احببتك بقلبى قبل عيناى ووجدت بك كل الاشياء التي تدعونى أن أكون بخير، لم يتمكن اى احد الوصول داخلى مثلما فعلت انت
فاطمه رجعت البيت واتفاجات بإسلام اخوها واقف وماسك عصايا
فاطمه بضحك : اي يابني دا واقف كدا ليه زي الغفر
اسلام بغضب : كنتي فين يا زفته انتي ومين دا اللي لسه نازله من عربيه دا
فاطمه : الله الله ما تحترم نفسك يلا تحسب نفسك هتعمل راجل عليا ولا اي وبعدين فين ماما
اسلام زعق : اما اقولك مين دا تردي عليا
فاطمه : بص يا اسلام انا تعبانه وعايزه انام غير عايزه اصلي واغير هدومي دي اللي متغرقه امشي من قصادي يابن الناس واوعي
اسلام : واي اللي مغرق هدومك كدا وكنتي فين وبعدين انتي لو واثقه هتقولي ليه خايفه
فاطمه ض*بته بالكف ودخلت اوضتها كانت بتعيط
اسلام قعد يشتم في نفسه كتير ازاي يقول كدا على أخته اللي اكبر منه وقرر يدخل يعتذر ليها
___________________________
عند احمد رجع البيت واتفاجئ
أحمد بصدمه : عمتووو
ناديه بسخريه : اه انا ازيك يا بن اخويا عامل اي مش المفروض تيجي تسلم عليا وتقولي اي المفاجأة الحلوه دي
أحمد بتوتر : ااه اه ازيك يا عمتو واخبارك اي وحشتينا وفعلا مفاجأه حلوه
ناديه : فين ابوك يا احمد
أحمد : بابا في المطعم
ناديه : وديني عنده يلا
أحمد بتعب : دلوقتي خليها بكرا انا لسه جاي وتعبان
ناديه بغضب : لا دلوقتي يلا
أحمد : طيب يلا ولا اقولك هتصل عليه ييجي ارايك هو كدا كدا اصلا كان هييجي كمان ساعه
ناديه : وانتا سيبته ليه وحده وجيت
أحمد : لا لا أصل حصل ظروف وانا رجعت
ناديه : ماشي
واتصل أحمد علي بباه وحسن جه
حسن بابتسامه : ازيك يا حبيبتي عامله ايه
ناديه : حبيب اختك الحمد لله ارايك في المفاجأة دي
حسن : من ناحيه مفاجأه فهيا مفاجأه امال فين نيره
ناديه : هتيجي بكرا ان شاء الله في أول طياره لمصر
أحمد : طيب عن اذنوكو هطلع اوضتي
وطلع اوضته بغضب : الوليه دي رخمه هيا وبنتها اوف الواحد مش هيعرف يعيش حياته بعيد عن أم العيله النحس دي
___________________________
اسلام دخل ل فاطمه الاوضه كانت خلصت صلاه وبتعيط
اسلام باسف : انا اسفه يا طمطم سامحيني معلش
فاطمه : لو سمحت اخرج برا
اسلام : انا مش قصدي والله بس انتي آخرتي
فاطمه بغضب : قولتلك اخرج برا
اسلام : لا مش هخرج غير الا لما تسامحيني يلا سامحيني بدل ما انتي عامله زي الطمطمايه كدا يا طمطم انتي ومسكها من خدودها يا خلاثي
فاطمه بعياط : يعني دا كلام تقوله ليا وانت اكتر واحد انتا وماما عارفين أخلاقي
اسلام : عارف عارف والله وانا غ*ي سامحيني بقا وبعدين اما انتي اسيه صحيح ض*بتيني كف لسه معلم ينفع كدا هروح المدرسه بكرا ازاي سامحيني بقا
فاطمه ضحكت : تستاهل
اسلام : يختي على الضحكه العسل دي يا ناس استاهل استاهل عادي انتي الكبيره ويحقلك تض*بيني لما اغلط
فاطمه : حاضر هض*بك لما تغلط
ومسكته من شعره : انا مش قولتلك تقص شعرك دا مدام مش هتحلقه
اسلام : سيبي شقا عمري ااااه
وزق اديها ووقف وزبط نفسه : يا بت دانا بربي فيه من ساعت ما وعيت على الدنيا تقومي تقوليلي احلقه أو قصه ليه ع**ط انا
فاطمه : وبتربيه ليه
اسلام : عشان ابقى جنتل وبعدين دا موضه بس مش بذمتك عسل
فاطمه بغضب : عسل دا عسل اسود يخربيت دي موضه ورغد برضه تقولي الطرحه موضه والله انتو جيل عايز يتربى من جديد جيل فاااشل بيمشي ورا الموضه
اسلام ضحك : الله يخليكي الله يخليكي وبعدين رغد بتلبس الطرحه عادي فيها أي يعني
فاطمه : لا يا خويا تجيبها شمال مره ويمين مره وانتا تعملي اوصه مره ترفعه مره
اسلام ضحك اووي : اوصه اوصه اي يا بت انا برفعه وهو اصلا ناعم فابينزل بس
فاطمه : يا لهووي امشي يا اسلام نام انا عارفه يا خويا اني ولا هجيب حق ولا باطل من اللي زيكو
اسلام : ههههههه بس مقولتليش يا طمطم مين دا
فاطمه : دا ابن صاحب المطعم
اسلام : ابن عمو حسن وايه اللي يخليه يوصلك
فاطمه حكتله كل حاجه
اسلام ضحك اوووي
فاطمه بستغراب : اي هوا انا قولت نكته وانا مش واخده بالي ولا اي
اسلام : كل اللي قولتيه نكته وبعدين مغيرتيش هدومك ليه بدل البهدله دي
فاطمه بغضب : انتا عايزني البس بنطلون انتا ع**ط ولا اي
اسلام : يا رووحي ما ده شغل ايزي يعني
فاطمه ض*بته بالمخده : لا ايزي ولا مازيش اطلع برا بررررا
اسلام طلع يجري : يلهووي يمي هموووووت
___________________________
في الصباح
حور صحيت جهزت فطار وقعدو على السفره
محمد : حور لقيتي شغل
حور : اه الحمد لله
وبيفطروا في جو هادي خالص بيقطعه همس محمد وحور
محمد بيشاورلها : هيا مالها اختك
حور : معرفش
محمد : بتاكل من غير صوت هههه
حور : وكمان صحيت النهارده علطول هههه
محمد : في حاجه لازم نعرفها
حور : عندك حق
حور بصوت عالي : رغد
رغد بهدوء : نعم
حور : مالك من امبارح محدش سمعلك صوت
رغد عيطت
حور ومحمد قاموا وقفوا عندها
حور : حور مالك يا قلبي
محمد : في اي يا رغد احكيلنا
رغد وهيا بتعيط : في واحد كان هي**ق موبايلي وبعدها كان في ولد جابهولي وبعدها شكرته وبعدين مفتاح عربيته وقع وانا رجعت اديهوله كان بيقول علينا صغار شديت مع في الكلام قالي انتي مش محترمه ومش محترمه الحجاب اللي لابساه
محمد بغضب : مين دا وازاي يتكلم كدا معاكي
حور : اي يا محمد اختك غلطانه برده وانتي بتشدي معاه ليه
رغد : كان بيغلط فينا
حور : واشمعن انتي اللي تردي وتتكلمي معاه ياريت يا رغد تهدي ومطشيش انتي كلامك دبش اصلا
رغد بغضب : طيب والله انا غلط لما قولتلكم حاجه انا غايره المدرسه
محمد : حور بتكلميها كدا ليه
حور : محمد اختك عايزه تفوق من العبط اللي هيا فيه دا
محمد : ماشي بس مش كدا بالهداوه انا هنزل الشغل
حور : تمام وانا كمان هروح البس وامشي شغلي
____________________________
في الفيلا
على السفره
حسام : اخبارك الشركه الجديده اي يا زومي
حازم : الحمد لله
حسام : لقيت سكرتيرة
حازم : اه
شيماء : زومي هروح معاك النهارده اتفرج
حازم : تعالي
وكملو فطار ومشيوا
شيماء : مليش فيه سمعني اغنيه حلوه انا مقعدتش معاك من زمان بسبب الشغل يلا
حازم : مش هينفع
شيماء : ليه بقا
حازم : كدا والشركه اهي المبنى اللي قصادك دا
شيماء : ماشي
ونزلت معاه ودخلت وهو كان ماسك اديها وداخلين
كل الموظفين عنيهم عليهم
دخل المكتب وشيماء معاه
ودخلت حور : السلام عليكم
حازم : عليكم السلام شيمو هيا دي السكرتيره الجديده
شيماء بفرحه : عسل اوووي اسمك اي
حور بحرج : حور
شيماء : الله دا اسم على مسمى بقى بس ما شاء الله يا زومي عرفت تختار صح انا افتكرها زي اللي برا دول متوقعتش ابدا انها تكون مختلفه كدا
حازم ابتسم : شوفي يا حور في اي النهارده في الجدول
حور فتحت دفتر كان معاها : النهارده حضرتك عندك ميتنج مع الموظفين كلهم وفي ورق بتاع صفقه اليابان عايز امضتك وورق تاني
حازم : تمام هاتي الأوراق كلها
حور : حاضر
وخرجت
شيماء كانت مبتعاها : والله حته قمر
حازم : خلاص بقى يا بت انتي انتي احسن منها على فكره
شيماء : يا عم اقعد بيعد كدا
حازم : ليه يا بت دانتي انه بتقولك المزه ههههههههه
شيماء : ما هو عشان المزه دي بقا
دخلت حور بالورق : اتفضل حضرتك
مضى الورق وخدته وطلعت
حازم : اي يا بت هتفضلي قاعده كدا فوق دماغي
شيماء بتوتر : لا.. لا يا زوومي انا همشي بس متف*جتش حلو على الشركه وبعدين متعمل حفله عشان فتحتها وكدا
حازم : لا مش مستاهل
شيماء : لا والله جد اعمل حفله وانا هشرف عليها انا وحور وهنرتب الدنيا وعشان نحمس الموظفين على الشغل برده ولا اي
حازم : والله ما عارف اقول اي لافكرك دي
شيماء ضحكت : قول لا إله إلا الله وانده لحور قولها وانا هتف*ج على بقيت الشركه
حازم : تمام
شيماء خرجت : حور كلمي مستر حازم
حور دخلت : نعم حضرتك
حازم وقف وراح قصادها حور كانت بترجع لورا
حازم بستغراب : اثبتي يا بنتي في اي
حور : نعم
حازم : عايزين نعمل حفله عشان افتتاح الشركه وكدا وشيماء هتكون معاكي وهتساعدك في الترتيبات كلها
حور : تمام
عند شيماء كانت بتشوف الشركه وكانت بتقلب في الملفات بس مش لايقه حاجه وهيا ماشيه عدت من قدام مياده
مياده : انتي يا بت
شيماء بتتلفت : افندم
مياده : اي بتتمشي كدا ليه الشركه مش كورنيش
شيماء بغضب : وانتي مالك انتي متكونش شركه ابوكي
مياده زعقت : احترمي نفسك ومتجبيش سيره بابي على ل**نك انتي تعرفي انا بنت مين انا مياده عبد الرءوف المنيجي
في مكتب حازم
حازم : واي حاجه تحتاجوها خديها من حساب الشركه تمام... أي الصوت دا
حور : مش عارفه
حازم : تعالى نشوف ومشيوا
شيماء ضحكت اووي : هههههههه على اساس هخاف منك انا بقا
مياده : وليه متخافيش انا اقدر اخلي حازم يطردك برا على فكره
حازم زعق بغضب : وحازم دا بيلعب معاكي ولا اي
مياده بخوف : حاازم
حازم : انا مرفعتش الألقاب ما بينا لو سمحتي وبعدين بتكلمي معاها كدا ليه
مياده : حازم بيه انا معملتش حاجه هيا كانت ماشيه شمال ويمين وبتقولي في الملفات فأنا زعقتلها بس
حازم : وانتي مالك انتي تزعقيلها تيجي مين انتي عشان تتكلمي معاه بطريقه مش كويسه حتى
مياده بغضب : لا ما هي ما تقلش ادبها معايا واسكت
حازم زعق : انا بقا هوريكي مين اللي هيقل أدبه على التاني يلا لمى كل حاجتك وأخرجي برا ومتجيش هنا تاني يلا يلااااااا
مياده زعقت : انتا بتطردني عشان دي دي حته بنت ولا راحت ولا جات
حازم زعق : الحته بنت دي انضف من اشكالك يلا غوررري من هنا
مياده ضحكت اوووي بستهزاء : ايوااا انا كدا فهمت بتدافع عنها وبتطردني عشان هيا حببتك وعاملي فيها محترم وانتا بتحب وحده ب*عرها وبنطلون بقا ودنيا معاك ايوا ومالوا عشان الدنيا تفضالك انتا والس...
قطع كلامها كف حازم اللي نزل على وشها
حازم زعق جامد : كلمه زياده ومش هتعرفي ايه اللي هيحصلك غوري من هنا بهدوء ومن غير مشاكل بدل ما اجيب الأمن يتصرفوا كفايه اني عملك احترام
مياده مشيت وهيا بتتوعد ليهم كلهم بالانتقام
شيماء كانت بتعيط وحور كانت جنبيها وكل الموظفين كان موجودين
حازم بغضب : كل واحد يروح على شغله وقبل ما تمشوا في حاجه لازم تعرفوها البنت دي اختي اختيييي يلا كل واحد يشوف شغله
حازم راح ل شيماء ومسكها من اديها وراح مكتبه
دخل المكتب وشيماء حضنته
حازم : خلاص بقى ادينا غورتها في داهيه متستهلش تنزلي دمعتك عشان كلام وسخ زيها
شيماء : كلامها كان وحش اووي
حازم : معلش يا قلبي خلاص بقى يا مزه مزززززه هااا
شيماء ضحكت : انا بحبك اووي يا قلب المزه
حازم : وانا كمان بحبك يا رووحي
حور دخلت : يا فندم في واحد برا بيقول انو اخوك
حازم ضحك : دخليه
حسام ضحك : هههه خلاص دخلت واتصدم شيمو مالك يا مزه عايطه ليه
حور : بعد اذنك وخرجت
شيماء : مفيش حاجه يلا نمشي جيت تاخذني هههه
حسام : ليه يختي مفيش غيرك ولا اي رحت للمزه بتاعتي
شيماء وحازم : مزه مزه اي يا ولا
حسام انفجر ضحك : ههههههههههههه يخربيت كدا شكلكم يهلك من الضحك
حازم : رخم ابو شكلك في الارض غور ياض من هنا
حسام : يلا يا شيمو جيت اخدك يا مزه
ومشيوا مع بعض وشيماء افتكرت انها مجابتش الملف
شيماء : يا ربي هعمل اي بس وقطع تفكيرها......
قطع تفكيرها حسام
حسام : يا مزه ارايك نروح الملاهي واجيب لك غزل البنات
شيماء بفرحه : ماشي ماشي
وراحو الملاهي
____________________________
في المغفر عند محمد
محمد زعق : انتا بتقول اي
الراجل بخوف : والله ياباشا انا جيت اريح ضميري واقولك أن في شركات بتص*ر م**رات
محمد بغضب : انتا واعي للي بتقوله
الراجل بتوتر : ايو ايو ياباشا مش مصدق فتشوا فيهم كمان
محمد : فتحييييي
فتحي : ايو ي باشا
محمد : ارميه في السجن وتعالالي
فتحي : أمرك ي باشا
محمد بغضب : اه يا ولاد الكلب م**رااات م**رات دا انا هوريكم
فتحي جه : ايوا ي باشا
محمد : شفلي كل الشركات الكبيره اللي ممكن تستورد اي حاجه من برا وعايز أسماهم كلهم عندي النهارده
فتحي : أمرك ي باشا
وخرج
محمد : مش هرحمكم
____________________________
في المطعم
فاطمه راحت المطعم ودخلت تغير وافتكرت كلمها مع مامتها الصبح على الفطار
فلاش بااك
(مامتها : مالك يا طمطم
فاطمه : يا ماما محتاره جدا في الشغل لازم البس البنطلون عشان هدومي ميحصلش فيها نفس اللي حصل وانا مش عايزه
مامتها : بصي يا قلبي مدام انتي في مكان معزول يعني مش بتخرجي تقدمي طلبات وكدا البسيه
فاطمه : يا أمي ماشي بس في شباب معانا برده
مامتها : البسي بنطلون واسع اللي هوا زي الجيبه دا
فاطمه : اه بنطلون جيبه عندي واحد اسود جوا
مامتها : طيب خوديه يا قلبي وامشي يلا هتاخري
فاطمه : قامت ومشيت) باااك
وصلت المطعم ودخلت لبست البنطلون وعليه بلوزه نبيتي وعليه طرحه سودا وفوقيه المريول وخرجت
كله كان بببصلها بإعجاب
ياسمين : قمر والله يا بطوط
فاطمه بحرج : تسلمي بس انا بجد محروجه جدا
ياسمين : عادي بقي خلي الأمر عادي خالص وابدئي شغل
وبدأت شغل فعلا
___________________________
في الفيلا عند حسن
ناديه : رايح فين يا احمد
أحمد بق*ف : رايح المطعم
ناديه : ومين اللي هيقابل نيره
أحمد بنرفزه : عمتو انا مش فاضي وعندي شغل
ومشى على المطعم وهو متنرفز
ودخل : السلام عليكم
كلهم ردوا عليه السلام ودخل لبس المريول بتاعه وطلع
أحمد بستغراب : مين دي
فاطمه لفت وشها بحرج وكانت باصه للارض : انا
أحمد ضحك : ههههههه مش قولتي مش هتلبسي بنطلون
فاطمه بغيظ : ما هو دا مش بنطلون وبعدين اضطريت
أحمد : هههههه ماشي ماشي كملي شغلك
حسن دخل : أحمد تعاله عايزك
أحمد : حاضر وراح لبباه
حسن : مش عمتك قالتلك تروح تجيب نيره
أحمد : بابا انا مليش دعوه بالبنت دي
حسن : يبني انتا هجيبها بس واحنا مش عايزين نعمل مشاكل مع عمتك وبنتها
أحمد بغيظ : حاضر يا بابا حاضر
ورجع شغله تاني خلع المريول ورماه وهو متعصب وخرج
فاطمه بستغراب : هو مالوا ده متقلب المزاج ولا اي
ياسمين : لا تلقاه في حاجه مزعلاه
فاطمه باهتمام : وانتي عرفتي ازاي
ياسمين بهيام : انا دا انا حفظاه
فاطمه : حفظاه حفظاه ازاي
ياسمين : بحبه اووي من ساعت ما جيت المطعم ده وانا بحبه جدا وعارفه ايه اللي ممكن يزعلوا
فاطمه باهتمام : أمم طيب انتي بتحبيه وهوا
ياسمين : مش عارفه بس كل اللي اعرفه انو مش هيكون الا ليا ازاي معرفش
فاطمه بستغراب : وهو الحب بالعافيه ولا اي
ياسمين بغيظ : لا بس انا بحبه بحبه وبس
فاطمه كملت شغل وكانت بتفكر في كلام ياسمين اد اي غ*يه بتحب واحد عديم احساس وبعدين انا مالي.... كملي شغل واسكتي
___________________________
حور وصلت الشركه وجهزت كل حاجه للحفله وكانت في مكتبها ودخل حازم ومعاه شيماء
حور بابتسامه : اهلا بحضرتك عامله اي
شيماء سابت ايد حازم وراحتلها : حور يا ريت متقوليش حضرتك والكلام دا انا عايزه اقولك يا حور تقوليلي يا شيمو ينفع
حور بحرج وبصت ل حازم اللي ابتسم
شيماء : علي فكره انا هنا مش هناك قولتي اي
حور : هقول اي تمام أصحاب بقا
شيماء بابتسامه : أصحاب يا سكررر وحضنتها
اي اخبار الترتيبات
حور : جبت حاجات وحاجات لسه
شيماء بصت لحازم : زومي احنا هنروح المول هنجيب بقيت الحاجات
حازم : بسرعه بس عشان مينفعش تسيب المكتب وكمل وهو بيبص ل حور... وماقدرش استغني عنها
شيماء بستغراب : تستغني عنها انتا بتقول اي يا زومي
حازم بتوتر : يياا قلبي اقصد عشان الشغل ما اقدرش استغني عنها
حور ابتسمت هيا وشيماء : اااه طيب احنا هنمشي
ومشيوا على المول وجابوا كل حاجه ناقصه
شيماء : حور تعالى معايا هجيب فستان للحفله
حور بقلق : كدا هنتاخر يا شوشو
شيماء : لا لا متقلقيش مش هناخر يلا بس
وراحو وشيماء كانت بتنقي مع حور فستان ليها وجابت واحد اسود لحد الركبه ومنفوش بشاش
حور : جميل اووي يا قلبي
شيماء : طيب تعالي بقا نجيبلك واحد
حور : لا لا واحد اي انا لازم امشي
شيماء : بس انتي لازم تجيبي واحد للحفله عشان هيكون في ناس كتير
حور : لا لا مينفعش ويلا بقا نمشي
شيماء : طيب يلا ومشيوا ولسه هيركبوا
شيماء : اااه نسيت اجيب حاجه حور اركبي وانا هجيبها واجي بسرعه
حور : تمام ومتاخريش
شيماء راحت وجابت معاه كيس وجات : يلا
وركبوا ورجعوا الشركه
ورتبوا كل حاجه وزينوها كلها حور قعدت مع شيماء وجالها تلفون
حور : السلام عليكم
فاطمه : عليكم السلام يا جزمه
حور بفرحه : طمطم عامله اي
فاطمه بتقلدها : طمطم عامله اي على اساس بتسألي يختي
حور : والله غصب عني الشغل خدني اووي
فاطمه : ماشي يختي وابقى افتكرينا دا احنا بينا عيش وملح
حور ضحكت : هههه حاضر
فاطمه : بتعملي اي انا زهقانه اووي
حور : احنا بنجهز لحفله
فاطمه : واو حفله انا عايزه اجي
حور : اي يا هبله انتي اهدي شوي
فاطمه : بقولك زهقانه اووي هو مينفعش اجي
شيماء كانت سمعاهم وضحكت : تشرفي يا بطوط
فاطمه بستغراب : مين دي يا بت
حور : دي شوشو
فاطمه : ايوا كدا انا عرفت شوشو مين يا بت
حور : روحي يا طمطم يلا مش انتي هتيجي الحفله
فاطمه : اه طبعا هاجي
حور : هبقي اعرفك عليها يلا سلام
فاطمه : سلام
في مكتب حازم
حازم كان بيتكلم في التلفون
حازم : لازم تيجي وهات كمان عمو حسن
أحمد : والله يا حازم انا رايح اجيب بنت عمتي وممكن آخر انتا كلم بابا هو ييجي وانا ممكن اجي في الاخر كدا
حازم : تمام بس حاول متاخرش
حازم اتصل على حسن
حازم : عامل اي يا عمو
حسن : الحمد لله يابني انتا اخبارك اي
حازم : تمام عمو انا عايزك تشرف عندي في الشركه عشان في حفله عندي عشان افتتاحها
حسن بفرحة : والله يبني الف مب**ك بس المطعم
حازم : اقفلوا النهارده وادي للطباخين اجازه أو سيبوه لاي حد عايز يكمل شغله
حسن : طيب هشوف وقفل معاه وراح للطباخين
حسن : يا حبايبنا اليوم مفتوح اللي عايز يروح يروح واللي عايز يكمل شغل يكمل والمطاعم مسئول من عم محمود (الطباخ الكبير رئيس الطباخين)
الكل : تمام وشكرا ليك
فاطمه فرحت واخدتها فرصه وروحت وقالت لمامتها وقالتلها تروح
في الشركه
حازم : خلصتوا كل حاجه
شيماء : كله كله جهز انا بقى اروح اغير واجيب العيله واجي
حازم : استنى يا شوشو هروح معاكي
حور وقفت : وانا كمان هروح عشان الحق اجي
شيماء : حور استنى نوصلك في طريقنا
حور : لا لا ملوش لزوم
شيماء : لا هنوصلك
حور : مش هينفع يا شوشو
شيماء : طيب انا كدا هزعل والله وهعتبر صداقتي معاكي ولا حاجه
حور : ليه دا كلو بس والله مش هينفع خليها مره تانيه
شيماء : ماشي بس علي شرط
حور بستغراب : اي
شيماء جابت كيس كبير وادتهولها : خدي الكيس دا وهاتي اخوكي واختك معاكي في الحفله النهارده
حور كشرت : يا شوشو انا قولتلك لا ليه جبتيه
شيماء : اعتبريه هديه واقبليه يلا بقا والله لو مخدتيه ولبستيه هزعل اووي وجد كمان
حور : طيب بس عشانك المرادي لكن مره تاني لا
شيماء فرحت : تمام
حور : سلام همشي انا بقا
ومشيت وحازم كان متابعها
شيماء : يلا يا زوومي نمشي
حازم : يلا
وروحوا البيت وقالوا للجماعه في منهم المبسوط وفي منهم اللي الحقد عامي قلبه
____________________________
في بيت جور رجعت وسافت أخواتها قاعدين قدام الTV
حور بستغراب : السلام عليكم انتو قاعدين كدا ليه
محمد : جيت من الشغل بدري وجاي زهقان
رغد : وانا جيت من المدرسه برده والجو زهق جداا والله وحر والامتحان على الأبواب وجاحه ق*ف والله
حور : هههههههه طيب بما انكم زهقانين في حفله انتو معزومين عليها
محمد : حفله حفله مين
حور : الشركه اللي بشتغل فيها هيعملولها حفله افتتاح
رغد بفرحه : واو يلا نروح
محمد : لا مش هنروح
رغد : خلص بقا يا محمد هنروح والنبي وافق عايزين نروح
محمد : قولت لا
حور : طيب اي السبب
محمد : هو كدا
رغد : لا ماهو لازم يكون في سبب
محمد : قولت لا ومفيش أسباب اعملي العشا يابت انتي ومش عايز اسمع صوت
رغد بفضب : على فكره ملكش حق ترفض
محمد : لسه أن شاء الله انا الكبير ومن حقي أرفض أو أوافق
رغد بعند : بس احنا هنروح
حور : بس خلاص يا رغد مش هنروح عشان اخوكي يكيف
محمد انفجر ضحك : هههههههههه والله ما قادر هههههههههههههههه شكلكم يفطس وحده واقفه هتفرقع والتانيه بتتحن عليا ههههههههههههه
حور بغيظ : مش انتا مش راضي
محمد : هههههههه مين قال كدا دانا هقوم البس واطير قبليكم
حور ورغد جريوا وراه لحد ما كل وحده ض*بته عشان تشفي غليلها منه
وكل واحد لبس هدومه وخرج
رغد ومحمد بصوا ل حور بانبهار
محمد : ما شاء الله قمر يا بت مين جاب دا
حور بحرج : واحده صحبتي جابتولي هديه
رغد بفرحه : بس خطير خالص وااااوووو واسود كمان على الموضه حلو اووي
حور : يلا نمشي بقى
محمد : يلا
حور : محمد هنعدي على فاطمه هناخدها هيا وإسلام معانا
محمد : اوك
وراحوا عند فاطمه كانت معاها اسلام وكانوا وقفين وماسك اديها
محمد بضحك: هههههه اي يبني بقيت راجل ما شاء الله وربنا ما عرفتك
اسلام بضحك : امال اي يبني وبص ل رغد: انزلي أبت اركبي ورا معاهم يلا
رغد : لا انا هركب هنا قدام وامشي بعيد
اسلام : وربنا يا رغد أن ما نزلتي هجرجرك وانزلك
رغد نزلت بغيظ وركبت ورا جنب البنات
اسلام : ايوا كدا
محمد مشي : واقسم بالله انتو عاملين زي القط والفاو
اسلام : هههههههه لا يابني مش للدرجه
فاطمه : اي يا بت الحلاوه دي
حور : كلهم لازم ت**وفوني يعني
فاطمه : لا بجد اي العسل دا منين دا
حور : هديه من شيماء
فاطمه : ااه ومين بقى شيماء دي
حور : اخت مدير الشركه واتصاحبت عليها وجابته ليا لما كنا بنشتري الحاجات وكدا وقالتلي البسبه رفضته وهيا قالتلي انا هزعل وكدا فخدته
اسلام بغمزه : بس لا زوقها عااااالي
فاطمه : انتا متابع الحوار معانا ولا اي
اسلام : مش انا بس والله العربيه كلها
كلهم ضحكوا
عند حازم كل العيله وصلو الشركه وأنه كانت معاهم وحسن كمان وصل وسلم عليهم
ودخلوا وقعدوا كان في زينا وكراسي ونور وكانت متزينه جميله اوووي وكانوا عاملين تورته باسم الشركه وكانت كبيره جدا وجاتوه واكل وأحمد كمان جه الحفله
حازم حضنه : حبيبي عامل اي
أحمد ابتسم : الحمد لله وانتا بس اي الشركه منوره زي صاحبها
حازم : ههههههه الحمد لله
مش قولت كنت هجيب بنت عمتك
أحمد بنرفزه : والنبي ما تفكرني دول موالهم وش جبتها وغورتها في البيت وجيت
حازم : معلش حصل خير
عند حور وصلوا ونزلوا من العربيه وإسلام مسك اخته ومحمد مسك رغد وحور كل واحده في جنب ودخلوا