روايه عشقتني جنيه البارت الرابع

1995 Words
روايه عشقتني جنيه البارت الرابع للكاتبه اميره محمود ايوه ياماما زي مابقولك مينفعش أروح خالص بنت العفريته لو خرجت من هنا هتولع في امي سها ، يامصبتي طب أنا مالي تولع فيا ليه مازن ، أنا تولع فيا أنا ارتاحتي يا حاجه ده الكلام بتاع الشيخ صالح سها ، طب أما نشوف اخرتها اي يابني مازن ، اخرتها زفت علي دماغي ربنا يستر اقفلي بقي يا حاجه تاما اروح اشوف حاجه سها ، تشوف ايه مازن ، مش وقتك خالص اقفلي سلام مازن خرج راح قدام غرفه ياسمين مازن ، لوتعبتي ياطنط روحي ام ياسمين ، هروح ازاي وبنتي مرميه جوه هروح لمين معدليش غيرها في الدنيا يابني مازن حس بالذنب لأن هو السبب في اللي حصلها ، طب ممكن بعد اذنك ادخلها ام ياسمين ، ادخل يابني ادخل مازن دخل لياسمين وقعد جنبها علي الكرسي وفضل يدقق في ملامحها مازن ، أنا اسف ليكي بسبب الوججع الل عملته لك أنا مكنتش اتصور اني ممكن ااذي انسان كده بس انتي اللي وصلتيني لكده بل**نك الطويل ده ثم إن ل**نك مش لايق علي شكلك وشك ملائيكي خالص مش لايق عليكي بصراحه ا****ن الطويل أنا اذيتك واتسببتلك انك هنا وبسببك أنا هنا معاكي اتيني من غير ما تعملي فيه حاجه وفجاه ياسمين بداأت تبربش بعنيها مازن ، اي ده بقي هتعمليها وتفوقي واللا ايه وخرج جرى للمرضه مازن ، الحاله اللي جوه بتبربش بعنيها شكلها بتفوق الممرضه دخلت جرى ، لا يافندم ممكن يكون بتهيألك ماهي زى ماهي اهي مازن ، والله بربشت بعنيها الممرضه ، بتبص لقت ياسمين بتحاول تفتح عينيها مازن ، اهي شكلها فاقت اهي الممرضه ، فعلا أنا هنده للدكتور حالا مازن ، حمدالله على السلامه ياسمين فتحت عينيها ، ااااه ام ياسمين دخلت جرى ، بنتي حمدالله على السلامه ياسمين ، ااه دماغي صداع ام ياسمين ، اهدي يا حبيبتي الدكتور فاته جاي حالا الدكتور دخل ، يااااه حمد الله على السلامه كل دي غيبه ياسمين ، هو ايه اللي حصل ام ياسمين ، عملتي حادثه وروحتي في غيبوبه ياسمين ، اممم الدكتور ، تسببها ياجماعه ساعه بس اعملها الفحوصات اللازمة معلش ام ياسمين ، ماشي يا دكتور وخرجت أما مازن واقف ومتنح ياسمين ، انت مين حاسه اني عرفاك مازن ، تؤتؤ انسيني دي الوقت متخربيش بيتي الله يسترك ياسمين ، اه دماغي يا دكتور في صداع رهيب الدكتور ، هنطمن اهو علي المخ وهنعطيكي العلاج اللي عايزاه ياسمين ، ماشي يا دكتور مازن خرج بره وخايف من رد فعل ياسمين أما تفتكره بعد ما الدكتور اطمن وعمل الفحوصات والاشعه والتحاليل ام ياسمين ، اي الاخبار يا دكتور الدكتور ، الحمد لله هي تمام وكل حاجه تمام ام ياسمين ، الحمد لله بس انا حاسه ان ل**نها تقيل شويه الكلام تقل شويه الدكتور ، يا مدام دي لسه فايقه من غيبوبه كانت قاعده فيها اكتر من أسبوع يعني واحده واحده مش كده عالطول ام ياسمين ، تمام الحمد لله مازن دخل لياسمين غرفتها ، اخبارك ايه دي الوقت ياسمين ، انت الدكتور الحيوان افتكرتك مازن ، حيوان انتي وراح ساكت افتكر أنه المفروض ي**بها عشان لو بعد عنها هيموت ياسمين ، أنا ايه لو سمحت اطلع بره مش عايزه اشوف وشك ده مازن ، أنا جاي اقولك اني آسف والله مكنتش متخيل انك ممكن يحصلك كده بسببي ياسمين ، آسف دي تعمل ايه ها تعمل ايه وانا الكلام بيطلع بالعافيه ومش قادره أقوم اقف علي رجلي أنا نفسي اشوف الشمس مش قادره أقوم ربنا ينتقم منك مازن قرب منها وراح شايلها من علي السرير ياسمين ، انت هتعمل ايه ابعد مازن راح ناحيه الشباك وهو شايلها وفتح الشباك لحد ما الشمس بقت في عنيهم هما الاتنين ياسمين ، نزلني أنا هعرف اقف مازن نزلها براحه وجايه تقف مقدرتش كانت هتقع راح ماسك أيدها بسرعه بايد وأيده التانيه علي وسطها وفضلو سرحانين في عيون بعض فتره طويله مازن ، يخربيت جمال عينيكي ايه الجمال ده ياسمين ، اااه رجلي مش قادره مازن ، ايه اشيلك ياسمين لقت كرسي شدته وقعدت عليه ياسمين ، اتفضل اطلع بره أنا مش عايزه اشوف وشك مازن ، ليه ده انا حتي قمر وعنيا عسلي ياسمين ، اي ده البومه بيعرف يهزر مازن ، بومه تصدقي انك قليله الذوق بقا أنا قاعد جنبك بقالي يومين من ساعه ماعرفت اللي حصلك ومش راضي امشي وفي الاخر تشتميني ياسمين ، محدش قالك اقعد امشي بالسلامه ياللا مازن ، مالك ياللا أي يا بنتي اي الغرور ده انتي محسساني اني هموت عليكي ياسمين ، امشي بره ياله احسنلك مازن وهو بيضغط علي اسنانه ، أنا دكتور مازن اللي من الصغير الكبير بيعملي حساب يتقلي ياله ياسمين ، في ايه انت هتتحول واللا ايه ده انت شكلك اهبل مازن ، ياله واهبل تصدقي انا غلطان اني بتكلم معاكي أنا ماشي ياسمين ، امشي مازن ، يعني امشي ياسمين ، ماتمشي حد ماسك فيك امشي ياللا مازن خرج بره عشان يكلم الشيخ صالح مازن ، الحقني البنت فاقت علي حظي الشيخ صالح ، هو انت مكنتش عايزها تفوق ده كده احسن ليك مازن ، ازاي الشيخ صالح ، لو عايز تنفد بجلدك من الجنيه لازم تتجوزها مازن ، اتجوز مين دي مش طايقه تشوف وشي الشيخ صالح ، حاول باي طريقه تتجوزها ومتبعدهاش عنك لأن اختها عمرها ما هتأذيك وانت معاها مازن ، استغفر الله العظيم يارب طب اتجوزها ازاي الشيخ صالح ، خلي ولدتك تيجي تحكيلها اللي حصل وتحاول معاها عشان توافق مازن ، امي طب مفيش حل تاني الشيخ صالح ، لا مازن ، طب سلام دي الوقت وراح نافخ ومشا أيده علي شعره بضيق شاكي ، مش معني أنها فاقت يعني هسيبك مازن ، بسم الله الرحمن الرحيم انتي بتيجي منين شاكي ، من عند امك مازن ، ماتكلمي حلو شاكي وشها لونه اتغير وعنيها احمرت مازن ، في ايه روق يا كابتن اهدي كده وربنا خفت شاكي ، أنا كنت عند امك عماله تعيط وتقول ياحبيبي يابني يوم ما حد يحبك بحبك عفريته ولمه الستات بتوع العماره في بيتكم وانا كنت قاعده بتف*ج عليهم بصراحه منظرها كان بيضحك اوي مازن ، امي فضحتني ماشي أما روحلك يا حاجه الله هي الدنيا صهدت جامد كده ليه بيبص لقاها واقفه وراه مازن ، اي السخونيه دي ابعدي شاكي ،. نسيت انك لسه انسي وراحت باعده قربت خلاص لسه ست ايام ونتجوز مازن ، قصدك واموت شاكي ، صدقني هترتاح اوي معايا مازن ، طب روحي بقي عشان انا رايح اطمن علي مامتك واختك شاكي ، ماشي سلام يا حبيبي مازن ، سلام يا عفريته قلبي مازن لنفسه ، اي الحل اعمل ايه في المصيبه دي طب واللي جوه دي هترضي تتجوزني أنا محير نفسي ليه انا هكلم امي واخليها تيجي تتكلم معاها وتحاول معاها وراح متصل بيها سها ، ايوه يا حبيبي عامل ايه مع العفريته بتاعتك مازن ، الله يسامحك فضحتيني مشي الستات اللي عندك دول سها بصدمه ، انت عرفت ازاي مازن ، ماهي كانت قاعده معاكم وقالتلي ورجعتلكم تاني سها بصويت قصدك أن العفريته قاعده معانا هنا يا مصبتي الستات قاموا جرى ، أجرى يا ام سعيد بسم الله الرحمن الرحيم اللهم احفظنا سها بتلف نفسها تبص علي الستات ملقتش حد سها ، الستات اختفوا شكلها خ*فتهم واللا ايه مازن ، لا ده هربوا من صوتك هههههههه سها ، طب انت مش ناوي تيجي هتسيبني لوحدي كده مازن ، اسمعي الحل الأخير بتاع الشيخ صالح سها ،. ايه مازن ، هتجوز سها ، لولولي ايوه بقا وهتتجوز مين يا حبيبي وانا اروح اخطبهالك مازن ، لا ده انتي هتيجي تجوزهالي عالطول سها ، جواز عالطول طيب ماشي اجي فين بقي مازن ، المستشفي سها ، ايه هتجوز دكتوره مازن ، لا مريضه سها ، أنا عارفه اني عملت حاجه اكيد غلط في حياتي عشان كده ربنا رزقني بيك مازن ، يا ماما الشيخ صالح عايزني اتجوز اخت العفريته قبل ست ايام عشان متقتلنيش سها ، طب هتتجوزها ازاي مفيش مأذون هيرضي يجوزك واحده في غيبوبه مازن ، فاقت يا ماما فاقت سها ، طب ايه حلوه يا وله مازن ، اللا حلوه دي دى قمر عالارض وراح افتكر وهو مسكها وسرحان في عينيها سها ، الو مازن ، ااايوه ياماما معاكي سها ، طب أنا هغير هدومي واجيلك اهو حالا مازن ، بسرعه يا حبيبتي سلام ،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،، ياسمين ، خلاص يا ماما بطني اتملت اكل مش قادره ام ياسمين ، ده انتي مأكلتيش غير معلقتين ياسمين ، والله ما قادره ياقمر ام ياسمين ، وحشني كلامك اوي ربنا ما يحرمني منك يا حبيبت قلبي ياسمين ،، ويخليكي ليه يا قلبي من جوه مازن خبط ام ياسمين ، ادخل مازن ، مساء الخير اخبارك ايه دي الوقت ياسمين ، انت مش ناوي تمشي بقي خلي عندك دم وامشي ام ياسمين ، عيب يا بنتي ده الراجل مش راضي يمشي غير أما يطمن عليكي حاولت معاه كتير امبارح عشان يروح مرضاش وغير كده وشه حلو عليكي أما دخلك امبارح فوقتي من الغيبوبه ياسمين ، ازاي تدخليه اصلا عليه يا ماما ام ياسمين ، انتي مشوفتيش منظره وهو جاي المستشفي كان جاي مصدوم وجاي يجرى عشانك عيب كده يا بنتي ياسمين ، انت ا مازن قاطعها ، لو سمحتي يا طنط ممكن تسيبيني معاها دقيقتين هقولها حاجه ضرورى بعد اذنك ام ياسمين ، ماشي يا بني أنا نازله اجيب حاجه من السوبر ماركت مش هتاخر وخرجت وسابت الباب مفتوح مازن ، أنا آسف والله لازم تسمحيني أنا اتضريت جامد بسببك ومهدد بالقتل ارجوكي ارجوكي حاولي توافقي علي طلبي ياسمين ، مهدد بالقتل ليه اصلا واي هو الطلب مازن ، تتجوزيني ياسمين ، انت اهبل والله زي ماقولت وفجأه موبايل مازن رن مازن ، ايوه يا ماما سها ، أنا وصلت وقدام الغرفه مازن ، أنا جوه ادخلي بسرعه قبل ما مامتها تيجي وقفل ياسمين بصدمه ، انتو هتعمولو فيه ايه سها دخلت ، سلام عليكم وقفلت الباب ودخلت مازن ، وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته مازن ، اهي دي ياسمين يا ماما سها ، بسم الله ماشاء الله تبارك الله قمر يا حبيبتي ياسمين بخوف انتو عايزين مني ايه مازن ، أنا من كام يوم طلعت لي عفريته وقالتلي أنها جايه تاخد طار اختها مني وعايزه تقتلني وتتجوزني فروحت لشيخ قالي لازم اشوف ظلمت مين واتأذي بسببي ودي الوقت قالي اني لازم اتجوزك يا اما هتقتلني ياسمين ، مليش اخوات عفاريت ومش مصدقه الهبل ده واسمها ايه العفريته دي أن شاء الله مازن ، شاكي ياسمين بدموع ، اي شاكي بس شاكي دي ماتت في حادثه مازن ، ماهي عايزه تقتلني وتاخد طارك وأما فوقتي دي الوقت عايزه تقتلني عشان حبتني وعايزه تتجوزني ياسمين ، ايه حبيتك هو انت حد بيطيقك اصلا سها ، مش لوحدي اهو يا مازن هههههه مازن ، ماما سها ، بصي يا حبيبتي لازم تتجوزوا عشان خاطرى الله يسترك شوفي امك كانت ملهوفه عليكي ازاي اكيد كانت هتتجنن عليكي أنا زيها بالضبط ماليش حد غير ابني جوزي مات وهو صغير ومحدش شال همه غيري انا مش هقدر اعيش من بعده انتي كده بتنقذي روحين مازن ، وانا هكلم العميد يرجعك الجامعه الجواز هيبقي صورى مش هلمسك كأن مكتوب كتابنا بس انقذيني من اللي وصلت ليه فجأه النور قطع مازن بيبص لقا شاكي في وشه مازن ، انتي ايه اللي جابك هنا شاكي ، أنا سمعت كل حاجه انت هتتجوزني أنا فاهم سها ، سلام قولا من رب رحيم ياسمين شافتها حاولت تقوم وراحت وقفت جنب مازن ياسمين ، انتي مين انتي واحده غريبه عليه ازاي اختي حبيبتي وعايزه تتجوزي حبيبي مازن بصلها بصدمه ، حبيبك ياسمين خبطته في دراعه مازن ، اه حبيبها وماله شاكي ، بلاش تعمل كده انت مش قد اللي هعمله فيك وراحت مبرقه جامد ومدت أيدها بسلاح نار كانت هتحطه في بطن مازن ياسمين راحت وقفت قدامه ، اقتليني قبل ما تقتليه أنا مش هعرف اعيش من غيره شاكي ، ابعدي عنه لازم اقتله ياسمين بدموع ، عشان خاطري بلاش والنبي لو بتحبيني بلاش وفجأه الباب فتح ودخلت أم ياسمين ام ياسمين ، اي ده النور مطفي واللا ايه ياسمين بصت ملقتش اختها اختفت راحت بعدت عن مازن النور اجا ام ياسمين ، في ايه اي اللي مقومك من علي السرير يا حبيبتي وبتعيطي ليه ياسمين ، مفيش كنت عايزه اروح الحمام ومقدرتش امشي فصعبت عليه نفسي ام ياسمين ، يا حبيبتي يا بنتي طب تعالي اود*كي ياسمين ، لا ما طنط مامت دكتور مازن وديتني ام ياسمين ، اهلا بحضرتك سها ، اهلا بيكي يا حبيبتي مازن ، طنط عايزينك في موضوع ام ياسمين ، خير يا حبيبي مازن ، أنا عايز اتجوز ياسمين دي الوقت اي رايكم بارت كبير اهو ولو الجروب كبرتوه وبقي ٥٠٠دي الوقت هنزل البارت الجديد
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD