البارت السابع

1529 Words
البارت الثالث عشر ليث طلع يجري عليها ليث بصريخ ملااااك ملااااك ردي عليا والنبي ملاك مش بتنطق ليث شالها وحطها فالعربيه وطلع يجري علي المستشفي وصل المستشفي فربع ساعه دكتور دكتور بسرعه ليث مش حاسس بالدنيا إحساس صعب اووووي حاسس ان روحي بتطلع مني كمان انا السبب فاللي هي في جه دكتور وممرضين اخدوها ودخلوا العمليات عدي ساعه اتنين ملاك لسه مخرجتش من العمليات ليث لوحده علي مسافر بره ف شغل داليا فشهر العسل مفيش حد معاه وجنبه ليث بيدعي ربنا يرب متوجعش قلبي عليها ي رب متعاقبنيش بيها ي رب هي ملهاش ذنب عاقبني انا بس بلاش تعاقبني بيها ي رب الدكتور طلع من العمليات ليث جري عليه ها ي دكتور ‏ا الحمد الله عدت مرحله الخطر بس هي مش هتفوق دلوقتي من تأثير البنج هننقلها اوضه عاديه ولما تفوق تقدر تشوفها تمام شكرا ي دكتور عدي اليوم ملاك انتقلت اوضه عاديه بس لسه مفاقتش الدكتور سمح لليث أنه يدخلها ويبات معاها وليث بات معاها ‏ملاك ابتدت تفوق ليث كان قاعد علي الكرسي ونايم وماسك ايد ملاك ‏ملاك بتتكلم بتعب اه ليث ‏ليث فاق وقال بحب ودموع ملاك ملاك انتي فوقتي ي حبيبتي حاسه باي هنده الدكتور دلوقتي ‏ملاك قالت له انا انا كويسه ‏ليث قال ملاك انا اسف انا هفهمك كل حاجه والله انا اسف ‏ملاك قالت له متتأسفش ي ليث بس طلقني قالت كده بتعب ودموع ‏ليث قالها لا مش هطلقك ملاك اسمعيني ابوس ايدك انتي عارفاني انا مقدرش اعيش من غيرك والله انتي كل حاجه بالنسبه ليا ‏ملاك قالت بتعب طلقني ‏ليث قالها طيب ممكن تهدي بس وبعد ماتطلعي من هنا هعملك اللي يريحك عشان خاطري ‏خلينني بس معاكي اليومين دول عقبال ماتخفي وانا هعملك اللي انت عايزاه اعتبريني قاعد هنا مش بصفتي جوزك بصفتي ليث ليثو اللي رباكي ‏ملاك هزت رأسها بماشي ‏ليث باس ايدها ورأسها وقعد جنبها عدي يومين وملاك خرجت من المستشفي وحالتها اتحسنت ‏فالبيت ‏ليث موجه كلامه لملاك يلا عشان تاكلي ‏ملاك قالت لليث طلقني ي ليث مش انت قولت بعد ماخف وانا اهو بقيت كويسه طلقني ‏ليث قالها انتي عارفاني كويس انا اسف طيب انا هفهمك ابوس ايدك متسبنيش ‏ملاك خلصت طلقني بقي ‏ليث بحزن انتي طالق ي ملاك ‏ملاك احسن وانا هروح للي بيحبني علي رأي المثل اختار اللي بيحبك متختارش اللي تحبه ‏ليث قصدك اي ‏ملاك قصدي انت فاهمه كويس اوووي ‏ليث اوعي تقولي أنك ‏ملاك اه ي ليث هروح لمهند بيحبني علي الاقل مش هيكدب عليا ولا يجرحني ‏ليث بصدمه بس بس مهند عدونا ده حاول يقتلني ‏ملاك عادي حاول يقتلك عشان بيحبني ‏ليث بصدمه اكبر يعني عادي بالنسبه ليكي ي ملاك أنه حاول يقتلني للدرجه دي مش فارق معاكي ‏ملاك ببرود مانا لسه قايلالك عشان بيحبني وعمل كده عشان بيحبني ليث بحزن ي رتني اكون بحلم ‏ملاك انت بجح ي رتني انا اللي كنت مت ولا اني اعرف أنك كداب وتاجر سلاح والله واعلم اي تاني وخدت شنطه هدومها ومشيت ‏عند مهند وسهي الباب خبط ‏مهند فتح أنصدم لما لقي ملاك ‏مهند بصدمه ملااااك ‏مهند ملاك انتي جيتيلي مالك عامله اي ‏ملاك انا جتلك عشان انت بتحبني ‏مهند طيب وليث ‏ملاك مش عايزه اسمع سيرته انا اتطلقت منه بعد ما عرفته علي حقيقته وأنه تاجر سلاح ‏مهند اي تاجر سلاح ‏ملاك اه عاوزني ولسه بتحبني ولا ارجع ‏مهند لا ترجعي اي تعالى جت سهي ‏ملاك بصتلها بقرف ‏مهند فهم ‏مهند سهي اطلعي برا ‏سهي بصدمه وصوت عالي نااااااعم ‏مهند زي ماسمعتي برا انا وملاك هنتجوز وانتي واحده رخيصه ومجرد نزوه ‏سهي هندمك ي مهند ‏مهند كل حاجه كانت حصلت كانت بمزاجك انتي عشان انتي واحده رخيصه سهي لمت هدومها ومشيت وبصت ليهم بشر وبتوعد ‏مهند تعالي ي حبيبتي خشي ملاك انا عايزه نام مهند تمام نامي تصبحي علي خير وسابها وخرج ملاك اخدت شاور وغيرت ونامت عند مهند بيتكلم فالفون مهند ملاك جتلي والخطه نجحت ادريس شوفت بقي أن مصلحتك معايا انا وانت ومحمد ابوها مصلحتنا واحده دلوقتي وهي الانتقام من ليث اللي احنا عملناه ده مش كفايه لسه عاوز انتقم منه مهند وانا كمان وانا معاك فاي حاجه وقفل الفون مهند كان متفق مع إدريس ومحمد التلاته كانت مصلحتهم واحده وهي الانتقام من ليث وف نفس الوقت ملاك هتبقي لمهند مهند مكنش معرف سهي بكده عشان هي طبعا بتحبه وعاوزه تبقي معاه ولو عرفت أن ملاك هترجعله الخطه هتبوظ وهتبوظ الدنيا عند ليث قاعد فالاوضه بحزن ماسك صورها هو وهي وصورها وهي صغيره وهي بتلعب وهي ف الملاهي وهي فالمدرسه وبيحضنها وبيعيط جااامد ليث اههه ي ربي علي وجع القلب اللي انا في عند حسام وداليا ف تركيا داليا واقفه قدام الراجل بتاع الايس كريم وعماله تضحك حسام يبنتي يلا بقي صبرني ي رب داليا لي كده بس ي حبيبي ده لذيذ اووي وطلعت تجري وحسام بيجري وراها حسام يبنتي اوقفي انا متجوز طفله داليا احسن حااااجه فالدنيا وتجري وهو يجري وراها ومبسوطين هما الاتنين عدي اليوم عادي تاني يوم عند ملاك ومهند ملاك نايمه مهند بيصحيها مهند ملاك ملاك ملاك امممم عايزه انام مهند طيب ي روحي نامي وسابها تنام وطلع بعد شويه ملاك صحيت وطلعت لقت مهند بيخصر الفطار وبيحطه علي السفره مهند صباح الخير ي حبيبتي ملاك صباح النور مهند يلا انا حضرتلك الفطار ي حبيبتي ملاك طيب وقعدت علي السفره مهند يلا كلي وابتدء يأكلها ملاك خلاص هأكل انا مهند طيب يلا كلي ملاك ابتدت تاكل مهند هو احنا هنتجوز امتي ملاك نتجوز مهند اه امال انتي ناويه متتجوزنيش ولا اي ملاك اي لا طبعا مش القصد اقصد بس انا فالعده بعد شهور العده مهند ماشي ي حبيبتي اللي يريحك وباس أيدها عند ليث قاعد زي ماهو بحزن ولا بياكل ولا بيشرب ولا بيروح الشركه ولا اي حاجه ليث انتي فين ي ملاكي وحشتيني ارجعيلي بقي عند حسام وداليا حسام دودو داليا اي ي حبيبي حسام ما تيجي وغمز داليا يخربيتك ي حسام انت مش بتزهق حسام لا مش بزهق حد يبقي معاه القمر ده ويزهق داليا اتكلمت بدلع واتشعلقت ف رقبته يعني انا قمر حسام لا بقولك اي اهدي كده انا ماسك نفسي بالعافيه اصلا داليا بدلع طيب شلني حسام استعنا علي الشقه بالله ونسبهم بقي عشان عيببب عند ملاك ومهند مهند ملاك ملاك نعم مهند بشك هو انتي عرفتي مكاني منين ملاك بارتباك ماهو أنت كنت قايلي عليه مهند انا امتي ملاك اي انت نسيت لما كنا بنتقابل وبعدين انت مش عايزني ولا اي لو مش عايزني هقوم امشي ولسه هتقوم مهند مسك أيدها مهند لا طبعا عايزك انا مش قصدي ي حبيبتي متزعليش ملاك خلاص مش زعلانه ممكن ادخل انام شويه مهند ماشي ي حبيبتي ادخلي ملاك دخلت عشان تنام شوييييييه عند حسام وداليا داليا نايمه ف حضنه علي ص*ره داليا مبسوط حسام اوووي اوووي من أول يوم شوفتك في وانا مبسوط وحاسس أن ربنا رزقني بيكي وأنك رزق من عند ربنا داليا للدرجه دي ي حبيبي حسام واكتر من كده ناويه تعملي فيا اي تاني داليا طبعت قبله علي ص*ره مكان قلبه وقالت ناويه اخد ده حسام مانتي خدتي خلاااص داليا انا ربنا عوضني بيك ربنا يخليك ليا عدت الايام وعدت ايام العده وليث لسه زي ماهو ف حزن ودقنه كبرت ومبيروحش الشركه علي طبعا رجع وعرف كل حاجه وحزين علي الحاله اللي فيها ابنه وداليا كمان داليا حامل فاسبوعين مكنتش عارفه تفرح عشان حملها ولا تزعل علي الحاله اللي هما بقوا فيها حاله ليث أما عند ملاك ومهند فهي خلاص ايام عدتها خلصت وبتجهز للجواز من مهند ومهند مبسوط وفرحان اووي ومش مصدق نفسه سهي بتخطط لحاجه ليهم إدريس ومحمد ومهند مبسوطين طبعا كل حاجه مشيت زي ماهما عايزين ولسه بيخططوا ومكملين فالانتقام يوم كتب كتاب ملاك ومهند حصلت حاجه محدش يتوقعها ملاك قاعده مهند قاعد الشهود والمأذون قاعدين وبداءو المأذون موافقه ي بنتي ملاك لا مش موافقه مهند بصدمه اييييه يعني اي دخل ليث فاللحظه دي هقولك انا يعني اي ملاك جريت عليه حضنته وحشتني اوووي ي ليثو مهند مصدوم مش فاهم حاجه ليث طبعا انتو زي الحمير انت وادريس ومحمد فاهمين أن الخطه نجحت وأن انا مفهمتش انك متفق معاهم بس انا كنت قاصد اني افهمكوا أن الخطه نجحت وملاك عرفت اني مش تاجر سلاااح ودي الحقيقه فعلا انا مش تاجر سلاح طبعا انت مستغرب بس انا الشرطه هي اللي دخلتني عشان اعرف كل الصفقات اللي ادريس بيعملها اللي هو تاجر السلاح انا اه مش شرطي بس ذكي وطبعا ادريس صدق وفهم اني تاجر سلاح وحب يعرف ملاك ملاك عرفت وعملت حادثه كانت م**مه علي الطلاق بس انا فهمتها اني مش تاجر سلاح وانا عرفت انك متفق معاهم وعرفتها الخطه وأنها لازم تبان أنها رجعتلك والخطه نجحت لحد ما توقعوا ووقعتوا ملاك سجلت ليك وانت بتتكلم مع إدريس ومحمد وانت بتعترف وبتقول انك حاولت تقتلني وأنك عاوز تنتقم وادريس بيعترف أنه عمل كده عشان صفقه السلاح ومحمد بيعترف أنه ساعده في جرايمه ومحاوله خ*ف ملاك كل واحد فيكو اعترف علي نفسه والشرطه دلوقتي زمانها خدت ادريس ومحمد لاني قدمت التسجيل ليهم و جايين ليك فاللحظه دي دخلت الشرطه ليث اهم جم كده احب اقولك أن كلكوا اغ*ياء0:1 بالسلامه مهند مش هسيبك والله ماهسيبك الشرطه خدته وركبو البو** ملاك حضنت ليث وحشتني اووووي بجد ليث وانتي اكتر ي ملاكي ملاك كشرت ليث عقد حواجبه. مالك ي حبيبتي ملاك بغيره ي تري عامل اي مع مراتك التانيه ليث فهم أنها غيرانه يسلملي الغيور الموضوع اصلا خلص انا كنت عرفت منها المعلومات اللي عايزها وخلاص معرفش عنها حاجه تاني استوووووووب
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD