الفصل الثاني

667 Words
☆الشخصيات☆ قمر : زوجها الاول : مازن والزوج الثاتي : حسام فريده والدت كلآ من : • عـــــز : الابن الاكبــر • عبدالرحمن : الابن الاوسط • دينا : الابنه الاصغر ~ ~ ~ ~ ~ ღღ عــــز ღღ • منال : الزوجه الاولي • ريهام : الزوجه الثانيه • داليا : الابنه ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ღღ عبدالرحمن ღღ • مروه : الزوجه • رامي : الابن الاكبر • يوسف : الابن الاوسط • ريم :الابنه الاصغر ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ღღ منال ღღ • عـــز : الزوج الاول • ايمن : الزوج الثاني • داليا : الابنه • فهد :الابن ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ღღ ايمن ღღ • منال : الزوجه •فهد: الابن ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ " سامحيني يا قمر علي كل الي حصل مني زمان " قالها وهو يتمسك بيديها اما هي كانت غارقه في ملامحه التي اشتاقت لها دومآ ، هتفت وهي تبتسم بسعاده : انا مسامحك يا حسام من زمان ونسيت كل حاجه وحشه حصلت - حاولي تخلصي من مازن ونتجوز احنا بقي ~~~~~~~ وقفت امام الشقه الخاصه بعبدالله وضغط علي الجرس ليقوم عبدالله بفتح الباب لها دلفت معه الي الشقه ثم هتفت : انت هتيجي تتقدملي امته عايزه افهم جذبها من يديها ناحيه غرفه النوم هاتفآ بهدوء : قريب يا قلبي وبعدين ما احنا متجوزين اهو في جواز احسن من كده ~~~~~~~~~ دلفت الي الشقه بعدما قضت سهرتها لم تهتم بمازن يكفي انها قضت سهرتها مع حسام - حمدالله علي سلامه يا ست هانم لسه بدري والله هتفت بهدوء : كنت مع جميله بغير جو عندك اعتراض دي بقت عيشه مق*فه هو غاضب بل ثائر نيران مشتعله تقوم بداخلها وهو يحاول اخمادها ولكنه لم يستطع جذبها من خصلات شعرها حتي يمنعها من دخول الغرفه هاتفآ بغضب ; كدابه انا شايفك بعيني وانتي بتركبي العربيه معاه القاها علي الارضيه بغضب ثم تابع وهو يلوح بيديه ويلقي كل ما موجود حوله علي الارضيه ويصرخ : بتعملي فيا كده ليه حرام عليكي انا عملتلك ايه عشان تعملي فيا كده بتعاقبيني عشان حبيتك ثم تابع بقهر : عارفه ايه الي حارق قلبي اني لسه بحبك لحد دلوقتي ومش عارف اعمل ايه مش قادر اعملك حاجه بس مره دي لا يا قمر هاخد حقي كله منك الطلاق مش هتشوفيه ولا هتخرجي من البيت ده جذبها من يديها بعنف وهي تصيح بيه وتبعده عنها قائله : ابعدي عني انا بكرهك فاهم بكرهك وبق*ف من ايد*ك الي بتلمسني دي وهطلق منك ادخلها الي غرفتها واغلق الباب بالمفتاح من الداخل ثم خلع الحزام واطاح بيه علي جسدها بكل ما بداخله من قهر وغضب ~~~~~~~~~~ تختلس النظر اليهم من حين الي اخر وهي تسب بداخلها بغيظ رحلت الفتاه التي يجلس معها ناحيه المرحاض هتفت جميله بسخريه : روحي يا اختي اظبطي الميكب - وانتي ايه مزعلك دي حتي قموره التفتت خلفها لتجد شهاب نهضت من مقعدها قائله : دي قموره دي !!! دي شكلها ياااي خالص اصلا لاحت علي شفتيه ابتسامه ثم هتف بذات مغزي : واتتي غيرانه ليه اجابته بانفعال : شهاب لو سمحت - يا قلبه شعرت بالسخونه تسير في جسدها باكمله ، سحبت حقيبتها وغادرت الكافيه باكمله - انا ايه الي جابني منها اصلا انا اروح ازور قمر احسن ~~~~~~ بعدما انهي ما اراده بها صرخ بها غاضبآ : يلا غوري من هنا امشي - انا مش واحده انت جايبها تاخد منها مزاجكك وترميها استقل علي فراشه ثم قال : يووووه مش ناقص صداع انا خدي هدومك وامشي من هنا - ماشي يا عبدالله انا همشي ومش هتشوف وشي تاني ~~~~~~~~ رخي جسدها باكمله من قوه ض*به لها وهو لم يهدا فقد السيطره باكملها علي نفسه هتفت قمر بهذيان واضح : انا اسفه خلاص مش هقا**ه تاني ولا هكلمه بس كفايه القي الحزام من يديه ثم هتف بصراخ ووجهه محمر بشده : كفايه انتي يا شيخه كفايه ارحميني قمر انا هقتلك واريح نفسي قال جملته الاخيره وهو يقبض بيديه علي عنقها بعنف : كلامك مش قادر انساه انتي متساهليش الحب الي حبتهولك متستاهليش اي حاجه هقتلك واخلص منك نهايه الفصل الثاني
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD