الفصل الاول
عدلى: هتتجوزيه ورجلك فوق رقبتك يا بنت اخويااا
ليلى: بنت اخوك والله ضحكتنى يا عمى
مسكها من شعرها: اسمعى يا بنت انتى انا مستحملك انت وامك وبعدين احمدى ربنا انى وافقت انى ابنك يتجوزك اصلا
ليلى: انا مش عاوزه اتجوزه سيبونا ف حالنا بقا وابعدوا عننا بتعملوا كل ده عشان الورث
عدلى مسكها من شعرها جامد وزقها اتخبطتت ف الطربيزه ونزفت
امينه ( الام) جريت عليها
عدلى: عقلى بنتك يا امينه يا هحسرك عليها قريب وتموتى بقهرتك
امينه ضمت بنتها والدموع نازله من عينيها: حسبي الله ونعم الوكيل فيكم يا شيخ
امينه : قومى يا ليلى قومي يا بنتى
حقك عليا يا قلب امك بس وغلاوتك عندى ما هخليهم يقربوا لشعرة واحده منك
امينه عالجت ليلى وسابتها تنام
وبعدين اخدت تليفونها وعملت مكالمه
امينه : الو الحج ضياء القناوى
ضياء : ازيك يا امينه
امينه بعياط: -------------
ضياء: طيب انا جايلك
________ف مكان جديد____&'''''''
انا سيف القناوى اتجوز عيله 19سنه
ضياء القناوى "الجد " جواز مؤقت بس ي سيف يبني لحد ما تتم عندنا السن القانوني إنما الوقتي اعمامها هياخدوا ورثها دول عالم طماعين وجشعه ومافيش في قلبهم رحمه وهي والله نسمه وهادئه ومش هتحس بيها خالص
سيف بلامبلاه ....... ماشي روح انت وابعتلي الورق امضي عليه
عملت كده وعروستك جايه بالليل
سيف بصدمه .....عملت اي
اخدت توقيعك وكتب الكتاب اتعمل
سيف بغضب ...... اييييه ازاي يعني
وطي صوتك متنساش انا مين يولد وقلنا هو زواج على ورق يبقي خلاص
سيف بشر ...... ماشي ماشي ومشا ركب عربيه وراح النايت كلاب
يعني انا كده اتجوزت ي رنا انا لسا صغيره على الجواز يرنا وكمان انا خايفه يكون وحش ويض*بني زيك عمو
رنا بحب ....... متخافيش يروحي انا معاكي متخافيش و جده ضياء معاكي كمان يعني اطمني خالص وهو ارحم من اعمامك يا ليلى وجده قال هو جواز مؤقت بس لحد ما تتمى 22 سنه وتستلمي ورثك وكمان على ورق يعني مش هيلمسك مع اني اشك يكون قدامه الحوريه دي و قاطعتها ليلى بصراخ و**وف.......اسكتي بقا الله ي رنا
رنا بضحك ......يخربيت ام جمالك والفراوله الي بتطلع فى حدودك دي يبت
ليلى بضحك....... هبله .
قاطعهم دخول ام ليلى ....... ليلى اجهزي يالا عشان هتروحي مع ضياء بيه وقالت بدموع .....هتوحشيني اوي يبنتي
ليلى بدموع وهي بتشدد من احتضانها....... انا اكترر يماما بس هجيلك كل يوم
لا اوعي ليشوفوكي انا هبقي اجيلك انا خلي بالك من نفسك يحبيبه ماما
ليلى بدموع ...حاضر يماما وانت كمان
رنا بمرح ....... احضنوني معاكو
قعدوا يضحكوا عليها
في مكان تاني
جاسر بيه معايا خبر يساوي مليون جنيه ، سيف بيه القناوى مش هتصدق اتجوزاتجوز امبارح
ايه امته ومين وبنت مين حد اعرفه ولا انطق يغبي
لا يبيه الي عرفته من الخدامه أنها سمعتهم امبارح بيتخانقوا وعرفت أنه اتجوز وجبتلك معلومات عنها اهي بس في حقي انا والرجاله
جاسر طلع شيك ب 500الف واعطيهوله ......اهو حققك انت والرجاله
-ودي المعلومات يباشا
اخدها بسرعه وقال بصدمه .......... ليلى اتجوز ليلى
عند سيف وقف العربيه عند ملهي ليلي ( نايت كلاب )
دخل واتوجهت كل الأنظار ليه وهو ابتسم بغرور وراح قعد على البار
الجرسون ...... طلبك اهو ي سيف بيه
شاور بايده وقعد يشرب في كاسه ، جت بنت عامله زي عروسه المولد بالميكب الي حطاه وفستان يفضح اكتر من يستر وقالت........ مش معقول سيف بيه القناوى هنا لا انا اكيد بحلم
بصلها بسخريه وكمل شرب الكاس
بصتله بغيظ من تجاهله ليها وقالت بدلع ........ مالك يباشا شكلك مهموم سيبلي نفسك وانا مكملتش الجمله ولاقته زقها واخد فونه ومفاتيح العربيه ومشا وقال ....... حافظ انا الفلم ده شوفي غيره ومشا
بصتله بغيظ....... بقا كده ماشي يبن القناوى انا حطيتك في دماغي اتف*ج بس على الي هيحصل
عند ليلى كانت واقفه بتعيط وبتقول .....هتوحشيني اوي يماما
الام بدموع ....... انا اكترر ي حبيبه ماما سامحيني مش عارفه احميكي منهم يروحي بس انا مطمنه عليكي مع ضياء بيه
ضياء بطيبه ..... ليلى حبيبتي انتي خايفه مني
ليلى ببراءه ...... لا بس خايفه من الي اسمه جوزي سمعت بيقولوا أنه وحش هو ممكن يض*بني زي عمو
الام بصتلها بحزن عليها قاطعها الجد ......لا يحبيبتي طول ما انت معاكي متخافيش يالا بقا نمشي
الام بدموع .....خلي بالك من نفسك ياليلى وكلي كويس وانا هبقي اجيلك واه صحيح فين خطك طلعيه وا**ريه
_حاضر
ومشت مع الجد
طول الطريق وقلبها بيدق جامد ووصلت القصر وقالت بانبهار .......واو انا هعيش هنا
الجد بضحك على تصرفاتها الطفوليه ......ايوه عجبك
_ايوه جدا جدا
الجد بضحك........هيعجبك من جوه اكتر
_طب يالا بسرعه بسرعه يالا
دخلوا
الجد بضحك على شكلها .......ههههه اي عجبك
عجبني بس ده زي الي بشوفه في التلفزيون خالص الله انا فرحانه اني هعيش هنا اوي وبعدين
تعالي أما اوريكي جناحكم انتي وسيف
بصله بخوف قال بحب وطيبه........ متخافيش تعالي
طلعت كان كبير اوي ولونه بين الأ**د والرمادي
بصتله وقالت في نفسها ........ ألوانه بتخوف كله اسود اسود
الجد ها عجبك
ايوه حلو
اسيبك بقا تجهزي هدومك وكمان شويه هبعتلك الخدامه بالاكل
حاضر
يحضرلك الخير يحبيبتي ومشا
جهزت هدومها و واخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان تع** لون بشرتها ناصعه البياض وسابت شعرها الأ**د الطويل الي وصل لتحت خصرها وبعدين دخلت الخدامه بصتلها بزهول .
ليلى بخوف.......انتي بتبصيلي كده لي
الخدامه باحراج ......احم اسفه يهانم بس اصل بصراحه انتي جميله اوي اوي عينك دي
ليلى بخجل ...... ايوه عيني وشكرا ليكي انتي اجمل وياريت بلاش هانم اسمي ليلى بس
الخدامه برفض...... ايه لا لا ده سيف بيه يقطع عيشي لو سمعني بعدأذنك يهانم ومشت بسرعه
ليلى بخوف ....... يلهوي ده مركب لهم الرعب يلهوي اومال هيعمل فيا اي عااا يماما
وبعدين شافت الاكل وقالت بق*ف .....اي ده عامل كده لي كان عباره عن خضار وأكل مسلوق eat vegan
عااا بياكلوه ازاي ده اعمل اي ايوه هنزل اشوف في حاجه تتاكل تحت ونزلت ودخلت المطبخ وكانت حاطه راسها في التلاجه وقالت بفرحه ....... نوتيلا
قاطعها صوت رجولي جذاب ....... انتي مين وبتعملي اي.
لفت وبصتله
سيف بصدمه وانبهار من جمالها
سيف بصدمه وانبهار من جمالها......... انتي مين
ليلى بخوف.......انا انا ليلى
بصلها بصدمه معقوله الملاك ده مراته وبعدين فاق وقال بصوت عالي......... انتي بتعملي اي هناااا ،متعرفيش قواعد القصر ولا اي م***ع دخول أي فرد من عيله القناوى يدخل المطبخ ، المطبخ بس للخادمين وقال بصوت عالي غاضب...... داده دااااده سعاد
جت ست كبيره باين عليها الطيبه واول ما شافت ليلى خافت
سيف بصوت عااالي......... اي ده يداااااده اومال الخدامين فين أما فرد من عيله القناوى يدخل المطبخ
سعاد بخوف .......معلش يبيه والله اخر مره انا
قاطعتها ليلى بسرعه ........ وفيها اي يعني هو حرام
سيف بصلها والشرار بيطلع من عيونه ........ بتقولي اي كرري كلامك تاني كده
ليلى خافت من شكله ونزلت راسها في الأرض قاطعها صوته الغاضب.......... قداااامي
مفيش رد
اخلصيييييي
مشت قدامه بسرعه لحد ما وصلت على الجناح
راح قفل الباب بالمفتاح خافت من حركته و قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وقال ببرود وخبث وعيناه تمشط سائر جسدها بوقاحه......... امممم من اول يوم وبتخالفي اوامري وقواعدي وده ليه عقاب طبعا
بصتله بخوف من صوته العالي وبعدين شردت في ملامحه الوسيمه
سيف القناوى
27سنه رجل اعمال مشهور جداصلب ظروف حياته جعلت منه قاسي القلب وبارد مفتول العضلات عريض المنكبين ذا طول شامخ له هيبه خاصه له من الجاذبيه ما يجعل النساء تركع عند قدميه زي.ر نس.اء من الدرجه الاولي
وسيم جدا بعيون زرقاء قاتمه وشعر بني كثيف
بصلها بخبث وغرور وقام وقف بطوله الشامخ قدامها كانت قصيره جدا مقارنه به وفرق الجسد رفع أيده على دقنها وبعدين تاه في عيونها الفيروزي الي تسحر
ليلى
في ال19 من عمرها ، أقل ما يقال عنها ملاك ايه من الجمال ب*عرها الاسود الداكن الطويل الذي ينافس الليل بسواده الذي تخطي خصرها بكثير كان شديد النعومه ،بشره ناصعه البياض ،شفتيها الكرزيه ، عينها الخضراء الزمرديه ،انف صغير حاد
كانت شخصيه لطيفه محبه للحياه ومشاغبه ولكن ضروف حياتها أجبرتها على الهدوء دائما والخجل الشديد
سيف بتوهان وهو ينظر في عينيها .
ليلى وهي هتموت من ال**وف وبتحاول تبعده بايدها فكان قريب جدا منها بل متلاصق بها
بلحظه فاق وبيلعن نفسه أنه ضعف قدامها قدام طفله
قال ببرود ........ اي الي خلاكي تنزلي في الوقت ده
-مش بحب اكل المستشفي ده
يصلها بستغراب وقال بستنكار ........ اكل مستشفى
_ايوه وبتشاور على الاكل الي على الكومودينو
بصلها بصدمه وقال بسخريه ....... ده eat vegan اكل صحي وانتوا البنات علطول دايت عايشن على السلطه والميا
بصتله بغيظ ......... مين قال كده وبعدين انا جعانه اوي وانهت كلامها بنظره بريئه
_ الاكل ده مفيد جدا كلي ده وانا هطلبلك الي انتي عايزاه
_ايه يع لا طبعا
_امممم خلاص في عقاب
بصتله بخوف وقالت عععقاب اي
أضاف بوقاحه وخبث ......تعالي اقعدي على رجلي وبوسيني
جحطت عيونها وقالت بصدمه وخجل.......ااايه
الي سمعتيه يالا اختاري
بصت للأكل وراحت مسكت الصينيه وقعدت تاكل وهو بيحاول يكتم ضحكته بصعوبه على شكلها .
في مكان تاني
_يعني اي مش موجوده اختفت يعني ولا اي
_يبا قولتلك جوزهالي مكنتش هربت
_احنا في اي ولا اي ياض البت راحت فين احنا كده مش هنطول ولا مليم من الفلوس
هي فلوس بس يبا جمالها يابا
هتكون راحت فين بس اكيد امينه (امها) هربتها
لا انا شايفها منهاره في العياط عليها اكيد مش بتمثل
اومال هتكون فين بنت******* يحسام
حسام بغضب........معرفش يباا بس الرجاله شافوا راجل كبير ومعاه حراس وعربيات تحت البيت أنا متأكد أنه ليه ايد في هروبها
عدلى بغصب........اييييييه ماقولتش من الاول لييييه يغبي
_ ما انا نسيت
_ اسمه اي انطققققق
_ااا معرفش بس بس حاجه القناوى
عدلى بصدمه ....ضياءالقناوى قالها بصدمه وخوف
ايوه صح ضياءالقناوى
عدلى بخوف وخبث ......... اممممم شكل اللعبه هتبدأ تحلو
_يعني يبا هاخد البت
_هتاخد البت وفلوسها كمان وانا هصفي الحساب القديم
خلاص يماما خلاص اسف والله اسف اخر مره والله
الام بقسوه وهي بتض*به ......مش انا قولت تقعد في مكانك ومتتحركش وقولتلك ماتقولش لابوك حاجه وانت روحت قولتله
اسف والله اخر مره سامحيني بس عمو عدلى بيجي من غير ما بابا يعرف وده غلط
انت مالك انت وانت روحت قولتله ماشي ياسيف ماشي ونزلت فيه ض*ب
لااااااااااااا كانت دي اخر كلمه قالها الولد الصغير
فاق من شروده ونزلت دموعه بغزاره مسحها بسرعه قبل ما حد يشوفه ولوحتي قدام نفسه بس
قاطع شروده خروجها ببجامته
بصلها بغضب ....... انتي مين سمحلك تلبسي من هدومي يبت انتي
بصتله بخوف ومن تغييره المفاجئ كان حلو من شويه ........ااا بصراحه الشنط في اوضه اللبس وانا نسيت اخد هدوم وو لقيت دي ولبستها
بصلها بشر و لسا هيمشي ناحيتها حطت أيدها على وشها وقال بدموع ........ انا اسفه اخر مره والله بس بس متض*بنيش
وفجاه افتكر الماضي نفس مشهده وهو بيترجاها وفاق أما لاحظ ارتجافها قال ببرود ....... بت انتي مالك انا مابحبش دلع البنات ده
مفيش رد
رديييييي احنا هنقضيها نظام خرس ولا اي
انفجرت في العياط جامد ،رق قلبه لمنظرها وقال بحنان ......بتعيطي لي
عشان بتزعقلي
بصلها بهدوء وقال ما انا مبحبش الي مبيسمعش كلامي وبعدين انتي كبيره على شغل الاطفال ده
لفت نظرها وهي تراه عاري الص*ر ويستعد للنوم
فتأملته لوهله عضلات ص*ره وبطنه القويه وزراعيه المفتولتين
وفجاه من غير سابق إنذار صرخت بخجل
استني انت بتعمل ايييييي انت هتنام كده قدامي
بصلها بلامبلاه وبرود وقال ......اه
اقلعي
بصتله بصدمه وقال بخجل .......نننعم
قال بخبث....اقلعي بجامتي مش بستريح غير فيها لو مش عايزاني انام كده
بصتله وقالت بخجل وجنتيها تشتغل بالحمره.......انت انت قليل الادب
وبلحظه كان قدامها وقال بعبث........ تحبي اثبتلك والوقتي كان بيتكلم وهو بيتحسس جسمها بجرأه
مممينفعش كده حححضرتك
انتي مراتي مرات سيف القناوى يعني اعمل الي عايزه
عععلى وورق بس
قرب منها لحد ما حاصرها عن الباب وقال بدون وعي...... انت ازاي جميله كده انتي زي حوريات البحر ولسا هيقرب افتكر الماضي وزي ما يكون لدغته حيه بعد واتحول كليا وقال ....... ابعدي
بصله بصدمه وخوف قاطعها صوته الغاضب الي خلاها تتنفض ........اخلصيييييي وراح الحمام ووقف قدام المرايا وقال بغضب لنفسه ...... انت ازاي تضعف قدامها كده ها ازاي دي عيله طفله تضعف قدامها بالشكل ده وبعدين قال ما هو انا مكنتش اتوقع انها بالجمال ده وبعدين غسل وشه وخرج ورسم الجمود والبرودة على وشه وقال ....... انتي بتعملي اي على الكنبه
بصتله باستغراب وقالت بخوف ...... ااايه هنام
عندك اختيارين لتنامي جنبي للأرض بصتله بحزن وراحت فرشت على الأرض وفجاه لقيت نفسها مرفوعه من على الأرض متشاله على دراعاته
في اي نزلني
تجاهلها
بقولك نزلني عايزه انام
أجابها ببرود وقال ......ما انتي فعلا هتنامي بس جنبي
ايه لا طبعا لللوسمحت سيبني
مش عايز اعتراضات والا هعتبر انك عجبك عقابي وعايز تتعاقبي قالها بخبث شديد بصتله ووجنتيها تشتعل وطغى اللون الاحمر على خديها و قالت بخجل شديد اييه لا طبعا بس بس
مابسش نامي
كانت هتتكلم لولا نظراته الجريئه وقالت ........ خلاص انا نمت وادارت وجهها واعطيته ظهرها ونامت وبتحاول تبعد قدر المستطاع عنه ولكن بلحظه كانت باحضانه
ااحم ابعد شويه
اسكتي ونامي احسنلك
أغمضت عيونها واستسلمت للنوم واستعداد ليوم غد والمجهول الذي ينتظرها
في الصباح
استيقظ سيف ولكن وجد جسد ناعم يكاد يكون ملتصق به وتضع يديها على ص*ره غارقه في النوم
اخد ينظر لها وهي بهذا القرب منه ،كم كانت جميله وشهية بالاخص شفتيها الكريزيه ،ملامحها البريئه الرقيقه ،بشرتها ناصعه البياض ووجنتيها الحمراء باستمرار ،شعرها الطويل حالك الاسود شديد النعومه بدون وعي مد يده يستشعر مدى نعومته تحت أنامله الخشنه ،كان قريب منها جدا دفن وجهه في تجاويف عنقها بيستنشق رائحتها الممزوجة برائحه جسدها التي أثارته وبشده
انتفض جسده فزعا لهذه الفكره
هل طفله صغيره بنصف عمره تثير رجولته التي لم يسبق بها أنها اهتزت ل اي امرأه على وجه الارض
سيف في نفسه .......قد اي انتي جميله وبريئه شبه الملاك انتي عملتي فيا اي كل ده من يوم اومال بعد كده هتعملي فيا اي هتجننيني ي ليلى
قاطعها استيقاظها فجاه وقالت بفزع وهي تراه شبه ملتص بها ......... انت بتعمل اي
أجابها ببرود ...... اي بعمل اي انتي مراتي
ابعد
قرب منها أكثر ولم يفصل بينهما انش واحد
ااا أبيه
انتي قولتي اي
ااابيه اومال اقول اي انت اكبر مني زي عمر وانا بقوله ي أبيه يبقي اقولك انت كمان ي أبيه
اغمقت زرقاوته بشده وقال بصوت مخيف ........ عمر عمر ميييييييييييين
ااا جاري
جارك اممممم وفجاه مسكها من فكها بقوه وقال بشر ....... اسمع بس اسم راجل على ل**نك تاني وانا هقطعهولك انتي فاااهمه
بتبصله بخوف من شكله
انطيييييي
فاهمه فففاهمه والله
استقام ببرود وتوجه للحمام
وهي قاعده تدلك مكان الالم في شعرها ودموعها على خدها
وبتقول ببكاء ....... اهي انا مش عارفه هو طيب ولا شرير حنين وقاسي اهي ساعدني يارب
خرج والمنشفه تحاوط خصره وقطرات الماء تتساقط من شعره على ص*ره بشكل رجولي مهلك
بصتله بزهول وبسرعه حطت أيدها على عيونها بخجل بصلها ببرود وقال ....... قومي عشان جهزي نفسك عشان هننزل نفطر تحت
هزت راسها بنعم وقالت بصوت خافت ......حاضر
تسريع الاحداث
خرجت بنطلون جينز ازرق فاتح ضيق وبلوزه بيضاء بكم رقيقه وكوتش ابيض وسابت شعرها الطويل وخرجت رغم بساطه لبسها إلا أنها كانت جميله جدا
حوريه الكلمه التي نطقها سيف في سره
وبعدين أضاف ببرود ......يالا عشان ننزل
نزلوا وكان في أشخاص جداد اول مره تشوفهم
سيف بجمود.........صباح الخير وتوجه ل الجد وباس أيده ورأسه وترأس المائده من الجهه الأخري وفعلت ليلى كما فعل مع الجد وجلست بجانبه
هيام بشهقه لامها ........ اي ده هي عامله كده لي هي حقيقه اكيد كله عمليات تجميل ايوه عمليات تجميل صح يمامي
امها وعيونها لسه مركزه مع ليلى بصدمه........ هي كده ازاي دي هتجننه بالشكل ده شوفي ي هيام بيبصلها ازاي
هيام بغيظ وغيره ....... ايوه يمامي ايوه بس انا احلى بكتير صح
نزلى بتوتر ......ايوه طبعا بس انا مكنتش اعرف انها كده وشوفي نظراته ازاي البت دي خطر علينا
قاطعها سيف ببرود ....... دي مرات عمي يليلى والي جنبها هيام بنت عمي واختي التانيه
نازلي .....اهلا جميله اوي بسم الله ماشاء الله
ليلى بطيبه وابتسامه بنيت غمازاتها الي زودتها جمال ......اتشرفت بمعرفتك يطنط
نازلي ابتسمت لها وقالت ...... هيام سلمي على ليلى
هاي ازيك نطقتها بغرور وغيره
ليلى بطيبه.... بخير
سيف بهدوء وده معتز بن عمي وصاحبي
معتز بمرح........منوره يقمر
سيف بشر........... اتعدل عشان ماجيش اعدلك
معتز بخوف ....... احم منوره يمرات اخويا
ليلى اكتفت بنفس الابتسامه
قاطعها صوت عالي ودخول ******
ليلى بفزع ومسكت في دراع سيف بتتحامى فيه
سيف بغضب جحيمي........انتي بتعملي اي هنا
ااا انا انا ككنت جايه اقولك جدو بعت الخدامه أننا ننزل ودخلت اقولك الاول بس بس انا مسمعتش حاجه خالص صدقني كانت خايفه جامد والدموع في عنيها
مشا ناحيتها بغضب ومسكها من شعرها وحاصرها عند الباب وقرب من ودانها وقال بصوت زي فحيح الافعي ......... بتكذبي ها أنا بكره الكذب بكرهه وانتي كذبتي
بتبصله برعب وقالت برجاء........ والنبي ما تض*بني انا اسفه والله صدقتي انا سمعت بس انك بتقول مخ*درات وسلا*ح في شنط بس والله ده الي سمعته والله صدقني
بصلها ببرود ع** الي جواه وصدقها الصدق كان في عيونها وقال بشر وهو بيضغط اكتر على شعرها ........تنسيه تنسي الكلام الي سمعتيه تنسيييييه بدل ما انساهولك انا فااااهمه
فاهمه ففاهمه والله
قال بخبث ...... انا عارف الي بيدور في عقلك الصغير ده بس انا مش كده واضاف بخبث شديد انا ظابط
ظظابط ااازاي
دي خطه اكشفهم بيها
بصتله بهدوء وقالت بفرحه طفوليه وجريت عليه ...... يعني انت كويس مش شرير وظابط بدافع عن الخير
ابتسم بوجع وزقها وقال....... متلمسنيش من غير اذني تاني وبعدين بلاش شغل الاطفال ده ماشي انتي كبيره مش صغيره على العمايل دي ومستناش ردها وخرج
وهي بصت على طيفه بحزن وقالت بدموع ........ هو لي بيعمل فيا كده هو زيهم ميفرقش عنهم حاجه انتي فين يماما تعالي خوديني وقعدت تعيط
كان واقف وراها عند الباب وسمعها وهي مش كانت شيفاه عشان ضهرها كان للباب
قال في نفسه ......... اي ي سيف متصدقهاش تلاقيها شيفاك وبتعمل كده بس دول ***** كلا*ب فلوس ايوه وبعدين قال بصوت عالي غاضب......لييييييييلى
ليلى بخضه من الصوت ....ننعم
ممشيتيش ورايا لي ولا لازم اقعد اقولك تعملي اي ومتعمليش اي اخلصي قدامييي
مسحت دموعها بسرعه ومشيت وراه
اول ما نزلت مع سيف ،هيام جريت عليه وحضنته وقالت........... وحشتني اي رايك في فستاني (كانت لابسه فستان دهبي قصير وكب وعمله شعرها ديل حصان وجذمه كعب عالي سوده وميكب صارخ)
سيف ازاحها ببرود وقال ..... يالا عشان اتأخرنا
ليلى في نفسها ........ وقالت هي بتحضنه لي وهو مبسوط طبعا بت ملزقه انا زعلانه ليه مضايقه ليه وعيونها بدءوا يدمعوا
هيام بغيره وحب مزيف.......حلو الفستان بس هههه انتي قصيره اوي وشعرك يعني مش حلو اوي احم و حطي ميكب يبنتي زي كده عشان الناس اكيد هيشوفوكي في الحفله ويتكلموا مش معقول انك مرات سيف القناوى الي ملكات الجمال يتمنوا اشاره منه وانا هههه بهزر اي ده انتي زعلتي
قاطعها سيف بقوه وغضب........ هيام في اي هي عجباني وبالع** هي جميله جدا وهي اجمل واحده قبلتها في حياتي ومسك أيدها وباسها واه تاني مره متقربيش مني عشان انا متجوز اه انتي اه زي اختي بس احترمي مشاعر مراتي
هيام بدلع....انا مقصدش حاجه ي سيف وانا زي اختها وبقولها على الصح
سيف ببرود......الموضوع اتقفل
يالا
هيام بسرعه ودلع......هركب معاك
الجد بطيبه قرب من ليلى وقال ........ مالك يحبيبتي عملك حاجه الولد ده
ليلى بتوتر......للل لا حضرتك
الجد بضحك وهو بياخدوها في حضنه .....حضرتك اي بس يحبيبتي انا جدك
حضنته اكتر ومره واحده لقيت أيد قويه بتشدها من أحضانه
سيف بغيره وببرود........ يالا عشان اتأخرنا انا وليلى في عربيته ،والباقي حصلونا ومشا
ركب عربيته وقال للسواق ........اطلع
وقعدوا ورا سيف شد السيتاره بين الكرسين عشان مايببنش الي بيحصل ورا
وشد ليلى وقعدها على رجله وقال بهدوء ع** الي جواه ........ الي حصل من شويه ميتكررش تاني
اايه الي حصل
ضغط على خصرها جامد وقال بصوت هادئ ولكن مخيف......... محدش يلمسك ولا يحضنك غيري
بس بس ده جدي
انتي سمعتي انا قولت اييييي
ايوه قالتها بالم وبتحاول تشيل أيده الي محاوطاها جامد وقالت .......سسيبني انت بتوجعني
ابتسم بخبث وقال ......لسا الوجع بليل وغمز
بصتله بعدم فهم وخوف ولسا هتتكلم قاطعها وهو بيحط صباعه على شفايفها وقال .....هشش
وحضنها ودفن وشه في شعرها باستمتاع بريحته
تسريع الاحداث وصلوا
اتجهت كل الأنظار ليهم ،سيف حاطط ايده على خصرها بتملك كأنه بيقولهم .....دي ملكي محدش يقربلها
كانت نازلي وهيام ومعتز وصلوا ،سيف راحلهم على الطربيظه وشد الكرسي لليلى وقعدوا وفجاه جه واحد من البودي جارد لسيف وقاله حاجه ومشا
سيف بتحذير ....... اوعي تتحركي من مكانك وانا مش هتأخر
سيف راح المخزن كان في اجتماع وناس كتير على طربيظه واحده دخل هو بهيبته وغروره كلهم وقفوا بخوف .
سيف ببرود......اقعدوا الفلوس فين
واحد منهم .......اهي سلم تستلم
سيف ضحك بشر وقال ببرود........ هههههه عشان خاطرك بقا مافيش بضاعه هتسلم الا اما اشوف ال10مليون
الراجل بخوف ....... تمام
سيف بصله بسخريه وقال ....... تاني مره مش انا الي يتشرط عليا انا الي اشرط بس فاهم
بعد ساعه
سيف ببرود .....كده تمام اوي الشحنه الجايه الشهر الجاي
زين بمرح .......... حبيبي الي واحشني
سيف ببرود ........... ابعد يالا مش فايقلك ومشا
زين بضحك .......بيموت فيا
سيف خرج للحفله وراح الطربيظه وملقاش ليلى
وقال بغضب .......ليلى فين يا هيام
هيام بخبث...... راحت ترقص مع أسر سالم وقعدت أقنعها انا وماما وهي مسمعتش مننا وقولتها ماينفعش ي ليلى كده بتقللي من سيف عشان هما يعني أعداء قالتلي ملكش دعوه ومشت وابتسمت بشماته وشر وهي بتشوف عروقه الي برزت بشكل مخيف وزرقاوته الي اغمقت من الغضب وقال بصوت عالي
اييييييه بيبص على ساحه الرقص لقاها فعلا بترقص مع أسر
عند ليلى
أسر ماسكها جامد وقال بمكر...... انتي جميله اوي اوي ي ليلى
ليلى بتحاول تبعده مش عارفه قاطعه سيف وهو بيهجم عليه ووو
عند ليلى فجأه حست بحد معاها في الجناح افتكرته سيف ولكن فجأه حست بقماشه على وشها قعدت تقاوم لحد ما اغمي عليها
بعد شويه صحت لقت نفسها في مخزن ومربوطه في الكرسي
ليلى بصراخ .......... انتوا ياااالي هنااااااا
اي يروحي بتصرخي لي هااا انا معاكي اهو متخافيش
ليلى بتحاول تشوف وشه مش عارفه عشان كان قاعد في ركن مافيهوش ضوء
قام راحلها وقرب منها ليلى بخوف ......اااانت مين ووعايز مني اي
-كده كده ي ليلى بقا مش عرفاني لا انا كده هزعل منك اوي ينفع تزعلي جاسر حبيبك
ليلى بصدمه ..... جاسر
ايوه جاسر يروحي وحشتيني اوي اوي عارف انا جيبتك هنا لي عشان هاخدك ونسافر برا مصر اي رايك
ليلى بخوف .......جاسر ابعد عني وسيبني احسنلك انت ممش عارف انا مرات مين ولا اي انا مرات سيف القناوى سيبني احسنلك
جاسر بضحك .......... ههههه تصدقي خوفت وانتي بعد الكلمتين دول مفكره هسيبك هههه تبقي بتحلمي يبيبي ومسكها من شعرها جامد وقال بحب....... ليلى حبيبتي انا قولت وحشتيني ضغط على شعرها اكتر وقال يبقي انتي كمان تقولي وانا اكتر ي حبيبي
ليلى بصراخ ......اااه ابعد عني يمجنون سيبني في حالي بق وبتعيط
جاسر بحزن ........ اسف اسف بيوجعك انا اسف مش قصدي بس قولي يالا وحشتني وحشتيني ي جاسر يالا قولي
ابعد عني ي جاسر بقولك
كده طب تمام اوي انتي الي جبتيه لنفسك وبيقلع تيشرته
ااانت هتعمل اي
هتعرفي الوقتي
وفي لحظه الباب ات**ر وسيف دخل بغضب جحيمي مسك جاسر بالبو** في وشه وانهال عليه بالض*ب
جاسر بضحك.......ههههه أض*ب اض*ب كمان وبرده هاخدها ليا
سيف بشر ومسك رأسه وخبطه في الحيطه مره واتنين وتلاته لحد ما دخل زين وشاله من أيده
سيف جري على ليلى وخدها في حضنه جامد واشتالها وراح الفيلا
وطلع الجناح وحطها على السرير وغطاها وقعد جنبها
سيف بحنان ......خلاص انا معاكي اهو متخافيش انا اهو معاكي أنا سيف انتي في حضني خلاص معايا متخافيش
ليلى بدموع......... رجع تاني لي هااا لي خليه يبعد عني بقا انا تعبت تعبت والله لي كلهم بيعملوا فيا كده هو انا وحشه لدرجادي عشان بيحصل فيا كده
سيف بحنان وهو بيمسد على شعرها ......المؤمن من صاب وانا معاكي اهو طول ما انا معاكي خلاص متخافيش
ليلى بدموع ......يعني انت عمرك ما هتتخلى عني
سيف بحب .......ابدا
وعد
وعد
بصت له بفرحه وحضنته جامد وهو شدد من احتضانها
وبعدين قال في نفسه ...... في اي ي سيف انا لي بعمل كده انا لي هموت من جوايا عليها بس الي اعرفه انه مش شفقه .. لا لا اكيد مش الي في دماغي وبص عليها قلبه فضل يدق جامد قرب منها وباسها من خدها برقه وفضل يشدد من احتضانها ويبوس فروه راسها بحب لحد ما
قام على خبط الباب
ايه
الخدامه....... سيف بيه زين بيه تحت عايز حضرتك
ماشي امشي انتي
نزل
هاا عملت اي مع الكلب الي اسمه جاسر
زين بخوف ...... احم هرب مني
بتقولي اي
احم هرب
دا انتي ليله ام"ك سوده ي ******
زين بمزاح ........انت بتشتم عمتك على فكره
قاطعه بغضب ......وبتهزر كمان طب خد وض*به بالبو** في وشه
بعد شويه ليلى نزلت وكانت لابسه. تيشرت ابيض لسيف وقصير وسايبه شعرها
زين وهو بيتنح .
سيف باستغراب....... في اي مالك وبيلف بضهره
ليلااااااااااااااااااا
ليلى بخوف ......ننعم
على فوق اخلصي
حخاضر بس والله مكنتش اعرف ان معاك حد
على فووووووق
زين بهدوء ......براااحه عليها ي سيف
سيف بغضب ...... روح مشي الشحنه الوقتي ي زين
زين بحزن..... اا قاطعه بصوت عااااالي قولت امشي
طلع وعفاريت الدنيا والآخرة بتتنطط قدام عينه
وفتح الباب بغضب
كانت قاعده اول ما شافته وقفت بخوف
سيف بغضب ....... مين سمحلك تنزلي
انا
انتي اي هاا نزلتي عشان تلفتي نظرته هاااا مبسوطه بنظرتهم ليكي صح هههه وانا الي قولت انك مش منهم طلعي ******* منهم ي *****انا هوريكي (كل ده وهو بيفتكر الماضي
ليلى بخوف ...... انت انت هتعمل اي
هتشوفي الوقتي
سيف والنبي متظلمنيش
قاطعها سيف وفجأه
عند سيف راح يطمن عليها وفجاه قبل ما يفتح الباب
لقاها بتتكلم في الفون بتقول بعياط ...... الو جدو جدو تعالى خدني وانفجرت في العياط ،سيف بعصبيه **ر الباب واخد الفون ورماه على الأرض بشر
-ليلى بخضه ...... س سيف
سيف مسح على وشه بعصبيه وقال بصوت هادئ ولكن مخيف......... جبتيه منين جبتييييييه منيييييين
-مفيش رد
جبتييييييه منيييييين بقولك
بقا كده طب تمام ومسكها من شعرها
قاطعته بصراخ......... ابعد ععني ابعد بقا يشيخ انت عايز مني اي
بصلها ببرود ع** النار الي جواه
واضافت بخوف مش هقولك جبته منين مش قاااايله ، جده جاي الوقتي وهياخدني بس يخساره انا كنت معتبراك اناني وقوتي وضهري بس انت **رتني بافعالك طلعت اوحش منهم حراااام عليك بقا ابعد سيب شعري انت بتوجعني بس عارف وجع قلبي اكبر
سيف ببرود .....حلو الشو ده هايل يفنانه تصدقي طلعتي ممثله حلوه عايزه تقلبي الطربيظه عليا صح واطلع انا الوحش وال***** صح بس بعييينك يليلى انا عارف كل الأساليب ***** دي
ليلى بصتله بقهر وحزن ووقفت قدامه وبصتله في عيونه بالم ومدت أيده وقعدت تض*به على ص*ره كتير
بصلها ببرود وقال بصوت مخيف ........لآخر مره بقولك مين الي جابك الفون ده
مش هقووووووولك
مييين الي اعطاهولك
تمام خلاص متقوليش انا هعرف بطريقتي ويالا قدامي
ععلى فين
على الجناح ،انتي فكراني هسيبك لوحدك تاني قدامي ياااالا ،انا شكلي اتساهلت معاكي كتير بس خلاص هتشوفي الوحش التاني ليااا اخلصي
مشت بخوف قدامه للجناح
على الأرض
مممش فاهمه
نامي على الأرض
بس
اخلصي
وراح مسك ريموت التكيف افتكرته هيدفى الجناح لكن شغله على وضع البارد
بصتله بعتاب وقهر ولسا هتجيب حاجه تفرشها على الأرض
قاطعها وقال ......كدهو من غير حاجه بالتيشرت الحلو ده الي كنتي نازله بيه
وراح نام على السرير بكل ارياحيه وغمض عيونه ،بصت عليه بالم وانكمشت على نفسها ونامت على الأرض
بعد فتره فتح عيونه بحزن وراح يشوفها لقاها نامت اشتالها ونيمها جنبه وحضنها جامد ورجع نام
الصبح
ليلى صحيت قبله اول ما لقت نفسها جنبه اتخضت وقالت في نفسها بغضب ......نا ايه الي خلاني انام جنبه غ*يه غ*يه اوي أنا لازم اقوم قبل ما يصحا بتحاول تبعده مش عارفه أيده محاوطاها جامد من خصرها
ليلى بخوف .....اعمل اي اعمل اي
فتح عيونه وقالت بغضب مزيف........انتي ايه الي جابك جنبي مش قولت نامي على الأرض (لا والله مش انت يبني الي شيلتها ولا خيالي ?)
انا انا مش عارفه انا قومت ازاي من على الأرض انا
قاطعها ببرود ........ قومي البسي بسرعه
لييه قالتها بخوف
من غير كلام كتير الي أقوله يتنفذ وسابها ومشا
بعد فتره
خرجت ببنطلون بوي فريند واسع جينز وتيشرت بيبي بلو وكوتش ابيض وسابت شعرها
خرجت لقيته بيسرح شعره قدام المرايا كان وسيم اوي ببدلته الرمادي ،شاف انعكاسها وقال بغضب .....لمييي شعرك واول واخر مره اشوفه مفرود بره
نفذت كلامه من غير كلام فجأه لقيته مسك وشها بعنف وقال بشر........ ايه الي على شفايفك ده
ااا ده ده مرطب شفايف
يتمسح بدل ما انتي عارفه طرقي الخاصه الي همسحه بيها
غصب عنها ات**فت ووشها احمر ،اخدت منديل ومسحته
مسك أيدها وخرج برا الجناح وبرا الفيلا كلها وكان السواق مستنيهم قدام البوابه
سيف ببرود....... اطلع
على فين ياسيف بيه
على المول
بصت له بستغراب اتجاهلها وطلع اللابتوب وقعد يشتغل عليه
ليلى في نفسها .....انسان بارد وكل حاجه شغل شغل شغل اي انسان آلي وبعدين اي كل الحراسه دي احنا هنتخ*ف أو هيحصلنا حاجه لو مشينا زي الخلق
قاطعها صوته ببرود وقال....... هحاسبك على كلامك أما نرجع وبعدين شغلي ووضعي لازم كده انا شخصيه مهمه وليا أعداء بعدد شعر راسي يعني كل ده مش على الفاضي ورجع يشتغل
بصتله بانبهار وصدمه وقالت .....انت عرفت ازاي ب الي بفكر فيه
بصلها ببرود وقال .....يمكن عشان بتفكري بصوت عالي
وثواني ووصلوا كان المول كبير اوي ومافيهوش ناس كتير
بصت له باستغراب وقالت .....اي ده دي معجزه المول فاضي ازاي ده 24ساعه زحمه
قاطعها مدير المكان
اهلا اهلا ي سيف بيه منور
قاطعه ببرود وقال ......عارف مش بتاعي
تسريع الاحداث
اشترو لبست كتير اوي وبعدين وقفوا قدام محل ملابس داخليه حريمي
ليلى ب**وف........احم ماشي هدخل انا
قاطعها بنظره بسخريه وقال ورايا بصتله بصدمه وقالت ......انت رايح فين
دخل وقعد على الكنبه ببرود وغرور وحط رجل على رجل وولع سجاره دخل بنت عامله زي المهرج بالميكب الي في وشها ولبس الضيق القصير وقالت بدلع ....... تؤمر بحاجه يباشا
ايوه وقعد ينقي لبس لليلى بكل جراءه ووقاحه و ليلى واقفه هتموت من ال**وف وبرده هتموت من الغيره وهي شايفه البنت قاعدته تتدلع وبتحاول تلفت نظره
ليلى بسرعه ......ما خلاص
سيف بصلها بخبث وقال ...... في اي
ليلى بتوتر ...... يالا عشان تعبت وعايزه انام
البنت بدلع ..... مش عايز حاجه تانيه يباشا
سيف أما لقا ليلى واقف زعلانه وخلاص هتعيط
قال بغضب .....الي قولتلك عليه وافقي عدل احسنلك عشان معدلكيش
البنت باحراج .....احم ححاضر
فرح جواه اما لقاها ابتسمت راح لها وقال بخبث ...... غيرانه
ليلى بتوتر.....وانا هاغير ليه احنا مفيش بنا حاجه وكده كده هنطلق
سيف اتعصب من كلامها اوي وضغطت على أيده جامد لحد ما تفاصيله ابيضت
ليلى خافت من شكله ، قاطعها وهو بيقول للبودي جاردات يشيلوا الشنط
تسريع الاحداث خرجوا من المول ، واول ما وصلوا لقوا عمها وابنه والجد قاعدين في الصالون
سيف رفع حاجبه بشر وقال بصوت جمهوري .....انتوا بتعملوا اي هناااا
حسام بمكر ...... جاي اخد حبيبتي
سيف بغضب جحيمي مسكه من ياقه القميص وض*به بالبو** في وشه .....بتقول اي يبن *****
حسام بخبث....هي الي اتصلت بيا
سيف بصدمه
اى ووووووووووو ?️