الفصل الأول (1)
عبير : ليلي يلاه الساعه 6 ونص .... ليلي يلاه علشان تلحقي المدرسه.
عبير : ندي قومي هو انا هصحي واحده وحده
ليلي: حاضر يا ماما قيمه اهو
ندي : انا صحيه يا ماما
ليلي و ندي :ماما احنا قومنا اهو و هانلبس بسرعه عقبال ما تعملي الفطار
عبير : احمد خد ليلي و ندي وصلهم معاك المدرسه
احمد : يلاه يا ليلي انتي وندي بسرعه شويه في اللبس الساعه سبعه ونص
ليلي وندي : احني خلصنا اهو يا بابا ..... وبعد تلكيع ربع ساعه كمان قدام المريه .
ليلي و ندي : بابا احنا خلصنا
عبير : كل واحد ياخد أكلة في شنطته
ليلي و ندي : احنا نازلين يا ماما سلام
احمد : عايزه حاجه أجبها و انا راجع يا عبير ؟
عبير: مع السلامه كلكو ترجعوا بخير بس.
و احنا في طرقنا الي المدرسه
ليلي و ندي: بابا نزلنا هنا علشان صاحبنا مستنينا
احمد: ما اوصلكو لي المدرسه و خلاص
ليلي و ندي: لا لا يا بابا هنقا**هم
احمد: ماشي انزلوا
نزلنا من العربيه ندي قبلت صحبها الاتنين الانتيم
و ليلي قبلت صحابتها " اسراء" و رايحين كلهم الي المدرسه ، وقبل المدرسه بنصيه .؛ ليلي : الوو يا نور انتي فين احنا تحت بيتك خلاص انزلي بسرعه ، ولو اتأخرتي هندخل من غيرك .. ودي نور صحيت ليلي الانتيم هي و اسراء.
دخلو كلهم المدرسه، ندي و صحبها لي فصلهم التاني الثانوي ، و ليلي و صحبها الي فصلهم التاني الاعدادي .
وبعد يوم طويل في المدرسه جه وقت الخروج ، ؛ و كان قدام المدرسه مطعم اكل متنوع .
ليلي : هناكل ايه يا نور انتي و اسراء؟؟
نور و اسراء مش عارفين .
ليلي : ازاي يعنني مش عارفي ، ايه مش تحاسب يعني !!!
عمر : اسف ماختش بالي
ليلي : ابقي خد بالك بعد كده
عمر : لي ابراهيم صاحبة ، عسوله البنت دي
ابراهيم : بس صغيره شويه
عمر : لا كويسه
عمر : لي سيف زميل ليلي في الفصل ، حبيبي يا سيف ازيك عامل ايه
سيف : الحمدلله يا عمر انتي عامل ايه
عمر : انا تمام ، بقولك ايه يا سيف تعرف البنت دي شكلها قدك
سيف: ايوه دي ليلي معايا في الفصل و صحبتي جدٱ زي اختي بس كده
كلت ليلي و صحبها و قبلت نور و صحبها و مروحين خلاص .
نور : ليلي اسراء ، هتنزل بليل النادي ولا لا
اسراء : اه صح ده النهارده الخميس
ليلي : هقول لي بابا كده و هاقلكو هنزل ولا لا
ندي : يلاه يا ليلي ، و روح كل واحد علي بيته
عبير : أتأخرتو ليه يا بنات
ندي : عقبال ما ست ليلي قعدت ارغي شوية مع صاحبها
ليلي : علي اساس انك يا ندي مرغتيش؟
عبير : خلاص انتو الاتنين ، جاعنين ولا نستني بابكو لما يرجع من الشغل
ندي : ماشي نستني احنا كده كده جبنا اكل لما طلعني من المدرسه
احمد :السلام عليكم انا جيت يا عبير
عبير : حمدالله على السلامه هنتغدي يلاه ، يلاه يا ندي انتي وليلي بابا جه
و علي طاولة الاكل تليفون ليلي بيرن
نور : الوو يا ليلي هتيجي النادي ولا ايه
ليلي: إه يا نور جايه بتعدي بس و هلبس
نور : طيب انجزي الساعه دخله علي 5
ليلي : ماشي هاكل بسرعه و هلبس .... اتغدت "ليلي" و لبست و نزلت قابلت صاحبها " اسراء " و "ندي" و راحو النادي قابلو "سيف" زملهم و قعدين كلهم صحاب ، لقو "عمر" داخل عليهم .
عمر : ازايكو
سيف : الحمدلله يا عمر
عمر : مش انتي اللي خبطي فيا الصبح عند المدرسه
ليلي : انت اللي خبطني مش انا
عمر : خلاص ياستي انا ومن غير قصد ،. قعد "عمر" معاهم شويه و قام لي صحابو
ليلي : سيف مين الولد الرخم ده
سيف : اسمو عمر أكبر مننا ب 5سنين كان في المدرسه اللي جنبنا و خلص و دلوقتي في اولي جامعه و عرفو من النادي هنا
ليلي : بجد شكلو رخم اوي اوي يعني ،..... عدي الوقت و روحت ليلي و نامت و صحيت تاني يوم
صباح الجمعة "ليلي" مسكت التليفون علي الفيس لقيت "عمر" بعتلها طلب صداقه "ليلي " ايه الولد التنح ده
ندي : مين ده يا ليلي
ليلي: ولد كده خبطني الصبح عند المدرسه من من غير قصد و شوفتو في النادي و طلع يعرف سيف زملنا
ندي : متقبليش ال ادد ولو عرفت انك اتكلمتي معاه هاقول لي ماما انك اتكلمتي معاه علشان ده اكبر منك ب شويه و شكلو متسول اووي بجد
ليلي : هو انتي شايفني قبلتو
ندي: انا بقولك بس ......... و عندي يومين
صباح الأحد و "ليلي" و "ندي" في طريقهم إلى المدرسه و قابلو صحابهم
ليلي: "اسراء" "نور" عرفين عمر اللي شفناه في النادي ده بعتلي ادد علي فيس بوك بس مقبلتش
إسراء: احسن يا ليلي متقبليش شكلو مش عاجبني ..... عندي وقت وجه وقت الفسحه بتبص " ليلي" من شباك المدرسه بتلقي " عمر " واقف تحت
ابراهيم : يا "عمر" يلاه يا عم نمشي هنفضل مستنين لحد الساعه 1 ونص لما المدرسه تطلع يعني
عمر: انا مش همشي غير لما اشوفها
ابراهيم: يا عم صغيره عليك ، ده صغير علي الحب خالص هههههه
عمر: بنتي يا عم
ابراهيم: يا سيدي يا سيدي
"ليلي" كل شويه تبص من شباك المدرسه و تلقي "عمر" واقف تحس بي فرحه جواها بس مش بتقول لي حد
وبعد مرور ساعتين ونص جيه وقت الخروج من المدرسه .
عمر : ابراهيم اهم طلعو اهو ياعم
ابراهيم يادي كي جي ون اللي انت موقفنا علشانها دي
ليلي : سيف صاحبك اللي كان في النادي اهو
سيف : إه عمر واقف مع ابراهيم صاحبو
اسراء : طيب ايه مش هنروح نجيب اكل
نور: يلاه يا جماعه
ذهبوا الي مطعم الاكل الذي امام المدرسه و " عمر" بيقرب علهم و بيقول ازايكو يا شباب
سيف : تمام يا عموره انت ايه الاخبار
عمر : الحمدلله ، ازيك يا ليلي عامله ايه
ليلي : الحمدلله
ندي : بزعيق ليلي تعاالي هنا حالآ
نور : مالها ندي في ايه
عمر : لي "سيف" هي مين دي وبتزعقلها ليه كده
سيف : دي أخت ليلي الكبيره
ليلي : في ايه يا ندي
ندي : هو انا مش قولتلك متتكلميش مع الولد ده اطلع القيقي وقفه معاه انتي وصحابك كمان
ليلي : هو مش واقف معانا ده بيسلم علي سيف و ماشي
ندي : بيسلم علي سيف و عينة عليكي انتي !!
ليلي : اه والله بيسلم علي سيف حتي بصي ، "سيف" الولد ده واقف مع مين
سيف : معايا جيه يسلم عليا في حاجه يا " ندي" ولا ايه
ندي : إه يا سيف شكلو مش شباهنا و مينفعش يقف مع البنات كده
سيف : خلاص المره الجالس هاروحلو انا علشان ميجيش كمان هو مش بيجي علي طول
ندي : ماشي ، يلاه يا "ليلي" علشان هنروح
ليلي : انا لسه ماجبتش اكل
ندي : انا قولت هانمشي دلوقتي حالا
مشيو البنتين ووصلوا البيت ، عبير : مالكو؟
ليلي : مفيش يا ماما
عبير : متأكده! ؛ في حاجه يا ندي
ندي: بتبص لي ليلي لا يا ماما ، جابلنا نأكل بس
ندي: لو اتقررت تاني هاقولها
ليلي : هو اي اللي حصل لي كل ده
ندي : قولتلك الولد المتسول ده لا
ليلي : طيب طيب خلاص ماما جايه
بيقعدو ليلي و ندي و مامتهم يتغدو بيدخل احمد
احمد : السلام عليك
عبير و البنات: و عليكم السلام
عبير : تعالي يا احمد يلاه كل معانا
احمد : ماشي
احمد : علي الاكل ، عملين ايه يا بنات ، واخبار الدراسه ايه
ندي : الحمدلله يا بابا تمام وكل حاجه ماشيه كويسه انا و ندي
بيخلصو غدي و ندي وليلي بيروحو الغرفه بتاعتهم
ندي : ماسكه الموبيل بتاعها علي الفيس بوك لقت عمر بعتلها اضافه و رساله مكتوب فيها عماله ايه
ليلي : بترد علي الرساله الحمدلله وبتسكت
عمر : دائما
ليلي : انا و انت
عمر: امين
عمر: اتمني مكنش سببتلك اي مشكله انهارده لما اختك شاف*ني واقف معاكو
ليلي: لا لا ولا اي حاجه ندي كده علي طول و بتخاف علي اوي بس
عمر: حقها الصراحه
ليلي : بتشوف الرساله وبتسكت
عمر : انتي عندك كام سنه بقا
ليلي : ١٥ سنه ،وانت
عمر: ياااه صغيره اوي : انا عندي ٢٠ سنه
ليلي : اه عادي
عمر : انتي في سنه كام
ليلي: ٢ اعدادي وانت؟
عمر : أولي جامعه
ليلي : جامعه اي بقا
عمر : نظم و معلومات بس خاصه يعني
ليلي عادي مفيهاش حاجه
عمر : ليكي اخوات تاني
ليلي: لا ، انا و ندي بس ،وانت
عمر : احنا احنا ولدين و اربع بنات بس انا اصغر واحد ، هحكيلك اخويا محمد الكبير و بعديه هبه و اروي و اميره و غاده و انا الاخير
ليلي : ربنا يخليكو لبعض
عمر: امين ، انتي ساكنه فين بقا
ليلي : مش بعيد من المدرسه اوي يعني
عمر ؛ انا ساكن بعد المدرسه كده بكام ناصيه
ليلي : اهاا علشان كده علي طول هناك
عمر : الصراحه ماكنتش باجي هناك كتير ، بس حصل حاجه كده خلتني اجي كل يوم و استني معاد خرجكو كمان
ليلي : مش فاهمه!
عمر : مش فاهمه ايه؟
ليلي : مش فاهمه ايه الحاجه
ليلي : لو مش حابب تقول خلاص
عمر : هقولك بس خايف تاضيقي أو تفهمي حاجه غلط
ليلي : لا قول ماتقلقش
عمر: انتي
ليلي: ايه ؟
ليلي : انا ازاي يعني !
عمر : هو شوفتي حاسك اضيقتي
ليلي : لا بس مستغربه
عمر : باجي علشان اشوفك بس والله مش حاجه تاني
ندي : بتقول لي ليلي مالك مركزه في التلفون ليه كده بتعملي ايه
ليلي : ولا اي حاجه قاعده علي الفيس بس
ندي : طيب وريني كده سنيه
ليلي: تعالي انتي مش قادره اقوم ، وفي نفس الوقت بتبعت لي عمر ،
عمر بص انا هقفل دلوقتي
عمر: ليه هتعملي حاجه ؟
ليلي متبعتش رسائل دلوقتي بس
عمر: ماشي
ليلي بتمسح المحادثه اللي بنها وبين عمر وبتروح لي ندي
ندي : بتمسك موبيل ليلي و بتدخل علي الرسائل
ليلي : بتدوري علي حاجه ولا ايه
ندي : لا بس بشوفك بتكلمي مين اصل لقيتك مركزه اوي يعني
ليلي : لا عادي وانا قولتلك مش بكلم حد وبعدين انا مش صغيره يا ندي بجد وبطلي اللي بتعمليه معايا ده
ندي : لا صغيره ، و هو ايه اللي انا بعمله؟؟
ليلي : انهارده احرجتيني قدام صحابي كلهم و يلاه هنروح و دلوقتي بتفتشي في موبايلي ، هو انا طفله ولا ايه!
ندي: اه طفله يا ليلي عندك ١٥ سنه ، وانا مش بافتش انا بطمن عليكي
ليلي : وانتي يعني اللي كبيره اوي ما انتي عندك ١٨ سنه
ندي : اد*كي قولتي ١٨
ليلي : ايه يعني مش كبيره بردو ، وبعدين ماتنسيش انتك بتكلمي صاحبك ده اللي معاكي في الفصل هاا و أنا ولا بقولك هقول لي ماما ولا اي حاجه و سكته ماشي
ندي: انتي هتزليني ولا ايه
ليلي : لا انا بقولك بس اني مش بفضل اقولك هقول لي ماما و الشغل ده
ندي : علشان انتي لسه صغيره
ليلي : خلاص يا ندي انا هقوم اذاكر
بيعدي الوقت و بيتعشو كلهم و كل واحد يدخل غرفته و يناموا
ليلي مش بيجلها نوم و بتفكر في عمر و كلامه فابتمسك الموبيل و بتلاقي عمر فاتح
ليلي اكلامه ولا لا فقررت بتعت رساله
ليلي : سوري لو قفلت فاجئة كده
عمر : ولا اي حاجه عادي بس انت كويسه اهم حاجه
ليلي : اه كلو تمام
عمر : حصل ايه بقاا علشان تقفلي كده
ليلي : مافيش ندي قالتلي وريني الموبايل فا مسحت الشات بس و بعدها كان ورايا مذاكره
عمر : اها
عمر بناني أمتي بقا اصل الساعه واحده؟
ليلي : مفروض اكون نائمه بس مش جايلي نوم
عمر : ليه كده
ليلي : مش عارفه الصراحه، انت بتنام أمتي
عمر : قولي هراوح أمتي
ليلي : لسه ماروحتش كل ده
عمر : مش بروح دلوقتي خلاص لسه قدامي ساعتين كده
ليلي : وباباك و مامتك عادي كده
عمر : بضحك هو انا صغير يا ليلي ولا ايه؟
ليلي : لا بس يعني الوقت أتأخر
عمر : لا انا عادي
ليلي بتنام علي نفسها وهي ماسكه الموبيل
عمر وراكي ايه بكره غير المدرسه؟؟
لقي ليلي مش بترد ، بعتلها رساله تانيه
عمر: شكلك نمتي ، تصبحي علي خير ، لما تصحي ابقي ردي عليا بقا
السادسه ونص ؛ عبير : يلاه يا بنات الساعه سته ونص
ندي: انا صحيت يا ماما
عبير: طيب صاحي اختك ليلي
ندي : حاضر يا ماما ، ليلي يلاه قومي
ندي بتمسك موبيل ليلي بتفتحه بتلقي الشات بنها وبين عمر بتضايق ندي و بتعمل لي عمر حظر من عند ليلي و بتزعق فيها وهي نائمه قولي يا ليلي برود رديتي علي الولد ده ؟
ليلي : بتقوم مغضوضه ولد مين!
ندي : الولد الزفت ده عمر المتسول ده قولتك صايع ومش شبهنا ، علي العموم انا عملتلو حظر لو شلتي الحاضر يا ليلي مش هيحصل كويس
ليلي : هو مش صايع يل ندي وليه تعملي حظر من غير ما تخدي رأي أو تقوليلي
ندي : مش محتاجه رأيك علشان ده الصح ، و هقولك تاني لو الحظر اتشال مش هايحصل كويس
عبير : بتتخنقو علي ايه
ندي مافيش يا ماما
عبير : مش مستريحه ليكو انتو الاتنين من امبارح
ليلي : والله مافيش حاجه يا ماما احنا عادي اهو بس ندي هانم صاحتني علي زعيق فى قمت مخضوضه بس كده
عبير : ليه كده يا ندي، معلشي يا ليلي البسو بسرعه بقا يلاه الساعه بقت سبعه و تلت
ندي: حاضر يا ماما
عبير : يلاه عقبال ما اعمل ليكو الاكل
بيلبسو ليلي و ندي و أثناء ما ندي بره مع مامتها ليلي بتشيل الحظر لي عمر و بتبعت لي عمر رساله
ليلي: إه نمت نعست و انا ماسكه الموبيل
عمر : انتي عاملتي حظر و شلتيه؟
ليلي : هافهمك اكيد بس مش دلوقتي
عمر : ماشي يا ستي عمتن صباح الخير يا قمري
ليلي : صباح النور
عمر : رايحه المدرسه ولا ايه؟
ليلي : إه بلبس اهو
عمر : عمتن انا رايح هناك دلوقتي
ليلي : ليه الصبح كده
عمر : علشان اشوفك و اطلع انام و ان شاء لله اجي تاني بعد ما المدرسه تطلع
ليلي : انت منمتش من امبارح ولا ايه
عمر : لا روحت ثلاثه الفجر كده و نمت وليه صاحي
ليلي اها بس متاخر اوي
عمر انا عادي يابنتي متعود علي كده
ندي بتدخل الغرفه بتقوم ليلي سايبه الموبيل و مش بترد علي عمر
ليلي لي اول مره بتقول لي ندي
يا ندي، ممكن تحطي ليا روجوجو علي خدي او ماسكرا
ندي : ايه ايه كده انتي عمرك ما حطيتي ميك اب
ليلي : عادي ليا صحابي بيحطو فيها ايه
ندي ماشي تعالي ، هحط ليكي روجوجو بس
ليلي : و ماسكرا
ندي : لا ماسكرا لا في المدرسه
ليلي : ماشي يا ستي
حطت ليلي الروجوجو و فردت شعرها و حطت التوكه في يدها علشان تلم شعرها لما توصل المدرسه ، بس فارده علشان عمر يشوفها بيه
عبير : ليلي انت هتنزلي و شعرك مفرود كده يا ليلي؟
ليلي : لا يا ماما هالموه اكيد
عبير : ماشي
خلصو لبس و اخدو اكلهم و حاجتهم ونزولو من البيت و قابلو صحابهم ندي بتقابل صحبها و ليلي كمان بتقابل اسراء و نور
ليلي فرحانه جدآ و سعيده من جواها ان عمر مستني قدام المدرسه علشان يشوفها و فرحانه كمان بي شكلها الحلو و بل ميك اب اللي هي اول مره تحطو علشان يشوفها بيه
نور: واو يا ليلي حاطه روجوجو و فارده شعرك
ليلي : لي نور و اسراء مدو بس كده عن ندي و صحابها و هاقول ليكو علي حاجه
نور و اسراء : بتشويك في ايه احكي بسرعه
ليلي : اتكلمنا انا و عمر امبارح و كمان عمر هناك عندي المدرسه
اسراء ؟ ايه اللي فيها ما هو كل يوم عند المدرسه
ليلي لا اول مره يجي الصبح كده
نور : ايه بتتكلمي بجد!!؟
اسراء : ازاي ده
ليلي : عادي بعتلي طلب صداقه و قعد يومين و قبلتو قام بعتلي رساله
نور : وندي عرفت دي زعقت بس لما لقتو بيسلم علي سيف
ليلي : لا طبعا متعرفش
ليلي : صحيح و كمان كنا بنتكلم لي حد الساعه واحده ونص كده و نمت علي نفسي و نسيت امسح الشات و ندي شافتو و بهدلتني
اسراء : وقالت لي مامتك ولا عملت ايه
ليلي : لا قعدت تزعق و عملتلو حظر بس انا شلتو و اتكلمنا تاني الصبح وقالي انو عند المدرسه مستني يشوفني الصبح كده بس يا بنات فا شكلي حلو ولا ايه ؟
اسراء و نور : اه يا ليلي قمر وانتي فارده شعرك كده
نور : بهزار انا قولت برده البنت دي مش هتفرد شعرها من فراغ لازم في حاجه
اسراء : صح والله يا نور
ليلي : يا جماعه انا فرحانه اوي
بيوصلو لي المدرسه كلهم و ليلي بتدور بعينها علي عمر لحد ما بتلقيه واقف علي الرصيف اللي قدام المدرسه و بيبص عليها و هي داخله
عمر : بيبعت رساله لي ليلي علي الفيس بوك بيقولها زي القمر و انتي فارده شعرك كده و ما شاء الله طويل ، عارفه اصلا بحب الشعر الطويل
ليلي : بترد وهي في الفصل و مخبيه الموبيل من المستر اللي واقف عليها ، سوري مردتش علشان كنت بلبس ، بس عمتن بردو بتروح متأخر اوي
ليلي : علي الرساله الاخيره ، شكرا ، بجد بتحب الشعر الطويل
عمر : اه والله ، بس انتي كده كده قمر طويل او قصير
ليلي شكرآ يا عمر
ليلي : مشيت من قدام المدرسه ولا لسه
عمر ماشي اهو
ليلي بتخلي المستر بيكتب علي السبوره بتقف بسرعه علشان تبص من الشباك و تلمحو وهو ماشي و بتقعد تاني بسرعه و بترد علي عمر بتقوله ماشي ، مروح بقا ولا رايح فين
عمر : اه هروح ، أن شاء الله اصحي علي معاد خرجكو من المدرسه علشان اشوف القمر و هو مروح بقا
ليلي بكشوف: ماشي يلا سلام بقا علشان برد اصلا وانا مخبيه التليفون
عمر : ماشي خلي بالك من نفسك بس و سيبي التليفون و ركزي بقا
ليلي ؛ ماشي سلام
نور : بتكلمي مين
ليلي : عمر
اسراء : بتردي عليه ليه يا ليلي انا رأي من رأي ندي اختك
ليلي : احنا صحاب عادي يا اسراء مافيش حاجه
اسراء: صحاب ايه عامل يقولك جاي علشان القمر و اشوف القمر شكلو بيلمح بي حاجه
ليلي : لا لا مش بيتهيقلي خالص
نور : ما تسالي سيف عليه
اسراء: اه صح سيف عرفة
ليلي : اساله علي ايه
نور : تسأليه عليه
ليلي : ايه اساله علي ايه عليه ولا اقوله ايه بضبط يعني
اسراء: قولي لي سيف مين ده يعني محترم ولا لا اخلاقو ايه كده يعني اساله من دي
ليلي : ماشي هسالو لما ننزل فسحه أو لما نخرج خلاص ، أو لما اروح ممكن ابقي اكلمو علي الفيس بوك او الوتس
اسراء : لا اساله قدمنا علشان عايزين نعرف الرد
ليلي : اي حاجه عادي حتي لو علي فيس بوك هاخد ليكو اسكرين شوت و هيعتها ليكو
نور : ياستي اي حاجه بس تسألي عليه و نعرفو و نعرف أخلاقه
ليلي: ماشي ركزي بس دلوقتي في الحصه انتي و هي
نور و اسراء: ماشي
جيه وقت الفسحه بتمسك ليلي التليفون علشان تشوف عمر بعت رساله ولا لا بتلقي انو بعت ليها رساله
عمر : صحيح نسيت أسألك بتخرجي من المدرسه الساعه كام و الفسحه بتاعتك الساعه كام
بتفرح ليلي انو مهتم بيها و بتوري لي صاحبها نور و اسراء الرساله
نور : علي فكره يا ليلي انتي و اسراء انا حساه كويس و طريقه كلامه كويسه مش حد وحش يعني
اسراء : لا بردو نتأكد
ليلي اتسنو بس ارود و بشوف بعدها كويس ولا ايه حكايتو
ليلي : لي عمر بخلص المدرسه الساعه اتنين اللي ربع و الفسحه الساعه ١١ اللي ربع
عمر : يعني دلوقتي اني في الفسحه !
ليلي : اه بضبط
عمر : طيب ماتبصي من الشباك كده !
ليلي : ليه انت تحت
عمر : بصي بس
ليلي : بتقول له ماشي ، و هي متجها إلى الشباك بسرعه ، بتلقي عمر واقف تحت و بيبتسم ليها فا بتضحك ضحكه **وف كده و بتبص في التليفون و بتكتب لي عمر مروحتش ولا ايه
عمر : اه
ليلي : ليه كده ؟
عمر : مش عارف ، أو بصراحه مش عايز
ليلي : ليه مش عايز
عمر : عادي بس لو نمت مش هصحي و انا عايز اشوفك بس كده ياستي
ليلي : بخجل اهاا
عمر : ينفع اد*كي حاجه بعد المدرسه
ليلي : مش عارفه كمان علشان ندي و صحابي و الناس و المدرسين وكده
ليلي : علي فكره الفسحه
عمر : ده علي طول مش هاخد دقيقه
عمر يعني مش هتعرفي تردي ولا ايه ؟
ليلي : هاشوف
ليلي : لا هحاول ارد علي قد ماقدر
عمر : طيب قولتي ايه
ليلي : قولت ايه علي ايه؟