مأمنى 10

3787 Words
روايه "حوريتيي" ♥️ البارت الثاني عشر ? حسام ورغد اتفاجو ب فارس ورجالته فارس : ههههه بتهربوا منا دانتوا لسه صغيرين على كدا رغد وقفت ورا حسام وهمست : انا خايفه انا خايفه اووري فارس : مالك يا اوطه خايفه ليه شاور لواحد... هاتها وتعاله حسام وقف : راجل قرب الراجل رفع ايده ولسه هيض*ب حسام مسك ايده لواها وزاحه بعيد فارس : هاتوهم الاتنين وتعالوا الرجاله مسكوا حسام ورغد وخدوهم رجعوهم المخزن تاني فارس : هتحاول تلعب بديلك تاني يا شاطر مش هيحصل كويس انتا فاهم صح.... يلا اسيبكم حسام بغضب : يا كللللللللللللللب والله ما هسيبك........ وبص لرغد لقاها بتعيط حسام بغضب : انا مش قولت متعيطيش بتعيطي ليه رغد بعياط : خايفه انا خايفه منه دا مجنون حسام : مش هقدر يعمل حاجه وانا معاكي خلاص بقا رغد : والله ما كانوا ماسكينك ازاي هتدافع عنا حسام : هدافع بإذن الله ربنا معانا رغد : ماشي الليل جه انا نعست حسام : نامي مكانك كدا رغد : وانتا هتنام فين حسام : في مكان اهو هنام فيه نامي انتي بس وبطلي عياط فارس دخل تاني ورغد انكمشت في نفسها وحسام بصله فارس : تعالوا هاتوا كله حاجه وتعالوا دخلو ٢ رجاله وجابوا كرسيين فارس : اربطوهم في بعض وحط القنبله ما بينهم رغد اتصدمت وعيط اوووي حسام بغضب : انتا ع**ط قنبله اي فارس : أن ما احترمتش نفسك مش هتعرف ايه اللي هيحصلك.... يلا اعملوا اللي قولت عليه ربطوهم في الكراسي وحطوا القنبله ما بينهم وكانت بتعد ورغد كانت بتعيط : احنا هنعمل اي هيموتونا حسام : مش هيقدروا متخافيش رغد زعقت : انتا بتقول اي كل شويه تقول مش هيقدروا مش هيقدروا دي قنبله مش لعبه قنبله حسام بغضب : عارف اهدي وخلينا نفكر رغد : فكر بقى براحتك نكون موتنا _______________________________ في المطعم فاطمه خلصت شغل وبتغير عشان تمشي نيره حطتلها زيت عشان تقع فاطمه لبست وخرجت ولسه هتمشي رجلها جات تحتيها وقعت في الأرض فاطمه بوجع : اااه رجلي اااه نيره شفتها ووقفت تتف*ج عليها فاطمه بتحاول تقوم ورجالها وجعاها كل اما تقوم تقع نيره ضحكت وسابته ومشيت فاطمه عيطت : انا هعمل اي دلوقتي هخرج ازاي يا رب حسن كان بيقفل المطعم عشان يمشي وبعدها شاف فاطمه حسن : مالك يا بنتي فاطمه بعياط : وقعت ورجلي مش عارفه احركها حسن مسك ايدها : حاولي تقومي تعالى فاطمه بموجع وعياط : اااااه مش قادره حسن مسك تلفونه : انتا فين.... تعاله... ايوا ضروري أحمد وصل واتصدم لما شاف فاطمه وجرى عليها أحمد بخوف : مالك في اي فاطمه بعياط : وقعت على رجلي وجعاني أحمد : خلاص اهدي قومي طيب معايا فاطمه : مش قادره أحمد : تسمحيلي فاطمه ات**فت ومردتش حسن بغضب : انتا لسه هتستاذن اخلص أحمد : مينفعش يا بابا حسن : اي اللي مينفعش البت مش قادره تقوم أحمد قرب منها وشالها بين اديه فاطمه حاسه انها مش قادره تتنفس وقلبها هيقف اتكلمت بتوتر : لو.. سم.. حت نزلي أحمد مكشر : ششش مش كفايه المحضر اللي حصل دلوقتي فاطمه بغضب وبصتله : اي دا هنهش كتكيت وبعدين انا مالي بباك هو اللي قال وانا مش عيزاك تشيلني أحمد بصلها : مش رجلك وجعاكي اسكتي بقا فاطمه : مينفعش تشيلني كدا أحمد : ليه بقا ان شاء الله فاطمه : مينفعش تمسكني حتى أحمد وصل العربيه وحطاها فيها فاطمه : هروح فين أحمد : هتروحي بس قبلها هنكشف عليها فاطمه : لا انا عايزه اروح علطول أحمد : هنكشف عليها الأول فاطمه : طيب وراحوا للدكتور الدكتور :حطي عليها المهم دا وانتي هتخفي مفهاش حاجه بس العضمه وارمه أحمد : شكرا لحضرتك الدكتور لفلها رجلها برباط ضغط وأحمد كان واقف مدايق من الدكتور أحمد بغضب : مش كفايه يلي الدكتور : يلا قومي تقدري تمشي عليها أحمد : شكرا يلا فاطمه : همشي لوحدي مشيت خطوتين وكانت مش قادره أحمد قرب منها وشالها فاطمه اتفاجات : نزلني نزلني لو سمحت هصرخ في المستشفي والله أحمد ضحك : طيب اصرخي ووريني هتقولي ايه فاطمه سكتت بغضب وصلو العربيه ونزلها ركبت وبعدها وصلها البيت أحمد بصلها واتكلم بخبث : هاه هتنزلي ولا اشيلك تاني فاطمه : نازله ونزلت ومعرفتش تمشي برده نزل وشالها فاطمه بغضب : على فكره مينفعش اللي بتعمله دا أحمد : انا معملتش حاجه وبعدين انتي مش قادره تمشي فاطمه : نزلني بقا أحمد : فين شقتكم فاطمه : نزلني الأول أحمد : فين شقتكم اخلصي فاطمه شاورتله عليها أحمد بضحك : اوعي تكون غلط وربنا اسيبك واجري فاطمه : لا هيا أحمد رن الجرس وأسماء فتحت فاطمه بستغراب : انتي مين أحمد ضحك : عليا النعمه تلقاها الشقه طلعت غلط ? فاطمه : يا عم اتنيل ونزلني خلينا نعرف في اي انتي مين يا قمر ايمان طلعت : مين يا اس وقبل ما تكمل كلمتها شافت فاطمه : بطه مالك يا قلبي فاطمه : مفيش حاجه يا ماما وقعت على رجلي ايمان : ومين دا أحمد ابتسم : اتشرف بيكي يا ست الكل انا احمد حسن صاحب أكبر مطاعم في الشرق الأوسط ايمان : اتفضل يبني فاطمه : مين دي يا ماما ايمان : هقولك بعدين ادخلي أحمد قعد وايمان قعدت معاه أحمد بابتسامه : حقيقي انتي ست قمر والله ايمان بضحك : والله دا واد بكاش على فكره أحمد : جد والله الباب خبط وأسماء فتحت كان اسلام اسلام : السلام عليكم اناااااا جييييييييت ايمان بغضب : في اي يا واد بتزعق كدا ليه على اساس احنا مش شايفينك اسلام بص ل أحمد : استنى استنى يا ست الكل دا في ضيوف مين حضرتك على فكره مينفعش تدخل البيت وراجل البيت مش موجود ايمان : اسلاااام اتلم اسلام : جد والله انتا مين أحمد ابتسم : انا احمد حسن اسلام بضحك : ااه أحمد حسن أخبار زينه اي أحمد بستغراب : زينه مين اسلام : متاخدش في بالك اهلا بحضرتك ممكن تقولي انتا مين كويس بس أحمد : انا احمد حسن ابن حسن صاحب أكبر مطاعم في الشرق الأوسط اسلام : اهلا بحضرتك نورت خير أحمد : خير ان شاء الله اختك وقعت على رجلها وانا وصلتها اسلام بص ل فاطمه وراحلها بسرعه : طمطم مالك في اي لسه وجعاكي فاطمه : لا الحمد لله أحمد بغضب وغيره وقف : انا ماشي ايمان : يبني انتا مقعدتش خليك شوي اسلام : اتفضل حضرتك البيت بيتك والله اخرج انا عادي أحمد بغضب بصله : لا انا ماشي ونزل اسلام بستغراب : هوا مالوا دا حصل معاه ايه فاطمه لنفسها : اي اللي حصل عشان يمشي كدا اسلام : قوليلي وقعتي ازاي فاطمه : كنت خارجه وبعدها وقعت مقدرتش اقوم من الأرض بس ايمان : وجيتي ازاي وانتي مش قادره فاطمه بتوتر : عع.. ادى ايمان بغضب : لا مش عادي فاطمه بارتباك : ههو.. شالني ايمان بصتلها اووي : شالك فاطمه هزت رأسها بايوا اسلام وقف بغضب : ويشيلك ليه مرنتيش عليا ليه كنت جيت لك فاطمه معرفتش ترد تقول اي أسماء اتكلمت بارتباك : ااكيدد يعني مجاش في بالها انها ترن عليك وتقولك لأنها كانت رجلها وجعاها اسلام بصلها بغضب : والله... وبعدين انتي مالك انتي بتكلمي ليه حد سمحلك بالكلام أسماء دموعها اتجمدت في عنيها ايمان زعقت : اسلاااام اسلام بنرفزه : نعم ايمان : اعتذر لأسماء اسلام : لا انا معملتش حاجه غلط هيا ايه اللي يدخلها بينا ايمان بغضب : انا مش هعيد وازيد تاني اعتذر ليها أسماء : عادي محصلش حاجه يا طنط وراحت ل فاطمه.. انتي كويسه فاطمه بستغراب : الحمد لله وبصت لمامتها : قوليلي يا ماما في اي ايمان بصتلها ووقفت وبعدها بصت ل اسماء : قوليلها يا اسماء ايه الحكايه انا داخله انام اسلام قعد على تلفونه وفاطمه قعدت مع أسماء وأسماء قالتلها الحكايه كلها وفاطمه حبيتها اووي وكانوا بيتكلموا ويضحكوا وإسلام كان سامعهم وأسماء بتضحك وأول ما يبصلهم تسكت ____________________________ تاني يوم الصبح حور جهزت الفطار وشيماء صحيت ومحمد وقعدوا يفطروا محمد : أن شاء الله حازم هيخرج النهارده شيماء بفرحه : بجد محمد : أن شاء الله شيماء كانت فرحانه جدا جور جات من جوا.. مالك في اي مبسوطه يعني شيماء بفرحه : حازم هيخرج النهارده حور بفرحه مش عارفه توصفها ازاي : جد جد والله. هيخرج بإذن الله شيماء : ايوا انا عايزه اروح عنده النهارده. محمد بصلها : افطري وبعدها هنروح كلنا نشوف وعايزين نعرف رغد حصلها اي حور : محمد انا خايفه عليها اووي بقالها اسبوع يا ترى حصل معاها اي محمد : متخافيش أن شاء الله هترجع وفارس دا هيتربي يلا نمشي وقفوا ونزلوا عشان يمشوا اتصدموا لما شافوا أن معرض شيماء عليه علامه حمرا شيماء بصدمه : اي دا حور : هما عملوا فيه اي محمد بصلهم الاتنين : على ما اعتقد قفلوا المعرض شيماء دموعها نزلت بس ضحكت بوجع : ليه اي علاقه المعرض بالم**رات ولا هوا كمان بيتاجر في الم**رات وبعدها بصت شافت فارس نزلت من العربيه وراحتله محمد بصلها اول ما شاف فارس نزل بسرعه وراها شيماء راحت عند فارس و مسكته من هدومه وزعقت : لييييه بتعمل كل دا مكفكش اللي عملته في حازم فارس زقها بعيد وقعت في حضن محمد ومياده كانت بتضحك : صعبانه عليا اوووي اوووي يا رووحي فاكره اخوكي طردني ازاي احنا خدنا منك اخوكي وبعدها المحل وحسام اخوكي اللي عندنا برده شيماء بصدمه : حسام حسام بيعمل اي عندكم فارس طبع موبايله ووراها حسام ورغد مربوطين في كرسي وفيه قنبله شيماء شهقت : لا دا مش حسام انتا عملت فيهم اي يا كلب محمد بصدمه أكبر : رغد يا حيوان حاطط قنبله فارس ضحك : ولسه لسه معملتش حاجه وسابهم ومشى وشيماء عيطت اووي في حضن محمد محمد بغضب : خلاص بقا كفايه دا حته معرض وكدا كدا هتفتحيه تاني قومي متخلهوش يستغل ضعفك شيماء بصتله ومره واحده بعت عنه واتكلمت وهيا بتعيط : انتا بتسمي دا حته معرض دا معرضي وبعدين انتا ما شفتش عمل اي تاني محمد بستغراب : ٠عمل اي شيماء اتكلمت بضعف : خ*ف حسام مع رغد ورابطهم الاتنين وحاطط قنبله ما بينهم انتا فاهم يعني اي قنبله يعني بضغطه واحده الاتنين هيموتوا في لمح البصر محمد عارف كل ده ومش قادر يتكلم هيقول ايه شيماء بتعيط : شفت اد اي انا حطيتكم في مشاكل كلكم انا زهقت من نفسي اخويا هيموت واختك بسببي انا لازم اموت وسكتت شوي وبعدها اتكلمت ومشيت في اتجاه الطريق : وانا كمان لازم اموت محمد سمعها واتسوعب هيا بتقول اي : شيماء شيماء انتي رايحه فين شيماء فضلت ماشيه والعربيات رايحه وجايه حور شافتها وكانت قاعده خايفه وبتعيط وشافت محمد وراها : انا انا هعمل اي انا لازم اعمل حاجه هعمل اي محمد مشي وراها وبينده عليها شيماء ماشيه مش واعيه وبعيط وبتتكلم : سيبوني انا لازم اموت انا اللي حطيتكم في المشاكل دي كلها لازم ترتاحوا مني في عربيه كبيره جدا كانت معديه وشيماء ماشيه ومحمد بيجرى عليها لسه هيمسكها اتصدم لما ......... محمد لسه هيمسك شيماء اتصدم لما شاف حور زقتها عليه والعربيه خبطتها قبل ما تبعد حور العربيه طيرتها ومره وحده كانت في الأرض سايحه في دمها محمد بعياط : حوووووووووور شيماء حطت اديها على بوقها من الصدمه : ححور حور محمد جرى عليها قعد جنبها ومسك اديها اتكلم وهو بيعيط : حور يحبيتي اصحى عشان خاطري انا مش هتحمل اخسرك انتي أو رغد دلوقتي حور حور ماما وبابا سابوني انتي لا يا حور عشان خاطري اصحى يا حور حوووووووور شيماء واقفه سامعه كلامه وبتعيط مش عارفه هتعمل اي.... اتصلت بالأسعاف تيجي بسرعه وجات الإسعاف بسرعه خدت حور على المستشفى ومعاها محمد وهيا راحت معاهم ____________________________ حازم كانت في القسم مش عارف ليه قلقان وخايف حازم بقلق : استغفر الله العظيم واتوب اليه يا رب يا رب سلم وقعد يقرأ قرآن وبرده قلقه وخوفه بيزيد وقف ونده على فتحي حازم : عم فتحي لو سمحت فتحي : ايه يا بيه حازم بتوتر : محمد باشا جه فتحي : لا والله اخر النهارده معرفش في ايه مش عادته وبعدين النهارده ان شاء الله انتا هتخرج بالسلامه اول ما ييجي علطول ما تقلقش هييجي دلوقتي حازم دخل مكانه تاني وبرده خايف : هو انا خايف ليه كدا في اي... ياااااااارب ____________________________ في الفيلا انه تعبت ورقدت في السرير انه بعياط : يبني حرام عليك العيال فين شيماء مرجعش البيت بقالها اسبوع وحسام بقاله يومين مختفي راشد بغضب : خلاص يا أمي اكيد في اجازه أو بيتفسحوا ما انتي عارفه لما يختفوا هما التلاته بيعملوا كدا انه زعقت : انتا ع**ط يتفسحوا اي حرام عليك ابنك الكبير في السجن وتقول بيتفسحوا حنان بغضب : واحنا مالنا في السجن ولا في داهيه تأخده انه : انا بتكلم مع ناس عديمه احساس زيكم ليه ولا حسا حتى بولاده اللي من دمهم ولحمهم حسبي الله ونعم الوكيل فيك انتا وهيا راشد وقف : انا ماشي رايح الشركه انه بكل غضب : روح يابن بطني ربنا ما يسلكلك طريق ابدا قادر يا كريم راشد مشي ولا على باله دعوات أمه عليه انه : غوري من وشي داهيه تأخذك انتي كمان غوري وعيطت اووي... كانت مالها ايمان شله ينتقم منك يا كلبه يا حربايه انتي حنان وهيا خارجه : كلي في نفسك راشد خرج من الفيلا ورايح الشركه ركب عربيته وكان ماشي الشركه ومره وحده العربيه اتقلبت بيه وكان بيموت خدته الإسعاف على المستشفى (بنات الأم محدش يتسهون بدعوات الأم الأم وما ادراك ما دعوات الأم الرسول صلى الله عليه وسلم قال امهاتكم امهاتكم امهاتكم ثم أبائكم) ____________________________ في بيت فاطمه فاطمه صحيت من النوم وصلت بالعافيه وبعدها خرجت فاطمه : السلام عليكم أسماء بابتسامه : عليكم السلام عامله اي فاطمه بابتسامه : الحمد لله فين ماما أسماء : خرجت برا فاطمه : وإسلام فين أسماء : معرفش فين انا صحيت لقيت طنط خارجه ومعرفش هو راح فين فاطمه اتن*دت : ماشي يلا خير هتصل على حور اتطمن عليها من زمان مكلمتهاش أسماء ابتسمت : صحبتك فاطمه : اه صحبتي وغاليه عليا جدااا أسماء : ربنا يديمكم لبعض يا قلبي فاطمه : ويديمك ليا يا رب الباب اتفتح وإسلام دخل فاطمه : اي يا اسلام بيقولوا السلام عليكم اسلام بغضب : السلام عليكم فاطمه : عليكم السلام في اي تعاله هنا اسلام بغضب : في ايه فاطمه : هو اي اللي في ايه مالك اسلام : ماليش فاطمه : لا في قول مالك اسلام بكل غضب اتكلم : كان في اتنين ستات بيقولوا ان ماما بتلم الناس من الشوارع عشان هيا من الشارع فاطمه بغضب : مين دول وازاي يتكلموا كدا هما فاهمين حاجه عشان يتكلموا ويقولوا كدا اسلام : معرفش مين جوز ستات وسخين فاطمه بغضب : عيب يا اسلام متشتمش حد أكبر منك اسلام : أكبر مني اي دول معندهمش احترام أسماء كانت بتعيط : انا آسفه انا اللي جبت لطنط ايمان الكلام اسلام وقف وزعقلها وأسماء خافت منه : ما هو كله منك اسفه هيعمل اي الاسفان دلوقتي قولي هيعمل اااااي فاطمه بغضب : اسلااام اسلام : بلا اسلام بلا زفت فاطمه : احترم نفسك واعتذرلها هيا مالها هيا هيا اللي قالتلهم يتكلموا اسلام زعق : وانا مالي انا اللي قولتلها تيجي تترمي علينا انا اعرف امك عطرت فيها في أنهى داهيه دي فاطمه : كفايه ومتزعقش واتكلم بالهداوه عشان مجيش ا**ر دماغك الناشفه دي قولنا ماما جابتها عشان مرات ابوها وآخوها مش هنعيد ونزيد تاني وبعدين هيا عملالك اي اسلام : مش شايفه الناس بتقول اي فاطمه : احنا مالنا ومال الناس ما اللي يقول يقول أهم حاجه ان احنا عارفين هيا مين خلاص خلصنا اعتذر ليها على الكلام اللي قولته أسماء كانت بتعيط وبعدها راحت وقفت في البلكونه فاطمه شاورتله : اعتذرلها يلا اسلام متردد يقوم : ايوا بس لا انا مش غلطان مش هقوم فاطمه : اسلام والله ان ما اعتذرتلها هقول لماما على كل اللي عملته وشوف بقا هتعمل اي معاك هاه وغمزتله وهيا بتبص للشبشب اسلام وقف وراح ل اسماء كانت بتعيط دخل وقف في البلكونه جنبها : انا آسف مقصدش اني اتكلم كدا أسماء : عادي ولا يهمك اسلام بصلها : يعني اي عادي ولا يهمني أسماء : يعني خلاص ملوش لزوم الاعتذار اسلام رفع حاجبه : انتي بتقولي اي أسماء بتوتر : ااي اننا قولت اي اسلام : يعني اي ملهوش لزوم الاعتذار أسماء بعياط : يعني خلاص ملوش لزوم وبعدين انتا جاي تعتذر بعد اي بعد ما زعقتلي و**ف*ني امبارح والنهارده كمان زعقتلي جاي تقولي آسف اسلام كان سامعها وسرح فيها وهيا بتكلمه ودموعها اللي اضدايق منها اسلام بضيق : طيب انتي بتعيطي ليه دلوقتي أسماء مسحت دموعها : امال عايزني اعمل اي اسلام : اعملي اي حاجه بس متعيطيش خالص انتي فاهمه مش عايز اشوفك بتعيطي تاني أسماء بصتله : ليه أن شاء الله إياك هتمسك دموعي من النزول. اسلام : ايوا همسكهم أسماء : انا متعوده على الدموع دي من صغري اسلام : لا بقا هنا عندنا مفيش دموع ماشي واتكلم بضحك... وبعدين يا ست لو مكنتش جيت اعتذرت كنت خدت علقه بالشبشب وكله عشان مين عشانك يا سمسم أسماء ضحكت اووي : انتا بتتكلم كدا ليه وبعدين اي سمسم دي اسلام بخبث : بدلعك يا ايسوو وبعدين ما انتي عندك ضحكه حلوه اهي ليه بس العياط اخ اخ منك انتي... أسماء ات**فت : احترم نفسك انتا بتقول اي وبعدين انا لسه صغيره اسلام انفجر ضحك : ههههههههههه يخربيت العبط يا رب اي يابت هو انا قومت اتجوزتك أسماء : انا علمي بقا انا هروح ادخل جوا عند طمطم اسلام : ادخلي ادخلي بدل ما تجرسينا الناس تقول اي علينا أسماء دخلت فاطمه كانت شيفاهم وكانت مبتسمه : هههه اي يا ايسوو صافيه لبن اسلام من وراها : حليب يا اشطااا فاطمه : كان جرا ايه من الاول ما كنت اعتذرت هنا لازم تاخد البت في البلكونه اسلام : انتي انتي بتقولي اي يا بطه مش هيا كانت في البلكونه من الاول وبص ل اسماء : مش كدا يا بت أسماء بغضب : بت في عينك معرفش انا داخله جوا فاطمه ضحكت اووي : يخربيت كدا روح اعتذر يلا اسلام شهق : نننننننننننعم يا عوووووووووومر انا مااالي انتي اتهبلتي انتي وهياااا ولا اااااي هياااا مره ولا اتنيها ابدااااا لا يمكن لا يمكن فاطمه : امشي يولا من هنا يلا اخفي من هنا اسلام : حاضر يختي سلام انا خارج فاطمه : هاتلي شوكولاته وانتا جااااي يالا واوعا تنسى وهااات ل ايسوو كمان اسلام : اااه غرايم ااااه شيل يا عم _____________________________ محمد وصل المستشفى وحور دخلت أرضه العمليات ومحمد كان خايف شيماء وقفت جنبه : هتبقى كويسه متقلقش محمد بصلها وزعق ومسكها من كتافها : كله بسببك انتي حاولت تنقذك من الموت وهيا دلوقتي بتصارع في الموت شيماء بوجع وعياط : انا انا مالي كله جايب الحق عليا بس كلكم عندكم حق انا اللي لازم اموت انا اللي لازم ا قبل ما تكمل جملتها محمد خدها في حضنه كانت بتعيط وهوا بيعيط وبيحاول يقوى نفسه من حضنها محمد : متقولش كدا يا حبيبتي بعد الشر عليكي وعليها شيماء بعياط : انتا انتا اللي قولت كدا محمد : انا اسف سامحيني شيماء فضلت تعيط ومحمد برده ومش عارفين يعملوا اي محدش فيهم راضي يسيب حضن التاني الدكتور خرج محمد وقف بسرعه مسح دموعه : ططمني يا دكتور الدكتور باسف : انا اسف محمد بيهز راسه بلا : لا لا متقولهاش الله يرضى عنك اختي كويسه صح الدكتور : انا عملت اللي عليا والباقي على ربنا محمد بعدم فهم : يعني اي الدكتور : اختك نزفت دم كتير محتاجه دم ودماغها حصلها ارتجاج وهيا دلوقتي في غيبوبه ولازمها دم في أسرع وقت ودعاؤكم لأنها لو مفقتش من الغيبوبه دي للأسف هتخسروها شيماء : أن شاء الله هتفوق وهتتحسن الدكتور : طيب شوفو متبرع بالدم فصيله الدم Ab سلبي محمد : انا فصيلت دمي مش كدا شيماء : انا معرفش فصيله دمي اي اقدر اشوف الدكتور : اتفضلي شيماء راحت وخدوا منها عينه وطلعت مش نفس فصيله الدم محمد : هجيبها منين شيماء : احنا لازم ندور محمد : هندور فين طيب شيماء : هنسال في المستشفى وهنسال القرايب والناس دي محمد : ماشي انا هروح القسم اشوف هخلي فتحي يدورلي شيماء بتوتر : هو انتا هتروح كدا محمد : ليه في اي شيماء : هدومك محمد : عادي شيماء بتوتر : طيب اانا انا عايزه اجي معاك محمد بصلها وفهم انها عايزه تروح لاخوها : ماشي يلا راحوا القسم وأول ما وصلوا حازم سمع صوت محمد وقف مره واحده محمد : فتحي فتحي فتحي اتصدم لما شاف محمد هدومه كلها دم : ااايوا يا باشا خير محمد : خير ان شاء الله هاتلي حازم الشرقاوي فتحي جاب حازم وخرج وحازم اتصدم لما شاف محمد كدا وقلبه كان هيقف شيماء جرت عليه وحضنته : حبيبي حمدلله على سلامتك محمد بغيره منه لأن الحضن دا ليه لوحده : اخبارك يا حازم بيه حازم حضن شيماء وكان بيسلم عليها وبصله : الحمد لله محمد بغضب وغيره : اي يا انسه شيماء مش كفايه شيماء بستغراب : هو اي اللي كفايه دا اخويا محمد بيجز على أسنانه : واي يعني بس دا قسسسم شيماء بعدت عن حازم حازم بتردد : هو اي اللي حصل لحضرتك في اي اي الدم دا شيماء دموعها نزلت ومحمد مردش عليه حازم بخوف : في اي محدش در عليه حازم : لا لا كدا مينفعش انا لازم افهم وزعق في اااااي شيماء بعياط : حور حازم قلبه وجعه وبيتكلم بصعوبه : مالها شيماء : حور عملت حادثه وفي المستشفى حازم حس ان الدنيا بتدور بيه مش قادر يستوعب : انتي بتقولي اي شيماء : بقول حور عملت حدثه وفي المستشفى حازم بص لمحمد : انتا عايز تفهمني أن دا دم حور... لا لا على كدا اتصفت خالص حازم زعق اووي وعيونه احمرت : كنتوا فين لما حصل دا كله انتو كنتو فين لما عملت المحادثه دي كنتو فين شيماء ومحمد مستغربينه جدا محمد : في اي مالك انتا بتتكلم كدا ليه حازم عيط : دي حور يعني اي بتكلم كدا ليه محمد : ايوا بتتكلم كدا ليه حازم اتكلم ودموعه نازله : حور دي حبيبتي وكل دنيتي انا بحبها ايوا بحبها من اول يوم جات فيه الشركه عندي وشفتها ومكنتش ببين دا عشان كنت بقول حرام لازم اغض بصري عشانها مكنتش بقدر كنت ابصلها كانت بتبص في الأرض بحبها بحب **وفها الليله اللي راحت فيها الحفله مكنتش عارف انام بسبب أنها رقصت معاك كنت هتجنن واعرف انتا مين وتأني يوم غيرتي كانت هتفضحني بس انتا دخلت علينا وقولتي مقبوض عليا وخدتني من ساعت ما دخلت السجن كنت حاسس بخنقه اول ما جات وشاف*ني عشان الشغل حسيت بالراحه اول ما شفتها واتكلمت معاها وضحك بوجع في اليوم دا سابتني ومشيت طلعت من عندي بتجري زي الطفل الصغير في اليوم دا عشان متكلمنيش وتقولي حصل اي والنهارده النهارده اليوم كله وانا قلقان ومعرفش ليه وخايف برده معرفش ليه اول ما شفتك خفت اووي وأول ما قولت ان حور عملت حدثه مش مصدق ولحد دلوقتي مستحيل حوريتي البريئه تروح وتسيبني مستحيل مشي علطول الطريق كله بيعيط ويدعى ربنا يشفي حور محمد وشيماء اتصدموا من كلامه ومشاعره اللي كان مخبيها محمد : كل دا في قلبه شيماء : دا طلع بيحبها محمد : يلا بسرعه نروح نشوفه شيماء : استنى دا ممكن يعمل حاجه في الدكاتره راحوا المستشفى بسرعه حازم وصل مش عارف يعمل اي حاسس الدنيا كلها بتلف حواليه محمد وشيماء وصلوا محمد : تعاله تعاله هيا هنا حازم راح بسرعه وشافوا الدكتور الدكتور : حالتها بتسوء فين الدم حازم : دم آي محمد : محتاجين دم فصيله Ab سلبي حازم بسرعه : انا انا Ab سلبي الدكتور : تعاله معايا بسرعه حازم راح معاه ونقلوا منه دم وكان تعبان وباين عليه بس كان بيقاوم وكله عشان حوريته محمد بصله وشاف الحب في عنيه ومش عارف يفرح ولا يزعل ولا يعمل اي شيماء كانت دايخه سندت على محمد محمد : في اي مالك شيماء : مش عارفه محمد : تعالى نجيب حاجه تشربطها عشان الدم اللي خدوه ميعملكش هبوط وتقعي شيماء : ماشي ونزلوا مع بعض وحازم قعد قدام غرفه العمليات ومحمد نسي تليفونه التلفون وصلتله مسج وكان بيرن وحازم فتحه واتصددددددم بمعنى الكلمه....
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD