التاسع

1955 Words
الجزء التاسع نزل تيم الى غرفة مكتبه وحدث شهد فيديو قال بشك: مالك ياشهد وشك متغير ليه شين عملك حاجه نفت رأسها ثم قالت ببكاء : عاوزه أرجع تيم بقلق: فى اى فهمينى شهد بشهقه وهى تمسح دموعها : هقولك مش متعوده أخبى عنك حاجه أومئ رأسه وقال بحنان: سامعك ياحبيبتى اتكلمى سردت له شهد ما حدث وماقاله شين فقال تيم بهدوء بعد ان انتهت من الحديث: وفيها اي ما انتى كمان بتحبيه ومتكذبيش أنا عارف تفكيرك كويس شهد ودموعها بدأت بالهطول مره أخرى : يعنى اى اقوله وانا كمان بحبك وهو متجوز تيم انا لازم أرجع مش هينفع أفضل من هنا تيم بهدوء حاليا لا مش هينفع ترجعى المجهول اللى بعتلك الرساله لسه مظهرش ف مش هينفع استحملى شويه وبعدين علاقة شين ب مينى على ورق واتجوزها غصب عنه مش هينفع أقولك عنه حاجه بس الاكيد هو اللى: هيقولك وقريب كمان أومئت رأسها بشرود فقال تيم بإبتسامه صغيرة عندما رأى جويرية تطالعه بفضول : كلمى شهد ابتسمت بسعادة وبدأت بالتحدث مع شهد عبر اللاب فتركها تيم وذهب لتبديل ثيابه جويرية بفضول: عملتى ايه عندك روحتى فين شهد بضيق : هروح فين يعنى روحت اتعشيت فى مطعم وتخيلى شين مشى الناس اللى كانوا فيه جويرية وقال انه بيحبنى جلست جويرية على المكتب بصعوبه بعد أن وقفت على كرسى تيم ثم قالت بحالميه: وفيها على الاقل يكون المكان رومانسى شهد بعد ربعت يدها وتحاول الا تفتح بالبكاء ثانيه: بس هو متجوز شهقت جويرية ثم قالت وهى تضع يدها على فمها : الخاين الكداب مش بيحبك شهد بضيق : معرفش انا كرهت المكان حتى قررت أرجع بس تيم رفض انى ارجع قال انه مينفعش جويرية بتسأل: وهتعملى إيه شهد بحيره : مش عارفه يعنى من ناحيه مراته وانا حاسه انى بحبه طالعتها جويرية بشفقه ثم قالت بعد قليل : طب بقولك اى طلما هو قالك ان جوازه على ورق اختبريه وشوفيه هو بيحبك بجد او لا شهد بسرعه: ازاى جويرية بإبتسامه خبيثه: اسمعى عندما انتهت جويرية فتحت شهد فاهها بعدم تصديق ثم قالت: انتى يطلع منك كل دا أومئت رأسها وقالت بثقه: اه انة ذكيه نفذى وكلمينى وقوليلى اخر الأخبار شهد بحماس: ماشى يلا سلام بقى هبقى اكلمك اغلقت جويرية اللاب بإبتسامه بلهاء قال تيم بهمس جوار أذنها لانه استمع لحديثها: ذكيه إبتلعت ريقها ونظرت ليده الموضوعه على خصرها ويضمها جويرية بتردد: تيم اجاب تيم بهمهمه فقالت وهى تحاول ان تبعد يده الغليظه عنها: ابعد ايدك لو سمحت قام بحملها ثم قال بإبتسامه صغيرة : يلا ناكل أومئت رأسها بخجل ثم قالت : ما تلبس هدومك مش ملاحظ ان معاك انثي هنا قالتها عندما رأته بدون قميص رفع حاجبه ثم قال: انا مرتاح كده وبعدين الانثى دى مراتى مش حد غريب تن*دت بضجر ولم تتحدث أجلسها كرسى بالمطبخ وبدأ بطهو الطعام اما هى تابعته بذهول فإبتسم ابتسامه صغيرة ثم قال بغمزه: بالنظرات بتاعتك دى انتى معجبه بقى شهقت وقالت وهى تنظر حولها : انا هروح اوضتى قالتها وركضت بسرعه رهيبه من امامه فضحك بصوت عالى ابتسمت وهى تسمعه رن هاتفه فاجابت عندما رأت فاطمه فتحدثت معها قليلا لكن فاطمه اغلقت الخط بسرعه عندما استمعت لصراخ وليد نظرت جويرية لهاتفها بإستغراب وذهبت لجلب ملابس لتبديل ثيابها عند حمادة بعد أن أخذ حمادة أمير معه قام بإحتجازه بقصر تيم تحديدا غرفة الت***ب الموجودة أسفل القصر رن هاتفه فأشتعلت عيناه من الغضب عندما تحدث الطرف الآخر عند كمال خال جويرية قال وليد بصراخ ل كمال: مش موافق على الجوازة دى تابعتهم وفاء بعد تصديق كمال بهدوء : بس انا موافق والجوازة هتتم برضاك او غصب عنك وابقى إ**ر كلمتى يا وليد طالعه وليد بحده وقال وهو يحاول الهدوء : متلقيش غير عبدالرحمن ياحج انت مش عارف ماضيه المنيل وعلاقاته بالبنات كمال بتحذير له: وليد أنا عارف انا بعمل إيه كويس ف متدخلش و العصبيه بتاعتك دى مش عليا انت فاهم روح على اوضتك وسيبنى تن*د بغضب وذهب من امامه بعد ان سحب فاطمه معه التى شاهدت ماحدث بإستغراب شديد وعن اى زواج يتحدثون قال كمال ل وفاء: خطوبتك على إبن عمتك كمان اسبوع وفاء ووجهها شاحب : انت بتقول اى يابابا انت بتهزر صح كمال بتحذير: وفاااء على أوضتك ركضت لغرفتها وبكت قالت نبيله التى شاهدت ماحدث بهدوء: في اى يا كمال انا عارفه انك بتفكر فى حاجه كمال بهدوء وهو يمسك يدها : متقلقيش وثقى فيا انا عارف انا بعمل إيه نبيله بحنان: مش قلقانه وواثقه فيك وفى قراراتك و عارفه انك مش هتدمر حياة وفاء قبل يدها وابتسم ابتسامه صغيرة جعلتها تبتسم تلقائيا وقالت: اتكلم مع وليد فهمه اسبابك ووجهة نظرك كمال برفض : لا مش و هو متعصب انتى عارفاه لما يهدى هكلمه روحى بس اطمنى على وفاء نبيله بتفهم: تمام ياحج بغرفة وليد تابعت فاطمه حالته بقلق قال وهو يحدث نفسه بصوت عالى: بقى انا اختى تتجوز عبدالرحمن مستحيل يحصل مستحيل تابعته بشفقه وقالت بهدوء : ممكن تهدى ماله عبدالرحمن شخص زوق وكويس وليده بحده : انتى هبله يابت انتى تعرفى تخرسى لانى مش طايق اسمع حاجه من حد قالت بلامبالاه وهى تقف : أنا غلطانه انى كنت عاوزه أفك عنك وأساعدك تن*د تنهيده عميقة فقالت بإبتسامه وهى تسحبه معها: تعالى اقعد واحكيلى معترض ليه وليد بإستهزاء وهو يجلس: معترض ليه دا واحد حقير من احقر الأشخاص اللى أنا شوفتها فى حياتى مش مصدق انه عاوز يرمى وفاء له بالسهولة دى فاطمه بهدوء : طب ما يمكن إتغير أو خالى بيفكر فى حاجه تانيه وليد بتفكير : لا اللى زيه مستحيل يتغير أنا متأكد دا زى أمه مش هيهمه غير مصلحته تابعته فاطمه بحيرة بالفعل لم ترتاح لخالتها قالت فاطمه بعد قليل من ال**ت : هى ممكن خالتى فكيهه تأذينى انا او سلطان وليد بنظره سوداء: مستحيل تعملها تخاف منى ودا من الأسباب اللى خلتنى أتجوزك فاطمه وهى تربع يدها: مكنش لازم تتجوزنى بدل ما تقعد تذلنى بالطريقه دى وليد بدهشه وهو يطالعها: وانا قلتلك ايه فاطمه بسخرية: قلتلك اى قول عملت اى نازل ض*ب فيا معرفش ليه وليد بإبتسامه صغيرة : ما انتى السبب انتى اللى بتعاندينى اوعى تنكرى فاطمه بإبتسامه بلهاء : ما انت مستفز وليد بهدوء : فاطمه هتغلطى تانى وبعدين تزعلى منى ومن رد فعلى قالت بعد أن لوت فمها : خلاص مش هعاند بس انت كمان اوع تمد ايدك عليا قال بتنهيدة عميقة : ماشى يا ستى اتفقنا أومئت رأسها وقالت وهى تقف : هروح أعملك قهوه علشان تظبط دماغك ماشى طالعها بإمتنان فأبتسمت ثم خرجت من الغرفه تابعها بهدوء شديد وقال عندما إختفت عن ناظره: شكلى وقعت فى الحب يانهار إسود قيصر نسيت أكلمه قالها وأمسك هاتفه ليحدث شقيقه الاصغر و صديقه لكنه لم يجيب عليه فقال بقله حيله : شكله مش فاضى بيعمل مصيبه أنا عارف رن هاتفه فأجاب بسرعه قال قيصر ببرود وهو يمسح بعض الدماء من على وجهه بمنديل ورقى: أخيرآ إفتكرتنى وليد بجديه : ظروفى أختك هتتجوز ابن فكيهه قيصر بلامبالاه وهو يصب له كأس فود*كا ل يحتسيه وأنا مالى طالما هى من أمك ف مش هيهمنى الموضوع وليد بنبره حاده : قيصرر دى أختنا الصغيرة لازم نساعدها وألا قعدتك مع أبوك جننتك زيه قيصر بعد أن رفع حاجبه : بقولك إى أنا مش فاضى ل شغل العيال دا يلا سلام عندى شغل وليد بعصبيه: متقفلش محتاج مساعده منك عاوز اعرف كل حاجه عملها عبدالرحمن من سنتين انت فاهم ومحتاجهم خلال يومين قالها وأغلق الخط ابتسم قيصر ابتسامه ساخرة ثم أكمل إحتساء مشروبه بكل برود (قيصر البطل التالت من عشقت مدمرى المز بتاع بنوتى مي ?? هنكمل سلسلة عشق الزعماء ?) بغرفة جويرية دلف تيم فوجدها تقوم بتمشيط شعرها فأخذ منها المشط وقام بتمشيطه لها وهو يتأمل وجهها الذى تحول للون الاحمر القانى بإبتسامه صغيرة عندما إنتهى قال وهو يسحبها معه برفق: تعالى ناكل أكيد جوعتى سارت معه بسعادة حتى أنها نست عمله وسعدت بإهتمامه بها أجلسها وقام بإطعامها بضع لقيمات لكنها رفضت وقالت : هاكل لوحدى تيم بهدوء لكن صوته به بعض الآمر: هأكلك أنا أومئت رأسها بإبتسامه صغيرة فقام بإطعامها بعد أن سحبها لتجلس بين أحضانه ابتلعت جويرية الطعام بصعوبه بسبب دقات قلبها التى تزداد ام تيم على وجهه شبه إبتسامه عند شهد إرتدت بنطال جينز وبلوزه باللون الاحمر وحذاء رياضى ووضعت قليل من الماكياج ثم خرجت من الغرفة وهى تضع هاند فرى وتغنى مع الاغنيه رأت مينى فأوقفت الاغنيه وأشارت لها بإبتسامه كبيرة لم تبادلها مينى الاشاره انما طالعتها ببرود وهى تربع يدها قالت شهد بلطف مصطنع: ممكن تيجى معايا نقعد عند حمام السباحه اهو نتكلم لانى زهقت أومئت مينى رأسها وقالت : تعالى معايا شهد بسخرية فى نفسها عندما رأت فستان مينى العارى: مش بتسقع البت دى وألا اى جلست جوار مينى قالت شهد بإبتسامه بلهاء: قوليلى يامينى انتى مش بتشتغلى وألا عاطله عن العمل مينى ببرود وهى تضع قدم فوق الاخرى: بابا بيشتغل فى المافيا الروسيه وأنا بشتغل معاه أومئت رأسها وقالت وما زالت الابتسامه البلهاء على وجهها: بتساعدى الحج يعنى ونعمه التربيه والله ابوكى دا رائع مش بيجى يشوفك مينى بضجر: وانتى مالك شهد بلامبالاه: اهو بندردش عادى ممكن تجيبى المجلة اللى جنبك دى قالتها بسرعه عندما رأت شين قادم بإتجاههم ثم وقفت عندما لم تعطيها لها مينى أخذتها ووقفت جوار ال مسبح وبخطوه سريعه أوقعت نفسها وهى تلعن جويرية وتلعن نفسها لانها استمعت لها لانها لاتستطيع السباحة ركض لها شين عندما سمع صوت صراخها أما مينى تابعتها بشماته ولم ترى شين الذى يركض بإتجاههم قفز خلفها لانه يعلم انها لا تستطيع السباحه قال بقلق وهو يحملها : شهد نادى عليها كثيرآ لكنها لم تجيب وضعها جوار المسبح ثم خرج سريعآ وحملها مره أخرى ثم ركض بها لغرفتها تابعته مينى بغضب شديد وضعها على الفراش وخرج من الغرفه فتحت عين واحدة لكنها أغمضتها سريعا عندما شعرت بقدومه إستمعت لحديثه باللغه الكورية مع أحد لم تفهم أى شئ فأكملت تمثيلها خرج شين وأغلق الباب خلفه وأنتظر بالخارج بعد أن أمر أحد رجاله بجلب طبيب وأمر الخادمة بتبديل ثياب شهد التى فتحت عيونها بفزع عندما شعرت بأحد يحاول تبديل ثيابها لكنها إطمئنت عندما رأتها الخادمه وليس شين حدثتها الخادمه باللغه الكورية طالعتها شهد بحيرة وقالت بغباء : الوليه دى بتغلط فيا وألا إى خرجت الخادمه لتخبر شين بإستيقاظ شهد دلف للغرفه سريعآ وقال بقلق: إنتى كويسه حاسه بأى أوقفته شهد وقالت بسرعه: أنا كويسه مفيش حاجه ممكن تهدى شين بجديه : هخرج برا وغيرى الهدوم دى وناديلى لما تخلصي أومئت رأسها وقالت بإبتسامه خبيثه : الخطه 1 نجحت فاضل الخطه نمرة 2 قامو بتبديل ثيابها إلى بيجامة باللون االأصفر بها خطوط باللون الأ**د وجلست على الفراش ثم نادت على شين الذى دلف بسرعه قال بهدوء: حصل ايه مش انتى مبتعرفيش تعومى ازاى وقعتى شهد بتعب مصطنع: الصراحه قلت ل مينى تدينى المجلة من جنبها مردتش عليا حتى فقومت جبتها لنفسى وقعت ومأخدتش بالى شكلها مش بتحبنى ومش طايقانى الصراحه شين بحده : مش قلتلك إبعدى عنها انتى مبتسمعيش الكلام شهد وهى تمثل البكاء: زهقت قلت أخرج اهو اتكلم معاها شويه بدل ما أنا محبوسه فى الاوضه دى وانت كمان مش هنا بتخرج وتسيبنى شين بندم وهو يضمها: أسف غصب عنى كان عندى شغل أوعدك إنى مش هسيبك تانى بس متزعليش منى أومئت رأسها بإبتسامه كبيرة بعد قليل دلف الطبيب فقالت شهد بسرعه: أنا كويسه مفيش داعى خليه يمشى أشار شين للطبيب فذهب قال بهدوء وهو يقف : ارتاحى وانا هخلص شويه شغل وابقى أجيلك أومئت رأسها وعندما خرجت ركضت لهاتفها للتحدث مع جويرية فأجابت جويرية بعد قليل بوجهه أحمر شهد بخبث: وشك ماله هه تيم عملك إيه جويرية بتذمر : أبوكى م***ف شهد بثقه: عارفه يا قلبى المهم الخطه واحد نجحت بس الخطه التانيه ممكن مينى تتأذى قالت كلمتها الأخيرة بقلق جويرية بلا مبالاه: فوكك منها نفذى وخلاص ونشوف هيعمل إيه أومئت رأسها وقالت بجديه: تيم فين جويرية بهدوء : راح ينام شهد بعدم تصديق: انتى طردتى تيم أومئت جويرية رأسها بإبتسامه بلهاء شهد وهى تضحك بشده : نفسى أشوفه ابقى صوريه ليا ماشى جويرية بإبتسامه : ماشى يلا سلام اغلقت الخط وثم تسطحت على الفراش لكنها شعرت بالخوف ولم تستطيع النوم فنزلت إلى أسفل لرؤيه تيم وجدته غافى على الاريكه الموجودة بمكتبه دون غطاء تن*دت تنهيده عميقه وإقتربت منه ببطء ثم إنحنت أمامه قالت بتردد : تيم همهم تيم وما زال مغمض عيناه لم تجيب عليه ففتح عيناه وقال بحنان: مالك جويرية بعد أن ابتلعت ريقها : خايفه أنام وقف تيم وقام بحملها للذهاب للغرفه قال بعد أن أخذها بين أحضانه: نامى متخافيش أنا جنبك قالها وهى يربت على رأسها بحنان
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD