الفصل التاسع

1411 Words
تبدأ الحلقه في ڤيلا عادل عادل ، يا منيره يا حبيبتي متفقناش هنسمي البنت ايه منيره. , اي رايك في رهف عادل ، جميل اووي طالما عاجبك يا حبيبتي منيره ، انا هروح اجبها بس عارف يا عادل الغريب أن رهف من لما خرجت من المستشفى مش بتتكلم اصلا عادل ، لا اله الا الله عموما انا حبايبي هيجهزولي الورق عشان اطلعلها شهاده ميلاد باسم رهف عادل وباسمك يا حبيبتي الحمد لله ربنا عوض صبرنا خير منيره ، انا خايفه اووي البنت دي اهلها يظهرو ويتهمونا اننا خطفينها عادل ، لا متخافيش أن شآء الله خير يله انا هروح اجهز الورق وانتي روحي اشتري هدوم لرهف منيره ، حاضر في الصعيد في بيت الكبير بهاء ، منورانا يا ندا يابتي ندا ، بنورك يا حاج بهاء ، اومال امجد فينه عاااد ندا ، برا في الجنينه بهاء ، طيب اني طالع الغيط عاوزه حاجه ندا ، الله يخليك يا حاج في الجنينه خالد قاعد بيفكر فلاش باااك يا نور انا بحبك والله العظيم بحبك نور ، يا امجد انت عارف اني انا كمان بحبك بس غصب عني والله امجد ، هو جواز القاصرات ده مش المفروض في الصعيد بس نور ، غلطان يا امجد دا في كل مكان حتي هنا في البندر زي ما بيقولوا في الصعيد امجد ، يعني هتسبيني وتتجوزي يا نور نور. , انا مينفعش اقول لا يا امجد وانت عارف السبب امجد ، المصيبه اني عارف السبب يا نور حسبي الله ونعم الوكيل فيهم وفي كل الي بيتص*ر لجواز بنت صغيره حرام عليهم يا نور انتي لسه عندك ١٢سنه نور ، اعمل ايه يا ابن خالتي نصيب امجد ، وانا هستناكي يا نور العمر كله ومش هنساكي نور ، سلاااام يا امجد وداااع بعد عده ايام جه تليفون لا امجد امجد ، الوووو حنان ، ايوه يا امجد امجد ، خالتي حنان خير صوتك مالو في اي حنان ، نور بتموووت يا امجد نووور بتموت امجد ، ايييه في ايه اي الي حصل حنان ، تعالي بسرعه المستشفي امجد راح المستشفي وكانت الصدمه لما سمع خبر وفاه نور امجد ، نووور ماتت والسبب جوازها وهي في السن ده مقدرتش تستحمل كام بنت زي نور بنت خالتي حصلها كده وماتت كام بنت زيها اتجوزت صغيره واتمرمطط في بيت عيله واطلقت وهي صغيره كام بنت بتموت في اليوم مليون مره كام بنت حصلها كده الرحمه ياااارب اااااه ،***نعرف نور ** نور بنت خاله امجد بنوته صغيره ماتت عندها ١٢,سنه اتجوزت وبعدها بكام يوم ماتت امجد كان بيحبها اووي حب طفوله ودا الحب النقي الي مش مبني علي اي مصالح حب بيدوم ولكن الفرحه مدمتش ونور ماتت ** باااااك امجد ، ااااااه يااااااارب مش قادر انسا مش هسكت برضو لازم اعمل حاجه هستنا لحد امتا لحد ما ميت مليون نووووور تموووت ولا ايه مش هسكت والله ما هسكت في القاهره في مول كبير منيره ومعاها **نور **أو رهف منيره ، يا حبيبتي اتكلمي سمعيني صوتك طيب رهف ، ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ منيره ، طيب انتي سمعاني رهف ، بتهز برأسه بمعني ايوه سمعاكي منيره ، طيب تحبي تختاري حاجه تانيه رهف ، في نفسها قد ايه انتي طيبه قوي بس انا معنديش ثقه في اي حد منيره ، اتكلمي يا حبيبه قلبي طيب في حاجه عيزاها رهف. ، في نفسها هفضل ساكته ومش هتكلم وكاني حرصه عشان اشوف اخرتك يمكن تكوني زي تنت سماااح صحيح الدكتور قالك اني فاقده الذاكره بس اني الي قولتله يقول اكده فلاش باااك الدكتور ، حمد الله علي سلامتك يا بنتي اسمك اي نور ، اسمي نور يا دكتور وعاوزه منك طلب الدكتور ، قولي يا بنتي نور ، الست الي برا دي تبقا امي وعايزه تجوزني وزي ما انت شايف انا لسه صغيره الدكتور ، ايييه وبعدين نور ، هتخرج تقولها اني فاقده الذاكره عشان اصعب عليها ومتحوزنيش الدكتور ، حااضر يا حبيبتي بس متطوليش في الكدبه دي علي مامتك مااشي نور بابتسامه بريئه حاضر يا دكتور باااااك نور سرحانه وفاقت علي صوت منيره منيره ، رهف روحتي فين يا بنتي بكلمك ليا ساعه رهف ، في نفسها من اولها غيرتيلي اسمي ياتري هتغيري فيا اي تاااني يا تنت منيره ، مفيش فايده يارهف مش قادره اخليكي تتكلمي كده خلصنا يله نروح مطعم نتغدا رهف ، هزت برأسه بمعني يله وفي نفسها بتقول ياااه مطعم والله انا ما اعرف شكل المطاعم غير في بلدنا مطعم عم برعي بتاعي الكشري هههههه منيره ، وصلنا يا حبيتي تطلبيي اي مش هتتكلمي يبقا امسكي المنيو وشاوري علي الي عيزاه ولا مبتعرفيش تقري نور ، تهز راسها بمعني ايوه مش بعرف اقرا قوي يعني نص ونص وفي نفسها بتقول يااريت تعملي فيا واجب وتدخليني مدرسه منيره ، يا حبيبه قلبي خلاص لما نسافر عشان تتعالجي هندخلك مدرسه هناك وانا هطلبلك اكل علي زوقي يا حبيبه قلبي في بيت سماح سماح ، ايوه يا بيه انا جاهزه انت اتاخرت ليه راجل من ضمن زباين سماح اسمه ياسر ياسر ، انا خلاص تحت بيتك يا جميل سماح ، طيب هنزلك اهوووو ياسر ، يله يا عسل في المطعم منيره ،، انا طلبتلك سمك ياقلبي بتحبيه نور ، في نفسها هههههههههههه هو انا اكلته اصلا عشان احبه ولا اكرهو منيره ، نفسي اسمع صوتك يا حبيبه قلبي والله انتي عوض ربنا ليا يا رهف نور ، في نفسها شكلك انتي الي عوض ليا يا تنت منيره في اتجاه آخر تدخل سماح ومعاها ياسر في نفس المطعم الي نور ومنيره موجودين فيه سماح. ، تعالي نقعد علي التربيزه الي هناك دي ياسر ، الي هناك الي عند الست والبنت الصغيره دي سماح بانتباه اي ده البنت دي انا اعرفها دي نور يا نووووور تنتبه نور للصوت وبخوف بتبص والصدمه تلاقي سماح وفجاءه تبص لمنيره بخوف وبصوت مسموع نور ، طنط منيره يله بسرعه نمشي من هنا بسرعه ومسكت ايديها وجريت ومنيره في استغراب تااام مش فاهمه حاجه سماح ، بتجري وراها زي المجنونه وياسر بيجري ورا سماح ومش فاهم حاجه منيره ، استني هنا انتي بتجري ليه ومن مين ثم اني انتي بتتكلمي اهوو يعني مش خرصه احكيلي كل حاجه دلوقت نور ، يا طنط هحكيلك اقسم بالله هقولك علي كل حاجة بس نمشي من هنا دلوقت منيره ، مش هتحرك خطوه تاني غير لما تقوليلي في اي سماح ، هههههههههههه انا اقولك في اي نور ، يا مصيبتي قولتلك يا طنط نجري عاجبك كده منيره ، انا مش فاهمه حاجه في اي مين دي سماح ، انتي واخده البت دي وعزماها ومش عارفه هي مين منيره ، انا من فتره خبطها بعربيتي وهي فاقده الذاكره ومش عارفه هي مين عشان كده انا معرفش هي مين سماح ، في نفسها بتقول ايووو فرصتي جاتلي لحد عندي اخير ورجعت تتكلم ااه دي بنتي يا مدام وانا دايره عليها كل يوم بدور عليها واسمها نور منيره ، معقوله بنتك ردي يا رهف انتي اسمك نور نور بحزن شديد وخوف من سماح ونظراتها ايوه اسمي نور منيره ، انا اسفه اوووي يا مدام والله ما اعرف بنتك في الحفظ والصون وانا معرفش عنها حاجه دي حتي ما كنتش بتنطق ولما شافتك اتكلمت بس هي خايفه منك كده ليه سماح ، عشان انا شديده شويه في تربيتي يله بينا يا نور نور ، لاااه مش هروح معاكي سبيني عااااد منيره ، في نفسها غريبه البنت لهجتها صعيدي سماح ، بتشد نور بقولك يله بينا يا نور نور ، لااااااا سبوني في حالي عااااد محدش يكلمني يا ناااااس محدش ليه امااان الكل بيسلمني لبعضه انا ايه مش بني ادمه منك لله يا ابووووي منك لله يا امي منك لله يا علي انت وولدك احمد فينك يا امجد بيه انا تعبت حد ينقذني ياناااس ليه بيحصلي ده كله لييييه منيره بدموع شديده وتاثر وبصوت عالي بتوجه كلامها لسماح البنت دي مش بنتك ولو ممشتيش انا هبلغ عنك وانك عايزه تخطفي نور سماح ، هههههههههههه حلوو بلغي وسلمي نور بايدك للعداله بقا نور ، في نفسها يا ابوووووي تعبت هربت من سجن عشان اتسجن تاااني وسط نااس ميعرفوش ربنا لزمن اعمل حاجه لو رجعت لسماح مش هتسبني في حالي ولو صممت علي منيره سماح مش هتسبني وهتوديني للسجن بايديها طاب اعمل اي ياربي انا تعبت يااااااارب منيره ، عداله اي في اي هي نور عملت حاجه نور بعصبيه ، وانتي ابعدي عني تعالي يا سماح هروح معاكي منيره باستغراب ، اي ده في اي يا رهف قصدي يا نور اي الي حصل سماح ، اي الي حصل زي ما سمعتي البنت عرفتني ولا تحبي تروحي معاها يا نور نور ، بحزن شديد لاااه هروح معاكي يا سماح سماح. ، قولي ماما يا حبيتي منيره ، في نفسها لااااه اكيد في حاجة غلط انا مش فهماها سماح ، يله يا نووووور نور ، يلع وقالت القصيده دي في نفسها ولسه يا قلبي ياماااا هنشوف مرار كتير وعلي المكشوف محدش بيك حاسس لا اهلك ولا ناسك ياااارب وهونها استووووب اراءكم وتوقعاتكم ايه في الحلقه العاشره ومصير نور هيبقا ايه بقلمي شيماء عبد الرحمن
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD