جوه القلب الفصل الثامن

1197 Words
روايةجوه القلب الحلقه الثامنة? لَأّ تٌـرأّقُبً شُـيِّأّء لَمً يِّعٌدٍ مًلَکْکْ? صباا..بعد خروج طارق من غرفته اتصلت بيه عادل الو يا حبيبي انت نامت ول ايها على النحيه التانيه عادل... بنبره حزينه بعض الشياء لا ياقلبي انا لسه صااحى وكنت مستنيكي تخلصي كلامك مع طارق صباا..ايوه انا لسه مخلصه كلام مع طارق ولسه خارج من لاوضه بتاعتى ودخل ينام عادل..بجديه..انا مش مرتاح ليه مجيت طارق مصر يااصباا صباا..ليه ياا عادل هو جيه عشان الحفله بتاعت البيبى وعشان يشوفنا عادل...لا ياا صباا طارق صااحبى وانا عارفه كويس هو اكيد في حاجه تانى وانا كمان مستغرب ازاي يجي ويقعد في الفلا معاانا صباا..طب هو جيه يقعد اسبوع ويمشي ياا دوله عادى يعنى بس انت ليه مستغرب اوووى كده يعنى عادل..لا بس من سااعت اللى حصل وهو مش بيكلمنى حته انهارده كان بيكلمنى بق*ف وانا عاارف ده حقه بس هو غابي مش فااهم حاجه لحد دلوقتي صباا..بعدم فهم..انا مش فااهمه ايه اللي حصل ياا عادل هو في ايه يعني وهو غابي ليه يعني مااا تفهمنى يااعم كده عادل..بعد ماا فاق من كلامه.....لا.....لا مفيش حاجه ياقلبي يلا انتى ناامى بقااا عشان تصحى بدرى تروحى الجامعه ياقلبي عوزه حاجه صباا..بغضب لاهعوز ايها يعنى انا كنت بطمن عليك مش اكتر يعني وسلام بقااا عشان هنااام صباا وعادل قفلوا مع بعض بس صباا كان في حاجه قلقه من مقبلت عادل وطارق ليه بعض (اصلك متعرفيش اللي فيهاا ياا حبيبتي اقعدى انتى على جنب???) نامت صباا بعد يوم شاااق من التعب وعلى الناحيه لاخر بجانب غرفة صباا عادل بعد طول تفكير في صااحب عمرو ازاى يحصل بينى وبنك كده ياا طارق بعد السنين ديه كله انا وانت نتفااارق بس اكيد هيجى اليوم وتعرف انك ظلمتنى يااا صحبى........بعد مااا فكر فى طارق واللى حصل زمان نااام من غير ماااا يحس وفي الغرفه بتاعت طااارق كان لسه في تفكيرو بس فاااك على صوت تخبيط الباب..... ادخل دخلت ساره ليهه اخوه ساره.. بحب وحنان.... ايهاا ياا طروقه عامل ايها دلوقتي يااحبيبى انا فكرت انك نااامت بعد اليوم ده من السفر الطويل يااا حبيبى استووووووب....ساره اخت طارق وصبااا وزوجت احمد فتاة رقيقه جدااا وخجوله عيونه عسلى شعره بنى غاامق طويل يليق مع لون بشرته الغمقه طويله جسده ممشوق حته بعد الحمل والولاده(مريم فااارس يعني????  ) طارق..وعلى وجهه الحزن الشديد من التفكير لا يااا حبيبتي انا كنت بفكر في الشغل وهساافر امته وكده متقلقيش انتى علياا وطمنيني عليكي عامله ايه مع احمد ساره بحب..الحمدلله ياا قلب اختك انا زاى الفل وكمان احمد بيخاااف علياا من الهوا وانت عارف هو بيحبنى ازاى واردفت ببعض المرح..ياااا بقااا نفسي اشوفك عريس ياا طروقه كده واشوف ذوقك الحلو في الجواز ومتقوليش انك رافض موضوع الجواز ده ياا لازم تتجوز وتحب ويبقاا عندك اسره يااا حبيبى ليه راافض بس ليه طارق وهو يحااول انا يكتم غضبه ....ساره انتى عارفه انى راااااافض الجواز ومش عاااايز ااااى حد يتكلم في الموضوع ده انا مش فاااضي ساره بحزن..برحتك اللي انت شايفة اعملو بس انا نفسي افرح بيك وافرح بيه صباا ياا طاارق طارق بيئماا حاضر ياا حبيبتي انشاءآلَلَهّ بس انا جاي مخصوص عشان اطمن عليكى ومزعلكيش واحضر الحفله كماان ساره بحنان ماااشي يااقلبي ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابداا يااا ابن ابوياا .... طارق ويخليكي ليااا ياا سوسو ساره يلا بقاا انا خارجه عشان اسيبك تنااام وترتاح وقامت حضنته وبسته من راسه وقفلت البابا وراها طارق.....بنفسه بغضب يااابجحتك ياااعادل عايز تتجوز اختى بعد كل اللي انت عملته ده لا ده بعينك يااا ابن ****كفايه اللي عملته فيااا زمان جاي دلوقتي وتتجوز اختى لا انا هوريك وهنتقم منككك ياااا روووح امممككك ده خاايف يقول ليه ابو ول لجدو على اللى عملو زمان عشان ميطردهش من البيت والمصيبه لاكبر ان اختى عايزه وعوزه تتجوزو لا بس انا مش هخليى حته يلمس شعره منها لو حته همووت .......... .......... ويـﮯقولو حبگ فيـﮯ دمـى لآ دهہ‏‏ جوهہ‏‏ وآريـﮯد دمـى وهہ‏‏تفضـل مـهہ‏‏مـ يـﮯگون جوهہ‏‏ جفون قلبى مـهہ‏‏مـ يـﮯحصـل مـشـ هہ‏‏تطـلع مـن قلبى ÃĹĮÃÃ وجيه اليوم التاانى بصباحه وشمسه المشرقه على الجميع جايب خير لنااس وسوء لنااس الجد يلا ياا دادا صاحى العيال عشان يفطرو نزل احمد وساره مع بعض وحسنى وعلاء وطارق وبعدى صباا وعادل الجد بحنان صباح الخير عليكو ياا ولاد الجميع بنفس واحد صباح الورد عليك ياا جدى...... ياابابا الجد بجديه يلا يااا طااارق ياابنى بعد ماا تخلص تعالا معايا تروح معاياا نشوف الشغل والشركه بتاعت والدك اكيد بقااا بقيت عاارف امور الشركات ول ايهاا طارق بجديه وبعض الغرور ايوه طبعاا يااا جدى انا اتعلمت في لندن سنتين عن امور الشركات وستراد لاخشاب وكمان مااتنساش انى معاااياا اكبر شركتين في لندن وشركه بردو فى كند ياا جدى الجد..بفرحه طب الحمدلله يااابنى انك حققت حلم ابوك اللي كان نفسوا يشوفك احسن واحد في الدنيا كلهاا طب انت هتخلى مين يمسك الشركه في مصر زاى كند ولندن ول هتخلى احمد فيه زاى ماا هو طارق بجديه...لا....ياا جدى احمد هيفضل مكانه مش هيتغير وانا كمان هسعدو في امور الشغل لو في حاجه هو محتاجه وهم بياكلوا على السفر بعد ماا خلصه كلام طارق كان بيبص ليه عادل بخبث وتدبير لي شيء..... طارق فنفسه بغضب انا هوريك مين هو طاارق محمود يااا وسخ انا هوريك وهخلى ابوك يترحم عليك يااا وسخ قام الجميع" ذهبه علاء اللي دروسه وذهب حسنى وعادل والجد لي الشركه مفضلش غير احمد وساره وصباا وطارق صباا وهى نزاله من على السلم بمنتهاا الجمال كانت لبسه دريس اسود مع فصوص الماز من على الص*ر ومن زااده روعه فوق روعته هو حجبها لابيض خاله مثل لاميرات طارق...بمرح بعد ماا قام من مكانه...اختى الصغيره ايهاا القمر ده ياابت لا كده مش هينفع وانتى شبه لاميرات بتاعت دزني لاند يخربيت حلوتك اكيد لازم تبقى حلوه عشان انا اخوكى...... وحت ايدو على كتفه بحنان صباا بمرح هى لاخره ياا عم روح وانت شبه حمو بيكا كده طارق بستغراب بيك مين ده يابنتى صباا بضحك شديد ومرح ليه ياا طروقه انت في لندن مش بتسمع حمو بيك وحسن شكوش?? الجميع ضحك على طارق واستغرابه من اخته وكلامه احمد بص ياا طارق صباا مجنونه ولسع شويه سيبك منها صبا بضحك مع انها لسه شويه بس دى عندى انا بدنيا ايوه بحبه وانا من اجله خ**ت البنات التانيه???????? طارق بعدم فهم ماذا تقول اخته الصغيره اضافه بمرح ياا عينى بجد كتر خركو مع المجنونه بنت المجنونه دى? صباا بمرح لا يااا سي رمضان هو انت مش بتهزر يااا رمضان?? جريت صباا من امام اخوه نحيت باب الفيله قبل أن يض*به احمد يلا بقاا يااطارق عشان نلحق نروح الشركه طارق ماشي ياا ابو حميد وقطع كلامهم مكلمه من هاتف طارق عند صباا بغضب يوووه بقااا على العربيه اللي هتجبلى جلطه قريب وهى بتكلم العربيه يلا ياا حلوه يلا اشتغلى وانا بعد اسبوع هظبطك وهخليكى عروسه يلا ياا زوبه ..................................................... عند طاارق واحمد معلش ياا احمد هرد على التلفون ...... طارق بغرور المعتاد الو....مين الشخص على الناحيه لاخره الو ياا بااشاا احنا جهزن كل حاجه زاى ماا انت قولت طارق بجديه وفرحه فنفسه.......تمام اووى كده وباقى الفلوس هتبقااا عندك بعد ماا تخلص بقيت لاتفاااق الشخص مااشي ياا باااشاا وانا خلال ٢٤ساعه هكون مخلص عليه طارق بجديه تمام وقفل قبل الرد من الشخص واخيرا هنتقم قرب اووى انى اخد حقى??? .............. ياااتر طاارق كان بيكلم مين فى التلفون وكان عايز منه ايه وفعلا هينتقم وهينتقم من مين بظااابط ول ايه اللي هيحصل كل ده هنعرفه الحلقه الجايه انشاءآلَلَهّ تفااااعل يااجماعه نفسي اللي بيقراء بدل ماا يقراء ب**ت يقراء ويحط ليك حته او كومنت فرحوني بقاااا نفسي افرح??? الحلقه الثامنه من رواية جوه القلب ??
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD