البارت الثاني عشقتني جنيه

1138 Words
بصوا أنا هكملها وامرى لله مع اني خايفه بس هقلبها كوميدي روايه عشقتني جنيه البارت الثاني الكاتبه اميره محمود انتي ايه اللي دخلك اوضه نومي انتي مين وليه بتلحقيني من الصبح أناااا مازن ، اي مش عارفه انتي مين انا اللي انت جرحت اختها قدام الكل مازن ، اخت مين وبتاع مين انت ايه اللي يدخلك هنا اصلا يا ماما ماما فجأه قامت بصتله وعنيها اتحولت للون الاحمر انت ازاي تكلمني كده مازن بخوف ، لا استهدي بالله كده واقعدي ده انا بهزر يا شيخه قعدت تاني عالسرير مازن ، انتي قولتيلي بقي انتي جايه ليه انا جايه انتقم لأختي منك عشان اللي عملته فيها مازن ، اختك وعملته فيها اممم اختك بقي مين بقي حاكم أنا ابن كلب بعمل المصيبه وانساها وراح لاطم علي وشه قولي قولي يا اختي انت جميل أنا عايزه اتجوزك مازن ، جميل وعايزه تتجوزيني ده انتي لو عامله دماغ استرو** متبقاش للدرجه دي?? انا شافكي ملكه من ملوك الجان مازن ، جان نهار اسوح ولطم تاني علي وشه ?? انا هتجوزك انهارده مازن ، انهارده انهارده يعني مينفعش بكره عشان أنا النهارده بعد اللي حصل أنا لا أصلح للجواز ☺️☺️ خلاص ممكن بكره مازن ، اممم انتي سيبتي عالم الجن كله وجايه للعبد الغلبان اللي قدامك مفيش حد عجبني خالص انت عجبتني مازن ، خلاص كفايه ياللا قولي الكاميرا فين اطلعي من دول تلاقيكي متفقه مع الحجه أنا عارفها كاميرا ايه مازن ، الكاميرا الخفيه يعني ايه مازن ، نهار اسود لتكوني بتتكلمي بجد أنا بدأت اخاف طب بصي لو بتتكلمي بجد خلي خلي السرير يطلع من علي الارض يبقي في السقف راحت مسقفه السرير طلع في السقف مازن ، أنا دكتور جامعي محترم مينفعش اللي بيحصلي ده اللي بعمله في الطلبه هيطلع عليه واللا ايه انا همشي وهجيلك بكره عشان نتجوز مازن ، اتجوز مين هو أنا راضي اتجوز بني ادمه أما اتجوز جنيه بصي بكل وضوح احنا مننفعش لبعض خالص انت لو مش هتتجوزني أنا هولع فيك نار واخد حق اختي مازن ، حق اختك ايه أنا معرفش اختك اصلا أنا مليش في الجن فضلت تتلفت حواليها وكل ماتنظر لحاجه بتتحول نار مازن ، يا ماما افتحيلي هتولع فيه يا ماما سها فتحت الباب بسرعه ، مالك في ايه يا مازن مازن خرج جرى ، في عفريته جوه ولعت في الأوضه بتاعتي سها ، عفريته مين يا ابني بسم الله الرحمن الرحيم ودخلت الاوضه ،. سها ، مالاوضه اهي زى ماهي ولعت فين يابني انت شكلك اتلمست زي ماقولتلك مازن فضل يبص حواليه ويتلفت ، ماما والله الأوضه كانت كلها نار سها ، يا حبيبي مفيش حاجه خالص اهو مازن ، ازاي دي سها ، انت هتيجي معايا للشيخ صالح مازن ، مبروحش لدجالين قولتلك انا مازن الاسيوطي ابقي معيد في الجامعه اروح لدجالين سها ، اومال هتعرف فيك ايه ازاي يا حبيبي فجأه مازن لقا الجنيه ماسكه طبق الاكل مازن ، دي بتاكل اطفحي يا اختي اطفحي سها بصت لقت طبق الاكل واقف في الهوا سها ، سلاما قولا من رب رحيم الطبق واقف في الهوا وراحت واقعه مغمي عليها مازن ، ماما ماما فوقي انتي يا شف** تعالي فوقيها معايا بصتله بغضب وراحتله اسمي شافكي مش شافكس مازن ، طب فوقيها معايا معلش ابعد كده وراحت كبه فوقها ازازه الميا سها ، اعااااا أنا فين انت مين مازن ، بصي هي طلعالي من الصبح والحمد لله لسه منستش حاجه انتي فقدتي الذاكره مجرد ماشفتي الطبق واقف في الهوا سها ، أنا عايزه امشي أنا رايحه لأختي اقعد عندها مازن ، وهتسيبيني مع المصيبه دي لوحدي كبت المياه في وشه مازن ، يابنت المجنونه في ايه انا مش مصيبه أنا بحبك وعايزه اتجوزك أنا همشي واجي اتجوزك بكره مازن ، قولتلك مش هينفع اتجوزك اسكتي مش طلعنا راضعين علي بعض سها ، أنا هرضع جنيه مش كفايه مرضعه واحد اهبل أنا همشي قبل ما الحته اللي في دماغي تروح مازن ، مش هينفع تسيبيني يا حجه دي ممكن تتجوزني الصبح غصبا عني سها ، طب تعالي معايا يا حبيبي زي ما قولتلك مازن ، اروح لبتاع سها ، بس بس هنروح نتفسح هنروح باي صح يا حبيبي مازن ، هههههه طب ناكل اول أنا جعان اوي هي مشت خلاص سها ، طب ياللا يا حبيبي ناكل بسرعه قبل ماترجعي مازن ، ياللا يا ماما ،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،، في مكان تاني المستشفي الدكتور ، الحاله بتسوء واحنا عملنا كل اللي في وسعنا ام ياسمين ، أنا خايفه اوي يا دكتور دي بنتي الوحيده ميحلتيش غيرها في الدنيا الدكتور ، علي الله التساهيل بس الاعمار بيد الله ام ياسمين بدموع ، ونعم بالله انا سيبه توكلي علي الله ثم عليك الدكتور ، أن شاء الله خير استاذنك ام ياسمين حركه دماغها وسابت الدكتور يمشي وراحت وقفت تبص علي بنتها بره العنايه ام ياسمين ، متسبنيش يا حبيبتي زي ابوكي وأخواتك أنا معدش ليه حد غيرك بعد ما ابوكي ومحمد و شاكيناز عملو حادثه وماتوا انتي اللي ليه في الدنيا خليكي قويه يا ياسمين وفضلت تعيط جامد ،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،، في مكان تاني عند الشيخ صالح مازن ، أنا مش عارف طوعتك وجيت المكان ده ازاي مش عارف الشيخ صالح ، اجيت عشان تخلص من الجنيه مازن ، بسم الله الرحمن الرحيم انت عرفت ازاي سها ، بس ياحبيبي متجادلش معاه بدل مايحولك قرد مازن ، ده هيحولني قرد الشيخ صالح ، انت اذيت واحده والواحده دي اتأذت جامد بسببك اختها اللي تحت الارض جايه تاخد حقها وتتجوزك عشان تنتقم منك مازن ، فعلا هي قالتلي كده صالح ،. روح صلح اللي انت عملته انت مش قد غضب الجن مازن ، غضب مين انت بتقول ايه انت نسيت ربنا صالح ، هما اللي نسيوا ربنا روح صلح اللي عملته عشان اللي جاي صعب انك تتحمله مازن ، بس هي مين اللي اذيتها دي صالح ، فكر كويس وافتكر انت عملت ايه ظلمت مين روح فكر وافتكر والحق قبل ما يحصل اللي ممكن متقدرش عليه مازن ، تمام ياللا يا ماما ،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،، مازن روح وطول الليل بيفكر في كلام الشيخ مش قادر يفتكر أنه ممكن يكون ظلم حد ومجاش في باله ياسمين عشان ده مبدأه ونمشي الطلبه كلهم عليه مبيلتمسش اعذار لحد ،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،، تاني يوم في الجامعه مازن دخل المحاضره ودماغه مشغوله بكلام الشيخ وأنها مبنتش طول الليل بسبب أنه قرأ عليه الرؤيه الشرعيه وغير كده هي قالتله هتيجيله بكره عشان يتجوزوا مازن ، أنا دكتور مازن الاسيوطي طبعا كلكم عارفين طباعي واني حاد شويه مع الطلبه المستهترين بس بردك بحب الهزار ومش مقفول اوي أنا دى الوقت ضميري بيأنبني تجاه شخص الشخص ده انا ظلمته وانا معرفش ظلمته ازاي وبتعذب بسببه لو حد زعلان مني في حاجه او أنا اجيت عليه مره وظلمته يقوم يقف ويقولي أنا عملت ايه بالضبط القاعه كلها في **ت لحد ما قامت بنت دكتور مازن حضرتك اهنت بنت جامد قدامنا كلنا واتسببت في فصلها ومردتش أنها تدخل المحاضره مع انها اتاخرت بسبب مرض والدتها وهي مروحه من الجامعه كانت منهاره بسبب حضرتك جرت جامد بالعربيه و عملت حادثه كبيره وهي في غيبوبه ومبتفوقش مازن ، مين دي وهي في مستشفي ايه الطالبه ، ياسمين المنصوري في مستشفي *****اللي في المعادي مازن ساب المحاضره ونزل جرى راح المستشفي مين متشوق لإحداث بكره
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD