الفصل الخامس

1653 Words
ياما عيون شاغلوني لكن ولا شغلوني الا عيونك انت دول بس اخدوني وبحبك امروني ? ~~~~~~~~~~~~~~~ وفي اليوم الثالث كان مراد وحور في موقع التدريب الخاص بهم في تلك الصحراء وكانت حور تقوم بأول تمرين لها وهو الجري في هذا المكان وتأتي مره اخري خلال عشر دقائق فقط لتنتهي من تدريبها ليهتف مراد بهدوء وهو كان قد جهز لها اشياء جديده ووضع كيس به رمال معلق بطريقه معينه في عمود وضعه في ذلك المكان للبو** دلوقتي عاوزك تدربي ازاي تقدري تض*بي حد اعتبري الكيس دااا هو الشخص اللي قدامك هتض*بيه ازاي لتنظر حور الي الكيس لتض*به باقصي قوتها لتتألم يدها بقوه وهي تهتف بغضب اي ي مرااااد الغباء دااااا جايبلي كيس حديد اض*به انت بتعجزني اقسم بالله ليضحك مرااد وهو يضع في يدها قفزات ويلبس هو ايضا مثلها ليردف تمام اض*بيني انا لتنظر له بتردد وهي تردف مش هتزعل لينظر لها بعدم فهم ازعل !! انت هتشتمي وتجري ولا اي ، اض*بي ي حوووور لتض*به حور ليتفاداها مراد بسرعه ويلكمها بوجهها لتتألم حور وهي تلعنه بشده ي اخي منك لله يخربيت اللي عاوز يتعلم ع اللي عاوز يعرفك ، انت بتض*ب واحد صااااااااحبك راعي اني بنوته بسكوته اصلااا لينظر لها باستنكار وخبث بسكوته! هي مين دي هو في واحده معانا انا مش شايفها لتنظر له بغضب وقد تنسات وجعها خاااف مني عشام لما اتعلم اول واحد هخلص منه انت تمام ليضحك بقوه وهو يهتف طب يلااا كملي لتض*ب مره ليتفادي مراد هذه ايضا ويوجه له ض*بته ولكن تبعد رأسها بخوف ليبتسم مراد وهو يردف بتشجيع هو دا ي حور ، بالظبط كداا لما تلاقي حد بيوجهه ناحيتك ض*به اتعلمي ازاي تتفاديها بسهوله ولازم تتعلمي ان عينك متبقاش ع اللي قدامك بس لازم تبقي مركزه ف كل مكان حوليكي عشان لو حد غفلك من وراكي فاهمه ، وبعدين مش شرط اللي بيض*ب يجبهالك مباشره في وشك كداا ممكن يستخدم المكر بمعني انه يحاول يوصلك انه هيض*ب مثلا ف اليمين وبعدين تتفاجئ انه ض*ب ف الشمال عشان كداا لازم تبقي فاهمه نظرات اللي قدامك هي اللي هتوريكي هو هيعمل اي اتعلمي اقري عيون اللي قدامك بتقول اي لتومأ له بتركيز شديد ليكمل يلا تاني وخلي بالك لتقف حور بهدوء وهي تتنفس ثم تض*به مره اخري ويتفاداها بيده ويوجهه لها ض*به لترجع الي الخلف من قوتها وهي تمسك وجهها بألم لتنظر له بتحدي وتنسي الامها وتقف مره اخري وهي توجهه له ض*به اخري ليلكمها مراد من جهه اخري لتراها حور قبل ان تصل لها لتمنعه بض*به في وجهه من ناحيتها لينظر لها مراد بابتسامه وقد بدأت تفهم ما يقوله عن مكر الملاكمه ليحاول اصابتها بطريقه اخري من جهه ولكن تتفاداه هذه المره ايضاا وهي تقفز امامه مثل لاعبين الملاكمه بحماس شديد واصرار ليقف مراد وهو يبتسم بتشجيع برافو فهمتي انا قولت اي دلوقتي بقاا في حركات لو شخص ماسكك تقدري تفلتي منه بيها لتنظر له باهتمام ازاي ليجيبها بهدوء وهو يشرح لها بصي انت دلوقتي واحد ماسكك ومكتفك وعاوزه تفلتي منه في طريقتين اول حاجه انك تض*بيه جاامد اووي في بطنه بكوعك عشان يبعد وتقدري توصليله وتض*بيه وحل تاني انك تض*بيه بكوعك برضو في دقنه من تحت كدااا اللي هو يتوجع ويبعد لان المنطقه دي بتحسسه انه دايخ وفي طريقه تانيه بس احيانا مش بتيجي اوووي اللي هو تض*بيه في ركبته بالظبط مش رجله من تحت وبعد الض*به دي تض*بي ف بطنه عشان يبعد نهائي وياخد وقت علي بال ما يفوق من الض*بتين تكوني انت قدرتي تمسكيه تمام لتومأ له بتفهم ليكمل يلاا جربي معايا ليكتفها من ظهرها وهو يمسك ذراعيها بين يديه ليمنع حركتها لتوتر حور في اول الامر وبعد ذلك تض*به بقوه في بطنه ليبتعد ليومأ لها مراد هو داا فهمتي كداا لتومأ له بحماس شديد الله هض*ب اي حد يقف قدامي بعد كدا هدوسهم بعضلاتي ليضحك وهو يردف بمرح طب يلا ي عضله كفايه كدا النهارده ، وبكرا هتتدربي ع السلاح كويس ساامعه لتومأ له ويذهبوا الي المنزل لتردف حور بهدوء وهم يجلسوا علي الاريكه بتعبت من اليوم عملت اي في العمليه اللي جيت عشانها ليبتسم مراد ويذهب ليحضر لاب توب خاص به ويفتحه علي الكاميرا التي وضعها في غرفته لتجد ذلك الرجل لتردف بحماس ومرح يخربيت جمداااااانك دخلت وحطيت كاميراا ليوما لها ليكمل هو وهو يغير الحديث بهدوء وجديه حور انت عاوزه تفضلي مع صخر لتنظر له بتوتر لي انت مش قولت هتساعدني عشان يطلقني ويبعد عني ، رجعت ف كلامك ليردف بثقه مستحيل ارجع ف كلامي بس بتاكد منك متأكده اني اعمل كدااا هتستحملي اللي هيحصل لتردف بهدوء مش انت هتكون معايا ليبتسم وهو يهتف بهدوء هبقي معاكي دايما لتبتسم هي ايضاا وتردف بثقه كبيره يبقي مش خايفه لينظر لها مراد بتفكير فيما سوف يحدث وسؤاله دائما لنفسه الذي يتكرر لما افعل ذلك واساعدها ليردف بهدوء وهو يخرج من افكاره جعاانه لتومأ له بحمااس وتعود لمرحها ياااااه ي سي دوني في عصافير ف بطني ي عم ليضحك عليها وهو يهتف هطلب اكل ي مفجوعه ~~~~~~~~~~~~~~~~ اما في تلك الفيلا بامريكا عادت شمس من جامعتها بعد يوم طويل لتدخل لتجد والدتها صافي وهي تجلس بحزن لتردف بهدوء وهي تجلس بجانبها مالك ي صاافي الواد سليم زعلك لتهز صافي راسها وهي تردف ببكاء اخوكي بقالي كتير اوووي مش بشوفه ي شمس خايفه عليه لتهتف شمس بمرح شديد والله ي صافي عيالك الاتنين مش متربين انت مخلفتيش غيري اصلااا ليأتي من خلفها سليم وهو يهتف بمرح لاازم اول ما ادخل اسمع ام ل**ن طويل دي يعني ربنا بياخد من طولك يحط ف ل**نك اتقي الله ليذهب سليم الي امه وهو يقبل راسها متقلقيش ي صافي هو كلمني وطمني عليه وعلي فكره ممكن يجي قريب لتنظر له شمس وصافي بفرحه لتهتف شمس بمرح اخيراا هشوووووفه ابو طويله داااا مش مصدقه ليضحك وهو يذهب الي غرفته لو سمعك هيقلعك في دولاب المطبخ ي اوزعه هههههه لتهتف شمس بهدوء وهي تقبل وجنتها متزعليش ي صافي هروح انا بقي اغير هدومي واذاكر شويه ياكشي انجح بقااا لتومأ لها امها وتذهب شمس الي غرفتها ~~~~~~~~~~~~~~~ مر اسبوع في تدريبات مراد القاسيه لحور واستوعابها لما يقوله ومرحها الذي لم ينتهي منه وبالطبع شجارهم ايضااا وغضب صخر الذي زاد اضعافه لعدم وصول عا** لاي معلومه عن مراد كان مراد وحور في مكانهم المعتاد منذ اسبوع ولكن باختلاف ان حور في فتره قصيره اصبحت شبه مؤهله لمواجهه اي شخص فكانت تتدرب مع مراد علي الملاكمه بجميع انواعها وهي توجهه له ض*به بقدمها لتصل الي منتصف معدته وهو ايضااا يمسك يدها بقوه ثم يض*بها بكوعه اسف وجهها لتتألم بوجع ثم تذهب له مره اخري وهي تلف بقوه لتصل له ثم تض*به بكف يدها وهي تكوره بغضب في وجهه ليكمل مرااد وهو يمسكها ويوجهه ظهرها الي ص*ره لتض*به حور بقدمها في ركبته ليبتعد قليلا ثم تض*به في بطنه ليبتسم مراد وهو يري تطورها ليردف بهدوء كفايه دلوقتي بقاا عاوزك تكملي تدريب السلاح لتومأ له وهي تهتف بمرح طب بالله عليك مش شبه ياسمين عبد العزيز في ابو شنب لما ض*بت ظافر عابدين لتمسك مراد وت**كله علي الارض لتهتف وهي تنظر له جربت تولد قبل كداا هههههههههه لتتركه بسرعه وهي تركض ليردف بغضب مصطنع تعااااالي ي حور داا انا هبوظ ملامح وشك دي واولد اي اماااااال انت هتعملي اي ي بت انتي لتقف امام السلاح وكانت هناك انواع عديده تتدرب عليهم جميعهم وامامها زجاجات وفي جهه اخري لوح لاشخاص وهميه لتصوب في اتجاههم لتأتي الرصاصه في منتصف اللوحه ليهتف ماد بهدوء عاوزها ف راسه لترف بمرح وهي تمسك سلاحها طلباتك كترت ليضحك عليها وهو يردف بمرح مماثل معلش استحمليني لتضحك حور وتصوب في اتجاه تلك اللوحه وهي تركز علي مقدمه راس ذلك الشخص الوهمي امامها لتصيب ما بين عيونه ليبتسم مراد وهو يض*بها علي ظهرها كتشجيع عاااااااش لتردف حور بغضب من ض*بته رااااعي ان ايدك تقيله ي وحش بطلوا قله ادب بقااااااااااا ليضحك عليها ليردف بخبث :مش عاوزه تيجي معايا المهمه لتنظر له بحماااس شديد يلاااااااااا بينا دلوقتي دلوقتي ليضحك وهو يسحبها خلفه ليركبوا السياره ليهتف بليل هنروح القصر بتاع رئيس المافيا هنا "اندروا هادسون " لتسقف بحماااس شديد وهو تجلس بجانبه ليضحك هو عليها ويتحرك لتردف هي بهدوء في الطريق طب هنعمل اي مع صخر لينظر لها بتفكير وهو يردف لا داا مش احنا اللي هنعمل معاه لتنظر له بأستغراب من قوله ليبتسم بخبث وهو يردف حمدي هو اللي هيتعامل معاه لتهتف بتفكير دا رئيس المافيا ف مصر ليوما لها بهدوء لتكمل طب هو هيعمله اي يعني ليضحك مراد وهو يقول لها ببرود حاليا ف مصر صخر بيخلص اجراءات الطلاق لتنظر له بعدم تصديق ليضحك وهو يوما لها بصدق حقيقي انا كلمت حمدي باشا من يومين وهو امبارح وقولتله انك بما انك بقيتي من اعضاء المافيا مينفعش اي حد حتي او كان صخر يجبرك انك تفضلي معاه وهو قالي اسيبه يتصرف فلاااااش باااك كان حمدي يجلس بمكتبه في تلك الشركه الخاصه به لتغطيه اعماله في المافيا ليأتي له مكالمه من مراد ليجيب بسرعه مراااد كنت هكلمك عملت اي ليجيبه مراد بهدوء كله تمام ي باشا واندروا متراقب كويس هخلص قريب وارجع ليردف حمدي بثقه كنت واثق انك هتقدر عليه برجالته كلهم ليبتسم مراد بثقه ويكمل عندي طلب ي باشا ليجيبه حمدي بهدوء اطلب اي حاجه ي مرااد انا بعتبرك ابني واكتر واحد بتثق فيه وف رأيه ليكمل مراد وهو يفكر بهدوء حور ليهتف حمدي باستغراب مش دي مرات صخر مالها ؟ ليجيبه مراد بهدوء انت الوحيد اللي هتخلي صخر يبعد عنها انا اقدر اعمل دا وبسهوله كمان بس وقتها هيحصل مشاكل ومتأكد المشاكل دي مش هتعجبك عشان كدا كلمتك انت تتصرف عاوزها تتطلق منه ليهتف حمدي بابتسامه خبيثه امممم شكلها عجبتك ي مراااد مش كداا ليجيبه مراد بهدوء غريب هي اللي طلبت داا ي باشا واعتقد انها بقت واحده مننا مينفعش تكون متجوزه واحد غضب عنها ،واعتبر زي ما بتقول كداا هي تخصني ليبتسم حمدي بحب له فهو يثق به بشده تمام ي مراد متقلقش انا هتصرف ، بس اتمني حور متبعدكش عننا ههههههه ليضحك مراد بسخريه وهو يهتف لا طبعا ي باشا انتوا اللي ف القلب ، سلاام ليغلق مراد ويضحك حمدي عليه ليتصل بصخر لياتي له بااااااااك لتنظر له حور بصدمه مما قاله ولكن بالطبع لم يقل لها ما قاله حمدي بخصوصها لتهتف هي بصدمه يعني صخر هيطلقني دلوقتي خلااص ليومأ لها بابتسامه هادئه ليتنظر له وتصرخ فجأه وتحتضنه بقوه وهي تكرر مش مصدقه مش مصدقه ليضحك مراد وهو يهتف ي مجنووووونه هنعمل حادثه مش هتلحقي تفرحي بطلاقك حتي هههههههه لتبتعد عنه بهدوء وهي تردف بمرح معلش ياااااااااه اخيراا هخلص من ابن تفيده داااا ههههه ليضحك مراد بقوه تفيده !! ههههههههههههه ~~~~~~~~~~~~~~~
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD