الفصل الثالث
اسر .وهو بيطبخ الا قوليلي ياملوكه هي الخدامه دي شكلها حلو قصدي يعني بما انها هتبقي معانا هنا في بيت واحد
ملك بصتله كتير وبعدين .اولا اسمي ملك اي ملوكه دي ثانين وده الاهم ملكش دعوه بيها خالص فاهم انا عارفه حركاتك والي بتعمله وبالنسبه للشكل اديها هتيجي وتشوفها
اسر .هي منين ياملوكه قصدي ياملك يعني من اروبا اطاليا امريكا حتي انا عارف انك عمرك مهتجبيها مصريه
ملك .ليه بقي ان شاء الله
اسر علشان متفهمش كلامنا
ملك بملل طيب ياذكي اخوتك كمان شويه تعرف
اسر هو انتي لو ريحتينا تتعبي ياساتر
ملك .خلص الطبيخ الي في ايدك يلا علشان. زمنهم جاعو واغسل الموعين دي وراك
اسر . ربنا علي المفتري
ملك بتقول حاجه يااسر
اسر لا ابدا دا انا بكح بس
تركته ملك وذهبت الي المكتب وجالها اتصال هاتفي .
ملك الو
.........عدنان السبب
ملك .كنت متاكده خلاص اقفل انت هتلقي الفلوس وصلتك حالا
...........هتعملي اي مع عدنان
ملك . لا دا شي ميخصكش سلام
وقفلت الخط و. حسابك تقل اوي ياعدنان الكلب واللهي لوريك العب مع الملكه بيبقي ازاي
خرجت مسرعه للاعلي تجهز نفسها في الوقت دا كانو الشباب بيضحكو علي اسر وشفوها كده طلعو يجرو وراها وانتظروها لما خرجت من اوضتها.بقلم صافي
خالد مالك ياملك في اي
اسر .حد زعلك ياملك
امجد حصل اي ولبسا كده رايحه فين
ملك .حساب ولازم اصفيه
حمزه انا جاي معاكي
اسر .كلنا جايين معاكي
ملك خليكم هنا مع احمد
احمد انا كمان جاي معاكي مش هسيبك
ملك تروح فين انت ناسي حالتك
احمد .ملك هاجي معاكي يعني جاي مش هنسبوكي وبعدين دا حسابي انا كمان انا عارف انتي رايحه فين .
ملك بصدمه انت بتتجسس عليا يااحمد
احمد لا واللهي بس عارف انك مش هتعدي الموضوع بسهوله
امجد .ياملك كدا كدا احنا جايين معاكي ومش هنسيبك يلا .
ملك باستسلام .يلا ياخويا منك ليه .
عند زين كان مع عدنان في الديسكو الخاص بعدنان
مجدي لعدنان الشباب محضرين لك مفاجئه حلوه بنت جوه بس اي قمر تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك خام .
عدنان برافو عليك
زين كان قاعد بيفكر في اخته وقلقان جدا عليها .
عدنان لزين بتفكر في مين دا انا هسهرك سهره ولا الف ليله وليله في بنت جوه هدخل انا الاول وانت بعدي اي رايك
زين باشمازاز .لا مليش في الكلام ده
مجدي مش بقولك فقر دي فرسه انا الي هدخل بعدك يباشا
سمعو صريخ من جوه
مجدي شكلها فاقت ياباشا
عدنان كويس عوزها صاحيه
زين .هي هنا غصب عنها ولا اي
مجدي مش بقولك فقرى دا بنت بنوت ياحلو
زين اي انتو خ*فنها
مجدي ايوه ا**له عليك
زين ازاي تعمل كده ياحيوان انت
مجدي اله وانت زعلان كدا ليه روح ياباشا انت
زين علي جثتي
الرجاله وهم بيمنعو زين .
عدنان دخل الاوضه للبنت
البنت عاوز اي ابعد عني ابوس ايدك خرجني من هنا
عدنان ما انتي هتخرجي بس بعد مااعمل الي انا عاوزه .
البنت بصريخ لا ابوس ايدك وزقته وطلعت تجري
زين لما شاف البنت اصيب بصدمه
نعم ياساده دي فيروز اخته
فيروز لما شفته جريت عليه وحضنته
عدنان زين هات البت دي هنا
زين وهو حاضن اخته لو لمست شعره منها هقتلك
عدنان اي البت عجبتك طب خلاص خليك انت الاول مع انها عمرها محصلت بس يلا
زين وهو حاضن اخته رفع سلاحه الي هيقرب منها هقتله .
عدنان انت اتجننت اقتلوه
ملك وهي داخله اله دي الحفله ابتدت من بدري
ملك وهي داخله هي والشباب لقت شاب حاضن بنت وماسك مسدسه وحاطه في وش عدنان ورجالة عدنان حوليه رفعين مسدستهم
نظرت لاصدقاها وقالت
اله دي الحفله ابتدءت من بدري
كلهم بصو ناحية الصوت لقو ملك ورجالتها
رجالة عدنان كلهم بصو في الارض وخافو منها ومن رجالتها
عدنان .اي الي جابك هنا جايه عاوزه اي
ملك . يوووه حساب ولزم اصفيه
عدنان .حساب اي ياملكه الي عاوزه تصفيه
ملك بصت لمجدي الي كان واقف بيرتعش من الخوف لانه عارف انها عرفت انه هو الي ض*ب نار علي احمد مش حد تاني
ملك . ثواني كده اه ده لزم يموت
وض*بت مجدي رصاصه في دماغه
عدنان بقي زي المجنون انتي ازاي تعملي كده وبص لرجالته وقالهم اقتلوها ومحدش قدر يرفع عينه فيها وسابوه وطلعو بره
ملك انت فاكر ان حد فيهم يقدر يرفع عينه فيا كل واحد فيهم بياخد مني قد الي بتدهله عشر مرات للاسف معرفتش تختار رجالتك كلهم خاينين حمار نقول اي مبتعرفش تختار
عدنان .انتي عارفه كويس ان انتي متقدريش تاذيني والا هيكون موتك محتوم فاهمه ورجالتك الي انتي فرحانه بيهم دول هيجي اليوم الي يسبوكي فيه وهنتقم منك وهنسفك من علي وش الارض فاهمه
الشباب كلهم ضحكو عليه
احمد .وانت بغبائك مفكر ان احنا ممكن نستغنو عنها
اسر . هي مش الملكه قالت عليه حمار يابني احنا كلنا روح في جسد واحده
امجد . اوامرك يابرنسيسه .
بصو لملك الي كانت بتشوف مين الي وقفين دول شاورت لفيروز علشان ترحلها بس فيروز كانت خايفه جدا منها لقتلها لمجدي وزين ماسك في فيروز ومش راضي يسبها .
خالد راحله وقاله .سبها متخفش عليها هي هتحميها اكتر منك .
زين شاور لفيروز .روحي متخفيش انا جنبك فيروز سابت زين بالعافيه وراحت لملك
ملك بصتلها وقالتلها .ايه الي جابك هنا
فيروز بخوف وبكاء .دا دا هم الي خ*فوني واللهي ماعملت حاجه
ملك اخدتها في حضنها واتكلمت بهمس
متخافيش وروحي دلوقت مع واحد من دول هياخدك وتستني في العربيه فيروز شورتلها علي زين .
ملك وهو كمان هيجي معانا بس لزم تمشي دلوقت حالا وشاورت لاحمد ياخدها ويفضل معاها في العربيه
احمد .مش هينفع ياملك لازم افضل معاكي
ملك .روح يااحمد مش وقت كلام كتير مش هينفع تشوف الي هيحصل
احمد خد فيروز مع نظرات زين الي هيموت من القلق عليها مكنش ينفع اخته تدخل في العبه دي بس القدر هو الي وقعها في طريق عدنان وملك الي ميعرفش هتعمل اي معاها
ملك بصت لعدنان الي كان امجد وخالد مسكينه ومكتفينه
عدنان انتي عاوزه اي
ملك .انت حمار فعلا ما انا قولت حساب ولزم يتصفي بس متخافيش دا الحساب الجديد وبغموض القديم دا فيه روحك
وشورت لاامجد وبشويش في ودنه
امجد بضحك ههههه مفتريه قوي يابرنسيسه
ملك خلص وحصلوني
خرجت ملك وركبت العربيه مع احمد وفيروز
ملك .مالها دي
احمد .يدوب خرجنا اغمي عليها الظاهر مستحملتش الي حصل
ملك . طب يلا بينا علي الفلا
احمد .انتي هتخديها علي الفلا طب والواد الي كان معاها
ملك .لزم اعرف ايه الي وقعهم في طريق عدنان
تفتكر عدنان بعد الي حصل فيه هيسبها في حالها
احمد صحيح اي الي حصل عملتي فيه اي
ملك بضحكة خبث .ابقي اسالهم
احمد .اي الضحكه دي الله يرحمه بقي
انطلق احمد للفيلا وساعد ملك في نقل فيروز لاحد الغرف .
احمد .قوليلي ياملك انتي ليه عملتي كده بجد لو ليا خاطر عندك قوليلي
ملك . احمد انت عارف انت غالي عندي قد اي هقولك بس متاخدش علي كده
احمد بفرحه .اخيرا
ملك ..صعبت عليا
احمد بستغراب ايه
ملك .ايوه متستغربش بجد صعبت عليا خوفها مسكنها في اخوها عدم الامان لما سبته فكرتني بنفسي زمان
احمد .ملك انتي كان ليكي اخ
ملك بدموع ايوه وتقتل ومتسالش اكتر من كده فاهم
احمد .طب سوال اخير علشان خطري ازاي عرفتي انه اخوها
ملك من نظرتهم لبعض .
احمد . ياملك متهزريش بجد عرفتي ازاي ما ممكن تكون مراته .
ملك . لو بتركز شويه كنت عرفت الاتنين فيهم شبه من بعض جدا وفيه علامه في ايده عندها زيها بالظبط توارث يعني خلص بقي واتصل بيهم شفهم خلصو ولا لا
عند الشباب
لما سابتهم ملك نظر امجد لصحابه وهو بيضحك وبعدين
عدنان بصريخ مش هسيبك ياملك واللهي لانتقم منك ومن الي عملتيه فيا غالي قوي
ياتري ملك عملت اي في عدنان توقعتكم بقي واراكم سلام