البارت الثامن

1680 Words
البارت الرابع عشر ملاك قالت بغيره ي تري عامل اي مع مراتك التانيه ليث فهم أنها غيرانه وقال لها يسلملي الغيور الموضوع اصلا خلص انا كنت عرفت منها المعلومات اللي عايزها وخلاص معرفش عنها حاجه تاني ملاك قالت له بدلع وحشتني اووووي ليث لا بقولك اي اهدي كده انا اصلا مش قادر يلا نروح بيتنا بسرعه ملاك قالت بضحك يلا ملاك انا بحبه اوووي انا اصلا مستحيل اشك فيه ربنا يخليه ليا ليث بحبها اووووي وحشتني اووووي فالفتره اللي كانت بعيده فيها عني كنت عامل زي اللي عايش جسد بدون روح مقدرش اعيش من غيرها هي ملاكي ملاك الليث ليث خدها ركبوا العربيه ومشيوا وصلوا البيت نزلوا كان علي وداليا مستنينهم ملاك جريت حضنته علي قابتا وحشتيني اووووي ي ملاكي ردت ملاك وقالت وانت كمان وحشتني اوووي ي بابا ليث قال بغيره مش كفايه أحضان بقي ولا اي رد علي وقاله بس يلا ملكش دعوه ببنتي حبيبتي ملاك قالت له ربنا يخليك ليا ي بابا وبعد كده حضنت داليا ملاك قالت وحشتتيني اووووي ي دودي انا هبقي خالتو داليا قالت انتي عرفتي ملاك قالت لها ليث قالي مب**ك ي حبيبتي يتربي ف عزك داليا قالت لملاك بحب عقبالك ي حبيبتي ليث شد ايد ملاك علي قال اي ي بني ماتقعدوا شويه ليث قال له بشقاوه لا بقي ماحنا مش فاضين هنجيب ولي العهد النهارده ملاك ات**فت جدا وخبت وشها ف ص*ره داليا ضحكت وكمان علي علي قاله يخيبك يواد خلاص ليث دخل الأوضه وقفل الباب برجله ونزل ملاك ملاك لفت أيدها حوالين رقبته ووقفت علي رجله قالت بدلع وحشتني اووووي وقربت منه باسته من شفايفه ليث اتجاوب معاها وبعد دقائق بعدو عن بعض ليث قالها وانتي كمان وحشتيني اووووي وباسها برقه ونزل علي رقبتها بيبوس فيها وأيده بتمشي علي جسمها شالها حطها علي السرير ولسه بيقبل رقبتها قلعلها هدومها وذهبوا الي عالمهم الخاص عالم لا يلتقي فيه إلا العشاق عند داليا وحسام حسام بيتكلم مع داليا دودو اممم حسام قالها وحشتيني اوووي اووي داليا قالت حسام مينفعش حسام قال لي يعني داليا قالت لسه عشان فالاول لازم الحمل يثبت حسام قال وانا مش قادر استحمل انا وقعدوا يضحكوا عند ملاك وليث ملاك ف حضن ليث دافنه وشها ف ص*ره ليث باس جبينها وقالها اللي هو كان حاسس بيه عارفه مكنتش اعرف اني هاكون مبسوط معاكي اووي كده انا كل مره ببقي معاكي فيها بحس انها أول مره عارفه لي عشان انا معايا ست البنات كلهم ملاك قالت له بحب ربنا يخليك ليا ومتحرمش منك ابدا انت ابويا واخويا وحبيبي وجوزي وكل حاجه ليا بعشقك ي ليث بموت فيك وحضنته اكتر ليث بحب عيون وقلب ليث انتي ف مكان ماا بنت قاعده بتعيط جه عليها شاب جميل اسمه لؤي لؤي قالها انتي قاعده كده ردت البنت وقالت معنديش مكان اروحوا لؤي قالها يعني انتي بتقعدي فالشارع ردت البنت اه بنام هنا علي جنب مش عندي حد اروحله ولا مكان اقعد في بتعيط وباصه ليه بحزن و**ره لؤي بهدوء قالها تعالي معايا تعيشي عندي مينفعش اسيبك تباتي فالشارع كده البنت قالت له بجد ي بيه لؤي قالها اه ي حبيبتي بجد يلا تعالي وركبها العربيه ووقف قدام ڤيلته نزلوا البنت دخلت الڤيلا انبهرت بجمالها لؤي قالها عجبتك الڤيلا البنت قالت حلوه اوووي لؤي قالها بابتسامه تعالي اود*كي اوضتك عشان تغيري البنت قالت بس انا مش معايا هدوم لؤي قالها هد*كي اي حاجه تلبسيها من عندي البنت قالت له هاتلي هدوم جديده وكتير لؤي قالها حاضر البنت قالت له تعالي اقعد ومسكت ايد لؤي خدته وقعدوا هاتلي هدوم كتير. اووي وجديده رد عليها ‏لؤي حاضر ي حبيبتي ‏وهاتلي تليفون عشان عاوزه اقعد عليه ‏لؤي قالها بحنان حاضر ‏اهاتلي حاجات كتير اووي وكمان انا عاوزه اللبس كتير اوووي وحلو زي مابشوف صاحبتي ‏لؤي قالها بحب وحنيه حاضر حاجه تاني ‏البنت هزت راسها بلا ‏لؤي سألها اسمك اي بقي ‏البنت قالت له اسمي ندي ‏لؤي قالها عندك كام سنه ‏ندي قالت له انا عندي ١٦سنه ‏لؤي قالها انتي في المدرسه ردت ندي وقالت لا بابا خرجني منها بس انا كنت شاطره والله بس هو خرجني من وانا صغيره ‏لؤي قالها طيب بصي اي رايك ي ندي تقومي تاخدي شاور وتلبسي وتاكلي وبعد كده نتكلم وانتي تحكيلي علي حكايتك ‏ندي قالت له ماشي وريني اوضتي لؤي خدها وداها اوضه لطيفه وصغننه مش كبيره اووي وفيها دولاب وسرير وتسريحه وحمام وبلكونه صغيره ندي قالت الله دي هتبقي اوضتي لؤي قالها بابتسامه اه ندي قالت بفرحه حلوه اووي اوووي وراحت تشوف البلكونه وفرحانه جدا لؤي جا**ها من عنده تيشرت وبنطلون قطني واداهم لندي ندي قالت للؤي ممكن تطلع عشان اخد حمام وانا هبقي انزلك لؤي نزل وهي دخلت الحمام وخدت شاور وطلعت لبست البنطلون والتيشرت طبعا كان شكلها يضحك جدا وواسعين عليها اوووي نزلت لقت لؤي بيحضر الاكل فالمطبخ ممكن اساعدك رد عليها لؤي قائلا ممكن وساعدته وبعد كده حطوا الاكل علي السفره وكلوا وندي كلت بشراهه ولؤي متابعها بهدوء وفرحه ف نفس الوقت وحاسس أنه قلبه فرحان وسايبها بتاكل براحتها الحمد لله لؤي سألها شبعتي ي حبيبتي ندي ردت عليه وقالت اه انا كنت جعانه اوووي لؤي قالها بالهنا والشفا ي حبيبتي وقام شال الاكل وندي ساعدته وخلصوا وقعدوا مع بعض شويه احكيلي بقي حكايتك اي ي ندي ندي ابتدت تحكيله عن ابوها وان كان بيشغلها فالاشارات من وهي صغيره وان كان ليها اخت بس هي متعرفش هي فين لان اختها دي من زمان مشيت من البيت كانت بتبيع مناديل هي كمان بس محدش عارف اختفت فين وأبوها قالها من فتره أنه لقاها وراح لها وبعد كده اختها طلعت متجوزه واحد غني هو اللي رباها ومردتش تروح معاه ساعتها ندي هي كمان هربت من ابوها ومتعرفش عنه حاجه ومتعرفش عمل اي مع اختها دي قصه ندي ندي بس هي مش عارفه اني اختها احنا عارفين بعض وانا مفتكره ملامحها طشاش مش اوووي بس هي اصلا متعرفش اني اختها لؤي قالها باستغراب ازاي هي عرفاكي وازاي متعرفش انك انتي اختها ردت ندي عليه وقالت بابا مكنش قايل اني اختها لما كنا صغيرين هي اكبر مني بخمس سنين هي كان عندها ١٠وانا كان وقتها عندي ٥سنين بقالها ٨سنين منعرفش عنها حاجه هو ساعتها كان جايبني من ماما وبيخليني انزل فالاشارات انا وهي هي مكنتش تعرف اني اختها كانت مفكره ان ابوها جايبني من الشارع عشان اشحت معاها بس انا اختها اختها من الاب بس هي مكنتش تعرف وانا مكنتش اعرف اني هي اختي غير بقي لما هي اختفت وانا كبرت شويه وبابا عرفني أنها اختي واننا اخوات الأم بس ساعتها انا اتصدمت وزعلت اووي وانا اصلا كنت بحبها اووي وهي كمان كانت بتحبني اوووي بس هي لما مشيت معرفش لي مشيت ولي مخدتنيش معاها هي صح احنا مكناش نعرف اننا اخوات بس كنا بنحب بعض اوووي ومش بنسيب بعض اسمها ملاك وحشتني اووي لؤي سألها بتوتر وابوكوا اسمو اي ندي قالت اسمه محمد محمد ******* لؤي بصدمه ايييه انتي اخت ملاك ملاك مرات ليث ندي قالت له بلهفه انت بتقول اي انت عارف اختي فين لؤي قالها لو وريتك صوره ليها هتعرفيها ندي بلهفه اه اه هعرفها كويس لؤي طلع صوره لملاك هي وليث لؤي هي دي ركزي كويس ندي قالت بدموع اه اه هي هي انا عارفاها كويس اختي حبيبتي وحضنت الفون وبتعيط لؤي بيطبطب عليها وخدها ف حضنه قالها اهدي ممكن تهدي طيب ندي قالت له ممكن عشان خاطري تاخدني ليها وحشتني اووي نفسي اشوفها لؤي قالها حاضر تعالي هاخدك هطلع اجهز لؤي جهز وخد ندي ومشيوا وصلوا عند ملاك وليث ممكن تندهيلي ليث الشغاله قالت له حاضر ي بني وطلعت تنده ليث فوق عند ليث الباب بيخبط الشغاله قالت لؤي تحت عاوزك ي ليث يبني ليث قالها ماشي ي داده انزلي وانا هنزل وراكي ونزلت الشغاله وهو نزل وراها ليث حضن لؤي ليث قاله حبيبي حبيبي وحشتني ليث ولؤي صحاب وانتيم وزي الاخوات ولؤي ماسك الشركه مع ليث ولي أسهم فيها هو كان مسافر ف صفقه برا مصر ولسه راجع لؤي قاله وانت كمان والله ليث بص لندي وقال احم مش تعرفني لؤي ندي ليث مد ايده لندي انا ليث منوره ندي قالت بنورك لؤي قال تعالي ي ليث انا هقعد معاك عاوز احكيلك كل حاجه لؤي قعد وحكي كل حاجه للليث ليث مصدوم من اللي بيسمعه ليث قال يعني انتي انتي تبقي اختها ندي قالت اه ممكن تخليني اشوفها عشان خاطري والنبي وبتعيط ليث قالها بحنان حاضر ي حبيبتي ونده علي الشغاله عشان تنده ملاك ملاك نزلت وقالت ازيك ي لؤي وبعدين انتبهت لندي وبصتلها ودققت فيها كويس ملاك بدأت الدموع تتساقط من عيناها وقالت بصوت مبحوح ندي ندي بتعيط وهزت راسها باه وجريوا حضنوا بعض جااااامد وقعدوا يعيطوا ملاك قالت ندي حبيبتي انتي وحشتيني اووووي انتي كويسه وجيتي هنا ازاي ليث قالها ممكن ي ملاك تقعدي عشان تعرفي الحقيقه المهمه اللي انتي مش عارفها ملاك قالت حقيقه اي ليث اقعدي وابتدي يحكلها كل حاجه وان ندي اختها من الاب بس محدش كان يعرف وأبوها عرف ندي لما ملاك مشيت من البيت وندي كبرت شويه عرفها أن هما وملاك اخوات ملاك بصدمه ودموع قالت يعني انتي انتي اختي ندي هزت راسها بأه وحضنوا بعض جامد ندي قالت مكنتش اعرف زيك عرفت بعد مانتي مشيتي وانا كبرت شويه هو عرفني انك اختي انتي مشيتي لي قعدنا ندور عليكي كتير وانا زعلت اوووي ساعتها انك مشيتي ومخدتنيش معاكي علي رغم اني مكنتش اعرف انك اختي وانتي متعرفيش بس انا بحبك اووي واحنا كنا بنحب بعض اوووي كنتي المفروض متسبنيش ملاك قالت لها كان غصب عني واتوقعت انك هتهربي انتي كمان كان علي عيني وقعدوا يعيطوا ملاك قالت انتي مش هتسيبيني تاني ولا هتبعدي عني تاني انتي هتفضلي معايا هنا ندي قالت بجد يعني مش هتسيبيني انا كنت بنام فالشارع انا فعلا هربت انا كمان بس هربت متاخر فضلت عايشه معاه طول السنين دي ولسه هربانه لما هو جالك هنا لما لقاكي وعرف انك لسه عايشه وقالي ساعتها انا فرحت اووي بس هو ظهرلك تاني عشان يأذيكي فالوقت ده بقي انا سبت البيت ومشيت وكنت بنام فالشارع لحد ما لؤي بيه لقاني النهارده متسبنيش تاني والنبي وحضنتها جامد وبتعيط ملاك بتملس علي شعرها بحنان وبتطبطب عليها متخافيش والله مستحيل اسيبك لؤي قال طيب استأذن أنا ندي قالت انت هتمشي ومسكت ايده متمشيش انا مش عارفه اقولك اي لولاك كان زماني فالشارع وانت السبب فاني اشوف اختي وانقذتني من الشارع بجد انا مش عارفه اقولك اي لؤي قال بحنان متقوليش حاجه ندي قالت له متمشيش والنبي وحضنته جامد لؤي حضنها وطبطب عليها وقال لازم امشي انتي دلوقتي مع اختك حبيبتك ندي بعياط بس انا مش عايزاك تسبني لؤي بص لليث وملاك ومش عارف يتصرف ازاي استوووووووب
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD