البارت الرابع

1307 Words
الحلقه الرابعه ا****ب مظلومه مياده:ايه يا ساره كل ده فى الحمام يله ساره:خلاص اهه يلا بينا وبالفعل هم البنات للخروج من المدرسه ليذهبو إلى إحدى محلات الملابس ساره بفرح:ايه ده أحمد اهه مياده بستفهام:أحمد مين ساره:أحمد اللي حكتلك عنه أنه بيحبني مياده بغضب :انا مش قولتلك ده ولد وحش وابعدي عنه ساره:خلاص مش وقته اهه جي علينا مياده:اوعى انا همشي ساره:مالك هو هيكلك تتسلم عليه ونمشي نشتري الهدوم وخلاص فجاء إليهم أحمد وهو لا يرفع عينه من مياده أحمد :سو اذيك عامله ايه ساره:كويسه يا أحمد انت عامل ايه أحمد:تمام مش تعرفينا ساره:دي مياده صحبتي فمد يده لكي يسلم عليها مياده:انا اسفه مش يسلم على رجاله فرد صوت من خلفها ومسك بيد أحمد بشده وقال أدهم:انا بقى بسلم فصعك الجميع من روئيه أدهم مياده بتوتر وخوف:ااادهم انا كنت أصلي ساره كانت هتشتري هدوم فقلتلي اروح معاها ساره بدلع:اذيك يا ادهم وحشتنا أدهم بنظره استحقار:انتي أوحش ثم انا اسمي استاذ أدهم يا انسه ساره كان يتحدث وهو يمسك يد مياده بشده ساره بغيظ:طب ما مياده بتقولك يا ادهم عادي أدهم:اد*كو قولتى مياده يعني مش إي حد بعد ازنكو بقى مياده:أدهم متزعلش اني مقولتلكش أدهم:ولا يهمك يا حبيبتي يله بينا بعد اذنك بقى يا استاذ ابقى سلم على ساره براحتك اصلها معندهاش،مانع غير بناتنا مبيسلموش على حد من غير سلام ثم أخذ مياده وبعد أن ابتعد عن طريقهم ترك يدها مياده:بخجل أدهم أدهم:نعم مياده:انا اسفه والله مكنش،قصدي اصلها اتحيلت عليا اروح اجيب معاها هدوم وقبلنا الزفت ده والله صدفه متزعلش مني أدهم بعصبيه: مياده خلاص اسكتي مش عايز صوتي يعلى في الشارع ممكن انتي مبتعمليش حساب لحد ومبتسمعيش كلام حد خلاص يبقى مبتحبيش حد مياده بدموع:والله بحبكو وبحترمكو بس هي أصرت عليا مردتش ا**فها أدهم:اللي بيحب حد بيسمع كلامه وانا وأسر اتكلمنا في الموضوع ده ميت مره ومافيش فايده فيكي على العموم انا كنت جي اصالحك علشان مبحبكيش تزعلي خودي ثم أخرج لها بعض قطع الشيكولاته من جيبه ليعطيها إياها وأكمل حديثه انا شفتكو وانتو خارجين من المدرسه ومشيت وراكي علشان اشوف الحيوانه هتعمل ايه واللي اتوقعتو لقيته مياده بأسف: خلاص يا ادهم بقى ماتزعلش لم يجيب عليها وظل هكذا إلى أن وصلو إلى منزلهم كان يطلع على الدرج ولم يبلي لها وكأنها ليست معه مياده:ادهم لم ينظر عليها وقال ادخلي شقتكو يا مياده وملكيش دعوه بيا دخلت بحزن إلى شقتهم فقابلتها والدتها أم آسر:ايه ده مش عويدك يعني دخله محترمه أمال فين صوتك اللي بيجيب آخر الشارع مياده:مافيش حاجه أصلي مش جعانه النهارده آسر باهتمام وترك كتابه الذي كان يقرء فيه:مالك ياديدا مش عوايدك زعلانه من ايه أم آسر:طب انا هسيبكو لتكوني مش عايزه تتكلمي معايا فخرجت من الغرفه آسر:مالك يا بت مياده:أدهم آسر:اه مدام الموضوع فيه أدهم يبقى انتي عملتي مصيبه روحي غيري هدومك وخودي شور وتعالى نتكلم يله فئمات برأسها بالموافقه وذهبت وبعد قليل دق باب غرفتها ليعلن عن مجئ آسر لها آسر:يعني مجتيش مياده:افتكرتك نمت آسر:ما انتي عارفه مش هنام إلا لما اعرف مالك احكيلي بقى ثم جلس بجوارها على السرير لتقص له كل ما حدث نعم انه الأخ يا ساده آسر:انتي كده غلطانه أوي ياديدا مياده بحزن:عارفه ومش عارفة اعمل ايه آسر:اطلعي صلحيه مياده:تفتكر هيجيب نتيجه انت عارف دماغو آسر بابتسامه:لا اطلعي هو اهتم وجالك لحد مدرستك علشان يصلحك مع أنكو كنتو بتهزرو ولما انتي تزعلي بجد متصلحيهوش غلط طبعا مياده:انا بحبك اوى يا آسر انت أحسن أخ في الدنيا ثم ارتمت في حضن أخيها الحنون (صحيح مش كل الأخوات يستهلو لقب أخوه يايختك يا مياده?) آسر:وانا كمان ياديدا بحبك ربنا يهد*كي واعلمي حسابك لم تنزلي تديني شيكولاته مياده:بمزاح انت صدقت ياه جو الحب ده ولا ايه ده بعينك قال اديه شيكولاته قال دول ليا ربنا يصبرني عليكو آسر:ههههه يخربيتك نكارة جميل خساره فيكي الحضن اللي حضنتهولك غوري ثم أخرجت له ل**نها وخرجت من الغرفه لتستأذن والدتها بأنها ذاهبه إلى شقه عمها وبعد قليل كان هو يفكر فى مجنونته الصغيره الذي لا تسمع كلامه أنها حقا عنيده ولا تعرف أين هي مصلحتها أنها صغيره حقا كان نائما على سريره وضع يده تحت رأسه وملقي على ظهره وهو يفكر بها في غرفته المظلمه في الخارج أم أدهم:يا بت يا شيماء افتحي الباب فلا أحد يجيب بقلم اسماء النمر أم أدهم:ماشي ياجزم افتح انا خليكو انتو ارغو مياده:ازيك يامرات عمي عامله ايه أم أدهم:الشلق بتاعتنا عامله ايه يا بت مش ظاهره ليه مياده:هههه وبعد شلق دي المفروض اني ارد عليكي اقولك ايه مثلا اكيد مش فاضيه علشان بطلع عين أمي تحت أم أدهم:ههههه ربنا يصبرها ويصبرنا ادخلي يا بنتي مياده:آمال شيمو فين وادهم أم أدهم:شيماء وهاله مع بعض في الاوضه ادخلي كملي الثلاث المرح ياختي مياده:طب وادهم أم أدهم:مدام سألتي عليه يبقى انتي اللي مزعلاه جو اوضته يانصيبه عملتي ايه مياده:والله يامرات عمي ابنك هو اللي رخم أم ادهم:ابني برضه هههه روحي للبنات سلمى عليهم الأول مياده بمرح :ده اكيد ففتحت عليهم باب الغرفه لتجدهم ممسكان بورقه وقد قاموا بأخفائها شيماء بتنهيده:هو انتي تعالى مياده:بتعملو ايه يابلاوي هاله: اصلي سي رميو باعت جواب لجوليت مياده:ههههه اه قولي كده وطبعا انتي رجل البوسطه هاله:هههه طبعا فكنا بنقراه شيماء:بطلوا رغى يله نكمل وبعد قليل بقلم اسماء النمر هاله:انا نفسي أخرج مياده:ياريت والله بس تفتكري في حد هيوافق شيماء:اكيد لو غلسنا عليهم هاله:هو ممكن أسر يخرج معانا يخلي باله مننا مياده:هههههه في ناس هنا بتموت ياشيمو شيماء:واخده بالي هاله:انتو رخمه على فكره وانا مش هكلمكو تاني شيماء:مافيش غير حل مياده ترحم على أدهم واسر وانا هكلم محمود مياده :أدهم صحيح اوعو انا هروحله وهبقي اكلمو شيماء بغمزه:أيوه يا عم مياده:ياختي اتنيلي ثم تركتهم لتذهب لادهم و تدق باب غرفته أدهم:مين مش عايز اشوف حد يا شيماء دلوقتي مياده: من وراء الباب ولا ديدا يا ادهم يتبع ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ وإليكم بعض الكلمات التي كتبت عن الحب ♥ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ الحب الحب هو الشعور الخفيّ المبني على الصدق والوفاء والعطاء والتضحية والمودة، فيشعر المُحِبّ بالسعادة والراحة بوجود من يحب ولا يستطيع الابتعاد عنه، وفي هذا المقال سنقدم كلمات جميلة عن الحب. وهنا الإلهام قليلاً عندما أقول أحبك كيف تشعر حقاً؟ الحب يمكن أن يجعلك أكثر سعادة مما كنت فى أي وقت مضى. في حين أنّنا يمكن أن نعترف إلى أحد بالعواطف التي بداخلنا ولكن عندما تتعثر ألسنتنا عن قول ما بداخلنا ذلك أصعب شعور. شيء واحد نعلمه هو عندما تفوز بالحب سواء استمر معك حبك أو فقدته فالحب بذاته يستحق العناء. يمكن أن يجعلك الحب أكثر حزناً من أي وقت مضى، غاضب من أي وقت مضى. في الحب مَن يخذل مشاعرنا حتى وإن عاد لا يعود. أنت معجزة يتمناها الجميع وأنا من حظيت بها. أراك حبيبي عند الحب، وصديقي عند المزاح، وكل البشر عندما أشعر أني وحيدة؛ ولذا أحبك كثيراً. بضحكتك أنا مفتون وبعيونك أنا ضعت. أحببتك دون تفكير فالنركب أجنحة ونطير. لا يهم كم يبقى لي من عمر المهم أن أبقى معك العمر كله. أريد أن أكون شيئاً جميلاً بحياتك يرسم على شفتيك الابتسامة كلما خطرت على بالك. ليتني كل شيء تحبه أنت. قد ت**ب في يوم ما شخصاً يعادل ما خسرته في حياتك كلها. أما بعد فلن أحب أحداً بعدك، أما قبل فأنا أساساً لم أعرف الحب إلّا بك. جميل أن تكون شيئاً ثميناً لدى شخص يخاف فقدانك يوماً. الرجل لا يستطيع أن يكون قاسياً مع الأنثى التي يحبها. الشخص المهم في حياتك ليس الشخص الذي تشعر بوجوده ولكنه الشخص الذي تشعر بغيابه. لو رأيت كيف أحكي للغرباء عنك لحاولت أن تقف في طوابير الغرباء لتحب نفسك من حديثي. قيَّدتَني بك حتى وإن لم تكن موجوداً أستشعر طيفك معي مهما كنت بعيداً. الحب أن أكتفي بك ولا أكتفي منك أبداً. أحبتتك جداً لدرجة أنّه عندما تغيب عني يغيب معك كل شيء. لو كان الحب كلمات تكتب لانتهت أقلامي، لكنّ الحب أرواح توهَب فهل تكفيك روحي. كل ما أريده هو أن تبقى في حياتي للأبد. أحببتك حباً لو تحوّل إلى ماء لأغرق العالم بأسره. وفي سماع صوتك حنين إليك لا تعلمه. معك أستطيع أن أكون على طبيعتي بلا تصنع أو مجاملة، تحبني كما أنا وأهواك كما أنت. أحب صوتك حين تحاول تقليد لهجتي وتتحدث وكأنّك أنا. يُحكَى في الحب أنّ العناق حياة.
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD