شيماء نزلت معرضها ودورت في خزنات الفلوس ومكملش ٥ ملايين
شيماء : يا ربي اعمل اي...... خلاص هروح ابيع ا**سوراتي واكملهم
وباعتهم وجمعت ٥ ملايين وراحت عن فارس
فارس بخبث : كنت عارف يا روح قلبي انك مش هتسيبيني بحبك وبحبك ثقتك
شيماء : ما انا قولتلك مقدرش اشوفك عايز حاجه واسكت لا انتا حبيبي وانا اعملك كل حاجه
فارس : طيب يا روحي آخر طلب والله وهو صغنن
شيماء : اي
فارس : عايز ورق من شركه حازم اخوكي وضروري من الشركه الجديده اللي لسه فاتحها
شيماء : مش هقدر وبعدين ورق اي دا
فارس بتوتر وكذب : ددا.. ورق عادي ممش مهم وحد طلبو منو عشان يعمل ثفقه واخوكي قاله ابقى ابعت حد يا خد القعد وبس
شيماء : اممم ماشي هحاول اجيبه حبيبي تعرف اني تعبت عشان ألم الفلوس دي كلها والفلوس دي أغلبهم بتاع فاشن ديزينر
فارس : يا قلبي انا قولتلك هرجعهم في أقرب وقت وبعدها هخطبك ونتجوز وغمزلها وهيا ات**فت ومشيت
__________________________
عند حور بعد ما شافت الإعلان بتاع الشغل قررت تزل تعمل المقا**ه اتوضت وصلت وليست دريس جملي وعليه خمار اوف وايت ونزلت للمقابله
___________________________
رغد : انتو يا عيال هنروح فين بما اننا خرجنا بدري من المخروبه دي
منه صحبتها : يلا نروح عندي
شهد : لا عندي
ملك : لا عندي انا وانا قريبه
رغد : بس يا بقره منك ليها مش هنروح عند حد احنا هنخرج هنتفسح هنعمل اي حاجه مش هنروح عندك وعندها
منه : امال هنروح فين هنفسح فين
ملك بفرحه : يلا نروح الملاهي
شهد : لا لا احنا هنروح نتغدا في مطعم اي رايكم
رغد : واخيرا طلعت من الشله دي وحده بتفهم وبعدها بتتلفت كدا وتنحت.... يخربيت جمال امك يا ابن الكلب مين دا يا عيال
منه : واحنا ايه اللي هيعرفنا
شهد : وبعدين يا بنتي مش هتسيبك من الخصله الزفت دي وبعدين بتشتميه ليه
ملك : دي مش معاكي خالص دي لسه متنحه عليه
شهد : بت يا ررررغد ررررغد
رغد بغيظ : يقطعك ويقطع رغد سيبو رغد في حالها أجروا غور يلا هش هش انتي وهيا هنرش ميه
منه : يا كلبه الكلاب بقا بيَتقوليلنا هنرش ميه يلا نمشي يا عيال
ولسه هيمشوا لقوها بتصرخ
رغد : حيواااااااااااااااان حراااااااامي تلفونيييييي
في الجنب التاني
حسام كان مع واحد صاحبه
حسام : ملقتش الا المكان دا يابني وتشوفني فيه
صاحبه يوسف : ما خلاص يا عم بقى وبعدين دا ماكان وحش دا هنا في مزز كتير اشقطلك مزه
حسام : دي عيال يا اهبل انتا
يوسف : واي يعني
حسام لسه هيتكلم سمع صوت بنت بتصرخ وشاف واخد بيجري طلع يجري وراه لحد ما مسكه وجاب منه التلفون وراح ل رغد
حسام : اتفضلي حضرتك
رغد بدموع : شكرا
حسام : الفعو.... مشي
يوسف غمزله : اي ياض الشهامه دي
حسام : يا عم اخلص بقى وخلينا نغور من أم الحته دي كلها صغار
... صغاااار صغار مين يا ع**ط انتا
حسام ويوسف اتلفتوا للصوت
حسام : خير حضرتك وبتتكلمي كدا ليه
رغد بغضب : بتقول علينا صغار ليه
حسام : وانتي مالك يا اوزعه انتي
رغد : ههه حوش حوش الود هو اللي طويل اووي ما انتا اوزعا برده وبعدين انا لقيت مفتاح عربيتك لما كنت بتجري وقع منك وجيت ادهولك خد عشان اغور من هنا عشان المكان بقا مقرف
حسام بغضب : انا مش هرد عليكي انتي مش محترمه اصلا وخساره فيكي الحجاب اللي لابسه دا احترميه الأول وبعدها تعالى اتكلمي يا ام ل**ن طويل وخد المفتاح من اديها ومشى
رغد بغضب : عااا كلب وسخ وحيوان وجموسه وبقره
ملك بسخريه : هههه على مهلك شوي ليطقلك عرق وكفايه شتيمه وانتي غلطانه بتصغري نفسك ليه
رغد : اسكتي انتي خالص وغوري من وشي
منه : رغد احنا هنمشي ولما تروقي يا حبيبتي ابقى طمنينا
ومشيوا
ورغد روحت البيت
__________________________
عند حور وصلت الشركه وكانت في موظفين كتير جدا
حور : لو سمحتي
البنت : نعم
حور : فين مكتب المدير
البنت : بصي هو مشغول جدا عشان لسه الشركه انتي شايفه انتي جايه عشان اي بالظبط
حور : انا جايه عشان السكرتيره
البنت شاورت على مكان : بصي هناك كدا جميع البنات اللي واقفين هناك دول عايزين سكرتير برده روحي عنده ووحده وحده هتدخل ل حازم بيه عشان المقابله
حور : شكرا جدا يا قمر
البنت : العفو
حور مشيت واستنت لحد دورها
شافت بنات لابسين قصير وب*عرهم
بنت منهم : ههههه هيا لابسه اي دي
ردت بنت عليها : اي يا مياده ما تسيبي الناس في حالها
مياده : وانتي مالك انتي خليكي انتي في حالك وبصت ل حور
انتي حضرتك جايه ليه
حور بستغراب : يعني اي حضرتك جايه ليه جايه زي ما انتي جايه اما غريب السؤال دا
مياده بسخريه : ههه وتحسبي نفسك هيقبلوكي باللي انتي لابسه دا دا لبس شاحتين هههههههه
حور : هو يعني حضرتك عشان بتشبه بزوجات الرسول يبقى لابس لبس شحاتين لا يبقى انتي سوري بيئه ومبتفهميش يا قلبي عارفه دا اي دا خمار يا رووحي مش لبس شحاتين شفتي بصي كويس عشان تفرقي ما بينهم
مياده اتغاظت وسكتت
وحازم دخل مكتبه وكان بيعمل المقابلات وكل اللي بيدخل عليه بنات كلهم لابسين والمكياج كتير جدا ومنظر بس وحتى المنظر مش كدا ومش فاهمين حاجه في الشغل دخلت مياده كانت لابسه قصير وبتدلع
حازم : اتفضلي
مياده : مياده اسمي مياده
حازم : وريني ملفك
مياده وهيا بتديله الملف مسكت ايده
حازم وقف بغضب وزعق : اي ما تحترم نفسك طريقتك وانتي داخله كانت مش كويسه وقولت ماشي لكن تعملي اللي عملتيه دا لا وأخرى برا مش لازمنا شغل
مياده : حضرتك ان
حازم زعق : بررررا
وفتح الباب وخرجت
حازم اتكلم بغضب : اللي بعدها تدخل واخلصوا في ام اليوم دا
ودخل مكتبه ودخلت بنت عنده تأتي وبنت بعدها محدش اتقبل خالص حور كانت خايفه جدا وقلبها مقبوض
بنت : ممكن تدخلي حضرتك مفيش غيرك
حور : حاضر
ودخلت وحاذم كان ماسك دماغه بايده ومغمض عنيه
حور بخوف : السلام عليكم
حازم من غير ما يبصلها : اتفضلي هاتي الملف
حور ادتله الملف وحازم عجبه جدا
بصلها واتفاجاء بلبسها وجمالها : الملف دا بتاعك
حور : اه
حازم : اسمك اي
حور : حور جمال الدين
حازم وقف وابتسم جدااا : تمام يا حور تقدري تشرفينا هنا من بكرا
حور : شكرا لحضرتك بعد اذنك وخدت ملفها وخرجت كانت مبتسمه
مياده بغيظ : خير مبتسمه ليه كدا
حور : لأن الحمد لله ربنا أنعم عليا بالوظيفه
مياده وقفت بغضب : ايييييه ازاي يقبلك يا شرشوحه انتي ازاي
حور ابتسمت للبنات : يلا يا بنات اشوفكم بعدين في رعايه الله
ومشيت
مياده : انا لازم اتقبل في ام الزفته دي باي طريقة
بنت : اهدي يا مياده ويلا نشوف تحت أي وظيفه ونزلوا وعملو مقابلات ومياده خدت المحاسبه تبع الشركه : انا بقى هوريكي يا شرشوحه مين هيا مياده عبد الرءوف
___________________________
في المطعم
فاطمه عملت الحلو بتاعها وبضيف ليه اللمسات الاخيره جابت صوص الشوكولاته وكانت بتحط علي الحلو وجه على هدومها واتوسخت
فاطمه بصت بصدمه واتكلمت بنبره العياط : لا لا ااااه اعمل انا اي دلوقتي يا رب
أحمد سمعها وضحك عليها : انا قولتلك مصدقتنيش احسن
فاطمه بغضب : انتا بتشمت فيا
أحمد : ايوا عشان انا حذرتك وانتي مسمعتيش
فاطمه بغيظ : ماشي برده مش هخلع لبسي وهفضل لابساه
أحمد : انتي حره وبعدين يلا عشان احنا هنمشي وهييجي بدالنا الفتره المسائية
فاطمه مشيت تغسل لبسها بالمياه واتغرق
فاطمه : ايه الحظ المنيل دا يا ربي
فضلت تنضفه نضف بس اتغرقت مايه
أحمد بستغراب : اي يا بنتي دا اللي عملتيه في نفسك دا
فاطمه بغضب : ملكش دعوه انا ماشيه
خدت شنطتها وخرجت وهو خرج وراها
أحمد : استنى يا فاطمه طيب كلامي بابا
فاطمه وقفت وبصتله : نعم
حسن اتكلم : في اي يا بنتي
فاطمه : ولا حاجه يا عمو
حسن بستغراب : ولا حاجه ولا حاجه ازاي وانتي هدومك متغرقه كدا روح يا بني وصلها
فاطمه : لا لا انا هاخد ت**ي
حسن : هيا كلمه وحده وصلها يا احمد يلا
فاطمه : مش هينفع والله
حسن : لا هينفع وبص لأحمد اخلص وهات العربيه
أحمد جابها وركبت ومشيوا طول الطريق وهيا مكشره وباصه بعيد
أحمد : يا بنتي خلاص انتي مكبره الموضوع جدا وبعدين غلطك انتي من الاول
فاطمه : ماشي غلطي عرفت خلاص ليه بقا توصلني
أحمد : يعني ايه اوصلك وبعدين بابا اللي طلب مني وانا مش برفضله طلب وانتي مينفعش تمشي كدا في الشارع
وصلها البيت وهو رجع البيت واتفاجاء..........
فاطمه رجعت البيت واتفاجات بإسلام اخوها واقف وماسك عصايا
فاطمه بضحك : اي يابني دا واقف كدا ليه زي الغفر
اسلام بغضب : كنتي فين يا زفته انتي ومين دا اللي لسه نازله من عربيه دا
فاطمه : الله الله ما تحترم نفسك يلا تحسب نفسك هتعمل راجل عليا ولا اي وبعدين فين ماما
اسلام زعق : اما اقولك مين دا تردي عليا
فاطمه : بص يا اسلام انا تعبانه وعايزه انام غير عايزه اصلي واغير هدومي دي اللي متغرقه امشي من قصادي يابن الناس واوعي
اسلام : واي اللي مغرق هدومك كدا وكنتي فين وبعدين انتي لو واثقه هتقولي ليه خايفه
فاطمه ض*بته بالكف ودخلت اوضتها كانت بتعيط
اسلام قعد يشتم في نفسه كتير ازاي يقول كدا على أخته اللي اكبر منه وقرر يدخل يعتذر ليها
___________________________
عند احمد رجع البيت واتفاجئ
أحمد بصدمه : عمتووو
ناديه بسخريه : اه انا ازيك يا بن اخويا عامل اي مش المفروض تيجي تسلم عليا وتقولي اي المفاجأة الحلوه دي
أحمد بتوتر : ااه اه ازيك يا عمتو واخبارك اي وحشتينا وفعلا مفاجأه حلوه
ناديه : فين ابوك يا احمد
أحمد : بابا في المطعم
ناديه : وديني عنده يلا
أحمد بتعب : دلوقتي خليها بكرا انا لسه جاي وتعبان
ناديه بغضب : لا دلوقتي يلا
أحمد : طيب يلا ولا اقولك هتصل عليه ييجي ارايك هو كدا كدا اصلا كان هييجي كمان ساعه
ناديه : وانتا سيبته ليه وحده وجيت
أحمد : لا لا أصل حصل ظروف وانا رجعت
ناديه : ماشي
واتصل أحمد علي بباه وحسن جه
حسن بابتسامه : ازيك يا حبيبتي عامله ايه
ناديه : حبيب اختك الحمد لله ارايك في المفاجأة دي
حسن : من ناحيه مفاجأه فهيا مفاجأه امال فين نيره
ناديه : هتيجي بكرا ان شاء الله في أول طياره لمصر
أحمد : طيب عن اذنوكو هطلع اوضتي
وطلع اوضته بغضب : الوليه دي رخمه هيا وبنتها اوف الواحد مش هيعرف يعيش حياته بعيد عن أم العيله النحس دي
___________________________
اسلام دخل ل فاطمه الاوضه كانت خلصت صلاه وبتعيط
اسلام باسف : انا اسفه يا طمطم سامحيني معلش
فاطمه : لو سمحت اخرج برا
اسلام : انا مش قصدي والله بس انتي آخرتي
فاطمه بغضب : قولتلك اخرج برا
اسلام : لا مش هخرج غير الا لما تسامحيني يلا سامحيني بدل ما انتي عامله زي الطمطمايه كدا يا طمطم انتي ومسكها من خدودها يا خلاثي
فاطمه بعياط : يعني دا كلام تقوله ليا وانت اكتر واحد انتا وماما عارفين أخلاقي
اسلام : عارف عارف والله وانا غ*ي سامحيني بقا وبعدين اما انتي اسيه صحيح ض*بتيني كف لسه معلم ينفع كدا هروح المدرسه بكرا ازاي سامحيني بقا
فاطمه ضحكت : تستاهل
اسلام : يختي على الضحكه العسل دي يا ناس استاهل استاهل عادي انتي الكبيره ويحقلك تض*بيني لما اغلط
فاطمه : حاضر هض*بك لما تغلط
ومسكته من شعره : انا مش قولتلك تقص شعرك دا مدام مش هتحلقه
اسلام : سيبي شقا عمري ااااه
وزق اديها ووقف وزبط نفسه : يا بت دانا بربي فيه من ساعت ما وعيت على الدنيا تقومي تقوليلي احلقه أو قصه ليه ع**ط انا
فاطمه : وبتربيه ليه
اسلام : عشان ابقى جنتل وبعدين دا موضه بس مش بذمتك عسل
فاطمه بغضب : عسل دا عسل اسود يخربيت دي موضه ورغد برضه تقولي الطرحه موضه والله انتو جيل عايز يتربى من جديد جيل فاااشل بيمشي ورا الموضه
اسلام ضحك : الله يخليكي الله يخليكي وبعدين رغد بتلبس الطرحه عادي فيها أي يعني
فاطمه : لا يا خويا تجيبها شمال مره ويمين مره وانتا تعملي اوصه مره ترفعه مره
اسلام ضحك اووي : اوصه اوصه اي يا بت انا برفعه وهو اصلا ناعم فابينزل بس
فاطمه : يا لهووي امشي يا اسلام نام انا عارفه يا خويا اني ولا هجيب حق ولا باطل من اللي زيكو
اسلام : ههههههه بس مقولتليش يا طمطم مين دا
فاطمه : دا ابن صاحب المطعم
اسلام : ابن عمو حسن وايه اللي يخليه يوصلك
فاطمه حكتله كل حاجه
اسلام ضحك اوووي
فاطمه بستغراب : اي هوا انا قولت نكته وانا مش واخده بالي ولا اي
اسلام : كل اللي قولتيه نكته وبعدين مغيرتيش هدومك ليه بدل البهدله دي
فاطمه بغضب : انتا عايزني البس بنطلون انتا ع**ط ولا اي
اسلام : يا رووحي ما ده شغل ايزي يعني
فاطمه ض*بته بالمخده : لا ايزي ولا مازيش اطلع برا بررررا
اسلام طلع يجري : يلهووي يمي هموووووت
___________________________
في الصباح
حور صحيت جهزت فطار وقعدو على السفره
محمد : حور لقيتي شغل
حور : اه الحمد لله
وبيفطروا في جو هادي خالص بيقطعه همس محمد وحور
محمد بيشاورلها : هيا مالها اختك
حور : معرفش
محمد : بتاكل من غير صوت هههه
حور : وكمان صحيت النهارده علطول هههه
محمد : في حاجه لازم نعرفها
حور : عندك حق
حور بصوت عالي : رغد
رغد بهدوء : نعم
حور : مالك من امبارح محدش سمعلك صوت
رغد عيطت
حور ومحمد قاموا وقفوا عندها
حور : حور مالك يا قلبي
محمد : في اي يا رغد احكيلنا
رغد وهيا بتعيط : في واحد كان هي**ق موبايلي وبعدها كان في ولد جابهولي وبعدها شكرته وبعدين مفتاح عربيته وقع وانا رجعت اديهوله كان بيقول علينا صغار شديت مع في الكلام قالي انتي مش محترمه ومش محترمه الحجاب اللي لابساه
محمد بغضب : مين دا وازاي يتكلم كدا معاكي
حور : اي يا محمد اختك غلطانه برده وانتي بتشدي معاه ليه
رغد : كان بيغلط فينا
حور : واشمعن انتي اللي تردي وتتكلمي معاه ياريت يا رغد تهدي ومطشيش انتي كلامك دبش اصلا
رغد بغضب : طيب والله انا غلط لما قولتلكم حاجه انا غايره المدرسه
محمد : حور بتكلميها كدا ليه
حور : محمد اختك عايزه تفوق من العبط اللي هيا فيه دا
محمد : ماشي بس مش كدا بالهداوه انا هنزل الشغل
حور : تمام وانا كمان هروح البس وامشي شغلي
____________________________
في الفيلا
على السفره
حسام : اخبارك الشركه الجديده اي يا زومي
حازم : الحمد لله
حسام : لقيت سكرتيرة
حازم : اه
شيماء : زومي هروح معاك النهارده اتفرج
حازم : تعالي
وكملو فطار ومشيوا
شيماء : مليش فيه سمعني اغنيه حلوه انا مقعدتش معاك من زمان بسبب الشغل يلا
حازم : مش هينفع
شيماء : ليه بقا
حازم : كدا والشركه اهي المبنى اللي قصادك دا
شيماء : ماشي
ونزلت معاه ودخلت وهو كان ماسك اديها وداخلين
كل الموظفين عنيهم عليهم
دخل المكتب وشيماء معاه
ودخلت حور : السلام عليكم
حازم : عليكم السلام شيمو هيا دي السكرتيره الجديده
شيماء بفرحه : عسل اوووي اسمك اي
حور بحرج : حور
شيماء : الله دا اسم على مسمى بقى بس ما شاء الله يا زومي عرفت تختار صح انا افتكرها زي اللي برا دول متوقعتش ابدا انها تكون مختلفه كدا
حازم ابتسم : شوفي يا حور في اي النهارده في الجدول
حور فتحت دفتر كان معاها : النهارده حضرتك عندك ميتنج مع الموظفين كلهم وفي ورق بتاع صفقه اليابان عايز امضتك وورق تاني
حازم : تمام هاتي الأوراق كلها
حور : حاضر
وخرجت
شيماء كانت مبتعاها : والله حته قمر
حازم : خلاص بقى يا بت انتي انتي احسن منها على فكره
شيماء : يا عم اقعد بيعد كدا
حازم : ليه يا بت دانتي انه بتقولك المزه ههههههههه
شيماء : ما هو عشان المزه دي بقا
دخلت حور بالورق : اتفضل حضرتك
مضى الورق وخدته وطلعت
حازم : اي يا بت هتفضلي قاعده كدا فوق دماغي
شيماء بتوتر : لا.. لا يا زوومي انا همشي بس متف*جتش حلو على الشركه وبعدين متعمل حفله عشان فتحتها وكدا
حازم : لا مش مستاهل
شيماء : لا والله جد اعمل حفله وانا هشرف عليها انا وحور وهنرتب الدنيا وعشان نحمس الموظفين على الشغل برده ولا اي
حازم : والله ما عارف اقول اي لافكرك دي
شيماء ضحكت : قول لا إله إلا الله وانده لحور قولها وانا هتف*ج على بقيت الشركه
حازم : تمام
شيماء خرجت : حور كلمي مستر حازم
حور دخلت : نعم حضرتك
حازم وقف وراح قصادها حور كانت بترجع لورا
حازم بستغراب : اثبتي يا بنتي في اي
حور : نعم
حازم : عايزين نعمل حفله عشان افتتاح الشركه وكدا وشيماء هتكون معاكي وهتساعدك في الترتيبات كلها
حور : تمام
عند شيماء كانت بتشوف الشركه وكانت بتقلب في الملفات بس مش لايقه حاجه وهيا ماشيه عدت من قدام مياده
مياده : انتي يا بت
شيماء بتتلفت : افندم
مياده : اي بتتمشي كدا ليه الشركه مش كورنيش
شيماء بغضب : وانتي مالك انتي متكونش شركه ابوكي
مياده زعقت : احترمي نفسك ومتجبيش سيره بابي على ل**نك انتي تعرفي انا بنت مين انا مياده عبد الرءوف المنيجي
في مكتب حازم
حازم : واي حاجه تحتاجوها خديها من حساب الشركه تمام... أي الصوت دا
حور : مش عارفه
حازم : تعالى نشوف ومشيوا
شيماء ضحكت اووي : هههههههه على اساس هخاف منك انا بقا
مياده : وليه متخافيش انا اقدر اخلي حازم يطردك برا على فكره
حازم زعق بغضب : وحازم دا بيلعب معاكي ولا اي
مياده بخوف : حاازم
حازم : انا مرفعتش الألقاب ما بينا لو سمحتي وبعدين بتكلمي معاها كدا ليه
مياده : حازم بيه انا معملتش حاجه هيا كانت ماشيه شمال ويمين وبتقولي في الملفات فأنا زعقتلها بس
حازم : وانتي مالك انتي تزعقيلها تيجي مين انتي عشان تتكلمي معاه بطريقه مش كويسه حتى
مياده بغضب : لا ما هي ما تقلش ادبها معايا واسكت
حازم زعق : انا بقا هوريكي مين اللي هيقل أدبه على التاني يلا لمى كل حاجتك وأخرجي برا ومتجيش هنا تاني يلا يلااااااا
مياده زعقت : انتا بتطردني عشان دي دي حته بنت ولا راحت ولا جات
حازم زعق : الحته بنت دي انضف من اشكالك يلا غوررري من هنا
مياده ضحكت اوووي بستهزاء : ايوااا انا كدا فهمت بتدافع عنها وبتطردني عشان هيا حببتك وعاملي فيها محترم وانتا بتحب وحده ب*عرها وبنطلون بقا ودنيا معاك ايوا ومالوا عشان الدنيا تفضالك انتا والس...
قطع كلامها كف حازم اللي نزل على وشها
حازم زعق جامد : كلمه زياده ومش هتعرفي ايه اللي هيحصلك غوري من هنا بهدوء ومن غير مشاكل بدل ما اجيب الأمن يتصرفوا كفايه اني عملك احترام
مياده مشيت وهيا بتتوعد ليهم كلهم بالانتقام
شيماء كانت بتعيط وحور كانت جنبيها وكل الموظفين كان موجودين
حازم بغضب : كل واحد يروح على شغله وقبل ما تمشوا في حاجه لازم تعرفوها البنت دي اختي اختيييي يلا كل واحد يشوف شغله
حازم راح ل شيماء ومسكها من اديها وراح مكتبه
دخل المكتب وشيماء حضنته
حازم : خلاص بقى ادينا غورتها في داهيه متستهلش تنزلي دمعتك عشان كلام وسخ زيها
شيماء : كلامها كان وحش اووي
حازم : معلش يا قلبي خلاص بقى يا مزه مزززززه هااا
شيماء ضحكت : انا بحبك اووي يا قلب المزه
حازم : وانا كمان بحبك يا رووحي
حور دخلت : يا فندم في واحد برا بيقول انو اخوك
حازم ضحك : دخليه
حسام ضحك : هههه خلاص دخلت واتصدم شيمو مالك يا مزه عايطه ليه
حور : بعد اذنك وخرجت
شيماء : مفيش حاجه يلا نمشي جيت تاخذني هههه
حسام : ليه يختي مفيش غيرك ولا اي رحت للمزه بتاعتي
شيماء وحازم : مزه مزه اي يا ولا
حسام انفجر ضحك : ههههههههههههه يخربيت كدا شكلكم يهلك من الضحك
حازم : رخم ابو شكلك في الارض غور ياض من هنا
حسام : يلا يا شيمو جيت اخدك يا مزه
ومشيوا مع بعض وشيماء افتكرت انها مجابتش الملف
شيماء : يا ربي هعمل اي بس وقطع تفكيرها......