الفصل العاشر

1799 Words
تبدأ الحلقه في ڤيلا عادل عادل ، منيره يا حبيبتي كويس انك جيتي انا جهزت كل الاوراق لرهف يعني نقدر نسافر الاسبوع الجاي منيره وشها باين عليه الدموع والحزن يشوفها عادل ويتصدم عادل ، يا حبيبتي ساكته ليه طيب فين رهف هي مش كانت معاكي مش بتردي ليه يا منيره في ايه منيره بحزن شديد وحكتله الي حصل عادل ، ايييه وبما انك شاكه في الست سبتي معاها رهف ليه يا منيره اكيد الست دي ماسكه زله علي رهف اكيد مكنش لازم تسبيها كنا ساعدناها علي الاقل منيره بعياط بصوت مسموع اااه اه‍ئ اهئ مكنتش اعرف انها بقيت غاليه عليا اووي كده يا عادل عادل ، اخدها في حضنه وطبطب عليها متخافيش يا حبيتي مش هنسبها انا ناس حبايبي هيساعدوني ولازم نلاقي الست الي اسمها سماااح دي لازم منيره ، البنت طلع اسمها نور يا عادل عادل ، اسمها جميل هتنور حياتنا وهرجعها لينا من تاني يا منيره منيره ، ياااارب ياااارب في بيت سماح سماح ، ادخلي اترزعي جوا بقا انا يا بت تضحك عليا وحده مفعوصه زيك وتغفلني وتهرب سااااالي يا سااااالي هاتيلي خرزانه التأديب سالي في نفسها يا شيخه حرام عليكي يكش ربنا ياخدك ويرحمنا من تحت ايد*كي سمااح ، اخلصي يا بت يا سالي هاتي الخرزانه بسرعه سالي ، حاضر يا ابله جايه اهوو وفي نفسها اوووف ربنا علي المفتري يا بعيده مش كفايه مخليانا عبيد تحت طوعك وبسببك نورا الغلبانه حياتها اتدمرت وحياتنا كمان ربنا ينتقم منك سماح ، هاااتي واول ضربه ليكي يا سالي الكلبه عشان التأخير ده كله سالي ، اااااه وانا مالي طيب وجريت من قدامها سماح ، تعاليلي بقا يا ست نور هانم انا يا بت تضحكي عليا بت متبصليش كده طيب خدي وفضلت تضرب فيها بلا رحمه نور ، ااااااه حرام عليكي ابعدي عني العصايه واعره ارحميني ااااااه عملت اي انا لكل ده ااااه يا جسمي الي ات**ر يا ابووووي اااااه الحقييييني يا اميييييييييييي في الصعيد في بيت خلف بالتحديد ام نور ، دششششس خلف ، واااااه في اي يا وليه **رت الكوبايه ام نور ، معرفاش يا خلق كاني سمعت صوت نور عتنادم عليا والكوبايه ان**رت غصب عني خلف ، الله يرحمها ام نور ، ياااارب في القاهره في بيت سماح سماح ، ومش هرحمك لووحتي عملتي ايه يا كلبه نور ، حرام عليكي الحقوني يا بنات الحقوني سالي بتبص للبنات وبتعيط والبنات مغلوب علي أمرهم خايفين منها لانها بتعمل كده مع اي وحده تخالف امرها نور ، يا امممممممججججججد الحقني بمووووووت الحقني بمووووووت يااارب لحد امتا كده ياااارب سالي ، خلاص يا ابله سبيها متعصبيش نفسك بسببها دي بنت متستاهلش سالي قالت كده عشان سماح تسيب نور سماح ، علي رايك بنت نتستاهلش وانا تعبت بس باقي عقابها هتفضل اسبوع حرمان من الاكل وهتقعد في اوضه التاديب سالي ، في نفسها منك لله يا بعيده قعدتها في اوضه التاديب احسن من شوفه وشك العكر ده ونظرت لنور بشفق واخدتها علي اوضه التاديب نور ، ااااه يا ابووووي جسمي كله ات**ر سالي ، دي مفتريه عليها ربنا نور ، وااااه بقا انتي الي عتقولي أكده سالي بعياط شديد ايوه انا الي بقول كده دي بسببها حياتي ادمرت وحياه نورا البنت الغلبانه دي وحياه كل بنت جات هنا نور ، وانتو جيتو اهنه بمزاجكم سالي ، زي ما انتي جيتي يا نور هي بتستغل اي وحده عندها مصيبه وكل وحده مصيبتها مختلفه عن التانيه يعني انا مثلا ماسكه عليا زله عشان قتلت جوز امي الي مكنش ساييبني في حالي ونورا دي حكايتها حكايه بنت مريضه قلب وعندها الكانسر نور ، وااااااه واي الكانسر ده يا سالي سالي ، دا بعيد عنك وعن السامعين مرض اسمه السرطان لما بيجي لحد بيموته بالبطئ نور ، ونورا الي جمعها بالزفته سماح دي سالي ، ما بقولك نورا دي حكايتها حكايه هبقا اقولك بس دلوقت همشي عشان العقربه سماح متزعقلش نور ، ماااشي يا سالي ومشيت سالي وفضلت نور تعيط بحرقه ااااه اهي اهي اهي يا عيني عليا وعلي سنيني السوده ا****ليه الي لسه يماااا هشوفها كان زنبي ايه انا اااااه فلاش باااك نور ، واااااه ما تزوقيني زين يا هند هند ، مستعجله علي ايه يا نور نور ، هههههههههههه أصل الجواز حلو اكيد باااااك ااااه حلوو لدرجه بموت كل دقيقه وانا بعيده عن اهلي بس دول ميستهلوش يبقو اهل دول لا سالوو عليا وعلي حتي دورو عليا دول يستاهلو الحرق يغورو في ستين داهيه في الصعيد بالتحديد في بيت الكبير العيله متجمعه عشان تودع ندا الي مسافره يرن تليفون امجد امجد ، الوووو يا باشا ادم ، ايه يا باشا انت بقا كده نستنا يا راجل امجد ، غصب عني والله انا اصلا جااي بعد بكره ادم ، يوم الهنا يوم المني مستنيك اكيد امجد ، ماااشي هستناك **نعرف ادم شاب في نفس سن امجد صاحب امجد وخالد وبيحبهم اووي وشكله جميل تبارك الله ** امجد ، هتوحشيني والله يا ندا ندا ، وانتو كمان هتوحشوني والله يا جماعه بدريه ، خلي بالك من نفسك يابتي ندا ، الله يخليكي يا خاله اومال فين هند هند ، انا جيت اهاا مقدرش مسلمشي عليكي يا حبيبتي ندا ، حضنتها هتوحشيني والله يا هند وكلمتها بصوت محدش يسمعه خلي بالك من اخويا يابت فهماني طبعا هند ، هههههه فهماكي اخوكي ده في عنيا ندا ، هههههه قصدك في قلبك هند ، هههههههههههه والله هتوحشيني يا ام امجد ندا ، بتغنزلها وانتي اكتر يا حبيبه امجد اقصد يا حبيبه ام امجد هههههه امجد ، يله يا ندا عشان اوصلك بهاء ، خدي بالك من نفسك يا بتي هتقطعي بينا والله كان البيت مليان بيكي ندا ، البيت مليان بيك يا حاج ربنا يخليك لينا ياااارب بهاء ، ويخليكي لينا يا حبيبه ابوكي امجد وصل ندا المطار ورجع البيت بيفكر في نور بنت خالته وفجاءه لقي هند قدامه اتصدم امجد ، خير يا هند في اي هند ، اممم انا اسفه بس امي بعتتني اجبلك القهوه امجد ، ماااشي يا هند متشكر هند ، امجد بيه امجد ، خير يا هند في اي هند ، انا ااا امجد ، في اي قولي عايزه اي هند ، لااا خلاص مش عاوزه حاجه بعد اذنك سلام امجد ، باستغراب مالها دي في اي ومشيت بسرعه كده ليه يله ما علينا ارجع اشوف اعمل ايه وفي نفسه بيقول اي ده اعمل اي في اي نور بنت خالتي وماتت ونور بنت خلف وبرضو ماتت هعمل اي يعني انا هعدل المايله انا مليش فعاد في البلد دي انا مسافر القاهره خلاص ومش بعد بكره لا النهارده في القاهره في بيت سماح سماح ، محدش يفتح للبت نور دي انتو فاهمين البنات كلهم بصوت واحد فاهمين خرجت سماح وبعدها يشوبه سالي خرجت نور من الاوضه وقعدو مع بعض وبيحكو لبعض عن قسوه سماح وبيعيطو ونور بتبص لنورا الي ساكته نور، واااه ساكته ليه يا نورا نورا ، هقول ايه يعني نور ، اتكلمي قولي اي حاجه نورا. ،بعياط شديد اقول اي ولا ايه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا سماح نور ، عملتلك ايه البومه دي نورا انهارت من البكاء سالي ، اهدي يا نورا الله يخليكي اهدي خلاص يا نور متفتحيش الموضوع ده مع نورا وبصوت واطي انا هبقا احكيلك يا نور نور ، خلاص انا اسفه يا نورا فضلو البنات يحكو مع بعض لمده طويله ولما سالي حست أن سماح جايه سالي ، يا نهار اسود سماح جايه بسرعه يا نور روحي الاوضه بسرعه نور ، وااااه كنا استغلينا الفرصه وهربنا كلياتنا سالي ، هههههههههههه دي بتقفل علينا من برا يا ختي يله بسرعه علي اوضه عشان دي مفتريه لتعاقبك بالخرزانه نور ، واااه خرزانه تاااني لااااه وجريت بسرعه علي الاوضه وسماح دخلت الشقه ولمت البنات حوليها سماح ، الاسبوع الجاي عندنا فرح اجهزو والبنت المفعوصه الي اسمها نور دي هتنزل معانا وهترقص سالي ، بس دي صغيره مش هتعرف ترقص سماح ، امممم طيب تحبي تشرفي جنبها سالي ، احمممم خلاص الي تشوفيه يا ابله سماح ، يله نامووو من بكره عندنا شغل كتير ولازم نجهزلووو في ڤيلا عادل منيره ، عملت ايه يا عادل عادل، محدش يعرف مكان الي اسمها سماح دي خالص انا كلمت كل معارفي محدش يعرف ليها طريق منيره ، ياتري انتي عامله ايه يا نور ياتري مصيرك ايه وحكايتك ايه بس عادل ، اهدي يا حبيبتي متعيطيش هتتدبر بإذن الله بقولك ايه منيره ، قول يا حبيبي عادل ، ادم ابن اختي فرحه الاسبوع الجاي وعازمنا لازم نروحله قبل ما نسافر منيره ، احنا هنسافر من غير نور عادل ، هنفضل ندور لحد ما الاسبوع يخلص ولو ملقنهاش يبقا مفيش في ايدينا حل تاني ولازم نسافر عشان عندي شغل ضروري وحجزت التذاكر الطيران منيره ، ربنا يستر ياااارب في الصعيد في بيت الكبير بهاء ، ربنا معاك يا امجد يا ولدي امجد ، ياااارب يا حاج بدريه ، كلياتكم أكده هتمشو البيت فضي عليا يا ولدي امجد قرب منها وحضنها معلش يا خاله خلي بالك من نفسك ومن بنتك الا هي فين صحيح بدريه ، مجتش النهارده امجد ، ربنا يعوضها خير ياااارب يا خاله بدريه ، ياااارب يا ولدي بهاء ، ابقا سلملي علي خالد وعلي ادم وباركلي ليه امجد ، اباركلك أي مش فاهم بهاء ، هههههههههههه وااااه اني حرقت المفجاءه امجد ، مفاجاءه اي دي بهاء، ادم هيتجوز الاسبوع الجاي كلمني وقالي متقولش لا امجد عشان عملهالو مفاجاءه امجد ، هههههه يا ابن الايه يا ادم مااشي يا حاج مش هقوله انك قولتلي يله سلام قولي صوح هتيجي الفرح بهاء، ايوه هاجي اني وخلف امجد ، كويس برضو عشان يفك عن نفسه شويه ومرتو قعدها مع الخاله بدريه بهاء ، طيب يا ولدي مع السلامه خلي بالك من نفسك امجد ، سلاااام في بيت سماح تدخل سماح ومعاها جردل ميه تلاقي نور نايمه ترش عليها الميه ونور تصحي مفزوعه نور ، واااااه ايه الي عملتيه ده سماح ، لحد اخر الاسبوع هعاملك كده لحد ما تتعلمي الادب وتسمعي الكلام نور ، خلاص هسمع الكلام سماح ، ع**طه انا عشان اصدقك تاني نور ، والله ما عكدب عليكي هعمل الي انتي عوزاه سماح ، عندنا فرح الاسبوع الجاي وانتي هترقصي فيه نور ، حاضر عدا اسبوع علي تعذيب نور في اوضه التاديب ومن عادل ومنيره الي قلقانين علي نور الي من اول ما شافوها اعتبروها بنتهم ومن امجد الي بيجهز صاحبه للفرح ومن بهاء ومحاوله إقناعه لخلف يسافر معاه في بيت سماح سماح ، يله يا بنات جاهزين البنات بصوت واحد جاهزين يا ابله نور ، وااااه اي ده علبسه فين ده سماح ، تحبي تلبسيه ولا ااا وشاورت علي الخرزانه نور بخوف لااااه هلبسه في ڤيلا عادل عادل ، قمر يا منيره ماشاء الله اركبي يا ملكه العربيه وفتحلها الباب وركبت جمبه ورايحين الفرح في بيت ادم العريس امجد ، الكبييير وصل يا جدعااان عدا اسبوع من غير ما اشوفك يا كبير وحشني اذيك يا عم خلف كده تعذب الحاج عشان تيجي خلف ، الحمد لله يا ولدي اها جيت اها ادم ، منورين يا جماعه والله يله يا امجد عشان هنروح القاعه في القاعه الكل وصل حتي العروسين وصلو بزفه راقيه وهادئه ومنيره وعادل علي تربيزه قريبه من تربيزه بهاء وخلف وامجد اما عن سماح وفرقتها فدول في اوضه بيجهزو الفرقه جه واحد مسك المايك وبصوت مسموع الكل انتبهلو وقال ودلوقت مع فقره من اجمل فقرات الليله ومع الراقصه ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ استووووب اراءكم وتوقعاتكم نتقابل في الفصل الحادي عشر إن شاء الله وعايزه توقعات بقا يا اجمل فانز
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD