البارت الاول والثاني والثالث
اي رايكم في الروايا دي لسه بارتين وتخلص انتقام وعشق وهنزل دي
مين اللي عمل فيكي كده وراحت واقعه في الارض حور حور فوقي
أنا خلصت ترجمه الاوراق كلها يا حسام بيه ممكن اروح معدش حد في الشركه خالص غير الآمن والساعه بقت ١١
حسام : تروحي فين وقام وشدها عليه وأخذ يقطع ملابسها
حور ، حسام بيه فوق مال حضرتك يا حسام بييييه
انقض عليها حسام كالحيوان المفترس فهو لم يكن في وعيه تماما حتي أفقدها اعز ماتملك
حور بعياط شديد ، والنبي فوق حرام عليك فوق مالك ااااااه
يا حسااااااام وراحت غايبه عن الوعي
////////
في مكان آخر
حطيتله الحبوب اللي قولتلك عليها في العصير
ايوه يا باشا فاته هايص جوه مع السكرتيره
تمام الله ينور بس اهم حاجه الكاميرات حطيتها في المكتب
ايوه يا باشا بكره هنتف*ج صوت وصوره
////////
بعد ساعتين
حسام فاق لقا نفسه نايم علي الارض في المكتب من غير هدوم وحور السكرتيره نايمه عالارض جنبه هدومها متقطعه وكلها دم قام لبس هدومه بسرعه
حسام ، حور حور فوقي ياحور
حور بدأت تفتح عينيها وبدأت تستوعب اللي حواليها وراحت قاعده لزقه في الحيطه ضمه رجليها بايدها
حور فضلت تبص لحسام بغضب وتستر نفسها بايدها
حسام خرج بره المكتب عما تلبس هدومها
حسام خارج المكتب قعد يض*ب رجليه في الحيطه
حسام ، أنا ايه اللي عملته ده ازاي اعمل كده ازاي
حور خرجت من المكتب تجرى
حسام شد أيدها ، استني هو اي اللي حصل أنا اللي عملت كده
حور نطرت أيده من أيدها ، أنا مكنتش متصوره انك حيوان كده وراحت تفه عليه وسابته ومشت تعيط
حسام ، طب استني مش هينفع تروحي كده ومسك أيدها جامد
حور ، ملكش فيه اروح ماروحش ملكش فيه سيبني في حالي شالت أيدها من عليه ونزلت جرى من الشركه
حور لنفسها ، أنا هروح ازاي بمنظرى ده انا هطلع بيتنا ازاي أنا فضحت امي خلاص
حسام نزل في الاسانسير ونده لها ، استني اركبي هروحك
حور بعياط ، مش ركبه ابعد بقي عني احسنلك بدل ما اصوت
حسام ، اركبي والله ما هاجي جنبك اركبي هوصلك لبيتكم والله ما هلمسك
حور فكرت مع نفسها انها تركب عشان محدش يشوفها وتطلع من العربيه جرى علي بيتهم
حور فتحت الباب اللي ورا وركبت
حسام طول الطريق ماشي بيبص عليها في المرايه يلاقيها عماله بتعيط
حسام ، أنا آسف والله ماعرف أنا عملت كده ازاي
حور ، آسف أمم آسف دي هترجع شرفي اللي ضاع هقول اي لامي أما اروح لها كده هقولها ايه
حسام ، أنا ممكن اجبلك هدوم من اي محل ملابس وانا مستعد ا
حور ، لو سمحت اسكت بقا بيتنا هناك اهو ممكن تقف قدام باب الشارع
حسام دخل حاره شعبيه ووصل عند بيت حور ووقف بالعربيه
حور نزلت جرى من العربيه طلعت السلم جرى
حور خبطت عالباب جامد عشان امها تفتح قبل ماحد يشوفها
جارتها اللي في الوش فتحت الباب ، في ايه يا حور بتخبطي جامد كده ليه وبصت شافت منظرها مالك يا بنتي مالك
ام حور فتحت الباب
حور ، مام وراحت واقعه غايبه عن الوعي
،،،،،ؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
ام حور كلمت الدكتور اجا
الدكتور ، للاسف متعرضه لا****ب وحشي ولازم تتحول المستشفي لأنها نزفت كتير
ام حور ، يادي المصيبه يادي المصيبه اتفضحنا خلاص
الدكتور ، مش وقته أنا هكلم الاسعاف يجي حالا لازم تروح المستشفي دي ممكن تموت
ام حور ، ياريتها كانت ماتت ومكناش اتفضحنا كده
الإسعاف وصل واخد حور علي السرير ونازل
جاره حور ، قلبي عندك يا ام حور قلبي عندك ياختي
شريف ابنها ، في ايه يا امه حور مالها وجاي ينزل
جاره حور ، خد هنا يا ابني الهانم اللي كنت عايز تتجوزها جايه هدومها كلها دم شكلها كده وقعت في ايد حد ولاد حرام اغتصبوها
شريف ، أنا مش لازم اسيبها يا امه أنا بحبها
امه ،. حبك بورصة اتهد واقعد تتجوز واحده استغفر الله العظيم
شريف ، طب وهي ذنبها ايه أنا مش هسيبها يا امه سامعه مش هسيبها ونزل جرى ورا حور وركب توك توك يوصله المستشفي
///////////
حسام روح البيت وهو مخنوق من نفسه أنه ازاي يعمل كده في حور الغلبانه اللي شغلها عطف منه عشان فقرها
حسام ، ليه كده انا عملت كده ازاي وفجأه جاله رساله في الموبايل
حسام بيفتح لقا فيديو بيفتحه اتصدم شاف كل حاجه قدام عينيه شاف حور وهي بتسترجاه وهو منقض فيها زى الحيوان المفترس شافها وهي بتسترجاه وهو مش سامع اي حاجه
حسام ، اكيد حد كان عطيني حاجه وافتكر أنه مشربش غير عصير برتقال
حسام ، الساعي الجديد اكيد هو اللي عمل فيه كده بس ده اكيد مش ساعي ولا حاجه
وفجأة الموبايل رن
حسام ، الو
ايوه يا باشا اكيد الفيديو عجبك
حسام ، انت مين يا حيوان
أنا جايلك برساله واحده لو مسبتش المناقصه الفيديو ده هيكون عالسوشيال ميدا كلها الصبح
حسام ، هجيبك لو في حضن امك ياروح امك
لا لا متغلطش يا باشا صدقني الغلط ده آخرته وحشه صدقني ممكن الفيديو ده يلف حبل المشنقه حولين رقبتك
حسام ، انت عايز ايه
المناقصه بتاعه الحديد ابعد عنها
حسام ، طب سيبني افكر
ماشي بس مطولش عليه سلام يا ياباشا ههههه
حسام ، اعمل ايه دي الوقت مش عارف افكر ياربي
مراد اتصل بيه
حسام ، مراد انت ابن حلال أنا واقع في مصيبه وحكاله اللي حصل
مراد الالفي شاب طويل عنينيه عسليتان ملامحه تشبه القمر ذو عضلات ضابط بوليس بيحب كل يوم واحده شكل شخصيته هزار وضحك بس في الجد جد
مراد ، مين ابن الكلب اللي عمل كده
حسام ، معرفش يا مراد معرفش
مراد ، طب انت لازم تتجوز البنت دي انهارده قبل بكره وبسرعه قبل ما أهلها يرفعوا عليك قضيه وتخسر سمعتك
حسام ، طب بابا وماما هقولهم ايه أما يجوا من بره
مراد ، مش وقت ماما وبابا يا حسام دي مصيبه كبيره روح للبنت دي الوقت وحاول تتفاهم مع اهلها
حسام ، دي غلبانه اوي وأبوها ميت وملهاش غير اخت
مراد ، أنا جايلك حالا هاجي معاك
حسام ، بس الساعه دي الوقت بقت واحده
مراد ، خلاص بكره الصبح نروح لها وتصلح كل حاجه
حسام ، أن شاء الله ربنا يستر
روايه ، اغتصبني واعطيته قلبي
للكاتبه أميره محمود
اشوف رايكم انا هعرف من التفاعلالبارت التاني
لو سمحتي شقه الانسه حور الدور الكام
حور في المستشفي الإسعاف اجا اخدها امبارح شكلها ماتت بسبب أننا سمعنا أن واللا بلاش عندنا ولايه
حسام ،. ماتت
الله اعلم اوعا تكون انت اللي عملت فيها كده
حسام ، انتي بتقولي ايه يا ست انتي
مراد ، اسكت يا حسام دي الوقت مستشفي ايه يا ستي
المستشفي التخصصي
حسام ، ياللا بينا
مراد ، البنت اتفضحت يا حسام
حسام ، والله ماليه ذنب أنا مش عارف انا عملت كده ازاي
مراد ، طب احنا هنروح ومتقولش اي حاجه هناك اوعا تعرفهم انك انت اللي عملت كده ممكن يقتلوك
حسام ومراد وصلو المستشفي
حسام ، لو سمحتي غرفه الانسه حور عبد المجيد فين
الممرضه ، دي متعرضه لا****ب و الدكتور مانع حد يدخلها لحد ما البوليس يجي
مراد ، أنا ضابط بوليس ولازم أدخلها وراح مطلع الكارنيه هي كويسه دي الوقت ينفع ادخلها
الممرضه ، بقت كويسه اتفضل حضرتك معايا
مراد : ياللا يا حسام
فوق في غرفه حور
مراد ، أنا هدخلها هتكلم معاها وانت خليك بره هنا
حسام : تمام ماشي
ام حور : انتو مين وعايز تدخل لبنتي ليه
مراد : أنا ضابط بوليس ولازم اخد أقوالها
ام حور : احنا مش عايزين فضايح اكتر من كده يابني مش هنشتكي حد
مراد راح لحسام : امها مش عايزه تشتكي أظن أن ده في مصلحتنا وهيفدنا اكتر
حسام : مش مهم امها اهم حاجه حور
مراد : تمام أنا هدخل لها وهحاول معاها
حسام ، تمام
مراد : معلش يا حاجه احنا لازم ادخلها اخد أقوالها
أم حور : ماشي يابني ادخل
شريف ، أنا هدخل معاك
مراد ، وانت مين أن شاء الله
شريف ، أنا خطيبها
مراد بص لحسام وراح قايل ، أنا هدخلها لوحدي ومش عايز حد يجي جوه خالص
ام حور ، ماشي يا بني
مراد دخل لحور لقاها قاعده علي السرير وضمه رجليها وعماله تعيط
مراد ، مساء الخير ازيك يا انسه حور
حور ، مراد بيه انت جاي هنا ليه
مراد ، أنا عرفت كل حاجه بس عايزك تصدقي حسام انتي عارفاه كويس تصدقي أنه ممكن يعمل كده فيكي
حور ، اه اصدق واصدق وأصدق
مراد ، الساعي الجديد حطله حبوب م**ره هي اللي عملت في حسام كده وحط كاميرات في المكتب وصوروكوا سوا
حور ، يا مصبتي صوروني وقعدت تلطم ، أنا اتفضحت اتفضحت ليه كده يارب
مراد ، اهدي أنا جايب ليكي حل كويس جدا
حور ، حل حل ايه أنا مش عارفه انا هروح بيتنا ازاي مش عارفه بعد ما اتفضحت وسط جيراني أنا لازم اموت نفسي
مراد ،. وده تفتكرى حل دول هيزودوا الكلام وهتبقي ضيعتي سمعه امك واختك
حور ، اومال اعمل ايه قولي اعمل ايه
مراد ، انتي هتتجوزي حسام انهارده وهتروحي معاه علي فيلته ومامتك واختك حسام هيشترى ليهم شقه بعيد عن الحاره اللي كنتوا فيها وهيكتبها باسمك كتعويض
حور ، تعويض هو الشرف بقي بيتعوض يا مراد بيه
مراد ، ده ظرف واتحطيتي فيه جايز يكون حكمه من ربنا
حور ، يااارب ليه كده ??
مراد ، موافقه يا حور
حور ، طب وشريف خطيبي اللي كنا بنجهز بيتنا سوا
مراد ، انتو كتبتوا الكتاب
حور ، كنا هنعمله يوم الفرح
مراد ، طب خلاص كل شئ قسمه ونصيب وانسيه
حور ، انسي خطيبي وحبيبي اللي مربيني عشان واحد ملوش ذمه ولا ضمير زي صاحبك
مراد ، حبيبك ده هيفضل يعايرك طول حياتك باللي حصلك ده لو كمل معاكي اصلا
حور ، أنا موافقه يا مراد بيه بشرط
مراد ، ايه
حور ، امي واختي هيبعدوا عن الحاره خالص والشقه تتكتب باسم امي
مراد ، تمام جهزي نفسك عشان تروحي مع جوزك مب**ك يا عروسه
حور ، عروسه ??
مراد خرج من غرفه حور ونده لام حور
ام حور ، خير يا بني
مراد ، حسام بيه مدير الشركه اللي بتشتغل فيها حور عايز يتجوزها انهارده وهيجبلكم شقه بعيده عن الحاره وهي كتبها باسم حضرتك
ام حور ، هو اللي عمل في بنتي كده
مراد ، احنا عايزين نلم الموضوع وهيتجوزها وهيمنع الفضيحه
ام حور بدموع ، وانا موافقه يا بني
مراد ، تمام احنا هنقف نستناكم تجهزوا تحت عشان هنروح المأذون ونخلص كل حاجه انهارده
ام حور ،. هو اللي واقف هناك ده
مراد ، ايوه هو وراح ماسك دراعها عشان كانت ريحاله بلاش صدقيني اللي هتعملي هيزود الطينه بله وبنتك هتتفضح
ام حور بعياط ، ماشي أنا داخله اجهزها عشان ننزل معاكوا
مراد ، تمام اومال اللي اسمه شريف راح فين
ام حور ، امه كلمتني عايزه الشبكه بتاعه ابنها
مراد بص في الارض ، تمام كويس انها جت منهم ياللا ادخلي وانا هقف تحت أنا وحسام نستناكوا
ام حور ، ماشي
،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ///////
نور : ماما مكلمتنيش من امبارح يا ترى حور جرالها ايه أما اتصل بيهم
ام حور ، ايوه يا نور
نور ، ماما انتو مجاتوش ليه انا مرحتش الجامعه عماله استناكو مبتجوش
ام حور ، بقولك هاتي شبكه حور من الدولاب واديها لام شريف وتعليلي المستشفي بسرعه
نور ،. ليه يا ماما
ام حور ، من غير ليه اعملي اللي بقولك عليه وتعالي بسرعه
نور ،. ماشي نص ساعه وهكون عندك
،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،
نور خبطت علي ام شريف
ام شريف فتحت ، ازيك يا نور
نور ، الحمد لله يا طنط ماما بتقولك اتفضلي
ام شريف ، اممم كل شئ قسمه ونصيب يا حبيبتي
نور ، عن اذنك ونزلت جرى راحت المستشفي
،،،،،////////////
حسام ، دول اتأخروا اوي هما ليه لسه منزلوش
مراد ، اوف شوف القمر اللي داخل ده
نور فتاه بيضاء البشره شعرها طويل لونه **تنائي وعينيها ذهبيتان ضئيله الحجم رفيعه جدا وقصيره كانت لبسه تيشرت احمر علي بنطلون جينز وكوتش ابيض
حسام ، احنا في ايه واللا في ايه
مراد ، سيبني يا عم القط رزقي وراح وراها
مراد ،بسسس القمر مصرى
نور بصتله من فوق لتحت وراحت طالعه لأختها
حسام ، ههههه كبستك دي شكلها عيله في اعدادي ياعم
مراد ، اعدادي مين دى صاااروخ
حسام ، والله انت مش هتسكت غير أما الصاروخ يفرقع فيك
،،،،،////////
ام حور ، كل ده اتاخرتي كده ليه وعطيته الدهب لام شريف
نور ، اه بس انا متاخرتش الطريق كان طويل وزحمه
ام حور ، ماشي أحنا دي الوقت مش هنروح عالبيت احنا هنروح بيت جديد وحور هتتجوز مديرها في الشغل
نور ، اي ده اللي هو ازاي
ام حور ،. مش بناخد رأيك ياللا عشان هننزل نروح البيت الجديد عشان المأذون هيجي علي هناك وهياخدها علي فيلته ويمشي واحنا هنقعد في الشقه
نور ، بس انا ممكن افهم في ايه وحور بتعيط كده ليه
ام حور ، مش لازم تعرفي ياللا بينا عشان بيستنونا تحت
////////////
حور نزلت وهي شبكه في ايد نور وامها
مراد بيبص جنبه اتصدم ، الحق دي شكلها اختها أنا شكلي روحت في داهيه
حسام ، عشان تبقي تطول ل**نك ربنا يستر
ام حور اجت عليهم ، احنا جاهزين
حسام بص علي منظر حور وعلي وشها اللي كله كدمات وزعل من نفسه جامد
مراد ، تمام وراح فتح عربيته وركب هو قدام وصاحبه جنبه ونور وحور وأمهم ورا
مراد طول الطريق وهو سايق بيبص علي نور في المرايا
،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،
مراد وصل قدام البيت
حسام ، اتفضلوا اطلعوا ده مفتاح الشقه وانا هجيب المأذون واجي أنا ومراد
ام حور بعنين حاده اخده المفتاح ، الشقه الدور الكام
حسام ، الدور الثاني شقه ٦
ام حور اخدت المفتاح وبناتها وطلعوا
،،،،،،////////
فوق في الشقه
نور ، الله الشقه دي احنا هنقعد فيها بجد أنا مش مصدقه نفسي أخيرا بعدنا عن الحاره وق*فها مش هصحي علي صوت بتاع القوطه وبتاع البصل
حور ، ماما انتي مبتكلمنيش ليه والله ماليه ذنب في اللي حصل
ام حور ، كان بايدك تحافظي علي نفسك يا حور كان ممكن تحافظي علي شرفك حتي لو فقدتي حياتك يا حور
نور ، هو في ايه شر*ف ايه هي حور مالها
حور ، ?? خلاص يا ماما خلاص بقا أنا هموت نفسي واخلص
ام حور ،. معدش ينفع خلاص
وفجأة الباب خبط
ام حور فتحت ، نعم
المندوب ، الاوردر ده بعته الاستاذ حسام للانسه حور
ام حور ،. ماشي شكرا اخدته وقفلت الباب
ام حور بتفتح العلبه لقت فستان اوف وايت مطرز تطريز بسيط
ام حور ، خدي البسي
حور ، مش هلبسه
ام حور ، انتي رايحه معاه الفيلا مش لازم تروحي بمنظرك ده ادخلي البسي الفستان هو فاته جاي ادخلي ساعديها يا نور
حور اخدت الفستان ودخلت هي ونور عشان تلبسه
حور فضلت تعيط ونور اخداها في حضنها وقعدوا يعيطوا سوا
للكاتبه ، اميره محمود
،،،،//////////
بعد ساعه حسام جاب مراد والمأذون والبواب طلعوا
حسام خبط عالباب
ام حور فتحت الباب ، اتفضلوا
مراد اخد ام حور علي جنب ، احنا هنكتب الكتاب دي الوقت وحسام هيمضي عن التنازل عن الشقه لحضرتك
نور خرجت وعنيها كلها شرار وبصت لقت امها واقفه مع مراد وافتكرت أنه كان بيعا**ها
نور لنفسها ، ده اكيد اللي عمل كده في اختي وكان بيعا**ني ديل الكلب عمره ما هيتعدل والله لهخد حقك يا حور وراحت جرى علي مراد
اغتصبني واعطيته قلبي
للكاتبه #اميره_محمود
بكره نكمل البارت الجديد اشوف رايكم بقي والتفاعل
البارت الثالث للكاتبه اميره محمود
انت يا حيوان تعمل في اختي كده وراحت ض*بته قلم عنيه قلبت نور
مراد : ااااه يا حيوانه والله مانا سيبك
حسام راح جرى مسك صاحبه مسكه
نور : لا وكنت بتعا**ني الصبح انت بني ادم ح*قير
مراد : سيبني يا حسام بقولك
حسام : دي بنت هتعمل فيها ايه يا راجل
ام حور : احنا اسفين يا مراد باشا اخرسي بقا يابت انتي
نور : وبتقوليله باشا بعد اللي عمله مع حور كل ده عشان الشقه دي بتبيعي بنتك عشان شقه
ام حور ، أنا يا نور بتقوليلي كده يا نور وراحت معيطه
نور ، أنا ماشيه راجعه بيتنا والله مانا قاعده هنا لو عايزه ترجعي يا ماما ارجعي مش عايزه انتي حره وطلعت تجرى نزلت
مراد لقا مامتها بتعيط : أنا جاي اهو يا حسام
حسام: رايح فين
مراد: أما اجي هقولك ونزل جرى ورا نور
نور ماشيه بتعيط في الشارع
مراد : يا انسه بس بس
نور : انت جاي ورايا ليه
مراد : اولا اعرفك بنفسي أنا مراد القدرى ضابط بوليس ومش أنا اللي عملت كده
نور ، اومال مين التاني
مراد : ايوه وهو جاي يصلح غلطته
نور : بس ده وشه برئ جدا ومش باين عليه أنه كده
مراد : يعني أنا وش كده
نور : بصراحه اه عشان انت ع**تني الصبح ففكرت أنه انت ياللا اهو القلم قصاد المعا**ه اللي عكيستهالي
مراد : علي فكره مامتك وافقت بالشقه عشان تبعد عن الحاره عشان اكيد الكلام علي اختك كتر هناك واللي انتي قولتهولها عيب جدا وحرام الست صعبت عليه مش معقول تبقي جواها نار كده وانتي تكملي عليها
نور : أنا هطلعلها اصالحها
مراد : طب ياللا بينا
نور طلعت مع مراد لقت مامتها منهاره فوق من العياط
نور : انا اسفه يا ماما والله اسفه
ام حور : خلاص يا نور حكمتي عليه خلاص
نور : والله كنت متعصبه بسبب حور مش معقول اختي بتشتغل وبتطفح الدم عشان تصرف عليه وتسدد فلوس الجامعه وفي الاخر اقف اتف*ج عليها وهي م**وره كده
حسام بص لحور وحس أنه دمر اسره كامله مش حور بس
حسام : أنا هتكلف بمصاريف كليتك يا نور كأن حور واكتر كمان
نور : تعرف تسكت ومسمعش حسك
مراد بص لحسام وراح ضاحك
حسام : عجبتك اوي
مراد : بصراحه ااه
المأذون : هتعملو ايه يا جماعه انا عايز امشي ورايا شغل اخر
مراد ، ياللا يا عم الشيخ اتوكل علي الله
حور بصت لحسام بصه طويله كلها الم
المأذون : اين وكيل العروس
ام حور : بباها متوفي
مراد : حور عندك كام سنه
حور : ٢٣
مراد : تمام العروس وكيلت نفسها يا سيدنا الشيخ
المأذون : توكلنا علي الله
خلص المأذون كتب الكتاب
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
مراد : مفيش زغروطه
نور بتكشيره : مفيش
مراد : ههههه ماشي خلاص
حسام : طنط أنا هاخد حور تعيش معايا في الفيلا
ام حور : انتي شايفه ايه يا حور
حور : لا مفيش مرواح من هنا مش حضرتك كتبت الكتاب يا حسام بيه اتفضل مع السلامه بقا
مراد : بس انتي دي الوقت مراته روحي معاه
حور ، قولت لا أنا داخله انام
ام حور : ادخلي نامي يا حبيبتي مع السلامه يا حسام بيه
حسام : طب ممكن تاخدي المبلغ ده تصرفي منه
ام حور : ده تمن أي يا حسام بيه اللي انت اخدته ملوش تمن ولا بفلوس خد فلوسك وامشي بالسلامة
مراد : ياللا يا حسام واخد صاحبه ومشوا
///////////
مب**ك يا حسام بيه ادعيلي بقا خليت حسام المتبولي يتجوز
حسام ، انت عايز مني ايه يا بن الكلب دمرت حياتي ربنا ينتقم منك
مفيش كنت عايز افكرك المناقصه مش عايز اشوف اسمك فيها يا اما قسما عظما الفيديو كل وسائل الإعلام هتتكلم عليه
حسام : مصيري هعرفك وصدقني هتتمني أن امك متكونش ولدتك اصلا
ماشي يا حسام بيه أنا وانت والايام بيننا بس ياريت تسمع كلامي عشان انت هتخسر كتير اوي لو الفيديو انتشر وراح قافل السكه
حسام : قدرتوا توصلوا للمكان اللي بيتكلم منه
مراد : ايوه يا حسام وصلوله بس المكان اللي بيتكلم منه في فيلتك
حسام : ڤيلتي يعني اللي بيعمل كده خاين من قلب بيتي
مراد : احنا هنحط كاميرات مراقبه في كل مكان عشان نعرف نوصله بس متعرفش حد انك هتركب كاميرات اعطي لكل اللي في الفيلا اجازه عما تتركب
حسام : ورب العزه لو عرفته لهقطع لحمه بايدي
////////////
الساعه بقت ١٢ بليل حور قاعده في غرفتها تعيط
نور : خلاص بقي يا حبيبتي هتفضلي تعيطي كده كتير
حور : مستقبلي راح يا نور أنا ضعت خلاص يانور ضعت
نور : حبيبتي اهدي خلاص كل حاجه اتحلت بجوازك من حسام
للكاتبه اميره محمود
رساله اجت لحور على موبايلها
نور : في رساله اجتلك علي موبايلك
حور : طب هاتيه يا نور معلش مش قادره اقوم
نور : خدي يا حبيبتي
حور فتحت الرساله لقت الفيديو بتاعها هي وحسام
حور : يا مصبتي يا مصبتي وفضلت تلطم علي وشها
نور : في أي يا بنتي وراحت مسكت الموبايل شافت الفيديو
حور : أنا ضعت خلاص انا خلاص معدش ينفع اعيش وراحت جرى عالمطبخ تدور علي سكينه
نور جرت وراها : حور يا حور
حور لقت سكينه راحت مقطعه شراينها
نور : حوووور ليه كده حوووور
ام حور خرجت من غرفتها مخضوضه : في أي
حور وقعت في الأرض اول ماشافت الدم
نور : حور قطعت شراينها يا ماما
ام حور : ليه كده يا بنتي ومسكت فوطه وكتمت الدم
ام حور : ياللا يا نور ايدك معايا ننزل نوديها المستشفي
نور جرت جابت الموبايلات وحطيتها في شنطتها وراحت شالت اختها ونزلو راحوا المستشفي
//////////////
نور دورت علي رقم حسام في موبايل حور واتصلت بيه
حسام : ايوه يا حور
نور بعياط : حسام بيه عايزه اشوفك ضرورى
حسام : في ايه
نور : حور قطعت شراينها وفي العمليات بسبب حد بعتلها فيديو ليكم
حسام : انتي بتقولي ايه طب مستشفى اي
نور : المستشفى اللي كانت فيها امبارح
حسام : طب انا جاي حالا
حسام : مش وقتك خالص يا مراد ايوه يا مراد
مراد : بقولك القسم انهارده كله رقاصات كانو بيتخانقوا مع بعض ومقولكش بقي علي شكله الحريم تعالي اتفرج
حسام : اقفل يا مراد أنا في مصيبه
مراد : مصيبه ايه تاني
حسام : حد بعت الفيديو لحور وهي انتحرت وفي العمليات
مراد : ياربي طب والحل
حسام : أنا رايحلها حالا
مراد : أنا جيلك اهو بس مستشفي ايه
حسام ، اللي كانت فيها امبارح وقفل السكه
////////
في المستشفي
حسام وصل هو ووراه مراد واتصل بنور
نور ، ايوه
حسام : أنا في المستشفى تحت
نور : أنا نازله حالا
نور نزلت لحسام تحت
حسام : هي عمله ايه دي الوقت
نور : الحمد لله خيطوا الجرح وهي خرجت في اوضه فوق
حسام : طب الحمد لله
نور ، مين اللي صوركوا و ليه بعت الفيديو لحور
حسام ، حد حطلي م**ر قوي هو اللي خلاني اعمل كده وابن الك*لب كان حاطط كاميرات في الاوضه عشان يهددني
نور ، أنا حسيت من شكلك انك متعملش كده ممكن الاخ اللي جنبك شكله بتاع كده
مراد ، أنا بتاع كده
نور ، وأبو كده كمان خلينا في موضوعنا دي الوقت انت لازم تاخد مراتك وتروح البيت بتاعك وتشهر موضوع جوازك منها وبعدين اكيد اللي عمل كده عارف كل خطواتك وممكن يكون حاسبهم عليك فأكيد هيحاول يبتذك فيها بس انت تكون عامل حسابك ومراقب النمله اللي بتمشي في بيتك وفي شغلك كمان راقب كل الموظفين وانت هتعرف توصل للي عمل كده
مراد ، البتاعه دي بتقول كلام سليم جدا
نور ، بتاعه في عينك
مراد ، بقولك في شويه رقاصين بيتين في القسم تحبي ابيتك انهارده معاهم ده حتي حضنهم حنين اوي
نور ، الحضن الحنين ده خليهولك نام انت في وسطهم اهو كل واحد بينام وسط اللي شبهه وطلعت تجرى طلعت لأختها
مراد : والله مانا سيبها وجاي يجرى وراها
حسام شد أيده : مراد بس بقه كفايه اللي انا فيه
مرات : وحياه امي مانا سيبها
حسام ، يعني انت شايف أن حور تيجي الفيلا والشغل كمان
مراد : ايوه اكيد هيحموا حواليها وهيددوها بالفيديو عشان تجيب قرارك ليهم
حسام : تفتكر هي هترضي تيجي معايا
مراد : مش عارف بس تعالي نطلع نطمن عليها
حسام : مش مطمنلك حاسس ان انت عايز تطلع تنتقم من نور
مراد : هعمل عقلي بعقل عيله يا عم دي آخرها ١٨سنه
حسام : طب ياللا بينا ولوني مش مطمنلك
مراد : عيب عليك ياللا
///////////
ام حور ؛ انتي كنتي فين
نور : كنت في الحمام
ام حور : ماشي
فجأه الباب خبط
ام حور : اتفضل.
دخل حسام ومراد
ام حور : انتو عرفتوا ازاي
نور : اصل حسام اتصل بحور يسألها علي أوراق مهمه وانا في الحمام فرديت عليه وقولتله
ام حور ، انتي لسه رايحه الحمام مبقلقيش ربع ساعه هيلحق يجي
مراد : احنا كنا في المستشفي اصلا اصل بطني وجعتني جامد فاجيت أنا وحسام وراح باصص لنور
ام حور ، طب وهي عامله اي دي الوقت
مراد : هي مين
ام حور : بطنك
مراد : اااه الحمد لله بقيت كويس
ام حور: طب الحمد لله
حسام : هي حور عامله ايه دي الوقت
ام حور : اخده مسكنات منيماها
حسام : طب تمام احنا هنمشي احنا والصبح هاجي اطمن عليها ومعلش خدي الفلوس دي تبقي معاكي
ام حور : قولت لا مش باخد فلوس من حد
حسام : دي فلوس هتجيبي بيها العلاج لمراتي اللي ملزومه مني دي الوقت
ام حور افتكرت أن ممعهاش فلوس خالص : ماشي مع السلامه
مراد : انسه نور ممكن كلمه بره لو سمحتي
نور بصت لامها شاورتلها بماشي
نور خرجت مع حسام ومراد
نور : نعم عايز ايه
مراد : اي يابنتي الكبرياء اللي انتي فيه ده
نور : وانت مالك عايز ايه اخلص
مراد : مكنتش اعرف انك كدابه اوي كده
نور : ده علي اساس اني واقفه مع الصادق اللي مبيكدبش اومال لو مكنتش مكملي الكدبه
حسام ، اخلص يا مراد عايز اي منها أنا عايز اروح انام
مراد ، حاولي تخلي اختك تروح مع حسام عشان نعرف نجيب لها حقها من اللي كانوا السبب
نور : ماشي ياللا بالسلامه
مراد : والله أنا بقول تبات مع الرقاصات يا حسام
نور ابتسمت وسابتهم ودخلت
حسام ، مالك يا بني متنح كده ليه
مراد ، اي الابتسامه دي أنا في حياتي مشفت جمال كده
حسام : ياللا يابني انت كل ماتشوف واحده تريل عليها
مراد : ودي واحده دي ل**نها بعشر وحدات
حسام : ههههه طب ياللا بينا
////////////
نور دخلت الغرفه
ام حور : كان عايزك في ايه
نور : كان عايز ااا
فجأه سمعوا سريخ جامد
بكره. الساعه خمسه انتظروني