الجزء الحادي عشر

1683 Words
( الجزء الحادي عشر ) وصل صقر أمام منزل اكرم مع وصول اكرم ولميس صقر : انتو هنا يعني ريناد كل دا مع رعد جوا لميس : فاتهم قتلوا بعض يا اكرم اكرم : دا أن مكنش رعد اتجلط من ريناد وهو ش*ه وشها لميس : دول مش بيطيقوا بعض صقر بخبث : اها جدا فتح اكرم الباب سمع صوت رعد وريناد يضحكون لميس : هو اللي انا سمعاه دا صح اكرم : اللي انا شايفه دا صح صقر : رعد بيضحك ومن قلبه لا ومع اختي نهايتك علي ايدي يا رعد رعد : اهدي يا عم دي طلعت لذيذه خالص صقر : لذيذه خالص هي مصاصه يالا رعد وهو ينظر لريناد بخبث دون أن يلاحظ أحد اها وبالكريز وطعمها حلو سعلت ريناد من رد رعد وتذكرة ما حدث منذ ساعه تقريبا عندما قبل رعد ريناد وهي تاهت في قبلته ابتعد رعد عنها وهي نظرة للأرض بخجل مما فعلت رعد ياني علي الفراوله والكريز دول طعمهم يجنن وقام بتقبيلها من خدها ابعدت ريناد رعد ريناد : رعد كدا غلط وانا مش كدا انا مش زي البنات اللي انت تعرفهم رعد : فشر مين قال انك زيهم انا بس هستني لما نحل موضوع ادم وافاتح صقر علطول فاقت ريناد علي صوت صقر ويده صقر : ولا يا رعد انت عملت فيها ايه هي مش بترد ليه رعد : لا معرفش انت جاي وهي بتتكلم وتضحك وكويسه صقر : ريناد مالك ريناد : كويسه بس سرحت شويه ومصدعه رعد : لا سلامتك من الصداع ركزي معانا هنا ريناد : ملكش دعوه لميس : ايوا كدا انا كدا احس أن الدنيا لسه بخير ضحك اكرم صقر : اقعدوا نتكلم مفيش وقت عندي رعد : لي ريناد : انت ازاي عرفت كل اللي هيحصل يا صقر ماما وانا بحكي ليها مش كانت مستغربه خالص وكمان لما جدو اجه مكتبك صقر : انا حافظ العيله دي يا ريناد زي اسمي وعارف هما بيفكروا ازاي كويس اوي اكرم : كدا اول خطوه نجحة ايه اللي بعده صقر : كارما رعد : مين دي صقر : دي بنت كدا كانت تعرف ادم اكرم : مالها يعني رعد : يا اكرم اسال الاسئله الصح حلوه يعني نظرة ريناد لرعد ثم نظرة لصقر صقر : هي قمر رعد : هو دا الكلام صقر : بس شمال رعد : تمشي بردو اكرم : بس يا صايع كمل يا صقر مين دي صقر : انا هقولك ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« عند جميله وادم -نهار اسود جميله ابتعدت جميله عن ادم بسرعه جميله : مريم مريم : مين دا انت بتعملي اي جميله : براحه انا هفهمك شريف :في ايه سامع صوتك من تحت ثم نظر لادم شريف : مين دا آخذة جميله نفس عميق جميله : دا ادم صديقي شريف : ودا ظهر فجاه كدا جميله : شريف ابن خالتي يا آدم و مريم بنت عمي والاتنين متجوزين وعندهم جميله ادم : اهلا وسهلا مريم : انا عايزه افهم كل حاجه حالا جميله : اهدي يا مريم وهفهمك دا ادم صديقي ليا وانا ماجره ليه شقة اسر الله يرحمه شريف : لي جميله : عادي قولت استفاد من تأجيرها مريم : والله جميله : مريم اهدي هااا اهدي ادم : طب انا همسي واسيبكوا شويه جميلة الصغيره : الله مين المث دا يا تميله جلس ادم علي قدمه : انا ادم وانت مين جميله الصغيره : انا تميله ادم : ايه جميله : جميله ادم : الله اسمك جميل جميله الصغيره : وانت تميل جميله : طب مش هتيجي تسلمي عليا جميلة الصغيره : لا انا هلوح معاه جميله : يلا يا رخمه خلي ادم ينفعك ادم : تعالي هجبلك شيكولاته مريم : هتاخده فين ادم : الشقه اللي قدامك علطول دي شريف : مش مشكله يا مريم تعالي يا جميله فهميني اخذ ادم جميله وخرج للشقه الثانيه جميله : اقعدي يا مريم واهدي وانا هفهمك جلست مريم علي مضض أمام جميله وبجوارها شريف ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« عند صقر صقر : كدا انتو عرفتوا مين دي رعد : ايوا ازاي بقا هي الخطوه التانيه صقر : في حد عايز يقتل ادم وهي عرفاهم وعلي تواصل معاهم رعد : نعم صقر : انا اتفقت معاها أن وقت ما هكلمها هي هتكلمهم وتقولهم أن هي عارفه مكان ادم وهتبعتهم علي العنوان اللي هقول ليها عليه اكرم : وطبعا هيروحوا هناك هتكون انت اللي موجود رعد : ونعمل عليهم كماشه ونمسكهم صقر : بس اهم حاجه نمسكهم عايشين عشان اعرف مين وراهم لان اكيد مش هما اللي هايجوا بنفسهم لميس : بس دا مش خطر يا صقر صقر : هو خطر بس لازم امسك الخيوط كلها في أيدي عشان اعرف اتحكم وارجع ادم في امان ريناد بدموع : هو ممكن ادم يحصل ليه حاجه يا صقر رعد : انا قولت دي طفله متقعدش معانا اهي بدأت تعيط ريناد بغيظ : ملكش دعوه يا رخم رعد : انا رخم اكرم : بس انتو الاتنين ، هتنفذ دا امتا يا صقر صقر : الليله رعد : طيب انا هجهز واجيب سلاحي واجي معاك صقر : مينفعش تخرج من هنا معايا الكل متراقب لازم أخرج من هنا لوحدي و مضايق وأروح القصر اعمل شوية حاجات وبعد كدا هبعتلكوا رساله تقابلوني في مكانا القديم رعد : تمام صقر : لميس ورينا اكرم ورعد هيخرجوا علي اساس خرجين اول ما هيطلعوا انتو هتطلعوا من الباب اللي ورا في عربيه هتستناكوا هتاخدكوا شقه لحد ما تبقي الدنيا امان ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« عند ادم كان ادم يجلس وجميله الصغير تجلس تلعب بجواره ادم : هي جميله طيبه ولا شريره جميله الصغيره : دي تيبه اوي وبتتبلي حاجات حلوه كتيل وانا بحبها ادم : وانا بتحبيني جميله : اها بحبك ادم وهو يضمها : وانا كمان بحبك اوي أما عند جميله فكانت تجلس أمام مريم وشريف وهم ينظرون إليها باندهاش وكأنها براسين مريم : قولي انك بتهزري يعني انا بنتي الوقتي قاعده مع مدمن جميله : مريم اهدي ادم بقا كدا بسبب عائلته شريف : جميله انت مش شايفه أن وجوده غلط جميله : لا انا زي ما قولتلك كان ماشي وانا اللي وعدته أن هساعده انا حسيت أن هو محتاجين اكتر من اي حاجه محتاج حد يطبطب عليه يواسيه مش يانبه أن أمه كانت شغاله ولا أن هو مدمن مريم : انت ليه بتدافعي عنه كدا انت حبتيه جميله : لا بس انا شيفاه زي أسر انا كان ممكن اكون زيه يا مريم هو غلط ومستعد يصلح غلطه وانا هاخد بايده مش هسيبه عايزين تساعدوني تمام مش عايزين انا كدا أو كدا كنت هعمل دا لوحدي شريف : يعني انت شايفه أن هو عايز يتعالج جميله : اها شريف : هاتيه نتكلم معاه جميله بابتسامه هوا خرجة جميلة لتنادي ادم وتركت شريف ومريم ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« خرج صقر من بيت اكرم أخرج هاتفه وقام بمكالمه ل كارما صقر : الو كارما : ايوا صقر : فاكره اتفاقنا كارما : ايوه صقر : نفذي علي العنوان اللي هبعتهولك في رساله ووقت ما تخلصي هتنزلي من بيتك هتلاقي عربيه هتاخدك للمطار كارما : والفلوس صقر : هتنزلي من الطياره هتلاقيها في حسابك كارما : تمام ذهب صقر الي القصر وهو يعلم ان ألفت و فخر في انتظاره دخل صقر القصر وصفع الباب بقوه وصعد فورا الي غرفته فخر : دا الموضوع بجد بقا الفت : انا مش قولتلك صقر خلاص شكله هيرجع زي الاول بالقسوه والبرود اللي كان فيه فخر : بس بردو مش مقتنع أن صقر هيسيب ادم بسهوله كدا ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« عند مريم وشريف كانوا في انتظار ادم مريم : شريف هو انت موافقها بجد شريف : انا هتكلم معاه ولو شفته فعلا قابل المساعده وأن هو يبطل هنساعده مريم : بس انت خايف افرض عمل فيها حاجه شريف : ما احنا معاها اهو وبعدين مينفعش تعارضها هي كدا كدا منشفه دماغها يبقا نفضل جنبها احسن عند جميله دخلة جميله علي ادم وجدته يحمل جميله فوق رأسه ويركض بها في الشقه جميله : بس خلاص كفايه جميله الصغيره : لي بث انا عايزه العب مع دومي جميله : دومك امشي يا بت علي امك جميله الصغيره : لخمه اوي ضحك ادم وانزلها من فوقه وركضت جميله لأبيها ادم : أتمني مكنش سببت اي مشاكل جميله : لا خالص هما بس مكنوش عرفينك وانا عرفتهم ادم : قولتي ليهم اي جميله : بص مش عيزاك تضايق بس هما اخواتي تقريبا وانا حكيت ليهم كل حاجه وهيسعدوك معايا ادم : جميله مكنتش عايز حد يعرف جميله : بقولك دول اخواتي وانت هتحبهم اوي انا متاكده اصلا انا كنت جايه اخدك تقعد تتكلم معاهم ادم : حاضر ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« عند كارما كانت كارما جالسه في بيتها وبجوارها حقيبة ملابسها مسكت كارما هاتفه واتصلت علي الرقم الذي كان أعطاه لها الشخص الذي اقتحم بيتها كارما : الو المجهول1 : اهلا بالعسل كارما : انا عرفة مكان ادم مجهول1: فين كارما : لا فلوسي الاول مجهول1 : قبل ما اوصل العنوان هتكون عندك كارما : وانا ايه يضمن ليا كلامك مجهول1 : عزيز السيوفي مش بيقول كلام مش قده كارما : العنوان ……. عزيز : انت عرفتي منين كارما : من حارس في القصر بغمزه خليته يقولي كل حاجه عزيز بسخريه : بغمزه عموما الفلوس في الطريق ليكي سلام قالها عزيز واغلق الهاتف وقفت كارما واخذت حقيبتها ونزلت كما قال لها صقر لتجد السياره في انتظارها واتجهت للمطار ««««««بقلم الاء ابو العز««««««« في القصر كان صقر ينزل السلم بعد أن ابدل ملابسه لتيشيرت اسود وبنطلون اسود كان صقر يعلم بأن الفت مازالت في الصالون فمثل أنه يتحدث في الهاتف صقر : انت فين ………..طب روحي علي بيتك انا جايلك … لا انا جاي هبات عندك الليله دي سلام انهي صقر كلامه ثم نظر إلي الفت صقر : لسه صاحيه لي يا ماما الفت : عادي مش جايلي نوم صقر : ايه في حاجه الفت : لا عادي بس قولي لي هتسيب ادم صقر : لي السيره دي بقا انا همشي الفت : استني بس يا صقر خلاص مش هجيب سيرته تاني انا اصلا فرحانه انك بدأت تفوق المهم انت كنت بتكلم مين صقر وهو يرفع أحدي حاجبيه : ودا لي الفت : لا عادي انا بس بسال صقر : واظن انت سمعتي أن هي واحده الفت : بتحبها ولا بتتساله صقر : يهمك الفت : طبعا صقر : لي الفت : عشان لو بتحبها لازم تكون في نفس مستوانا عشان تليق تشيل اسمك أما لو بتتسله فبرحتك صقر : لا متقلقيش سلام قالها صقر وخرج من القصر ركب صقر سيارته و بعث رساله لرعد واكرم "اتحركوا" يتبع………. بقلم الاء ابو العز ❤️
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD