عشقتني جنيه البارت ٦

1312 Words
البارت السادس طنط لو سمحتي ممكن تيجي معايا تقلعيني الفستان مازن ، طب هو أنا قصرت عشان تروحي لطنط ياسمين ، لم نفسك لو سمحت أنا هقولهالك تاني احنا جوازنا سورى مازن ، سورى واللا مصرى مش فارقه سها ، حبيبتي روحي وانا جايه وراكي ياسمين ، ماشي ودخلت الشقه هي ومازن مازن ، لو كنتي طلبتي مني اقلعهولك مكنتش همانع علي فكره ياسمين ، وانا مش عايزه منك حاجه غير ترجعني جامعتي أنا مش طيقه اشوفك علي فكره انا وافقت بس عشان جامعتي مازن ، يعني أنا اللي طايقك ده انتي حتي شبه واحد صاحبي لا ونفس أسلوبه ياسمين ، واحد صاحبك مانت اصلا مش محترم مازن ، لمي ل**نك احسنلك بدل ما اوريكي وشي التاني ياسمين ، تعالي وريهولي أنا مبخافش علي فكره مازن ، انتي فعلا زى ماقولت دكر ياسمين ، دكر يا سها دخلت ، بس بس في ايه صوتكم جايب لآخر الشارع مازن ، مفيش حاجه أنا داخل انام ياسمين ، داخل فين يا حبيبي انت هتنام هنا بره مازن ، افرضي اختك اجت ولقيتني نايم في الصاله هتقول اي سها ، فعلا ممكن تشك في علاقتكم وتعرف انكم بتضحكوا عليها ياسمين ، يعني قصدك ايه يا طنط ده هينام جنبي مازن راح ولف دراعها ورا ضهرها ياسمين ، ااااه سيب ايدي مازن ، اتكلمي حلو بدل ما اوريكي وش مش هيعجبك ياسمين ، طب سيب أيدي هتت**ر سها ، بس يا مازن سيب أيدها انت اتجننت مازن ساب ايد ياسمين ودخل الحمام ياخد شاور وياسمين دخلت وهي بتعيط الأوضه ومعاها سها بتقلعها الفستان سها ، خلاص يا حبيبتي فتحت السوسته ياسمين ، شكرا يا طنط سها ، أنا هروح شقتي ومعلش يا حبيبتي متزعليش بسبب اللي عمله مازن ياسمين ، لا عادي يا طنط مش فارق معايا اصلا سها ، ربنا يهد*كوا لبعض يا حبيبتي انا خارجه وهقفل باب الشقه ورايا ياسمين غيرت الفستان ولبست بيجامه من الهدوم اللي كانت جيباها وعملت شعرها ديل حصان ياسمين ، أنا جعانه اوي في اكل علي ترابيزه السفره أما أخرج اكل قبل ما يخرج من الحمام وخرجت جرى علي السفره وقعدت تاكل بسرعه قبل ما يخرج مازن خرج من الحمام وشافها وابتسم ، براحه الاكل مش هيطير ياسمين اللقمه وقفت في زورها اول ماسمعت صوته وفضلت مش عارفه تاخد نفسها مازن جرى عليها وهي واقفه وراح حضنها من ضهرها وفضل يضغط علي بطنها لحد ما رجعت الاكل كله وبدأت تاخد نفسها مازن لفها بالراحه مازن ، عامله ايه دي الوقت ياسمين مغمضه عينيها وبتنهج جامد وفتحت عينيها لقت مازن واقف بالفوطه وص*ره عارى تمام وقطرات الماء تتساقط من شعره ياسمين زقته بعيد عنها ، انت ازاي يا محترم تخرج كده مازن ، ااه مانا نسيت الهدوم اخدها وانا داخل ياسمين وراحت مغمضه عينيها، طب اتفضل ادخل البس عما انضف المكان مازن ، ههههه ماشي بس تعرفي انك شكلك قمر من غير الحجاب ياسمين فتحت عينها ، اوف انا نسيت البس طرحه مازن ، علي فكره انا جوزك يعني عادي بقي اشوفك كده وراح غامز بعنيه ياسمين ، جوزي صوريا مازن ، تؤتؤ مصريا ههههه وراح داخل ياسمين ابتسمت وقالت ، يخربيت جمال غمازاتك اي ده راجل قمر وفضلت تنضف الترجيع اللي رجعته ياسمين ، يع أنا هرجع تاني اي الق*ف اللي انا فيه ده خلصت تنضيف وقالت هو لسه مخرجش ليه أما ادخل ده بقاله ساعه بيغير هدومه ياسمين اتصدمت لقت مازن نايم على السرير ونعسان ياسمين ، اوووف أنا مش هقدر انام علي الارض بسبب الحادثه اصحيه ازاي ده وراحت نامت جنبه علي طرف السرير ياسمين ، يارب مايجي جنبي وراحت حاطه مخده بالطول بينها وبينه تاني يوم مازن صحا من النوم لقا ياسمين نايمه جانبه وفي النص مخده مازن لنفسه ، حاطه المخده عشان تفصل مابينا يا مجنونه وراح شايل المخده براحه وحطها علي الارض وراح مقرب من ياسمين وفضل يتأمل ملامح وجهها مازن ، الملامح ملامح طفله اللي يشوفك وانتي نايمه يقول ملاك ميشوفكيش وانتي صاحيه والله العظيم لمضايقك وراح شادد ياسمين جامد في حضنه ياسمين فاقت ، اي ده في ايه ابعد وهو عامل نفسه نايم وحضنها جامد ياسمين ، بجد والله ياريتك كنت صاحي كنت عطيتك حته بوسه مازن ، اعتبريني صاحي ياسمين بدلع ، زونه سيب أيدي انت مطبقني في بعضي مش عارفه اتحرك مازن راح سايبها وفجأه لقا حته قلم نزل علي وشه ياسمين قامت وبعدت عنه ، ده مش في الاتفاق انت اصلا مش راجل ومش قد كلمتك مازن ، أنا هوريكي الراجل هيعمل فيكي ايه وطلع يجرى وراها لحد مامسكها وشدها و عمال يشدها يدخلها الاوضه ياسمين ، سيب أيدي لو سمحت انت لو اجيت جنبي هصرخ والم عليك الناس مازن ، مبيفرقش معايا الكلام ده انا هعرفك تمدي ايدك عليه ازاي ياسمين بدأ الخوف يسيطر عليها راحت معيطه وفضلت تبوس في أيده ، بلاش والنبي يا دكتور بلاش احنا مش لبعض انا وافقت اعيش معاك لحد ما الجنيه تختفي واهي اختفت بجوازنا والنبي بلاش أنا اسفه اسفه والله ومسكت أيده وفضلت تض*ب نفسها علي وشها بايده ياسمين ، اض*بني وخد حقك وبلاش كده والنبي مازن ، خلاص اهدي مش هعمل حاجه من اللي في دماغك أنا كنت هحبسك في الأوضه بس مش أنا اللي اعمل كده مع واحده وقفت جنبي في ظل اني كنت السبب في طردها من الجامعه و تعمل حادثه وتدخل في غيبوبه ومع ذلك وقفت جنبي وساعدتني ياسمين ، بس انت اي اللي نيمك علي سريري وتحضني مازن ، كنت بضايقك ثم إن متخافيش مني انا شايفك واحد صاحبي متقلقيش وراح خارج ياسمين جابت مخده من علي الارض ولقيته بيها مازن ، هههههه وراح داخل لها تاني ياسمين ، مكنش قصدي أنا جايه احطها علي السرير اجت فيك مازن ، اي ده انتي طلعتي كدابه كمان ياسمين ، اسفه مازن ، ماشي يا عم الاسف غيري هدومك ياللا عشان هنروح الجامعه أنا كلمت العميد وهيحاول يرجعك ياسمين ، بجد وراحت حضناه جامد شكرا مازن راح مبدلها الحضن ياسمين اتحرجت وبعدت عنه مازن وياسمين في نفس واحد اسفه مازن ، هههههههه ياسمين ، هههههههههه مازن ، ياللا عشان ورايا محاضره الساعه تسعه معدش وقت ياسمين ، المحاضره دي أنا هدخلها مازن ، اه ياسمين ، بس ياريت محدش يعرف اني اتجوزتك عشان ميقولوش اتجوزته عشان يرجعها الجامعه وكلام من ده مازن ،. اوك ماشي ياللا متتأخريش ياسمين ، هوا دقيقه واحده وهكون جاهزه /////////// بعد ربع ساعه مازن ، ياللا يابنتي اتاخرنا ياسمين ، ثواني وراحت فاتحه الباب كانت لبسه دريس اسود وعمله الطرحه لورا ودهنه ميكب خفيف بس حطه روج احمر مازن ، اي ده ياسمين ، هو ايه مازن ، مش هينفع تروحي الجامعه كده ياسمين ، ليه فيه حاجه غلط مازن ، شيلي الق*ف اللي علي شفايفك ياسمين ، لا مش هشيله ومسمهوش ق*ف اسمه روج مازن ، خلاص مفيش جامعه ياسمين ، دكتور مازن حضرتك صدقت انك جوزي بجد انت متجوزني لحد ما تبقي كويس واهو الحمد لله بقالها يومين مظهرتش خلاص بقي نطلق ونخلص وثم أن مش أنا دكر زى ما قولت أكيد صحابي شيفني زيك فأكيد أنا لازم ابين الانوثه اللي جوايا عشان اكيد أما نطلق اكيد هيبقي نفسي اتجوز واعمل اسره فلازم اعمل كده عشان يجيلي عرسان بقا وكده مازن ، هههههه عرسان بالروج مكنش حد غلب ياسمين ، انت عايز مني ايه مش كفايه انك خليتني فقدت الثقه في أنوثتي اهو الروج اهو وفضلت تمسح فيه مازن ، علي فكره انتي قمر من غير مكياج وسابها وراح عند الباب أنا نازل وهستناكي تحت ياسمين فضلت تعيط وراحت غسلت وشها ونزلت لمازن ياسمين فتحت الباب وركبت ورا مازن بصلها في المرايا لقاها عماله تمسح دموعها مازن فتح علي اغنيه وفضل يغني معاها أنا لو عنيا تشوف غيرك انا مش هفتحها واي كلمه حلوه مش منك مش هسمعها ياسمين بصت في المرايا لقيته بيغني ويبصلها ياسمين ابتسمت ابتسامه خفيفه ولفت وشها الناحيه التانيه مازن حس أنها بقت كويسه وصلو عند الجامعه مازن ، هتنزلي هنا واللا ادخلك جوه ياسمين ، لا هنا عشان محدش يشوفني ونزلت ومازن دخل الجامعه ياسمين بعد مانزلت ومازن مشي ياسمين ، اووف نسيت هدخل ازاي من غير الكارنيه وراحت متصله بمازن ياسمين ، دكتور مازن أنا مش معايا الكارنيه مازن ، تمام هخرج اجيبك اهو عشان ندخل للعميد وتاخدي الكارنيه بتاعك ياسمين ، ماشي وفضلت واقفه تستنا مازن وفجأه نكمل بكره ان شاء الله #للكاتبه_اميره_محمود #عشقتني_جنيه
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD