الحلقة الاولي.. رواية مجنونة الضبع
وداخل قصر محمود العياط وتحديدا داخل غرفة ياسر ذلك الحقير الذي كان يقف بجانب السرير وهو يرتدي سرواله وبضحكه قذره وهو ينظر الي هايدي التي تنام علي السرير وتخبا جسدها العاري بالغطاء....
.جرايه ياحلوه مش ناوية تقومي وتروحي اوضتك قبل ما محمود يصحا ويشوفك عندي؟؟؟
هايدي التي نهضت من علي السرير وهي تلف الغطاء حول جسدها وتقترب وتبدء بملامسة جسد ياسر وبمياعه.....طب ياريت يطلع ويشوفني علي الاقل هخلص منوا ونتجوز انا وانت يا حبيبي!!!!!
ياسر الذي ابتعد عنها وجلس علي الكرسي واخذ احد التفاحات وبدء باكلها وبجديه......جواز مره واحده لاء احنا كده حلوين اووي يا حرم محمود العياط والا اقولك يامرات ابويا!!!!
هايدي التي تقدمت ووقفت امامه وبجديه واستغراب...نعم ومن امتا بقا وانا مرات ابوك
ياسر بقبح وخبث وهو ياكل..... من سنتين وانتي متجوزه ابويا ياحلوه والا انتي نسيتي؟؟؟
هايدي بجديه.....ااه من سنتين طب وادام انت فاكر اوي اني لسه مرات ابوك تقدر تقولي اشمعنا بتنسا اني مرات ابوك وانا معاك وفي حضنك هو مش كده انت بتخون شرف ابوك بردو والا ايه يا ياسر باشا
ياسر الذي نهض وبخبث وجديه وهو يلتف حولها وهو ياكل احد التفاحات.....شايفه التفاحه دي معا انها بتلمع وشكلها مغري بس بعيد عنك ملهاش طعم بس اعمل ايه لزم اكلها علشان عيني فيها وجعان... و انتي بقا بالنسبالي زيها ملونه وحلوه من بره بس ملكيش طعم وبقرب منك وقضي معاكي وقت ممتع لاني مفيش قدامي غيرك فا بكلك زي ماباكل التفاحه واول ماخلص اكل هرميها لانها ما تلزمنيش وصلتلك ياحلوه!!!!!!
هايدي التي امتلاءت عيونها بالدموع وبجديه.....اول مره اشوفك علي حققتك بس تصدق دي مش غلطتك دي غلطتي انا لاني صدقت واحد سافل وحقير زيك!!!!
هووو ميين ده االللي حقيييررر يااابنت ال........
خرج هذا الصوت من ياسر الذي قاما بصفع هايدي صفعه قويه جعلتها تقع ارضا وينزل ياسر بمستواها ويمسكها بقوه من شعرها وبنبره حقوده.....وحياة امك يابنت ال........ انا بقا هحدفك للشارع اللي جيتي منوا علشان انتي مينفعش تبقي عايشه في مكان نضيف يارخيصه!!!!
هايدي بعيون غاضبه.....اه الاماكن الغاليه متنفعش لامثالي بس تتفع لامثال الست حور اوجميلة مش كده؟؟؟؟
ياسر الذي شدها اليه بغضب وجعلها تقف امامه وبحقد وجديه.....جميلة مين ياروحمك قصدك ايه!!!
هايدي التي ابتعدت عنه وبجديه وغضب.....انتي مفكرني ع**طه والا هبله لاء فوق دانا تربية حواري واوعي تكون مفكر انها خالت عليا موضوع ان حور بتاعتك تبقا شبه جميلة مرات جاسر الضبع كل اللي قولتو وعملتو مدخلش دماغي باشلن عارف ليه لان حور ماتت في الانفجار اللي حصل في بيتها في ايطاليا؟؟؟؟
ياسر الذي بدء عليه الارتباك وبجديه وغضب وحقد وهو يمسكها بقوه من شعره....هيي ميين دي اللي ماتت يابنت ال.......وجبتي الكلام الفاضي ده منين هااا انطقي مين اللي قالك الكلام ده
هايدي التي كانت تشعر بالخوف ولكن بجديه.....محدش قالي حاجه بس جاسر باشا مش غ*ي علشان ياجي هنا ويخ*ف مراتك ويفضح نفسه من غير ما يكون متاكد انها فعلا جميلة مش حور زي مانت مابتقول!!!!
ياسر بحقد وغضب.....جاسر اللي طلعلي بي السما ده ميسواش حاجه وانا اللي هكون مدمرو وقسما بالله لو سمعتك نطقتي باي كلمة من الهبل اللي حكيتي هولي هكون قاطعلك ل**نك ووريني بقا ساعتها هاتهلفطي بالكلام ده ازي.....
.وهنا يقوم ياسر بحدف هايدي اتجاه السرير وبجدية وحقد....البسي هدومك الوسخه زيك وغوري بره الاوضه ياله.....
وتنظر له هايدي بحقد و*در وتبدء بارتداء ملابسها وتتجه وتخرج من الغرفة وهي تنوي علي الغدر من ذلك الحقير الحاقد اما ياسر فايتجه ويدخل الحمام وهو يفكر كيف يتخلص من هايدي
............................♕
حبيبتي المجنونة لاتتخلي عني لم اعد استطيع ان اعيش بدونك✨♥
...
ودخل قصر جاسر الضبع حيث كان يملاء صراخ تلك الجميله ارجاء القصر
جاسر بخوف وقلق وهو يركض اتجاه غرفته ويدخل الغرفة ويبحث عن تلك الجميله وبخوف....جميييللله ااانتي فييين جميييللله؟؟؟؟
انا في الدولاب يا جاسر..... خرج هذا الصوت من تلك الجميله التي كانت تبكي وبخوف!!!!
جاسر باستغراب....دولاب ايه فيين اام االدوولابب ده
تلك الجميله بضيق....اوووف وهو ده وقت اتكيت قصدي في الدريسنج روم ياسي جاسر
.جاسر الذي تقدم اليها ......قفله الزفت ده ليه اخرجي عملت ايه فيكي شمس ياله اخرجي؟؟؟؟
تلك الجميله ببكاء.....لاء مش هخرج!!!!
جاسر الغضب وخوف علي تلك الجميله.....جمييللله متتختتبررييش صببرررييي اااخرررجي بددللل ماااهكك**ررر ااام االللبااب ده عللليييككيي ااااخخرررجييي قووولليييليي عمملللت فييكي ايييه بببنتتت ااالللككللب االللي اااسسمهاااا شششمممسسس؟؟؟؟؟
تلك الجميله بخوف وجديه.....مڜ هخرج ياجاسر ولو سمحت امشي بقا ٠٠٠!!!
جاسر بغضب....بقووووللللك ااااخررجييي..!!!!
وهنا يقاطع جاسر صوت احد الحراس الذي ياتي من امام باب الغرفة....جاسر باشا
جاسر بغضب....عااايززز ايييه اانت كمااااان اااخلللص!!!!
الحارس بخوف....ياباشا شمس هانم لقناها ساعتك نازله ومعاها شنط سفر وركبت العربية وكانت عايز تخرج من القصر بس احنا منعنها من الخروج زي ماسعتك ماطلبت مننا اننا لو شوفناه في اي وقت بتاخد هدومها وبتسيب القصر يبقا نبلغ ساعتك.....
جاسر بعيون غاضبه....ااه يابنت ال......بقا عايزه تهربي مني ماشي ياشمس وانت امشي وانا هاجي واوعا شمس تخرج سامع!!!!
الحارس بجديه.....اومرك يا باشا.....
ويذهب الحارس اما جاسر فايتقدم الي الدريسنج روم و بغضب.....انا خارج اشوف بنت الكلب ديه قبل ماتحاول تسيب القصر بس ورحمة ابويا لو رجعت ولقيتك مخرجتيش من الزفت ده هكون م**رو عليكي ووريني بقا هاتسخبي مني ازي..؟؟؟؟
ويذهب جاسر مسرعا اتجاه الي الاسفل ويخرج الي بوبة القصر ويجد شمس الذي تحاول ان تخرج من القصر بالقوة
جاسر بنبره حاده وعيونه تشبه الموت..... شممممسسسس جرايه بقا عايزه تمشي قبل ماعمل معاكي الواجب.....؟؟
وبدون مقدمات يقوم جاسر بصفع شمس صفعه قوية ويمسكها بقوه من شعرها ويشدها خلفه وبغضب.... ورحمة ابويا لهكون واخد روحك يابنت ال......
احد حراس شمس بجديه.... ميصحش كده ياباشا سيب شمس هانم!!!
جاسر الذي يلتفت وينظر الي الحارس بغضب وبنبره مرعبه...... تصدق انت عندك حق انا فعلا ميصحش اعمل كده معا شمس لاء شجاع ياض عجبتني
الحارس باستغراب من رد فعل جاسر وبقلق..... انا مقصدش ياباشا انا......
ولم يكمل الحارس كلامه الا وكان قد سقط قتيلا بسبب الطلقة الذي تلقاها من مسدس ذلك الضبع الغاضب
شمس بخضه وخوف.... عااااااا ايه اللي عملته دي
جاسر بنبره مرعبه وعيون غاضبه وهو يشدد من قبضة يده علي شعر شمس..... هي دي نهاية كل واحد يفكر انه يقف قدام الضبع بيه عليه شايفه ياروحمك غرقان في دمه ازي..... كل ده علشان بس اتجرء وقالي كلمتين معجبنيش تخيلي بقا انا ممكن اعمل ايه في وحده زباله ورخيصه اتجرءت واذت حاجه ملك جاسر الريان
وهنا شعرت شمس انها في عداد الموته وبدون مقدمات يبدء جاسر بجرها خلفه حته ادخلها الي غرفتها مره اخره وبدون مقدمات يحدفها جاسر بقوه فاتقع علي الارض ويجد الحارس يدخل وهو يحمل حقيبة السفر وبجديه..... شنطه الهانم اهيت ياباشا
جاسر بنبره حاده..... حراس شمس مشوفش واحد منهم جوه قصر مره تانيه واللي يتجرء ويعارض منهم امري تكون مصفيه فااهم
الحارس بجديه..... اومرك ياباشا.... ويذهب الحارس
الشمس التي تنهض وبخوف وقلق وهي تنظر الي جاسر الذي يشد اجزاء المسدس..... انت هتعمل ايه
جاسر بنبره مرعبه وعيون غاضبه...... هعمل ايه... هعمل ايه.. لاء.. لاء اتخيلي انت انا ممكن اعمل ايه في وحده بنت........ زيك لان اللي هتتخيلي اهون بكتير من اللي هيحصلك بس انا زعلان منك بقا عايزه تهربي من غير ماتسلمي عليا واية الشنطه دي كلها انتي كنتي ناوية تمشي ومترجعيش هنا تاني ولا ايه ياملكه
شمس بتحدي وحقد .....اقولك اعمل اللي تعملو انا مش خايفة منك المهم اني عملت اللي عايزاه
جاسر الذي شعر بالقلق حيال تلك الجميله فهو لم يراها بعد وبنبره مرعبه.....انتي عملتي ايه فيها
شمس بضحكه خبيثه....هههه معنا كده انك لسه مشوفتهاش او بالاصح هي مردتش تخليك تشوفها بس عندها حق انا متاكده انها هي كمان خايفه تبص لنفسها في المرايا انا لو مكانها هخاف والله
جاسر الذي ذاد قلقه علي تلك الجميله وذادت عيونه غضب وحقد وامسك شمس بقوه من شعرها وبغضب....ااانططققييي ياااروووحمممك عملللتتي اييه
شمس التي كانت تتالم ولكن بحقد وغضب.....عايز تعرف عملت ايه للسنيوره بتاعتك انا هقولك....؟؟؟
وهنا تبتعد شمس عن يد جاسر بالقوه وتتجه وتخرج من حقيبة اليد زجاجه صغيره تشبه المعطر وبخبث وحقد وهي تنظر الي جاسر....شايف الكيوته دي جوه ماده بتترش علي الهدوم بس ده بقا مش علشان تعطر الهدوم لاء دي علشان تش*ه اللي بيلبس الهدوم
جاسر التي ذادت حدت عيونه بالغضب والرعب علي تلك الجميله وهنا نظرت له شمس بحقد....تؤتؤ مالك شكلك خوفت ليه ياضبع دانا لسه ماكملتلكش انا عملت ايه اسمع واتبسط بقا؟؟؟
انا رشيت الماده دي علي الدريس اللي اديتو للست جميله سوري جميله خلاص ماتت قصدي اديتو للست حور وهي طبعا زي الغ*يه قبلت انها تاخدو مني بس اقولك علي سر حور مش بس شبه جميله لاء دي واخده منها نفس الغباء بصراحه معندهاش مخ خالص ماعلينا بص بقا الماده اللي اترشت علي الدريس بتاخد عشر دقائق علشان تبدء تش*ه الجسم اه صح مانت ممكن تقولي بس وشها هيبقا زي ماهو وبقيت جسمها اللي مكنش عليه الدريس مش هيتاذي..... بس انا مقولتلكش علي قوة ورعب الماده دي الماده دي بمجرد انها يعدي عليها عشره دقايق علي جسم الشخص بتتغلغل تلقائيّ جوه خلايا الجسم بشكل مرعب وبتش*ه الوش والجسم كله يعني ياخساره زي ماجميله راحت حور كمان راحت
جاسر الذي كانت اسودت عيونه من الغضب والحقد وبغضب جامح وهو يصفع شمس عدت صفعات قويه......هقققتتتللللكككككك وووورررحممممة اااببببوووووياااااا لللللهههاااخد رررووووحححك يااااببببنننتتت اااااللللككككللللب!!!!
شمس التي تشعر بالالم الشديد ووجها ينزف من شدة الض*ب وبضيق.....اقتلني انا مش خايفه المهم اني نفذت اللي كنت عايزه!!!!
جاسر الذي حدفها بقوه علي السرير وبعيون مرعبه....لاء ياروحمك انا مش هقتلك كده بسهوله انتي بقا كنتي فرحانه في اللي عملتي في حور مش كده انا بقا هخليكي تبقي زيها بالظبط!!!!!
شمس التي شعرت بالقلق وبالم.....قصدك ايه؟؟؟
جاسر الذي تقدم وامسك بتلك الزجاجه وتقدم الي شمس وهو ينوي علي ان يفعل بها مافعلته معا تلك الجميله وبنبره مرعبه....تؤتؤ مالك ياروحمك خوفتي كده ليه متخفيش انا مش هش*ه جسمك ووشك الحلو ده مره واحده لاء انا كل يوم هش*ه حته منك علشان وجعك بدل مايبقا مره واحده لاء يبقا تتالمي كل يوم!!!!
شمس التي شعرت بالخوف.....جاسر فوق اوعا تعمل كده متنساش اني شمس الانصاري!!!!
جاسر بعيون مرعبه ونبره حاده....ووومممتننسيييسش ااانننيييي جاااااسسسر ااالللضضبعععع اااللليييي اااتتتحددتتييي يااااارروووححمممككك.....
وهنا تنخفض نبرة جاسر الي الرعب والهدوء....احنا هنقضيها كلام ياله ورانا شغل كتير تعرفي ان اول حاجه هش*ه هالك هي وشك الحلو ده علشان كل ماتبص في المرايا تفتكر ايه اللي هاعمله فيكي كل يوم!!!!!
شمس بخوف وبكاء وهي تنظر الي جاسر الذي يتقدم اليها ووجهه غاضب....لاء متعملش كده ياجاسر!!!
يعمل ايه بتعمل ايه هنا ياعم الضبع بقا انت هنا وانا بقالي ساعه مستنياك جوه زي الجاموسه.....
وهنا التفت شمس وجاسر الي صاحبة ذلك الصوت
شمس بصدمه.....مستحيل ازي كده
جاسر بصدمه واستغراب وهو ينظر الي تلك الجميله التي كانت تقف امامه وهي ترتدي ترينج من ملابس جاسر عباره عن بنطال اسود وتيشرت كت وشعرها الاحمر يجعلها جذابه وتمسك في يدها فستان شمس؟؟؟
تلك الجميله بضيق....وانا بردو بقول ازي كده بقا معقول ياجاسر اقلب الدولاب علي جاكت الترينج ده وملقهوش عجبك يعني اني قعد كده ودرعاتي ملط!!!!
جاسر الذي نظر اليها باستغراب لانها لم يشتوه جسدها ولا وجهها وهنا يتقدم جاسر اليها ويبدء بلمسها وتفقد جسدها وبقلق....انتي كويسه حسه بحاجه بتحصل في جسمك اوفي وشك
تلك الجميله بجديه.....ااه حسه
جاسر بخوف وجديه....قولي حسه بايه ايه اللي بيحصلك
تلك الجميله بالم. ونرفزه....حسه اني جسمي بيت**ر من كتر ماساعتك عمال تلفني يمين وشمال هو حد قالك عليا اني رغيف عيش ياعم الحج ابعد كده ياجدع **رت ضلوعي!!!!
شمس التي نهضت ونظرت لها باستغراب وحقد....ازي كده مستحيل انتي كنتي لزم تبقي...
.وهنا يقاطعه صوت جاسر بنبره حاده....روحي علي الاوضه ياحور
تلك الجميله باستغراب وهي تنظر الي شمس الذي يملاء وجهها الدم.....هي ماله دي دخلت فيها تريله والا ايه
جاسر بجديه.....بقولك روحي علي اوضتك ياحور
تلك الجميله بجديه....ماشي ياجاسر.بس الاول اتفضلي ياشمس الفستان بتاعك اه وعلي فكره انا مبلبسش حاجه مش نضيفه بقا يرضيك ياضبع القي في الدريس بقعت عصير فروله وانا جايه البسو والله فضلت ساعه اغسل في اي نعم مش علي ايدي دانا حطيتوا في الغسل ياجي ساعه وخليتو يتغسل ساعه بحالها في مياة سخنه وبرسيل كل ده علشان البقعه تطلع ....
جاسر بجديه واستغراب.....ثواني بس اومال انتي كنتي بتصرخي وبتعيطي ليه
تلك الجميله بشكل طفولي....اصلي بصراحه كده وانا ماشيه في الاوضه دوست علي حاجه طريه ولما بصيت بعيد عنك لقتني دوست علي فار صغير بس والله ماغلطتي انا اول مره اشوف فار لونه ابيض وكلو فرو شبه السجاده فاول ماشوفته صرخت وروحت استخبيت في الدولاب
جاسر بجديه....بقا كل الصريخ ده كان علشان همتر
تلك الجميله باستغراب....همتر ايه ياضبع انا بقولك فار
جاسر بضيق من غباء تلك البلهاء وبنفاذ صبر....حور روحي علي الاوضه قبل ماتنرفز
تلك الجميله باستغراب.....وليه تتنرفز هو انا عملت ايه علي العموم انا ماشيه
وتذهب تلك الجميله ويلتفت جاسر الي شمس وبجديه.وخبث....حاجه غريبه اللي حصل معاها مش كده و انا بردو مستغرب زيك بس ايه رايك لو نجرب الماده دي عليكي ونشوف قوة مفعولها المرعب يا شمس هانم
شمس بخوف واستغراب....انت....ولم تكمل شمس كلامها وكان جاسر قد رش من تلك الماده علي يد شمس التي بدءت بالخوف والصراخ....لاااااا اااانننتتتت عممملللتتتت اييييه
جاسر بغضب.....عملت اللي كنتي عايزه تعمليه فيها بس ياتره ايدك الحلوه دي هتفضل زي ماهي والا كلها عشر دقائق وتق*في تبصلها سلام ياملكه...
.ويخرج جاسر ويغلق باب الغرفه خلفه ويتجه ويدخل غرفته ويجد تلك المشا**ه تقف امام حمام السباحه فايتجه اليها جاسر وبجديه.....انتي كويسه
تلك الجميله التي كانت تنظر الي الماء بعيوم تملائه الدموع.....كويسه... تعرف ياجاسر الدنيا دي غريبه اووي بتخلينا نفترق وترجع تجمعنا تاني بس المشكله اننا حته لما بنتجمع تاني لزم نمثل اننا منعرفش بعض شوفت بقا اوحش من كده
وهنا يحتضنها جاسر من خصرها ويضع راسه بجانب وجهه وينظر معها الي حمام السباحه وبجديه....وحشتيني ياجميلة؟؟
تلك الجميله بتريقه وحزن....جميلة... قصدك حور؟؟؟
جاسر بجديه.....حور هي شبيهة جميلة علشان كده ندهتك باسمها
تلك الجميله التي تلتفت وتخرج من حضن جاسر وتنظر اليه وبعيون تملائها الدموع.....ممكن اسالك سوال!!!
جاسر بجديه.....اسالي؟؟
تلك الجميله بعيون حزينه....لو ظهرت جميلة وجات هنا وقتها انت هتختار مين فينا تفضل معاك
جاسر باستغراب وجديه.....ليه بتسالي السوال ده وانتي عارفه اني مبحبكيش ياحور
تلك الجميلة بعيون تملائه الدموع.....وعارفه كمان انك مبتحبش جميلة علشان كده سالتك ولو جه اليوم اللي ظهرت في جميلة وكان لزم تختار مابنا ياتره وقتها هتختار مين ياضبع حور والا جميله
جاسر بجديه وهو ينظر اليها.....هجاوبك بس مش هنا تعالي معايا
تلك الجميله باستغراب....اجي معاك فين واجي ازي يعني وانا لبسه كده
جاسر الذي تقدم الي الدريسنج روم واخرج منه جاكت وكوتش ونضاره.....خدي البسي دول
تلك الجميله باستغراب....هو احنا رايحين نلعب رياضه وتلا ايه
جاسر بجديه.....البسي وياله...
.وتبدء تلك الجميله بارتداء تلك الاغراض وتتجه بعد ذلك وتنزل معا جاسر الي الاسفل وتاتي لكي تخرج الي حديقة القصر لكن يقاطعه صوت جاسر وبجديه....انتي ناويه تخرجيلي وام شعرك باين كده ياله غطيلي شعرك بالجاكت
تلك الجميله بضيق...اوووف ماتقول من الاول البسي الظعبوط بتاع الجاكت
جاسر باستغراب....زعبوط يخربيت اللي علمك الكلام ده
تلك الجميله بمناهده....علي فكره بقا الشعب المصري كلو بيقول علي الظعبوط ياسي ضبع
جاسر الذي كان يتصل علي احد الحراس....هاتلي العربيه ووقف هالي قدام باب القصر وخلي الحراس يفتحولي بوابة القصر ياله بسرعه...
ويغلق جاسر الخط وينظر الي تلك المشا**ه التي لاتستطيع ان تدخل شعرها داخل كاب الجاكت فشعرها طويل وكثيف بشكل جذاب فايمسك جاسر شعرها ويبدء بادخله داخل كاب الجاكيت ويغطي شعرها بالكامل بذلك الكاب الذي يشبه الغطاء وهنا تتقابل عيون جاسر معا عيونها الروماديه الساحره
وبجديه....البسي النضاره دي وعالله.تقلعيها فاهمه ولا لاء
تلك الجميله بتريقه....لا والله ماتلبسني نقاب احسن
جاسر بجديه....ماهو ده اللي هيحصل قريب...
.وهنا يجد جاسر السياره تتوقف فايخرج هو فقط وبامر للحارس.....شمس متخرجش بره القصر سامع
الحارس....اومرك يا باشا تامرني بحاجه تانيه
جاسر بجديه....لاء روح انت..
.ويذهب الحارس اما جاسر الذي ينظر الي تلك الجميلة التي تقف خلف باب القصر وبجديه.....حور تعالي ياله....
وتخرج تلك الجميله وهي تتعثر في بنطال جاسر لانه كان طويل جداااا علي جسدها الصغير وبتريقه وضيق وهي تتعثر...اوووف يعني يووم ماهدومي ماتتغسل يبقا مكتوب عليا البس لبس واحد طوله مترين نهار اسود
جاسر الذي كان يخفئ ضحكاته علي منظره وكلام تلك الجميله وببعض الجديه....هنقعد ساعه ننزل ياله خلص
تلك الجميله بجديه وضيق....خلاص جايه ماهو السبب في لبسك ايه ياعم كل ده بنطالون دانا اخدو وافصل هولي فستان
جاسر الذي ابتسم بشده.....هههههههه فستان ماهو ده اللي ناقص يحصل ايه اجي اشيلك
تلك الجميله باحراج وجديه....هاا لاء انا خلاص اهو جات....
وتتجه وتركب تلك الجميله السياره هي وجاسر ويبدء جاسر بقيادة تلك السياره ويخرجون من القصر وبعد مرور ساعه تتوقف سيارت جاسر امام احد المطارات الخاصه فقط با جاسر الريان وينزل جاسر وتلك الجميله التي تنظر الي المكان باستغراب.....احنا جاين هنا ليه
جاسر الذي تقدم وامسك يدها وبجديه....بعدين هتعرفي....
ويبدء جاسر بالسير وهو يمسك يد تلك الجميله وبعد مرور دقائق يتوقف جاسر امام احد الطائرات الهلكوبتر التي كان يقف امامه
الكابتن الطيار وبجديه.....اهلا وسهلا ياجاسر باشا ساعتك مسافر والا ايه
جاسر بجديه.....وهو انا لزم اخد الاذن منك والا ايه
الكابتن باحراج وجديه....احم لاء العفو ياباشا انا قصدي يعني انك بتعرفنا قبل ماتسافر حته علشان نجهز للسفر
جاسر بجديه......محدش هياجي معايا انا اللي هسوق الطياره
تلك الجميله بشهقه...ااحيييييه تسووق اييه يااعنييه
الكابتن باستغراب....هو الباشا يبقا هانم قصدي يعني اني فكرت انه يبقا راجل
جاسر الذي ضغط علي يد تلك الجميله بقوه وجديه....حاجه ماتخصكش ياله امشي انت
الكابتن باحراج....حاضر ياجاسر باشا بعد اذنك....
ويذهب الكابتن ويلتفت جاسر وينظر الي تلك الجميلة وبضيق....قسما بالله صوتك لو طلع تاني قدام اي راجل هكون مخلي ليلت اهلك سوده ياله اتنيلي اركبي الزفته ياله...
.ويدخل جاسر تلك الجميله داخل الطياره ويركب بجانبها
تلك الجميله بخوف وقلق....ضبع انت هتسوق طياره مش عربية هتقعد تخمس بيها في الشارع استهدا بالله يابن الناس وخلينا ننزل
جاسر بجديه وهو يحاول اخفاء ضحكته.....اخمس انتي هبله يابت انا مش اول مره اركب طياره واسافر بيها لوحدي
تلك الجميله بخوف وتريقه....احيييه شكلك في الاخر هتطلع زي عادل امام في فيلم امير الظلام هو كان هايلبسهم في كوبري علشان اعما انما انت انا متاكده انك هتلبسنا في طياره تانيه علشان مجنون ومجنني معاك
جاسر بضحكه....ههههههههه والله مافي حد مجنون غيرك ياله استعدي هنطير دلوقتي
تلك الجميله بخوف....قصدك قولي ياله اتشهدي...
.وتبدء الطياره بالاقلع وبعد مرور نصف ساعه حيث كانت تجلس تلك الجميله وهي تشعر بالخوف وفجاءه تصرخ...عاااا حاسب هتخبط في السحابه يالهووي حد يلحقنا
جاسر بضحكه....هههههههههه سحابة ايه اللي نخبط فيها يابنت المجنونه دي سحابه مش حيطه
تلك الجميله بخوف....ونبي حاسب انا حسه اني نهيتي هتكون علي ايدك يعني يارب يوم ماموت اموت في الجو وجسمي كل حته في تطير في بلد نهار اسوح هيقعدو يلمو فيا قد ايه علشان يدفنوني ااه حسبي الله ونعمه الوكيل فوضة امري فيك ياضبع لربنا
ههههههههههه دانت اتجننتي رسمي.... خرج هذا الصوت من ذلك الجاسر الوسيم الذي كان يبتسم بشده علي طريقتها الطفوليه وبعد مرور ساعه من افعالها المشا**ه تغيب تلك المجنونه الجميلة في نوما عميق وبعد مرور اربع ساعات حيث كانت الساعه الرابعه صباحا تهبط الطائره علي احد الجزر الخاصه بجاسر الضبع وتحديدا امام قصر يشبه قصور الف ليله وليله ينزل جاسر ويحمل تلك النائمه ويتجه ويدخل داخل ذلك القصر الذي كان عباره عن الد*كور المودرن الشيك ويتجه جاسر ويصعد بتلك الجميلة ويدخل الي احد الغرف الموجودة بالطابق العلوي تلك الغرفه التي كانت عباره عن غرفه حجمها 130متر لونها ابيض في زهري عباره عن سرير زهري ياتي بشكل الدوران مزين باالالماس و كان يوجد الشازلونج الذي كان بالون الزهري المزين بالالماس ايضا وبجانبهم يوجد الدريسنج روم بالون الابيض المزين بالفروع الزهري وبجانبهم الحمام وامام السرير يوجد تلك المرئه البيضاء في الون الزهري وعلي الجانب الاخر يوجد ذلك الروف الذي يوجد به حمام سباحه علي شكل القلب وامام حمام السباحه يوجد ذلك السور المزين بفروع للورد.الزهري والبنفسجي التي تنظر الي حديقة القصر الخلابه التي يملائه الزهور من جميع الالوان...ويتجه جاسر ويضع تلك الجميله علي السرير وينام بجانبها