عشقتني جنيه البارت ١٦

1052 Words
مراتي فين متكدبوش عليه ماتت الدكتوره ، خير يا استاذ في ايه مازن ، حضرتك مراتي ولدت امبارح ودخلت العنايه الدكتوره ، مفيش حد دخل العنايه والد امبارح مازن ، هو ايه اللي مفيش حد ولد امبارح أنا مراتي اسمها ياسمين احمد المنصورى كنت جيبهالكوا هنا امبارح وانا شيلها ده انا هطربقها فوق دماغكوا وديتوا مراتي فين الدكتوره ، قولنا لحضرتك مفيش حد اجا هنا امبارح واكيد في كاميرات مراقبه روح حضرتك دور فيها هتلاقي كل اللي بقولهولك ده بجد وحصل مازن ، طب فين اوضه المراقبه بتاعه الكاميرات الدكتوره ، تحت في الدور الارضي مازن دخل مع الدكتوره الدكتوره ، كنت جايب مراتك امبارح عالساعه كام مازن ، الساعه تقريبا ١١الضهر الدكتوره ، افتحلنا يابني الكاميرات من ١٠ونص لحد الساعه ١٢الضهر بس جرى عشان أنا ورايا شغل حاضر يافندم الدكتوره ، اظن كده خلاص جبتلك من ١٠ونص ل مازن ، ارجع كده خمس دقايق حاضر يافندم مازن ، أنا اهو جاي المستشفي لوحدي بس انا فاكر اني كنت جاي أنا وياسمين ياسمين مراتي فيبيين الدكتوره ، حضرتك ممكن يكون عندك انفصام ممكن تكون مهيأ لنفسك انك متجوز ومخلف مازن ، طب ماهو اللي في أيدي ده ابني الدكتوره ، ده ممكن يكون الطفل اللي اتخ*ف امبارح من المستشفي كلموا البوليس مازن ، بوليس مين ده ابني أنا هكلم ماما وراح متصل ، ايوه مين معايا مازن ، ايه يا ماما انتي نسيتي رقمي ، يا ابني كل يوم تتصل وتقعد تقولي يا ماما يا ماما يا حبيبي الرقم ده لسه شرياه جديد مازن ، يعني ايه ، يعني أنا مش امك أنا معرفكش اصلا مازن ، اومال ده مين و انا مين الدكتوره ، أنا تفهمت الموقف وكلما والد والده الطفل يجو وميعملوش مشاكل مازن ، أنا أبوه الدكتوره ، تعالي اقعد في مكتبي ريح اعصابك شويه مازن ، اريح اعصابي ازاي وانا تهت من كل اللي حواليا الدكتوره ، تعالي بس نتكلم شويه ونشرب شاي سوا مازن ، ماشي وطلع معاها والد الطفل خبط عالباب الدكتوره ، اتفضل والد الطفل ، هو فين الدكتوره غمزتله بعينها يعني متتخنقش معاه مازن ، هو مين ده الدكتوره ، ده. والد الطفل اللي معاك مازن ، لا بس ده ابني والد الطفل راح شده من ايد مازن ، لاا ده ابني أنا انتو مجانين مازن ، هات الولد احسنلك والد الطفل ، يا دكتوره كلمي مستشفي المجانين تيجي تاخده الدكتوره ، استاذ مازن اهدي بس واحنا هنحل الموضوع مازن ، موضوع ايه اللي هيتحل لو مجبتليش ابني أنا هولع في المستشفي باللي فيها والد الطفل مازن صعب عليه ، اتفضل اهو بس اقعد مازن ، لا هات ابني واخده في حضنه أنا ماشي والد الطفل ، استني بس هنتكلم سوا اول مازن ، أنا مش عايز اتكلم مع حد أنا عايز مراتي هاتولي ياااسمين الدكتوره ، اهدي بس وانا هكلمهم يقولوا مكان ياسمين الدكتوره خرجت وقفت علي جنب ، الو مستشفي الأمراض النفسية والعصبية أنا دكتوره نيهال مستشفي النيل التخصصيه لو سمحتوا عندنا حاله انفصام وخاطف طفل تعالو بسرعه لو سمحتوا تمام يا فندم ربع ساعه ونكون عند حضرتك الدكتوره ، استاذ مازن زوجه حضرتك لسه في العنايه ربع ساعه وحضرتك ممكن تدخل تشوفها مازن ، اومال قولتولي ليه أنها مش في العنايه الدكتوره ، احنا اسفين هي دخلت في شيفت بليل فمكناش نعرف انها جوه اتفضل حضرتك اقعد عما النص ساعه تخلص مازن ، اوك ماشي اديني قاعد اهو الدكتوره ، ماشي منورني اجبلك عصير واللا حاجه مازن ، لا شكرا تسلمي يا فندم بعد ربع ساعه مازن ، اروحبها بقا الدكتوره ، هما هيتصلو بينا نروح لها اصبر وفجأة الباب خبط الدكتوره ، اتفضل احنا وصلنا يا فندم الدكتوره ، ممكن حضرتك تسيبلي الولد وانت اتفضل روح العنايه ومتقلقش عليه وراحت اخدت الولد اتفضلوا خدوه دخلو عليه الاتنين ولبسوه قميص المجانين مازن ، اي ده في ايه وبدأ يزعق في ايييييي الحقونيي سها ، مااازن حبيبي فوق مازن فوق ياقلبي مازن فتح عينيه وهو مبرق سها ، في أي مالك مازن ،. انتي مين سها ، أنا امك يا روح امك في أي مالك مازن ، مفيش كابوس بس صعب شويه هو الولد فين سها ، مع ابوك بره احنا قعدنا نخبط عليك جامد عشان تقوم تروح معانا لياسمين دي خرجت من العنايه وبقت كويسه مامتها معاها هناك مازن ، يعني ياسمين وانتي وبابا وابني كل ده حقيقه سها ، ههههه ليه هو في ايه مازن ، مفيش أنا هقوم اتوضا واصلي ركعتين لله اني فوقت من الحلم ده علي خير وهنزل اروح لياسمين سها ، ماشي يا حبيبي مازن قام اتوضا ودخل في الصلاه وهو ساجد فضل يحمد ربنا اللهم لك الحمد علي كمال نعمك علي وفضل يكررها وقام لبس ونزل راح لياسمين المستشفي مازن دخل غرفه ياسمين وراح لها وقف قدمها وهي قاعده عالسرير وراح حضنها جامد انا بجد كنت هموت من غيرك بجد يا ياسمين حمدالله على السلامه يا حبيبتي سها ، قعدنا نخبط عليه مفتحش روحت فتحت بالمفتاح ودخلتله لقيته عمال يسرخ جامد وهو نايم ياسمين ، عشان تبقي تروح تنام من غيري مازن ، ابنك طول الليل مصحيني واول ما روحت في النوم احلم بالكابوس اللي كان هيموتني ده ياسمين ، بعد الشر عليك يا حبيبي مازن ، ربنا يخلينا لبعض ونفضل نعمه لبعض ياسمين ، يارب يا حبيبي مازن ، شفتي استاذ احمد أنا قعدته معايه ليله علمني فيها الادب حسام ، هههههههه معرفتش اعلمهولك اجالك ابنك يعلمهولك سها ، هههههههه سها ، مازن ابني اي نعم خلقه ضيق بس محترم جدا إم ياسمين ، فعلا أنا حبيته اول ما شفته عشان أخلاقه مازن ، تسلميلي يا حماتي يا سكره سها ، بتضحك عليك يا عبيط ام ياسمين ، هضحك علي ابني بردك هههههه مازن ، أنا معتش هنام وانتي مش في البيت والله هخاف لاحسن اللي شفته يتكرر تاني ياسمين ، هو انت شفت اي شفت شاكي مازن ، ياريت كانت ارحم من اللي شفته خلاص بقا انسي بقولك هتخرجي امتا من المستشفى دي أنا خايف أخرج الاقي الحلم وتلاقي كل حاجه حلمت بيها اتحققت أنا عايز اخدك وأروح بيتنا بقا ياسمين ، ماشي يا قلبي الدكتوره هتيجي تشوفني وهمشي عالطول مازن ، ماشي يا حبي معاذ دخل هو ومامتك معاذ ، السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كلهم ، وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته معاذ ، حمد الله علي السلامه يا ياسمين ياسمين ، الله يسلمك يارب ازيك يا طنط عامله ايه إم معاذ ، الحمد لله يابنتي انتي اللي عامله اي حسام حس أنه يعرف الصوت وراح بصلها حسام ، سهام سهام ، حسام ياسمين ، اي ده انتو تعرفوا بعض بكره الصبح هنزل بارت جديد عشقتني جنيه البارت ١٦ للكاتبه اميره محمود
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD