجد ليث مازال يجلس وهو يفكر بغضب في شئ ماا لتجد اسر يتصل بها علي تليفونها الاحتياطي لترد عليه ليقول لها بقلق :ايسل حصل اي بكلمك تليفونك مقفول لتتذكر ليث وهو يلقي بهاتفها بغضب لتقول له :ات**ر ليكمل :ات**ر ازاي لتحكي له ما حدث معها فهو من تحكي له كل اسرارها وهو ايضاا هكذاا ويعرف انها تحب ليث بشده ليقول لها بضحك :والله انت غ*يه لتقول له بغضب :تصدق انا غلطانه اني بحكيلك حاجه امشي من هنا ليقول لها بضحك :اهدي بس ..يابنتي هو هيعمل كداا لي غير انه بيحبك وبيغير عليكي لتقول له بعدم فهم :لا طبعاا بقولك مش بيطيقني ولا بيبصلي حتي ليقول لها :عشان عاوز يبعد عنك ..اكيييد عنده سبب وهتعرفيه لتقول له :يعني هو عمل كداا عشان بيغير لتكمل بمرح :طب اقول عليه اي طيب دا **رلي تليفوني عشان بيتنيل يغير ليضحك اسر بشده ليقول :انت كل اللي همك التليفون لتقول له :ياااعم خلاااص بقاا .. ليكمل بمرح :طيب روحي نامي بقاا عشان ليث باشا يوصلك الصبح لتقول له بغضب :والله انت رخم ..وتصدق انت مش اخويا اساساا ..انا هنزل اقول لليث انا كنت بكدب ليقول لها بمرح :بتتبري مني يعني لتقول له بضحك :بالظبط كداا سلااام لتغلق الهاتف لتنظر اليه لتجده ما زال مكانه لتقول في نفسها :احييييه ممكن فعلاا يكون بيحبني لتكمل :بيحبني اي بس ...دا انا بخاف ابصله لتذهب لتبدل ملابسها وتنام وهي تفكر به
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD