الفصل السادس

1465 Words
اما في القاهره كان يجلس صخر بمكتبه في القصر وهو يفكر فيما سوف يفعله ليقطع افكاره حمدي وهو يتصل به ليجيب عليه بسرعه ، باااشا ليهتف حمدي بهدوء، عاوزك عندي دلوقتي ي صخر ليهتف صخر باستغراب ، ماااشي نص ساعه واكون عندك ليغلق حمدي الخط ويخرج صخر من القصر وهو يفكر ماذا يريد ليستدعيه فجأه وبهذه السرعه ليهتف بعا** الذي يقف امام السياره وينظر له وهو يخرج من القصر ، هنروح عند الباشا ي عا** يلااا ليوما له عا** ويفتح له الباب الخلفي ويذهب الي مكان القياده وفي ااطريق بهتف صخر بهدوء يخفي به غضبه عملت اي ف موضوع مراد ي عا** ليجيبه عا** بتردد، مش عارف ي باشا في حاجه غريبه دايما بقدر اجيب اي حاجه عن اي حد ولو كان مين بس داا تحس انه مولود ف اليوم اللي دخل فيه المافيا مفيش اي حاجه عنه قبل كداا ليردف صخر بغضب ،اكيييد الواد داا وراه بلااااوي لازم اعرفها فاهم ي عااا** لازم اعرفها اتصرف كلم اي حد من معارفنا يجبلي اي معلومه توصلنا بالباقي خلال يومين توصل لاي معلومه عنه ليومأ له عا** بهدوء ليصلوا الي مبني الشركه الخاصه بحمدي لينزل صخر ويدخل الي الشركه فهي شكره كبيره للاستيراد والتصدير ولكن خلف هذه الشركه يخفي اعماله الغير شرعيه التي تضر البلاد واهلها وهم غافلون عن ربهم فهو اعظم من اي شخص ليدخل له صخر بعدما سمح له حمدي بذلك ليردف حمدي بهدوء ، اقعد ي صخر ليجلس امامه صخر ليكم حمدي بهدوء تحت نظرات صخر المترقبه لما يقوله ، دلوقتي طبعا حور تعتبر انها بقت مننا يعني واحده من المافيا بتاعتنا لينظر له صخر وهو يحثه علي التكمله ليكمل حمدي ببرود ،وبما انها بقت مننا فهي ليها الحق انها لو عاوزه تتطلق منك احنا نساعدها ف داا لينظر له صخر وملامح الغضب ظهرت علي وجهه مما يقوله لينظر له حمدي ببرود ،حور حابه انها تتطلق ي صخر عشان كدا انا جهزت كل الاوراق عشان دا يحصل وانفذلها اللي هي عوزاه لينطف صخر اخيراا وعيونه تخرج منها شراره غريبه ووجهه برزت عروقه منه ،واعتقد ان دي مشاكل خااصه يعني ملهاش علاقه بالمافيا ليردف حمدي بغضب ،صخرررر المافيا مفيهاش حاجه اسمها خاصه لازم نبقي علي تواصل بكل حاجه عشان مفيش حكومه تدخل بينا مفيش حد بيعمل حاجه ف حياته الخاصه منعرفهاش دا اساسي وانا قولتلك قبل كداا انت مش بتحبها يعني مش هيهمك ف حاجه بس احنا محتاجنها وطالما بقت مننا يبقي ننفذ اللي هي عوزاه وبعد كدا اللي بينكم هيكون شغل وبس مفهووووم لينظر له صخر بغضب ليكمل بهدوء لايعلم من اين احضره فجأه، تمام ي باشا فين الاوراق لينظر له حمدي باستغراب من هدوئه ليبتسم له وهو يعطيه له ليوقع صخر علي اوراق الطلاق بأكملها تحت نظرات حمدي ليردف بعدها وهو علي نفس هدوئه تأمر بحاجه تانيه ي باشا ليهتف بهدوء ،في شحنه كوكايين هتوصل بعد بكراا عاوزك تكون موجود عشان تسلتمها وتخلي بالك كويس من كل حاجه وهبعتلك التفاصيل ليوما له صخر ويخرج من مكتبه ومن الشركه بأكملها وهو يتجهه الي سيارته بوجهه الذي لا يبشر بخير ابداا وهو يهتف لعا** ،اطلعع ليومأ له عا** باستغراب من ملامحه الجحيميه ~~~~~~~~~~~~~~~~ اما في مكان اخر كام سليم في المستشفي وهو يخرج من غرفه العمليات بتعب شديد لينظر امامه ليجد فتاه وهي تبكي بشده ليردف بهدوء وباللغه الانجليزيه حوار مترجم هل انت مع ذلك المريض الذي بالداخل لتومأ له الفتاه ببكاء وهي تردف ايضاا ارجوك هل هو بخير اخبرني كل شئ ليوما لها بهدوء وهو يهتف ،لقد فعلت كل ما بوسعي وهو الان تحت تاثير البنج عليه سوف ننتظر حتي يستيقظ لنخبرك بحالته ولكن الان حالته مستقره اي حدا ماا لتومأ له بهدوء وهي تردف ،هي يمكن ان اراه الان ليجيبها بهدوء ، ممكن ولكن يستحن ان تبقي فقط لخمس دقايق فهو يحتاج لراحه لتومأ له ببكاء لينظر لها سليم مره اخيره ويذهب من امامها وعقله شارد بتلك الفتاه فهي ليست جميله الي تلك الدرجه التي تجعله يعجب بها فهي ذات بشره قمحيه جميله ويقسم ان جمالها لا يقارن بشئ وشعرها اسود طويل وعيونها سوداء تميل الي البني ليذهب الي غرفته وهو يخلع ذلك الرداء الابيض من عليه وياخذ جاكيته ويخرج من المستشفي الي سيارته ليتجه الي المنزل ليدخل سليم الي الفيلا التي يعيش بها مع اهله ليجد اخته شمس وهي تجلس امامه وتأكل الشيكولاته بتلذذ وتشاهد احد افلام الكرتون "الجميله والوحش " ليضحك علي شكلها وهو يتجهه ليجلس بجانبها وهي لم تلاحظ وجوده بالفعل لينظر لها بأستغراب من تركيزها ليضحك بسخريه وهو يهتف ، لو بتركزي كداا ف مذاكرتك مش هتسقطي ي ام ملحق لتنظر له شمس وهو لاحظت وجوده اخيرا لتنظر له ببرود وهي توجهه نظرها مره اخري الي التلفاز بقولك اي هتقعد ياريت هدوء شويه الوحش هيروح بينقذ بيل من الذئاب ولاد الكلاب لينظر الي ما تراه وهو ينظر لها مره اخري ليردف بهدوء، وياتري هيقدر ع الذئاب دي لتنظر له شمس بصدمه لتجيبه ،انت بتقول اي ي دكتور البهايم انت دا الوحش ميغركش انه وحش دا بعد ما يتحول احلي منك لتنظر له بتقييم وهي تردف بمرح ،هو بصراحه اي حد مقارنه بيك هيبقي هو احلي بس الوحش داا احلي الحلوين واوسم الوسيمين انت مش فاهم اتف*ج وانت ساكت بس لينظر لها بغضب وهو يض*بها بتلك الوساده في وجهها بقوه ، مين اللي دكتور بهايم ي ازبل واحده ف الحظيره وبعدين انا مفيش حد احلي مني لتنظر له شمس بسخريه والنبي اقعد علي جمب انت لاقي اي كلبه تعبرك اهي دقني اهي لو اتجوزت لينظر لها بسخريه هو ايضا وهو يردف باستفزاز مش ناويه تشليها لتنظر له باستغراب ، اي دي ليكمل باستفزاز ، دقنك كبرت اووووي بصراحه وكداا هتفضلي عايشه معانا مفيش حد هيتنيل يحبك ولا حتي اخدك تلخيص حق لتنظر له بغضب ليضحك هو علي شكلها ليتركها ويذهب الي غرفته ليبدل ثيابه لتهتف شمس بغضب منه ،صافي جيبالي اخوات عرر اقسم بالله اي الق*ف دااا لتاتي لها صافي من خلفها وهو تض*بها علي رقبتها مالهم عيالي ي زفته مش احسن من ام ل**نين ونص اللي جبتها غلطه لتنظر لها شمس بغضب بتردف ،بس متقوووووووليش غلطه بس دا ياريت كل غلطاتي تبقي قمر دي غلطتك دي ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ اما في واشنطن كان مراد وحور يجهزوا للذهاب الي تلك العمليه ليأتي لهم مكالمه من حمدي ليجيب عليه مراد ليهتف حمدي بهدوء خلاص ي مراد كله تمام صخر وقع علي اوراق الطلاق لو عاوز كمان ابعتهالك لغايه عندك عشان حور توقع عليهم ليجيبه مراد ببرود، بس فاضل حاجه ليهتف حمدي باستغراب ،اي هي ليجيبه مراد وهو ينظر الي حور التي تنظر له بعدم فهم ليبتسم بخبث ، يتصل بيها ويقولها انت طاااااالق لتنظر له حور وهي تضحك بفرحه ليضحك لها ايضاا ليردف حمدي بهدوء وابتسامه ، ماشي ي مراد ليكمل مراد بخبث ، ربنا يخليك لينا ي باشا ليضحك حمدي وهو يهتف انت ابني ي مراد يلا روح كمل شغلك عشان ترجع ليغلق الخط لتنظر له حور وهي تهتف بمرح انت حااااااااااجد ي اخي حاسه صخر مش بيعمل حاجه دلوقتي غير انه بي**ر ف القصر ليضحك مراد بقوه ،هههههه يستاهل اوراق طلاقك وقع عليها وهتتبعت عشان توقعي انت كمان لتومأ له بفرحه ليهتف بهدوء ،يلاا خلينا نطلع ليتجهه مراد وحور الي قصر اندروا وهي تركب خلفه علي دراجته الناريه ليقف مراد بعيد بقليل عن بوابه القصر ليردف بهدوء وهو ينظر لها ،دلوقتي جه دورك بقاا لتبتسم له بحماس وهي تردف بهدوء ،اعتمد علياا ليردف بقلق ، دا اللي مخوفني لتنظر له حور بغضب وتتجه الي بوابه القصر لتنظر الي الحراس بهدوء وهي ترتدي بنطلون جينز وتيشرت عليه وتمسك بحقيبه صغيره في يدها وهي تتحدق معهم بالانجليزيه حوار مترجم اهلا ي اصدقاء هل تحتاجون خادمه في ذلك القصر لينظر لها الحراس بأعجاب شديد ليردف شخص منهم لااااا لا نحتاج اي خادمه هناا اذهب علي الفور لتنظر له بغضب لتردف ، لماذا انت تتحدث ي رجل اذهب واسال صاحب القصر هو يعلم اكثر منك اااااااذهب لينظر لها الحارس بغضب ليردف شخص اخر ، انتظري هنا ي فتاه لتومأ لهم حور بابتسامه غ*يه علي شفتيها وهو تغني بالمصري وهو ينظروا لها بعدم فهم مما تقوله ولكنهم علموا انها اغنيه من دندنتها وهي اغنيه لمسلسل "كيد النسا " كيد النسا كيد النساااااااا يا بني الستات دول مدرسه لو حطوا اديهم ف ايدين بعض يعملوا اتخنها مؤسسه كيد النساا كيد النساااااااااا ليقطع غنائها الحارس وهو يخرج ليردف بهدوء وهو ينظر لها هيااا صاحب القصر يريد ان يراكي لتضحك له بقوه وتذهب خلفه وهي تهتف بالمصري لذلك الحارس الذي رفض دخولها ، اتبط شويه لينظر لها الحارس بعدم فهم وهي تنظر له بغضب لتركض بسرعه لتلحق بالحارس لتدخل الي القصر فهو كبير جداا لتنبهر حور من جماله فهو يفوق جمال القصر الذي كانت تعيش به ويوجد نافوره كبيره امام القصر لتدخل الي القصر لتجد شخصا ما يظهر عليه الثراء الشديد وهو يجلس علي كرسي يشبه عرش الملوك من طوله لينظر لها اندروا بابتسامه خبيثه وهو يردف بهدوء، اقتربي عزيزتي لتقترب منه حور بخوف تخفيه في برود مصطنع لتهتف بهدوء، هل يوجد عمل لي في ذلك القصر ...انا ابحث كثيراا ولكن دائما استقيل منه لانه يكون غير مناسب ليبتسم لها وهو يردف، بالطبع ي عزيزتي لينظر الي الحارس بأمر وخبث ، خذ تلك الجميله الي كبيره الخدم لكي تبدا معهم ليومأ له الحارس برهبه لتنظر له حور ويأخذها الحارس الي المطبخ ليبتسم اندروا بخبث ، سوف نستمتع كثيرااااااا ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD