ايمان اتصدمت لما شافت : انه
انه شفتها في وشها وقفت والدموع كانت في عنيها : ايمان
حازم وحور وحسام وشيماء انتبهولها
ايمان راحت عندها وحضنتها وأنه حضنتها وكانت بتعيط : ايمان ايمان يا حبيبتي اااه وحشتيني والله يبنتي
ايمان بعياط : سامحيني يا أمي أنا اسفه وعدتك اني اجيلك بس معرفتش
حازم اتجمد مكانه واتصدم مسك ايد حور وضغط عليها جامد
حور بوجع : ااه حازم
حازم مش مستوعب اللي بيحصل دي مامته لا لا مش هيا جسمه اتجمد
ايمان بعياط : هو فين قوليلي بس والله ما هقوله حاجه هشوفه بس وبصت للشباب كلهم : انهو واحد فيهم شاوري بس الله يرضى عنك
انه كانت بتعيط اووي ومش مصدقه ورفعت اديها شاورت على حازم ايمان بصتله وحازم كان بيبصلها ومصدوووم بمعنى الكلمه واتكلم بخنقه : مي..ن...دي... يا أنه
انه راحت عنده : امك يا حازم
حور اتصدمت وحسام وشيماء وإسلام كان واقف مش فاهم
اسلام قرب ل ايمان : ماما
ايمان بعياط : نعم ي حبيبي
اسلام : في اي مالك بتعيطي ليه
ايمان كانت هترد قطع كلامها
حازم لما راح عندها وبصلها : امي انتي ايمان امي
ايمان غمضت عنيها وهزت رأسها بايماء
حازم حضنها وكان بيعيط زي الطفل الصغير : وحشتني اووي يا ماما ليه سيبتيني
ايمان حضنها جامد : يا حبيبي انا اسفه مش بأيدي سامحني
حازم كان بيعيط وبس وفضل حاضنها نص ساعه وبيعيط وهيا بتتكلم معاه
اسلام اتكلم : يا جدعاااان فهموني في اي يعني دي مش امي وام الريس دا ولا اي انا مش فاهم
حور بدموع : مامتكم انتو الاتنين
اسلام ضحك : والله العظيم جد انا ليا اخ عسول كدا
كلهم ضحكوا
وحازم بعد عنها وبصلها : قوليلي كل حاجه
ايمان : حاضر بس هاتو فاطمه عشان هيا كمان لازم تفهم
حور وقفت : انا هجيب طمطم واجي
وراحت ل فاطمه
فاطمه : ايوا يا حور
حور : تعالى بس دقيقه
فاطمه : طيب
وراحت
فاطمه : ايوا يا أمي
ايمان : اقعدي يا قلب أمك
فاطمه قعدت
وايمان بدأت تتكلم
فلاااااااش باااك
ممدوح بيزعق : هتتجوزي يعني هتتجوزيه
ايمان بعياط : يا بابا الله يخليك مش عايزه اتجوز الراجل دا دا ظالم ومفتري
ممدوح بغضب : أن شاء الله فيه عبر العالم كله هتتجوزيه واجهزي يلا
ايمان بعياط : هعمل اي بس يا ربي لو كانت أمي هنا مكنش حصل دا كله
تاني يوم
محمد الشرقاوي وصل والد راشد
ممدوح : اتفضل يا بيه اتفضل
دخل ابو راشد محمد قعد ورفع رجله على رجل : فين العروسه
ممدوح : هتيجي يا باشا ايمااان انتي يا بت ايمااان
نزلت ايمان وكانت لابسه فستان ابيض قصير وكانت فارده شعرها وكانت جميله جدا
محمد : طيب احنا هنمشي وكل حاجه هتكون جاهزه عندك
ممدوح بفرحه : اتفضل يا بيه
محمد مشي وكان معاه ايمان ووصل البيت
محمد : انه يا نونتي
انه ابتسمت : خير يا ابو راشد
محمد : تعالى شوفي مرات راشد ابنك
انه بصدمه : مرات راشد انتا بتقول اي يا محمد علي اساس راشد هيوافق
محمد : ايوا هيوافق دي بقا هتظبطه قربي يا بنتي
ايمان كانت خايفه منهم راحت عند انه
انه : ما شاء الله قمر يا بنتي
محمد : انا هرن على ابنك اشوف فين
رن عليه وراشد وصل
راشد : اي يا بابا خير
محمد : خير اطلع فوق انا نفزت اللي قولت عليه وعروستك فوق
راشد بغضب : انتا بتقول ايه عروسه ايه اوعي تكون صدقت لا لا
محمد :طيب اطلع شوف ويا ريت تعملها باحترام البنت لسه صغيره مش عايز طيشانك دا انتا فاهم
انه كانت بتدعي ربنا يستر
وسابه ودخل اوضته وراشد طلع فوق فتح الباب شاف ايمان دخل
راشد : اهلا انتي العروسه
ايمان مردتش عليه
راشد : بس شكلك حلو والله مش بطال يا... اسمك اي
ايمان بخوف : اايمان
راشد : ايمان طيب يا ايمان
ايمان : انتا هتعمل ايه
راشد : عايز اعرف انام مسمعش صوتك
ايمان عيطت ب**ت / انا وقعت نفسي في ورطه ليه بس كدا يا ربي
وبعد فتره راشد بدا يعاملني كويس وانا حبيته وفي يوم انا تعبت وعرفت اني حامل فرحت جدا وهو كمان بس كان بيداري ولدت جازم وكنا بتخاق على اي حاجه كنت في يوم قاعده باكل حازم راجل دخل وبعدها فضل يقولي انتي ايمان انتي حبيبيتي انا بحبك انا مفهمتش هو بيقول ايه بس في الوقت دا دخل راشد وسمع الكلام دا والراجل مشي وفضل يزعقلي ويقولي يا خاينه جايبالي كمان حبيبك البيت ورماني برا البيت وخد مني حازم وانا معرفتش اروح فين وأنه كانت بتقف معايا لأن عرفنا مين الراجل اللي جه دا وجه ليه حياتي انتهت في لمح البصر فضلت ماشيه كدا وكدا لحد ما قابلني رجل محترم كان عنده ٣٥ سنه الراجل دا شافني وبعدها وداني بيته وقولتله كله حاجه عني وكنت همشي و عشان ميمشميش من البيت طلب يتجوزني ووفقت لأنه قالي أن شاء الله هرجعلك ابنك وقعدت معاه وكان بيسأل وبيدور على حازم وسأل في المدراس يمكن في مدرسه اروح اشوفه بس مفيش ملقناش حاجه وبعدها حملت وولدت فاطمه وبعدها بسنتين حملت وولدت اسلام ابوكم تعب جدا وانا خفت يروح مني بعد ما لقيت حد يحبني ويحتويني يروح مني بس راح مني بس ربنا كان معوضي بعيلين منو ملو عليا حياتي وكنت بتمنى لو القى حازم والنهارده شفته وجبتكم كلكم عشان تعرفوا الحقيقه انا اسفه خبيت عنكم بس مكنتش عايزه افتح الماضي
كل دا بتتكلم وبتعيط وكلهم سامعينها وحازم وفاطمه وإسلام كانوا بيعيطوا
ايمان بتمسح دموعها : انا مش بقولكم عشان تعيطوا امسحو دموعكم النهارده فرح اختكم عيزاكم انتو التلاته اخوات بجد وانتا يا حازم دول اخواتك وانتا اخوهم الكبير خليك معاهم علطول انا مش عارفه هعيش لحد بكرا ولا ل
حازم بسرعه : بعد الشر عليكي يا أمي ربنا يطولنا في عمرك
كلهم : آمين
اسلام مسح دموعه واتكلم بهزار عشان يلطف الجو : ايوا يعني انتا اخويا على فكره لو ركزت هتعرف اننا شبه بعض
كلهم ضحكوا وفاطمه كانت فرحانه وحازم برده ورقص معاها وحور كانت غيرانه واحمد
أحمد بغضب : اما نروح البيت بس اهدي عليا بترقصي معاه ليههههه
فاطمه ابتسمت بخبث : هههههههه في البيت اقولك يا رووحي
حور راحت ل حازم
حور بغضب : انتا لو سمحت
حازم بستغراب : انا لو سمحت دا انا جووزك
حور بغضب وغيره : بلا جوزك بلا بطيخ بترقص مع فاطمه ليه ومليش دعوه اختك ولا مش اختك
حازم ضحك : حبيبي بيغير
حور بغضب : حااازم
حازم قرب منها : عيون حازم
حور بتوتر : ار .. جع. لورا
حازم شدها من اديها كانت في حضنه وبعدها رجع لورا وقف ورا في المكان خالي
حور بصدمه : انتا هتعمل اي
حازم بخبث وابتسم : هاخد بوسههه يا روح قلبي
حور : لا لا طبعا
حازم : هاخد يعني هاخد براضاكي أو غصب عنك
حور كانت هتتكلم لقته قرب منها وباسها .... وبعد فتره بعد عنها
حور ب**وف : انتا قليل ادب يا حازم
حازم : ههههههه عارف بس دي مش قله ادب
تسارع في الاحداااااث
فرح فاطمه خلص وبعدها بأسبوعين حازم جهز لفرحه مع حور
في الفيلا عند حسن
فاطمه كانت نايمه وأحمد خرج الشركه وجه وهيا لسه مقامتش من النوم
أحمد : عمتو امال فين فاطمه
ناديه بمكر : فاطمه معرفش معرفش بس مصحتش ولا نزلت النهارده
أحمد : انا طالع اشوفها
دخل وكان بينده عليها : بطتي يا قلبي بطتي
قرب منها وبعدها رفع الغطا عشان يصحيها اتصددددددم
______________________________
حازم خلص كل حاجه للفرح وجهز المفاجأة بتاعته ل حور
وحور راحت مع البنات تجهز للفرح
وعزموا كل اصحابهم وقرايبهم
حور كانت في البيوتي سنتر بتجهز ومعها شيماء ورغد وكانت زعلانه عشان فاطمه قالتلها مش هتقدر تيجي
شيماء : فيه اي بقا يا بت وبعدين طمطم مشغوله مع جوزها
حور : انا مش مطمنه
شيماء : طيب هخلي حازم يروحلها
حور : طيب
وشيماء قالت ل حازم ورن على أحمد واتصدم من اللي قالهوله وراح عنده بسرعه
أحمد كان بيعيط
حازم الدموع في عنيه : حصلها اي يا احمد
أحمد مش بيتكلم
حازم صرخ فيه : احممممممد قوووولي اختييي مالهاااااااا
أحمد اتكلم بصعوبه : معرفش اي حاجه انا صحيت الصبح نزلت الشغل وسبتها نايمه رجعت سألت عليها قالوا لسه نايمه رحت اصحيها وسكت
حازم : كممممممممل
أحمد بدموع : رحت عندها ورفعت الغطا من عليها اتصدمت بالسرير كله دم وهيا مش بتتحرك
حازم اتصدم : دم دم ايييه
أحمد : معرفش معرفتش اعمل اي حاجه غير اني جبتها المستشفى والدكتور لسه جوا
حازم بصله واتكلم بغضب : انتااا عارف ما يحصلهااا حاااجه يا احمد متعرفش هيحصلك ايه دي اختي انتا فاهم
أحمد صرخ فيه : لو كانت اختك بس فهياااا كل حاجه عندي فاطمه مش مرااااتي وبس دي رووحي انتا فاهم يعني اي رووحي فاطمه كل حاجه ليا ازاي هسمع بأي حاجه تحصلها
حازم شاف الخوف في عنيه عليها فَقرب منه وكان بيواسيه
والدكتور خرج
أحمد بسرعه : مالها يا دكتور طمني
الدكتور بحزن : البنت دي كانت حامل وفي حد ادها حاجه سقطت الحمل والحاجه دي كانت بتاخدها قبل الحمل فالما حصل حمل نزل وصفي دمها كله
أحمد وحازم الصدمه الجمتهم مش قادرين يتكلموا منها
حازم بعد ما استوعب اللي قاله الدكتور : اي الحاجه دي وهيا عامله اي دلوقتي
الدكتور : حاجه اسمها الميفيريستون بتتاخده على تدريج وبيخلي الرحم ينقبض فبالتالي بيحدث إجهاض و هيا محتاجه دم ومحتاحه دوعاءكم الدكتور مشي
أحمد بانهيار : ازااااااي ازاي يا حازم يحصل كدا بعد ما كنت هبقي آب يروح في لمح البصر كدا..... انا مش هسامح اللي كان السبب لازم اعرف هيا شربت اي امبارح
دخل الاوضه كانت نايمه على السرير ولا حاسه باي حاجه والأجهزة حواليها
أحمد عيطت وقعد جنبها : بطتي قومي وقوليلي مين اللي قتل ابننا قووومي انا عايزك تصحى متناميش كدا
الدكتور جه بسرعه : يا بيه مينفعش كدا مينفعش اللي بتعمله دا لازم تخرج لو سمحت اخرج
أحمد زعق : مش هتحرك من هنا دي مرااااتي ولازم تعرفي هيا شربت اي أو أكلت اي آخر مره
الدكتور بخوف : حاضر حاضر
وخرج وعملو فحوصات وتحاليل وعرفوا انها شربت عصير مانجا وهو اللي كان فيه الدوا
أحمد افتكر....... فلااااش بااك
أحمد رجع من الشغل : بطتييي
فاطمه من وراه وكانت معاها موبايه عصير مانجه : ايوا انا هنا أهوه
أحمد قرب منها وحضنها : بتشربي ايه يا حمضانه
فاطمه : هههه حمضانه بشرب مانجه و انا بعشق المانجا موووت
أحمد بغضب : والله بتعشقي المانجا مووت وانا
فاطمه بحب : دانتا الحب والعشق كله يا عيوني (كلامي دا هاه
أحمد باسها : حبيبي يا حبيبي على الكلام
فاطمه : ايوا امال مقولتليش يا حبيبي جيت بدري يعني
أحمد : انا هاجي بدري علطول عشان اقعد معاكي لحد ما نعمل شهر عسل وبعدها ترجعي معايا المطعم اصل وحش من غيرك يا رووحي بحب اشتغل واشوفك قدامي
فاطمه حضنته : حبيبي يعني هتخليني اشتغل
أحمد : ايوا طبعا بس انا عايز اشرب مانجا زيك اشمعن انتي
فاطمه بعدت عنه وضحكت : ههههه انا جاتلي على الجاهز عمتو ناديه عملتها ليه وانا بصراحه بحب المانجا فا خدتها
أحمد : اممم طيب اعمليلي قهوه وتعالى عشان عايزك
فاطمه بدلع : عاوزني لييه
أحمد بغمزه : اما تيجي اقولك
ضحكت وراحت تعمل القهوه
بااااك
أحمد غمض عيونه وبعدها قال : عمتو ناديه انا لازم اشوفها
وراح على الفيلا فورا
أحمد بزعيق : عمتووو يا عمتووو
ناديه بخوف : في اي يا احمد
أحمد قرب منها : انتي حطيتي ايه في العصير بتاع فاطمه قووولي
ناديه بتوتر : حط.. يت حطيت اي
أحمد ضحك بسخريه : لا ما اهو مستحيل تعملي ل مراتي حاجه وتقولي انك بتحبيها وانتي كنتي عيزاني اتجوز بنتتتك صح
ناديه مردتش عليه
أحمد زعق : صححح ولا لاء
ناديه بخوف : صح صح
أحمد غمض عيونه بغضب : لييييه عملتي كدا ليه قتلني ابني باد*كي
ناديه اتفاجات : يعني هيا كانت حامل عشان كدا الدوا عمل مفعوله وانتا جاي هتاكلنا
أحمد زعق : انتي بتقوليييي ايييه
ناديه : تستاهل كل اللي بيحصل يا بن اخويا ليه متجوزتش نيره رايح تتجوز من برا وحده شرشوحه
أحمد : بسسسس كفاااااااايه كلمه تاني زياده على مراااتي مش هيحصل كويس مليش دعوه عمتي ولا مش عمتي انتي فاهمه انا استكفيت منكم
نيره بغضب اتكلمت : اي هيا السنيوره سيطرت عليك ولا اي بدري كدا
أحمد زعق بغضب : اطلعوا انتو الاتنين من بيتي يلااا اااا غوروا من هنا ناااااس زباااله
ناديه بغضب : اللي بتعمله دا مش كويس
أحمد :روحي ل بابا وقوليله ابنك طردني من الفيلا عشان قتلت حفيدك
ناديه سكتت وبعدها خدت نيره ومشيوا في داهيه تاخديهم الاتنين
أحمد قعد وكان منهار جدااا غير هدومه وبعدها راح المستشفى
وصل للمستشفى وقعد مع حازم
حازم : انتا رحت فين وعملت اي
أحمد بهدوء : ولا حاجه
حازم : طيب
الدكتور قالهم المريضه فاقت
دخلوا
حازم بمرح : اي يا جامد انتا كدا تخوفنا عليك
. فاطمه مردتش عليه وكانت ساكته
حازم : مالك يا طمطم
فاطمه مردتش عليه برده
حازم : طيب انا هخرج وانتي اتكلمي مع احمد
وسابهم وخرج وأحمد قرب منها وقعد على طرف السرير وحط ايده على شعرها : حبيتي انتي كويسه
فاطمه مردتش عليه برده
أحمد بزعل : حبيبتي ردي عليا مالك حاسه بايه
فاطمه بصتله ودموعها بتنزل : ابني مات ازاي يا احمد
أحمد سكت وقلبه كان بيتقطع فاطمه قعدت كويس وهو ساعدها : الله يخليك يا احمد قولي ابني مااات ازاي وكانت بتصرخ وبتعيط
أحمد الدموع في عنيه وحضنها : اهدي يا حبيبتي اهدي الانفعال غلط عليكي
فاطمه : طيب قولي ايه اللي حصل انا مش فاكره غير اني دخلت انام عادي صحيت لقيت نفسي هنا والدكتور لما صحيت قالي ربنا يعوض عليكي اتصدمت قولتله حصل ايه قالي كنتي حامل وابنك مات مامنتش في حد قتله قالي انتي بتاخدي حبوب منع الحمل قولتله لا قالي حد قتله.... قولي مين قتل ابننا يا احمد قوليييي
أحمد : هقولك بس توعديني انك تهدي ومتزعليش
فاطمه : طيب قولي
أحمد قالها كل حاجه عن عمته والدوا اللي كانت بتحطه في العصير
فاطمه بصدمه : العصير اللي كنت بشربه كان فيه دوا للإجهاض
أحمد : ايوا........ كانت هتعيط
أحمد : مش قولتلك متزعلش خلاص بقى ربنا يرحمه ويعوض علينا
فاطمه بزعل : يا رب
أحمد بمرح عشان يلطف الجو : يحبيبي انتا لو عايز دسته عيال قولي وانا انفزلك بس متزعلش كدا
فاطمه رغم حزنها ات**ف وقالتله : على فكره يا احمد انتا قليل ادب احنا في المستشفى
أحمد ضحك : خلاص بقا
الواد حازم برا مستنينا
حازم دخل : الناس اللي منسيه دي
فاطمه ابتسمت بضعف : لا متقولش كدا يحبيبي انا آسفه
حازم حضنها : عادي يا قلبي انا عازرك المهم اخبارك ايه الواد دا لو زعلك قوليلي
فاطمه : لا مش بيزعلني
أحمد : قلبي
حازم : المهم انتي تمام لا تعبانه
فاطمه : لا الحمد لله تمام عارفه الفرح تبعك انتا وحوريه النهارده هههه
حازم بحرج : ايوا يا قلبي بس يعني لازم ترتاحي
فاطمه : انا للحمد لله تمام يا حبيبي بلاش ت**ر فرحتك انتا وحور
خرجت من المستشفى ووصلت البيت وحسن حضنها واطمن عليها وكانت بتلبس وواقفه قدام مريتها أحمد وقف وراها وهمسلها : حبيبتي لو تعبانه قولي واحنا مش هنروح
فاطمه : لا مش تعبانه وبعدين دا يوم مهم جدا صحبه عمري هتتجوز اخويا لازم لازم اروح
أحمد كشر : واي يعني يا بطتي انتي تعبانه
فاطمه : لا مش تعبانه يلا نمشي
ومشيوا ووصلوا المكان
وحازم راح ل حور اول ما شافها راح عندها وقال : القمر طلع عليا ولا اي يا ناااس حبيبي
حور ب**وف : هههه شكرا
وصلوا القاعه
حازم : انا محضرلك مفاجأه
حور : بجد
حازم : ايوا وبعد شوي مسك الميك وشدها من اديها ووقفت
حازم بدأ يغني بصوته ل حوريته
_ياللي كنتي في بالي دايما انا بدعي ليكي ياللي كنتي في خياااالي انتي نصيبي مكتووب?
(الاغنيه دي رووووووووووووعه يا بنات وتحفه من غير موسيقى )
الاغنيه خلصت وحازم شالهاا ولف بيها حازم كان بيغنيها من قلبه وحور كانت مصدومه من شهده جمال صوته وكانت بتعيط في حضنه
حازم مسح دموعها : روح قلبي بتعيطي ليه
حور بعياط في حضنه : انا بحبك اووي يا حازم بحبك قومي متخيلتش انك تكون كدا ابدا وانا احبك كدا لما رحت الشركه اول مره كان عادي واشتغلنا عادي مكنتش حاسه بأي حاجه ناحيتك دلوقتي انا بقيت بعشق انتا لو فكرت تسيبني انا اموت
حازم بسرعه : بعد الشر عليكي يا روووحي انا اللي يفرقتي عنك حاجه وحده بس وهيا الموت يا حوريتي
حور ابتسمت : صوتك روعه والاغنيه أروع يا روحي
حازم : عشانك يا حوريتي
أحمد : خلاص يا عصفير الحب بس اي يا جامد انتا الاغنيه الجامده دي
فاطمه ضحكت : كله عشان حور يا احمد
أحمد ابتسم : ربنا يفرحكم دايما يا رب والف الف مب**ك يا صحبي
حازم حضنه وابتسم : الله يباركلك يا ابو نسب وعقبال عوضك
أحمد : اللهم آمين يا رب
حسام شاف رغد وقف جنبها وهمس : وحشتيني
رغد كانت سرحانه
حسام : رغد
رغد : هاا نعم انتا
حسام : سرحانه في ايه
رغد ابتسمت : في حور وحازم حلوين اووي مع بعض وحور فرحانه اووي
حسام ابتسم : ربنا يفرحهم علطول عامله ايه وحشتيني
رغد ب**وف : الحمد لله وانتا كمان وحشتني اووي
حسام بضحك : اي دا احنا **بنا صلاه النبي انا وحشتك
رغد : علفكره انتا رخم وقاطع للحظات الرومانسيه
حسام ضحك اووي : اخ يا رومنسي انتا يا رومانسي
رغد مشيت وهيا م**وفه منه
ايمان كانت فرحانه اووي ل حازم وحور وعرفت باللي حصل مع فاطمه ودعت ربنا يعوضها
اما اسلام كان زعلان لأن اسماء خالها خدها وروحت عندهم والليل كله كان مخنوق ومش عارف يعمل ايه وأسماء كانت بتعيط لأنها خسرت حبها بس هل ياترى خسرت حبها ولا القدر ليه رأي تاني انتظروا روايه جديده للحبيبان الصغيرين وهل الفراق سيدوم.....؟؟؟
نرجع لابطالنا
حازم خد حور وراحو فيلته وكان شايلها
حور كانت م**وفه
حازم : اخيرا بقينا في بيتنا... نزلها يلا ادخلي يا حوريه قلبي
حور : حازم
حازم بصلها : عيونه
حور : انا عايزه اصلي وراك ركعتين وتقرأ قرآن بصوت حلو ينفع
حازم ضحك : بس كدا من عيوني انا كلي ليكي يا وردتي
دخلت وغيرت ولبست اسدالها وهو غير ولبس بنطلون من القطن وعليه تيشرت بيتي وراح عند مكان الصلاه وبدأ يصلي وحور كانت متاثره بصوته جدا خلص صلى وقال دعاء الأزواج
(اللهم اني اسألك خيرها وخير ما جلبت عليه وأعوذ بك من شرها وشر ما جلبت عليه وجنبنا الشيطان وجنب الشيطان ما رزقتنا واجمعنا على الخير دائما )
حازم خلص الدعاء وبصلها وبعدها قعد وسند على الحيطه وحور قعدت جنبه وسندت رأسها على ص*ره
حازم ابتسم : تعرفي اني مبسوط جدا
حور : حتى انا كمان مبسوطه جدا انتا صوتك جميل اووي يا حبيبي
حازم بصليها : تعرفي انا مكنتش بقرا قرآن الا بصوت عادي وكدا بس رحت شيخ وقالي انتا صوتك جميل حاول تقرأ بصوت جميل انا بدأت اقرأ وبدأت احبه وكمان في الاغاني
حور بفرحه : جد طب غنيلي كدا
حازم بخبث : لا احنا مش هنغني في حاجه أهم ولا ايوبعدين انا غنيت في الفرح
حور ادعت عدم الفهم : اي الأهم دا يا حبيبي
حازم وقف وبعدها مال عليها وشالها وهمسلها : هقولك جوا
حور ب**وف : هتقولي اي
حازم ضحك نزلها برفق على السرير قرب منها وباسها وبدأت ليلتهم الأولى
تمت..