البارت الخامس

930 Words
الحلقة الخامسة ا****ب مظلومة مياده:ولا ديدا يا ادهم ادهم: اه ولا انتي مياده:بحزن ولا علشان خاطري ففتح لها الباب وطلع في الشرفه ليشم بعض الهواء مياده بمرح:ده انت بقيت رخم اوى يا جدع هو انا معرفش ادلع عليك شويه نظر لها ادهم باستغراب ولم يرد مياده بابتسامه: ازعلشي بقى ادومي اعسل انت ادهم: بابتسامه بقالك كتير مقولتليش ادومي مياده:ههههه هي ادومي دي كلمه السر يعني ماشى مش هبطل كل يوم ادومي ادومي ادومي ادومي ادومي ادهم:ههههه ايه خلاص ماصدقتي مبعرفش ازعل منك يانصيبه انتي اعمل ايه مياده:بغمز بس ايه الشياكه اللي كنت جيلي بيها دي ادهم بضحكه: انا طول عمري شيك والبنات هتتجنن عليا مياده بغيره:ادهم اتلم ومتلبسش الطقم ده تاني بس ادهم:يا سلام وانتي اللي هتحكمي عليا ولا ايه براحتي على فكره مياده بتصنع الحزن:كد ادهم زعل ديدا وديدا عيط ادهم:هههه لا ادهم مش يحب يزعل ديدا مياده:لا ديدا زعلانه وادهم لازم يصالح ديدا ادهم:ااه قولي كده انتي لحقتي خلصتي الشوكولاته ياطفسه مياده:لا مخلصتش ادهم :ارغي عايزه ايه على طول مياده: عايزه اتفسح وخرجت مسرعه لا تنتظر رده ادهم وهو يض*ب بكفيه:يا بنت المجنونه ثم خرج من غرفته ليدخل غرفه شيماء ليجد البنات الثلاثه يضحكون ادهم :اه قولو كده انتو متفقين سوى شيماء:علشان خاطري يا ادهم خلينا نتفسح هاله:اه والنبي يا ادهم علشان بجد اتخنقنا ادهم:حتى انتي ياهاله متفقه معاهم طب دول مجانين لاكن انتي مياده:ايه يا عم فتح مين المجانين دول ادهم:أمي مياده:ههههه اه ان كانت أمك ماشى انا اصلا كنت شاكه فيها فتأتي أم ادهم من ورائه ممسكه بالشبشب سلاح المرئه أم ادهم:هي مين المجنونه يا بنت المجنونه انتي سبني يا ادهم ادهم:هههه خلاص يا أمي متقصدش مياده وهي مخبئه وراء هاله : انتي حبيبتي يارشروش سيبي الشبشب بقي وألقت له بوسه في الهواء هاله: ها يا ادهم هتفسحنا بقى ادهم:سيبو الموضوع عليا من عنيا هفسحكو انا ليا غيركو يعني أم ادهم:خليك انت مدلعهم كده شيماء: حبيبه قلبي يا ماما ها أم ادهم:هههه ماشى ياختي هخليني محضر خير واسكت واهه فرصه نرتاح يوم منكو مياده: على خيره الله هنتفسح بكره ادهم:ايه انا قولت سبولي الموضوع مش اتكلم مع اهليكو الأول ونشوف البشوات فاضين ولا لا أم ادهم:طب سيبكو من الخروجه دلوقتي وتعالوا اتغدو أمك ندهت عليكي يامياده وقالتي انك متغدتيش يله ياحبايبي هاله ب**وف:طب بعد ازنكو انا هطلع فوق أم ادهم:ليه يا حبيبتي اتغدي معاهم الأول هاله:لا علشان محمود يامرات عمي اكيد مستنيني وأنا كمان ورايه درس سلام عليكم الجميع:وعليكم السلام وبعد مرور الوقت تحدث ادهم مع أسر ومحمود واتفقو بأن يخرجوا سوى أم الاباء والامهات فحبو أن يجتمعو سويا في شقه أبو أسر فهو كبيرهم كانت الفتاتان شيماء ومياده جاهزان ينتظرون الشباب وهاله مياده :ياه كل ده بيلبسو شيماء:بالهم طويل قوي أسر:انا جيت ادهم ومحمود: واحنا كمان يله أسر بقلق:آمال فين هاله هي مش جيه ولا ايه محمود وهو يغمز لادهم: لا يا حبيبي بتلبس ونزله مياده:طب حد يمده عليها هاله وهي تنزل على الدرج انا جيت كان الكل ينظر إليها باستغراب الا هو كان غاضبا محمود:طب انا همشي قدامكو انا وشيماء ادهم:ماتتلم يالا وهنمشي سوى محمود همس في أذن ادهم:بص على أسر هتعرف أنها هتقلب ضلمه وشكلي هيبقي وحش ادهم: ههههه انت على طول شكلك وحش يا بن عمي محمود: انا مش شايف ان لبسها في حاجه ادهم:والطرحه محمود: لبسها زي بنات عمها يا ادهم انا هسبقكو وفي نفس الوقت كانت تنظر له بخجل أما هو مستشاط غضبا فجاء من ورائها انتي ياهانم هتمشي كده هاله بخجل: هو في حاجه يا اسر فيا غلط أسر:طرحه مين دى هاله: شيماء قالتلي البسيها حلوه عليكي واهو تغير أسر:روحي غيريها والبسي حاجه من حاجتك ادهم:متحبكهاش يا اسر ما اخوها متكلمش ومشى هاله بحزن:خلاص يا ادهم انا مش هخرج اصلا أسر بعصبيه: هو انتي معندكيش رائ خالص ياما كده ياما متخرجيش هاله هاله:نعم أسر:انتي مقتنعه بالطرحه دي هاله:لا بس شيماء قالتلي أنها حلوه عليا أسر لادهم:شفت فهمت قصدي طب انا مش شايفها حلوه عليكي ممكن تغيريها مياده:خلاص يا اسر تعالي يا هاله انا عندي واحده كبيره فذهبت البنات لترتدي هاله الحجاب الطويل أبو اسر:مالكو يا بنات ممشتوش ليه مياده: مافيش يا بابا هنظبط هدومنا وفي تلك الأثناء أسر:مش هتتغير ادهم:والله غلبانه وأنا بتتعصب عليها اوى أسر:مش عجبني تصرفها يا ادهم هي مش دوميه ما انا شايف البنات اهه كل واحده ليها رئيها فخرجت البنات مياده:أخيه يله بقي أسر لهاله: مقتنعه بالبسك ده هاله:اه جدا فابتسم وقال يله بينا نلحق الواطي اللي مشى ده كانت مياده وهاله يمشون وادهم وأسر خلفهم وبعد قليل اسر:كل واحد يقعد جنب أخته علشان محدش يقعد جانبهم محمود:انا تقعد جنب مراتي ماليش دعوه ادهم:ما تتلم يلا حتى في الموصلات شيماء: انتو لسه هتتكلمو انا هركب وجلس محمود بجوارها ركبيت هاله في الكرسي الوسطاني كان ادهم وأسر يتشاورون من يجلس بجوار هاله ادهم:مياده تقعد تجبها مياده :لا انا هقعد جنب الشباك انسو واسرعت وجلست في الكرسي الأخير وفجأة جاء شب ليجلس بجوار هاله وهنا أسر :انت مش شايف انها معانا ولا ايه الرجل:معلش ما اختش بالي اتفضل ترك الرجل الكرسي ليجلس أسر بجوار هاله وكاد أن يجلس بجوار مياده ادهم:لا حضرتك انزل من العربيه احنا أخدناها خصوصي ثم أعطى إلى السواق اشاره بالسير أسر:انا عايزا افهم انتي مستنيه الراجل يقعد جنبك يعني هاله بخجل وكادت أن تدمع:لا والله بس ات**فت اقوله متقعدش وأنا عارفه أنكم مش هتسكتو أسر:لا ياختي بعد كده ماتت**فيش ياريت هاله:خلاص يا اسر انا اسفه أسر:ماتزعليش مني يالول انا خايف عليكي وعايزك قويه مش كده ادهم: انا مش هتكلم بس انك تركبي من غير متقولي ومتسمعيش الكلام ده غلط مياده: هههه انا قصده اعمل كده اساسا ادهم:لا والله ليه بقي مياده: لما تكبر هقولك أدهم:اعتبريني كبرت قولى مياده:علشان أسر يقعد جنب هاله يمكن ربنا يفتحها عليهم ادهم: ياسوسه فتحتي اوى اخاف عليكي انا كده ومر الوقت وفي الحديقه كان الشباب يجلسون مع بعضهم وفي جه اخرى البنات ايضا محمود: اتلم يله دي اختي عايزين تعرفوا محمود قال كده لمين وليه استنوني الحلقه الجايه يتبع
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD