Chad knik en gee haar 'n klein glimlag.
Hy maak die deur oop, maar albei staan stil en kyk hoe Zachary tussen die twee mans staan met 'n vlammende palm wat na albei wys.
“Kom ons gaan,” sê Envy en storm by die deur uit. Sy gryp Devon se hand en haas na sy motor.
Trevor begin volg, maar Zachary keer hom, “Hang bal. Ons moet eers met die broer afhandel.”
"Kom ons gaan in, dan maak ek bietjie koffie," bied Chad aan en volg met 'n dankbare sug toe Trevor kwaai omdraai en soos 'n man op 'n missie sy huis in marsjeer. Hy knik toe Zachary vir Trevor volg, en maak die deur toe, terwyl hy wonder in watter soorte hel hy homself laat beland het.
Met die koffiepot aan die gang, draai Chad na sy twee gaste. Op hierdie oomblik het hy meer vrae as antwoorde. "Nou wat is dit wat Envy sê van 'n demoon op vrye voet? Sy het ook gesê Warren roep almal môre saam vir een of ander vergadering oor wat vanaand gebeur het en sy wil hê ons drie moet daar wees.”
Trevor kan nie die klein glimlaggie wat om sy lippe speel, keer nie. Envy wil hom dus betrokke hê ... wil hom naby hou. Hy kan haar nie kwalik neem nie. Teen die koers wat Devon haar beskerm, kan sy nie so veilig voel nie. Die wete dat sy hom nodig het, laat die meeste van sy woede verdwyn.
"Ons sou in elk geval by daardie klein partytjie opdaag." Hy kyk na Zachary wat die stelling bevestig. Hy glimlag weer met die besef dat hy Envy oor 'n paar uur sou sien. "Ek dink dit is tyd om jou te vertel wat aangaan."
Trevor krimp innerlik ineen oor hoe hy sy posisie gebruik om weer nader aan Envy te kom. Hy is ook deeglik bewus van hoe dit vir almal lyk. Devon sou aanneem dat hy weer Envy gebruik, maar dit is die verste ding van die waarheid af. Maar hy is tog gewillig om haar broer te gebruik om nader aan haar te kom, en terselfdertyd sy werk te doen. Devon sal net moet leer dat dit elke man vir homself is ... en mag die beste vervormer wen.
"Ek is ene ore," brom Chad en kruis sy arms oor sy bors om Trevor se aandag terug te kry van waar hy ook al was. Hy het nog nooit aan homself as heldersiende gedink nie, maar hy lees Trevor maklik op hierdie oomblik.
“Ons weet nie veel van die demoon nie, net dat dit vir 'n aantal eeue daar vasgevang was. Sy bestaan dateer tot voor enigiets wat ons by POS het, maar ons soek steeds na leidrade,” begin Zachary en hoop dat Trevor sal inspring.
“So julle het geweet ’n demoon is vir wie weet hoe lank al onder die begraafplaas gevange gehou en het niks daaraan gedoen nie?” vra Chad.
Trevor lig 'n wenkbrou op, "Wat verwag jy moes ons daaromtrent doen? Dit help vrylaat? Dit was daar vasgevang en ons weet nie eens hoe de hel 'n Gevalle en 'n vampier in staat was om die towerspreuk te breek wat dit gevange gehou het nie.”
“Gevalle?” vra Chad. "Bedoel jy een van die engele waarvan Envy my vertel het?"
Zachary knik, "Ja, ons weet al lankal van hulle. Ons weet daar is ander, maar ons kan hulle nêrens opspoor nie, en blykbaar het die twee Gevalle wat in die stad woon, nie eens geweet van die ander een se bestaan nie, totdat hulle in die grot afgegaan het.”
"Ons het ook iemand wat weet hoe om demone te hanteer," sê Trevor. "Met enige geluk, sal sy alles kan uitvind sodra ons haar inroep."
"Dis nie te laat om terug te trek nie," sê Zachary vir Chad. “Gee net die woord en ons vee jou geheue uit van alles wat gebeur het.”
Chad frons en begin koffie vir hulle drie skink. Hy was sy hele lewe lank 'n polisieman omdat hy 'n verskil wou maak. Hy het egter meer as een keer gevoel dat hy nie genoeg doen nie. Daar was altyd nog een dwelmhandelaar, nog een moordenaar, nog een verkeersoortreding … dit het soms net nie die moeite werd gelyk nie. Maar wat Trevor en Zachary gedoen het, het 'n verskil gemaak ... die soort verskil wat Chad nog altyd wou maak.
Hy drink 'n lang teug van sy koffie, sit sy beker neer en knik een keer. "Ek's in."
Angelica besluit dat fone erger as demone is, toe hare om drieuur die oggend begin lui. Sy vernou haar oë en kyk na die oproeper-ID, voor sy die foon antwoord. Sy stoot haar donker hare uit die pad en sit dit teen haar oor.
"Tensy die wêreld uitmekaar val, die see rooi geword het, die sewe plae van Egipte teruggekeer het, of jy besig is om dood te gaan, moet daar 'n verdomde goeie verduideliking wees dat jy my wakker gemaak het," grom sy.
"Ag, komaan Boo ... is dit enige manier om met jou Zachy-beer te praat?"
Angelica druk die foon dood en laat sak haar kop terug op die kussing. Sy het pas weer aan die slaap geraak toe die foon weer lui. Sonder om na die foon te kyk, antwoord sy dit en praat.
"Ek gaan jou kry, Zachary," prewel sy. "Jy en jou hondjie ook."
“O toggie, Wizard of Oz terugflitse,” snak Zachary en Angelica glimlag vir sy manewales, en is bly hy kan haar nie sien nie.
"Wat wil jy hê?" Sy sit regop en vee haar hare uit haar gesig.
"Ons het 'n baie nare een vir jou met die naam Misery," bied Zachary aan.
Angelica klim uit die bed en skakel die lamp aan. "Hoe groot?"
“Nie seker nie, maar ek raai ’n vlak sewe.” Hy glimlag met die wete dat dit haar aandag sal trek … en hy hou daarvan om haar aandag te trek.
Angelica stap na die sitkamer en sit haar skootrekenaar aan. Sy tik 'n paar goed in en frons.
“Vlak sewe? Is jy seker?" vra sy. Enigiets oor 'n vlak vyf is baie gevaarlik en uiters skaars.
"Dis net 'n raaiskoot," antwoord Zachary. “Dit was in staat om een van ons twee Gevalle wat ons agtervolg het, vas te vang en blykbaar was nog ’n Gevalle al lank al saam daar onder. Aangesien hulle as vlak sewe beskou word, neem ek aan enigiets wat kragtig genoeg is om een vas te vang, is gelyk.”
Angelica deursoek haar databasis. Meer as driekwart daarvan is onwettig uit die kluise van die Vatikaan verkry, maar niemand kon met haar resultate stry nie. Die feit dat 'n vlak sewe-demoon moontlik in Los Angeles ontdek is, is meer as genoeg rede om nie net haar wakker te maak nie, maar die res van die POS bemanning ook.
Elke demoon is in 'n klas van een tot tien geplaas, met vlak tien wat die ekwivalent van Satan self is. Sy sal dit haat om enigiemand raak te loop wat genoeg mag besit om 'n vlak sewe-demoon weg te verseël ... jy sal die krag van God nodig hê om dit reg te kry.
"Ek vind niks oor 'n demoon genaamd Misery in die Los Angeles-omgewing nie," sê sy na 'n paar minute. "Laat ek my eksterne hardeskyf koppel en na daardie lêers kyk."
Sy hoor Zachary praat met iemand in die agtergrond en dink dis Trevor, totdat sy 'n ander stem hoor aansluit by die gesprek.
"Met wie praat jy?" vra sy nuuskierig.
"Die nuutste lid van ons span, Chad," antwoord Zachary. "Hy is 'n plaaslike polisieman wat 'n bietjie te veel weet, so ons het hom ingebring om die massas te beskerm, en met die massas bedoel ek die ander idiote saam met wie hy werk."
Angelica glimlag, "Hulle is seker nog erger daar."
"Nie veel nie," sê Zachary.
"Goed," sê Angelica. "Ek het dit gekoppel, kom ons kyk rond en sien wat ek alles hier het."
“Bedoel jy jy weet nie?” vra Zachary verbaas.
Angelica sug, “Jy weet hoe ek is. Ek sou my kop vergeet as dit nie aan my lyf vas was nie. Ek kon nog net ‘n fraksie van hierdie ding verken.”
"Ja, jy het dit haastig afgelaai," sê Zachary en sug self. “Goeie tye, goeie tye.”
Angelica het toegang tot die hardeskyf gekry en tik 'n woord in haar soektog en druk enter.
“Ek neem aan jy het nie jouself gedra nie?” vra Angelica, toe sy terugleun op haar rusbank terwyl die rekenaar sy ding doen.
“Hel nee,” lag Zachary. "Jy kan my nêrens heen vat nie, onthou?"
Angelica trek haar asem in en onthou net 'n paar maande terug toe hulle na 'n groot gala gegaan het. Hulle het 'n vierjarige weerwolf gejaag wat verdwaal het en nie baie gelukkig was daaroor nie. Teen die einde van die aand het Zachary sy broek verloor, omdat die weerwolf tydens 'n vloermoer vervorm het en dit aan flarde geskeur het.
Die snaakste was dat Zachary niks gesê het nie, sy broek net uitgetrek en in sy onderklere en tuxedo-baadjie en hemp rondgeloop het. Angelica kon nie besluit of sy skaam moes wees of moes skaterlag nie. Om sy bene met die kniehoë sokkies en netjiese skoene te sien, was vreeslik snaaks, veral toe verskeie jong dames om hom saamgedrom het en wou dans.
Haar skootrekenaar piep en sy sit vorentoe om te kyk wat die soektog opgelewer het.
"Enigiets gevind?" vra Zachary.
Angelica het 'n paar van die lêers met die woord Misery oopgemaak en begin lees. Haar sigaret gly uit haar vingers uit terwyl sy lees en beland op haar voet.
“Ag, fokkit!” vloek sy en tel haar sigaret weer op en blus dit vinnig.
"Alles reg?" Zackary frons bekommerd en hou 'n hand op toe Trevor wil weet wat aangaan.
Angelica lees weer die inligting deur om seker te maak. “Ek kry die volgende vlug uit,” lig sy hom in, voordat sy die foon dooddruk. Sy kyk terug na die skerm. Dis nie wat sy gelees het wat haar so seker maak dat dit gevaarlik is nie ... dis omdat die hoof van POS haar op een of ander manier uit die lêer uit gesluit het.
As Storm geheime hou … dan wil sy weet hoekom.