مامنى ١٤

4677 Words
روايه "حوريتيي" ♥️ البارت الثامن عشر ? اسماء فتحت الباب واتصدمت ب أحمد أحمد بابتسامه : اخبارك يا اوزعه اسماء : الحمد لله اتفضل دخل وكان معاه كيس كبير أحمد : فين طنط ايمان خرجت : اهلا يبني أحمد : ازيك يا طنط اخبارك ايمان : الحمد لله بخير..... أسماء ادخلي أندهي ل بطه فاطمه خرجت وهيا لابسه إسدال اسود فاطمه بغضب : نعم ايمان : احمد جاي يقعد معاكي تعالى اقعدي معاه ايمان وقفت ودخلت هيا وأسماء جوا فاطمه قعدت ومتكلمتش أحمد : اي هتفضلي كدا كتير ولا اي فاطمه : خير أحمد : يعني اي خير انا جاي لحد هنا عشان اعتذرلك فاطمه : كتر خيرك أحمد : فاطمه فاطمه : نعم أحمد ابتسم ومد الكيس : اتفضلي يا رووحي فاطمه بستغراب : ودا ايه دا أحمد : افتحي وشوفي فاطمه : مش بقبل حاجه من حد معرفوش أحمد : علفكره احنا هنتجوز آخر الأسبوع فاطمه : مش هتجوزك أحمد بصدمه : بتقولي اي فاطمه : بقول مش هتجوزك أحمد اتن*د وبعدها اتكلم بهدوء: افتحي يا روحي الكيس وبطلي عبط فاطمه : انا ولا بعبط ولا هفتح اكياس أحمد بغضب : متتحديش صبري اما اقول افتحي الكيس تفتحيه مااااشي فاطمه بخوف : فيه ايه الكيس اكيد في قنبله عشان تموتني أحمد بضحك : هههههههههه يخربيتك قنبله اي يا بنتي افتحي الكيس فاطمه خدته وفتحته لقت علبه كبيره فتحتها كانت عباره عن دب احمر ماسك خاتم في ايده وكان روووعه وفيه شوكولاته فاطمه بصدمه : دا لمين دا أحمد : ليكي يا رووحي وخد الخاتم ومسك اديها ولبسلها الخاتم أحمد ابتسم : اهو كدا اتخطبنا وبعد يومين الفرح يا بطتي فاطمه ب**وف : انا قولت مش هتجوزك أحمد بضحك : لا لا لا كدا كتير عليا انا هروح انام عايزه حاجه ادخلي نامي عشان نا لو فضلتي قدامي و قولتي الكلمه دي تاني مش هتردد اموتك ماشي يا رووحي فاطمه ضحكت : هههههه راجل أعملها احمد بعند : راجل يختي وسيد الرجاله بس لا مش هعملها وهروح فاطمه ضحكت : ماشي يا راجل في رعايه الله اجمد روح البيت كان مبسوط لأنه صالحها فاطمه دخلت الاوضه فرحانه انو اهتم انها زعلانه ورضانها اسلام دخل البيت : يا جدعااان جييييت ايمان : ادخل واغسل عقبال ما أسماء تحطلك الاكل انا داخله انام اسلام : ماشي...... فين اسماء اسماء اول ما شافته راحت المطبخ تجيب الاكل جابت الاكل وحطته على السفره اسماء : اتفضل اسلام : عامله ايه يا بت مسمعتش صوتك ولا شفتك اسماء : الحمد لله اسلام بستغراب : في اي مالك اسماء مردتش عليه اسلام بغضب : انتي مش بتردي عليا ليه اسماء كانت ماشيه نده عليها اسلام : اسماء اسماء اتكلمت بغضب : خير اسلام بستغراب : هو ايه اللي خير مش بتردي عليا ليه اسماء : يعني مش كفايه اللي حصل المره اللي فاتت عايزني اعمل ايه اسلام : انتي لسه بتفكري فيه وبعدين احنا عدناه اسماء : ومش هنساه انا بتكلم مع فاطمه وانا م**وفه اسلام : انتي مكبره الموضوع جدا على فكره دا موضوع تافه اسماء : ايوا عندك انتا تافهه لاكن انا لا ولو سمحت ملكش دعوه بيا تاني اسلام بغضب : لا على اساس انا هموت واتكلم معاكي في داهيه وسابها ومشى اسماء دموعها نزلت : كدا احسن لينا احنا الاتنين انا مش عايزه اتعلق فيك وانتا من المستحيل انك تفكر فيا اسلام دخل الاوضه وكان مضايق من كلامها معاه وليه مش عايزه تكلمه بس مش هخليكي تعملي اللي في بالك ونتكلم برده ______________________________ في صباح جديد في بيت حور حور صحيت وجهزت الاكل محمد : صباح الخير يا عيال رغد وهيا بتاكل : صباحو عسل حور : صباح النور محمد انا رايحه الشركه النهارده محمد : لا حور : لا ليه محمد : كدا حور بغضب : على فكره انا مش صغيره على اللي بتعملوا دا انا عايزه ارجع شغلي محمد وقف وكان ماشي : عارف وبرده مش هتروحي ونزل شغله حور بغضب : انا مش عارفه اي اللي بيعملوا دا رغد ضحكت : عندو حق علي فكره مينفعش تروحي وغمزتلها : بس انتي عايزه تروحي تشوفي المز ? حور بصتلها : انتي ع**طه يا بت انا عايزه ارجع شغلي انا مالي انا بيه هو طلبني للجواز وانا وفقت بس لسه مفيش حاجه رسمي اي بقا هنشتغل في العبط هنا ولا اي رغد وقفت : على اساس يعني مفيش حب بينكم مااااشي يا حور عبط عبط انا ماشيه ومشيت وحور قعدت لوحدها في البيت بتفكر هتعمل اي ومره وحده الباب اتفتح........... ______________________________ في الشركه حازم وصل وملقاش حور وعصب جداا حازم : الو... فين انسه حور محمد : مش هتيجي تاني حازم بغضب : ليه بقا محمد : كدا ومتسالنيش مش هتيجي ليه تاني حازم بهدوء وفهم محمد مش عايز يجيب حور ليه : محمد انا اقدر اجيب المأذون واكتب عليها عشان تكون مراتي واقدر اتكلم معاها براحتي وكمان نكمل شغل ومع بعض وبعد فتره أن شاء الله هعمل فرح بس مش هينفع دلوقتي لأن بابا لسه متوفي محمد : اعمل اللي انتا عايزه حازم بعند : طيب انا هجيب المأذون واجي انتا في الشغل صح محمد : ايوا حازم : هعدي عليك وهجيب معايا المأذون والشهود محمد فقل وجهز نفسه عشان يخرج حازم نزل من الشركه وجاب ماذون وراح لمحمد جابه وراحو ل حور ______________________________ في الفيلا شيماء بضحك : يا حسام ما تقولي عملت ايه اللي حصل في الخطف حسام ضحك : ههههه ولا حاجه بس كنت هموت من الضحك في الأول رغد كانت تحسبني خ*فها شيماء : ههههههه ليه حسام : عشان اتخانقنا احنا الاتنين وانا قولتلها هوريكي انا هعمل اي كانت بتقولي انتا خ*فتني وحيات عيالك سيبني شيماء بضحك : ههههههه يخربيتك حسام : دي بنت فظيعه جدا والله وبتقولي انتا عايز ترتبط بيا ولا اي عشان قولتلها تحكي عن نفسها شيماء : هههههه والله انتو الاتنين مجانين استنى استنى حازم بيرن ايوا يا زومي حازم : شيماء تعالى انتي وحسام عند حور شيماء : ليه حصل ايه حازم : تعالوا وانا اقولكم شيماء : ماشي حسام يلا قوم هنروح عند حور حسام : عند حور ليه في ايه خير شيماء : مش عارفه يلا نروح نشوف مشيوا عند حور _____________________________ نرجع ل حور حور كانت في البيت اتفاجات ب فارس عندها حور بخوف : انتا انتا بتعمل اي هنا يا حيوان فارس دخل : تؤ تؤ تؤ كدا غلط يا محترمه حور بخوف وصرخت : ابعد بعييييييد فارس سمع صوت عربيه بص من الشباك شاف حازم نازل من العربيه راح ل حور بسرعه وكتم بؤها وسحبها وراه طلع من الشقه وخدها وطلع فوق على السطوح حور كانت خايفه وبتعيط وبتبعده فارس بغضب : بس بس مش عايز اسمع صوتك انتي فاهمه حور عضت ايده ووهوا رفع ايده مره وحده حور جريت من تحت ايده فارس شاف عصايه جنبه مسكها وخبطها على دماغها وقعت في الأرض فارس : اااه يا بنت ال*** بس قطه وبتخربش بس مش عليا يا حلوه ووقف وشالها وشاف حيطه مبنيه راح هناك وحطها فارس بصلها : والحلو جاي ليه عايزك يا قمر يوريني هيوصلك ازاي محمد طلع ومعاه حازم والمأذون محمد بينده : حور حوور ____لايوجد رد محمد دخل يشوفها ملقهاش : هتكون راحت فين..... يمكن خرجت.. بس لا مش هتخرج من غير ما تقول حازم : في اي يا محمد محمد : مش موجوده حازم : ازاي يعني مش موجوده محمد : والله ما لقيتها حسام وشيماء وصلوا : اي يا حازم في ايه حازم : مش لايقين حور شيماء بستغراب : ازاي حازم : كنت جاي ومعايا المأذون عشان نكتب الكتاب وجينا ومش لايقينها حسام : رنو عليها محمد طلع تليفونه واتصل عليها وسمع صوت التلفون محمد : التلفون اهو بس مش معقول تخرج من غير ما تاخد التلفون حازم بقلق : انا حاسس ان في حاجه رغد دخلت واستغربت البيت مليان : اهلا اهلا يا جماعه خير كلهم بصولها محمد : شفتي حور رغد بستغراب : ازاي دا انا سبتها في البيت محمد : مش لايقينها انا هنزل ادور عليها حازم : انا جاي معاك المأذون : في اي يا جماعه انا هروح فين كدا انا ورايا شغل حازم : لو مشغول تقدر تروح دلوقتي واحنا نبقا نرن عليك المأذون مشي وكل واحد فيهم بيدور في مكان ومحمد رجع القسم وعمل خبر باختفائها فارس شافهم كلهم لما نزلوا : ياااه منظركم حلوو جداا والله بس لسه هوريكم يا كلاب عشان تبقوا تبلغوا عني وبص ل حور.. وانتي يا قمر انتا اعمل فيكي اي ولا اود*كي فين شاف سجاده حلو الفكره دي والله الله عليك يا فروس ناصح من يوم يوم حطت حور في السجاده وكان لابس سويت شيرت ولبس طاقيته وغطا وشه وشال السجاده ونزل محدش شافه لأنهم نزلوا كلهم يدورا عليها نزل وراح عند عربيته ورا العماره وفتح عربيته وحطت حور فيها ومشى =ي ترى ايه اللي هيحصل ل حور وفارس هيعمل ايه معاها.......!!! حازم لف الدنيا عليها ومش لاقيها كل يوم ينزل يدور عليها وحسام وشيماء ومحمد ورغد بيدورا وكلهم كانوا خايفين عليها فاطمه كانت بترتب ل فرحها وسألت على حور وقالولها راحت شغل بره عشان ميقلوهاش وعشان تكمل ترتيب للفرح عند حور بقا فارس نزل من عربيته وشالها ودخلها الفيلا وطلع فوق الداده صباح : يا بيه اعملك حاجه فارس وهو طالع : مادخليش مخلوق في الفيلا الداده صباح : حاضر فارس طلع حور الاوضه وحطها على السرير فارس : اااه حته مزه من الاخر بس هرجعلك تاني وخرج برا الاوضه وراح مكتبه كان بيشرب سيجاره وكان بيفكر يعمل اي في حور : هعمل اي فيكي هعمل اي والله انتي مزه من الاخر بس هعمل اي في وش الفقر اللي معايا بقره عايزه تلهف فلوس بس والله لربيها عند حور صحيت وقامت : اااه دماغي ااه ايه اللي حصل عنيها جات على كل مكان في الاوضه بستغراب : اي دا انا فين وافتكرت فارس واللي حصل وصرخت : حيووووااااااان حيوواااااان فارس راح الاوضه بسرعه على صوتها : كدا غلط مينفعش الصوت العالي ولا اي يا قمر حور بصراخ : انتااا حيوااااان انا عايزه اخرج من هنا ووقفت وراحت عند الباب وتحاول تفتحه فارس مسك اديها حور زقته : اياااااك تفكر تلمسني اياااااك يا كلب فارس بغضب : انتي غلطي كتير وانا ساكت عليكي والله هوريكي يوم عمرك ما شفتيه حور بخوف : انتا جبتني ليه انا عملت ايه فارس ضحك : ههههههه ايوا بدأنا نفهم انا عايز اربي حازم الكلب حور : حازم عملك ايه فارس بحقد وغل : حازم خد مني كل حاجه انا عايز اخد منه برده كل حاجه وأول حاجه انتي حور : انا انا ليه فارس : تحسبيني مش عارف ان حازم بيحبك هبله انا مرقبكوا كلكوا وعارف بتتكلموا في ايه وعارف المكالمه بينك وبينه كلها وهو دلوقتي تايهه مش عارف هيعمل ايه بيدور عليكي زي المجنون تعرفي انو كان جاي يكتب عليكي بس انا خ*فتك ههههههه حور : انسان زبااااله فارس بغضب : كدا ااااا غلط مش عاااايز اغلط حور : انا عايز ارجع بيتي فارس : اما اخلي حازم يتاهر ويتعذب عشانك واتكلم بخبث وبعدين انا لازم اعرفه انك معايا لازم اقوله عشان يتاهر اكتر واكتر كان بيقرب منها حور بخوف : انتا انتا بتقرب ليه ابعد بعيد فارس : هبعد بس ناخد صوره مع بعض حور بغضب : انتا اتجننت ولا اي صوره اي فارس شدها من دراعها ومسكها كتفها بين اديه وطلع تليفونه وخد صوره فارس : اااه عسل وهنعمل عليها شويه عسل تاني تبقى سكررر تعالى اقولك ازاي حور بغضب وق*ف : انتا حيوااان وزبااله فارس طلع شريحه وحطها في الفون وفتح الواتس وكتب رقم حازم وطلع الصوره وبعتها وكتب تحتيها..... القمر دا معايا ارايك عايزه يا حازم بيه.... حازم كان في مكتبه وإلرساله جاتله وشافها وشه احمر والغضب هيطلع من عيونه ورمي كل اللي على المكتب في الأرض وصرخ : يا بن الكاااااااااااااالب والله يا فارس لموتك....... حور لا يا حور ازاي تتصوري معاه كدا مااااشي يا حور طلع برا مكتبه جهز كل اللي قولت عليه محمد اتصل عليه : ايوا يا حازم في اي اخبار جديده حازم بغضب وزعق : فارس الكلب معاه حور محمد بصدمه : ازاي مش كان في السجن و حور حور بتعمل ايه معاه.. انتا فين حازم بغضب : تلقاه خرج انا رايح اجيبها منه محمد : انتا عارف هوا فين حازم : عارف فين.... في فيلته المنتنه الأولى اكيد محمد بستغراب : وعرفت ازاي بالاولي ولا التانيه حازم بق*ف : عنده فيله منتنا بيروح يهرب فيها وانا عرفها بس ميعرفش أن اني عارف محمد : طيب انا كنت عايزك في موضوع حازم : اي محمد : فارس كان مراقبنا كلنا وعارف كل اللي كنا بنعمله كله حازم بصدمه وغضب هيتجنن : ازاي دا محمد : اكتشفت برنامج المراقب اللي عامله حازم : طيب سلام يا محمد عشان انا وصلت محمد بخوف : حازم ارجوك متتهورش احنا هنيجي نتصرف حازم بغضب : ازاي هتتصرف دا خرج من السجن اهو ومحدش كان يعرف وقفل مع محمد ووقف قدام الفيلا ورفع مسدسه لفوق وطلق النار اشتغل والرجاله اللي كانت معاه حور سمعت الصوت وعيطت : انا خايفه في اي....... يا رب فارس كان في المكتب وسمع ض*ب النار وخرج اتصدم ب حازم حازم : مفاجأه صح فارس : لا متفاجئتش وتوقعت ترفع السلاح تاني يا حازم بيه حازم بغضب : اصل في ناس وسخه مش بتيجي غير بيه عشان كدا رفعته فارس ضحك : مقولتليش مين دلك على المكان يا حلو حازم : تحسب نفسك انتا بس اللي بتفهم ههههه غلطان تحسبني معرفش اللي حصل زمان وموضوع الفيلا فارس بغضب : يعني وصلك الموضوع وعرفت اني اشتريتها حازم بغضب وزعق : انا مش فاضي للماضي انا عايز حوررر فييييين حور وزعق بأعلى صوت : حوووووووور حور سمعت صوته وضحكت : حازم مسحت دموعها ووقفت حاولت تفتح الباب معرفتش حور : انا هعمل اي دلوقتي راحت ناحيه الشباك : حااازم حازم شافها وبصلها : انا هنا يا حبيبيتي ما تخافيش وراح عند فارس وض*بوا وفارس يض*به وض*بوا بعض لحد ما حازم طلع مسدسه ومره واحده نزل على دماغ فارس وقع في الأرض يتألم حازم راح ل حور و**ر الباب ودخل حور بعياط وجريت عليه : حااازم حازم ضمها : قلب و روح حازم........ الكلب دا عملك حاجه حور : لا حازم : بس خلاص متعيطيش بقا ويلا انا ض*بته والشرطه هتيجي تأخده على كدا ونزلوا مع بعض فارس وقف مره واحده : ههههه تحسب نفسك هتاخدها ورينا شطارتك يا بطل فارس شدها من ايد حازم وقفها قدامه وطلع مسدسه وصوبه على اتجاه حازم مره وعلى رأس حور مره : يلا قرب يبشا قرب وانتي يلا روحيله هترجع ولا افجر المسدس في دماغها حور بصدمه ودموعها نازله : حازم ارجع لورا..... الله يخليك ارجع لورا حازم بعند كان بيقرب من فارس لانه شاف الظابط جاي ناحيه فارس من ورا فارس بتوتر : اار..جع..احس..نلك حازم بغضب وبيقرب : مش هرجع يلا وريني هتعمل ايه فارس لسه هيدوس على المسدس الظابط من وراه مسكه ورفع ايده لفوق الطلقه جات في الهوا وحور وقعت في الأرض الظابط مسكه حور كانت بترتعش وخايفه وبتعيط وحازم جرى عليها : حور حبيبتي انتي كويسه حوور حور مردتش عليه ولسه زي ما هيا حازم هزها : حوووور حور بانهيار : كنت بتقرب ليه مش قولتلك ارجع لورا حازم : ي حبيبتي انا شفت الظابط عشان كدا كنت بقرب حور : لو مكنش جه الظابط كان زمانه موتك صح انتا بتعاند لييييه حازم ضحك : يا رووحي انا قدامك اهو مفيش حاجه وبعدين انا كنت عارف ان الشرطه هتيجي............ يلا عشان نمشي ركبت العربيه ومشى على البيت بسرعه رجع البيت ومحمد شافها وراح عندها محمد خدها من حازم وحضنها : حور يا قلبي مالك حاسه بايه حور عيطت اووي : انا كنت خايفه محمد : يا قلبي انا معاكي وازاي الكلب دا جالك حور : انا اتفاجات بيه على الباب حازم : خلاص هو اتربي ولسه كمان هيظبطوه في القسم حور : دا كلب حازم : خلاص بقا وبعدين بيتقي وحشه وانتي بتعيطي حور : وحشه وحشه ازاي حازم ضحك :هههههه قوم يا قلبي غيري عشان في مفاجأه حور : لا وقولي وحشه ازاي حازم: مين قال دانتي مزه المزز يلا بقا حور ات**فت ودخلت جوا حازم طلع الفون وكلم المأذون : ممكن تيجي نفس المكان تاني يا شيخنا المأذون وافق وقفل معاه حور دخلت غيرت ولبست دريس باللون الارجواني الغامق وعليه خمار باللون الأبيض ومكياج خفيف بعد إصرار من رغد رغد : قموووره يا رووحي حور ب**وف : بجد رغد : اه دا الواد حازم هيتجنن استنى بس اروح اشوف حصل ايه برا وطلعت برا شافت شيماء وحسام داخلين ومعاهم أكياس رغد بضحك : اي دا كله هو انا هتجوز ولا حور حسام : بس يا بابا العب بعيد شيماء بضحك : لا لا وتلعب بعيد ليه تعالى يا بت جاي ساعدينا رغد : هاجي طبعا وانتا مالك انتا حسام بخبث : متغلطيش احسن رغد بتوتر : اي..اي يعني مش هخاف حسام بصوت عالي : هااا يا جماعه اسمعوا انا ورغد اتكلمنا وكانت رغد طلعت في صوته : ااااه ايوا افتكرت كلهم بصولهم بستغراب محمد : اي بت بتزعقي كدا ليه حازم : وانتا يا بأف كنت بتجعر ليه رغد ضحكت : هههههههه يا لهووي بأف وبيجعر اااخ عشت وشفتك ياللي في بالي و انتي بتتشتمي ههههههه حسام بغيظ : ماشي يا حازم حازم بضحك : وانا ايه اللي يعرفني أن في ناس بتحفل عليك يلا يلا خلصوا اللي بتعملوه وبدوا يرتبوا كل حاجه وخلصوا والمأذون جه المأذون : السلام عليكم عاملين اي حازم : بخير الحمد لله المأذون قعد : هاا جاهزين يلا فين العروسه والموكلين محمد : شيماء انتي ورغد ادخلو هاتو حور دخلو وحور طلعت كانت قمر وحازم كان بيبصلها اووي شيماء : يابت على المهل الواد هيتجنن اي الحلوه دي حور ب**وف : هههه انا مالي انا وبعدين انا مش عارفه في ايه شيماء : بس على مهلك شويه يا رورو يلا يلا بسرعه بدل ما ييجي يا كلنا المأذون : أين الموكلين محمد : انا وكيل العروسه حسام : وانا وكيل العريس المأذون : بطايئقوا يا رجاله كل واحد طلع بطاقته والمأذون جهز كل حاجه حور عرفت انو هيكتب الكتاب وكانت فرحاانه كانت واقفه جنب محمد وشيماء كانت جنب حازم ومحمد قعد حط ايده في ايد حازم المأذون : حازم راشد الشرقاوي هل تقبل الزواج من البكر الرشيد حور جمال الدين عبد الله حازم باصص ل حور : قبلت المأذون : هل تقبل حازم : قبلت المأذون : هل تقبل حازم ابتسم : قبلت المأذون : حور جمال الدين عبدالله هل تقبلين ب حازم راشد الشرقاوي زوجا لكي في السراء والضراء حور ب**وف وبصوت يكاد مسموع : أقبل المأذون : هل تقبلين حور : أقبل المأذون : هل تقبلين حور : أقبل المأذون رفع المنديل ثم قال : بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير حازم الجمله انتهت وبعدها راح ل حور وحضنها جامد حور كانت محروجه من كل الموجودين بس كانت فرحانه بحضنه جدا وحضنته حازم همسلها : مبارك لكي يا زوجتي المصونه حور ضحكت حسام : كفايه يا حبيبي لاحظ أن في ناس لسه سناجل باللي بتعمله دا انا كدا عايز اتجوز بقا محمد ضحك وبص ل شيماء : ههههههههه اتكلم عن نفسك يا حبيبي انا قريب ادعولي شيماء ات**فت وقالت : مجنون _____________________________ بعد كتب الكتاب حور كانت بتروح الشركه عادي وتشتغل مع حازم وحازم أعلن انها زوجته وهيتعمل فرح آخر الشهر ونيجي ل فاطمه اللي فرحها النهارده في البيوت سنتر مع العائله الكريمه وحور ورغد فاطمه : انا مش مصدقه اني هيتجوز وابعد عنك يا ميمي ايمان : يا فشاااره دانتي متصدقي ترتاحي مني وحتى انا كمان هرتاح اي دا يمي فحره عقبال الشحط التاني ههههه واقعد لوحدي كدا على روقان اسماء بضحك : هههههه هيهون عليك يا طنط حور : وليه لا يا اسو دي العيال بتعمل مشاكل اوووي ووش اووي فاطمه ضحكت : هههههههه علي اساس يا ست حور مش هتجيبني عيال حور : مش دلوقتي يا رووحي اما ادلع نفسي شوي مع زومي فاطمه : الله الله يعني طلعنا بنعرف نتكلم يا حور ايوا كدا انا عايزه حور بتاع الأول البت من ساعت ما دخلنا الجامعه مبقتش تضحك تقولي اي يا ستر يا رب حور ضحكت : ههههه يا جزمه عشان كان بابا وماما متوفيين كنت متاثره جدا فاطمه : ربنا يرحمهم رحمه واسعه يا رب حور : يا رب فاطمه بخبث : ايوا قولتيلي زومي ايوا ايوا حور خبطتها بالشنطه : بس يا بت انتي ايمان : يختي عليا شفتو انكو عيال وشاشه نسيت اجيب لبسي اللي هلبسه... روحي يا اسماء يبنتي هتلاقيه في الدولاب في شماعه متعلق اسماء وقفت : حاضر وروحت البيت وفتحت الباب ودخلت الأوضه جات تطلع سمعت صوت في الشقه اسماء بخوف : يا لهووي في ايه اي الصوت دا فتحت الباب وبتخرج بالراحه بتتسحب اسلام بغضب : اسماء اسماء اتزعفت وقعت في الأرض :عااااااا مين يمي اسلام انفجر من الضحك على منظرها : هههههههههه يا خرابي اي دا همووت منظرك يفطس ههههههههههه قومي يبت اسماء وقفت بغضب : انتا بتضحك عليا اسلام : هههههههه ليه هتعملي اي يا اوزعه وبعدين انتي بتتسحبي كدا ليه اسماء مكشره : كنت جايه اجيب هدوم طنط والبيت كان فاضي دخلت ازاي اسلام : ههههه انتي ع**طه يا بت هوا انا خرجت عشان ادخل اسماء : امال الباب كان مقفول ليه اسلام : انا قولت ل ماما عشان كنت نايم ومش عايز اقوم بس كويس انك جيتي كنت عايز اخرج اسماء : طيب انا همشي المفتاح معاك اسلام مسك اديها : استنى هقولك اسماء اتوترت جدا : ممكن تسيب ايدي اسلام : مش لما اقولك انا عايز اي اسماء : خير اسلام : مش عايز نقطه مكياج في وشك اسماء بصدمه : نننعم يا خويا امال انا رايحه ليه انا بحب المكياج ودي فرصه هحط اسلام بغضب : اسمااااااااء اسماء : نعم اسلام : متحطيش مكياج احسنلك اسماء : طيب هسالك سؤال اسلام : امم اسماء : مش عايزني ليه احط اسلام : عشان انتي قمر الصراحه والمكياج هيخليكي مش حلوه اسماء مردتش عليه وطلعت تجري على برا اسماء بتتنفس بصعوبه : اااه يخربيتك يا اسلام هتوقف قلبي اسلام طلع وسمعها : ههههه وانتي هتجنينيي اسماء بصتله بصدمه : عاا بتعمل ايه اسلام : ششش هاتي المفتاح يا هبله اسماء ادتله المفتاح والديها بترتعش اسلام ضحك : مجنونه استنى انزل معاكي ونزلوا ومشيوا في الشارع اسلام : اي يا بت جو الاكشن دا توقعي وبعدها تجري في اي اسماء : منك... على فكره انا لو جيت في يوم وقلبي وقف هيبقى منك اسلام : ههههههههههه يا لهووي اسماء بصتله وهوا بيضحك : على فكره انتا ضحكتك حلوه متضحكش في الشارع كدا اسلام بخبث : يعني حلوه انتي معترفه اسماء بغضب : مين قال يلا امشي اسلام : هههه ماشي في بنات عدت من جنبهم بيبصوا عليه @ مزز اووي الواد دا # شفتي شعره @ يجنن.... بس شوفي ماشي مع وحده عامله ازاي # اخته اكيد مفيش واحد عاقل هيبص لدى يعني اسلام وأسماء سمعوهم اسلام وقف مره وحده واتكلم بغضب : دي مش اختي دي حبيبيتي ويا ريت تحترمني نفسك انتي وهيا ومسك ايد اسماء ومشي اسماء مصدومه من الكلام اللي قاله لسه هنتكلم سمعت = ازيك يا سولم اسلام : حبيبي عامل اي = اخبارك انتا اسلام : الحمد لله = مين القمر انتا ترتبت ولا اي بس مزه يا ياض اسلام ابتسم وجز علي سنانه : اه يا حبيبي ارتبط وياريت تحترم نفسك ماشي = هههه طيب انا ماشي بدل ما اتهزق.......... ومشي اسلام مشي هو وأسماء اسماء وقفت : ينفع لو سمحت تمشي من الطريق دا اسلام بستغراب : ليه ما احنا ماشيين اهو اسماء : لا انتا تمشي من كدا وانا همشي كدا الببوتي سنتر قريب اسلام اتن*د : انتي حره يا اسماء بس لازم تعرفي ان بكدا مش هتهربي مني وسابها ومشي كانت ماشيه بتعيط الطريق كله اسماء : اللي بيحصل دا مينفعش انا مش عايزه احبه ليه بيعلقني فيه كل يوم عن اليوم اللي قبله انا دلوقتي بدأت احبه ايوا بحبه انا لازم مفكرش فيييه الحب دا مش هينفع ومسحت دموعها ومشيت وصلت وكملوا لبس وتجهيز وكل حاجه اتجهزت أحمد كان بيجهز حازم : ايوا يا ابو حميد طلعت بتحب من ورانا أحمد : انا برده اسكت خليني ساكت حازم ضحك : ههههه لا والنبي متسكتش يلا خلصوا بقا الوقت اتأخر يا ولاد كان صوت حسن أحمد : حاضر يا بابا طالعين اهو وجهزوا كلهم راحوا ل فاطمه وحازم رجع الفيلا يجيب انه وجابها ووصل المكان وأحمد وصل ل فاطمه وهمسلها : قمر اربعتاشر يا بطتي فاطمه ب**وف : شكرا حازم ضحك : اي يبني نحن هنا بس والله عروستك قمر حور بغضب وزقته : انا هنا يا حبيبي حازم بحب : روووح قلب حبيبك هاتي بوووسههه حور ات**فت ايمان بصتله : مش شايفنا يبني والظاهر انتا كمان حازم ضحكلها واتحرج : عندك حق والله يا طنط انتي مامت فاطمه اسلام : حاسب ياباشا وامي انا كمان حازم سرح شوي : ربنا يخليهالكم اسلام بضحك : بس مقولتليش يا قمر انتا انتا عامل شعرك زيي ليه حازم : ياباشا انتا اللي عامل زيي انا مولود كدا صح أبت يا شيماء شيماء ضحكت : ههههه انا مالي انا شفتك لما اتولدت حازم : ايوا صح فين انه انه شاف*ني بس هيا في العربيه ايمان سمعت الاسم ومعلقتش أحمد خدها ووصلوا القاعه وحازم خد انه وراح ل حور حازم ابتسم ومد ايده : حبيبتي حور ابتسمتله ومسكت ايده حازم : تعالى سلمي على أنه حور : حاضر وراحت معاه اول ما وصلت سلمت عليها جدا وفرحت بيها اووي وقعدت معاهم رغد كانت واقفه مع اسلام رغدبهزار : الناس الحلوه بقا ايوا يا عم اسلام ضحك : بس يا حبيبي بنخاف من الحسد رغد بق*ف : مش بحسد يا ختي اسلام ضحك : اوبا اوبا جراي اي يا رمضان بنهزر مبتهزرش رغد : بنهزر ههههه بس انتا مز ياض ارقص معايا اتفشخر بيك اسلام : ههههه العب بعيد يا بابا المكان دا مش ليكي رغد : امال لمين يا حوووسه اسلام : لملكه قلبي رغد ضحكت : احيييييييه بتحبي يا بيضه اسلام : yas رغد : تيب عاوز حاجه اروح اقلب رزقي في واحد كدا ولا كدا اسلام ضحك : روحي يا بايره رغد بغضب : بايره في عينك انا ماشيه حسام وأسماء سمعو كل الحوار اسماء كانت مبسوطه وحسام كمان وقرر يروح ل رغد حسام بضحك وصفرلها : يا مزه اوعا وشك رغد ب**وف : ازايك يا حسام بيه حسام بهيام : اااه نعم الاحترام انتي عامله اي يا انسه رغد رغد : ههه الحمد لله حسام بجديه : رغد عايزك في موضوع رغد بستغراب : اتفضل حسام : انا بحبك رغد بصدمه :نعم حسام ضحك : بحبك يا رغوده رغد بصدمه لسه : انتا متأكد انك بتحبني يا واد يا حلو انتا حسام : ايوا بحبك يا هبله انتي بحبك رغد ضحكت : وحتى انا كمان بحبك يا اهبل اوووي كمان حسام بخبث : بتغلطي ليه بس... بس عادي اغلطي اغلطي براحتك يا رووحي وهييجي وقت للعقاب رغد مشيت من جنبه بصدمه : يا اهبل يا بن الهبله بيقول ايه دا هو بيقول ايه حسام همسلها : بقولك بحبك يا جزمههههههههههه رغد : وكمان بتغلط ماشي حسام ضحك : هههههههه يخربيت العبط ي ربي رغد ضحكت : والله فعلا عبط ههههههه اسلام كان بيدور علي اسماء وبعدها شافها اسلام بغضب : بت اسماء اتلفتت : بت اما تبتك نعم عايز اي اسلام : مش قولت مفيش مكياج اي دا اسماء بثقه : انا حره وبعدين طنط قالتلي لازم تحطي احنا دفعنا الفلوس اسلام ضحك : يا حبيبي انتا بس عسل والله عسل اسماء بتوتر : انتا انتا بتقول ايه اسلام : بقول انا بحبك اسماء بصدمه : بتحبني انا اسلام : ايوااان اسماء بحزن : وانا مش بحبك اسلام بغضب : كدابه ليه بتكابري اسماء زعقت بغضب : مينفعش نحب بعض يا اسلام ما ينفعش الناس تقول ايه علينا خالو لما اروحله واقوله حبيبت ابن الست اللي لمتني من الشارع انت فاهم الناس هتقول ايه ودموعها نزلت اسلام احنا مجتمعنا بيحط الغلط على البنت اكيد هيقولوا كانوا كذا وكذا وكذا ما هي كانت عنده في نفس البيت وكله هييجي عليا احنا مننفعش لبعض وحتى لو بحبك انا آسفه اسلام والدموع في عنيه : بس انا بحبك ومليش دعوه بحد اول مره احب بجد والله بحبك انا مالي ومالهم انا من حقي احب واتحب مش هعيش على مزاج الناس اصل ومش اصل اسماء : مينفعش مينفعش اسلام بعند : هينفع وهتجوزك ومش هتكوني لغيري ابدا انتي فاهمه وسابها ومشى كانت دموعها نازله وهو كان مخنوق ايمان : مالك يا اسلام في اي اسلام بخنقه : لا يا أمي مفيش مخنوق شوي ايمان ابتسمت ومسكت ايده : تعالى تعالى نشوف بقيت المعازيم دول اسلام ضحك : هههه بتجريني كدا ليه يا ماما ايمان : امشي عدل يا واد عشان اجبلك عروسه اسلام بغضب : مش عايز عرايس انا ايمان : هههه هتفضل عنوسه كدا لحد ايمته اسلام ابتسم : مش كتير هو صحيح يا أمي بيكتوا والوحده عندها كام سنه ايمان : يا ف*ج الله اي هتتجوز لقيتها شاور عليها اسلام : يا أمي أنا مش هيتجوز الا اللي قلبي هيدقلها واسمع الدق بتاعه وبعدين لسه تالته ثانوي حتى ادخل الجامعه اخد سنه تكون كبرت شوي هيا لسه صغيره برده ايمان : ليه يمي عندها كام سنه اسلام ضحك : ١٥ أو ١٦ ايمان بصدمه : نعم يا روووحيَ اممممممك عايز تتجوز عيله انتا ع**ط ياض اسلام : لا يا أمي طبعا هتجوزها وهيا عندها ١٨ وانا هبقي ٢١ كدا ايمان : ومين دي اللي هتستناك اسلام : هيا يا أمي ايمان : وريهان.......... كانت هتكمل كلامها اتصدمت ب....... .
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD