البارت الثاني عشر
ملاك
اجابتملاك ليث ببرود نعم
ليث قال لها انتي مش عارفه سبب الجواز بس فنفس الوقت مش هقدر اقولك السبب كل اللي اقدر اقوله أنه غصب عني
ردت ملاك ببرود خلصت
اه
ملاك قالت اتفضل قوم بقي
ليث قالها بغضب ماشي ي ملاك براحتك
أجابته ملاك ببرود ماهو براحتي
ليث بصلها بغيظ وبعد كده قرب منها يعني انا موحشتكيش وخ*ف بوسه رقيقه كده
ملاك ب**وف وتوتر قالت لليث لا ومش عايزه
ليث قالها طب وكده وباسها تاني
ملاك لا رد
ليث مكمل ونزل علي رقبتها قعد يبوس فيها بعد مانزل الحماله بتاعه التيشرت
ملاك قالت بضعف أبعد انا مش عايزه
ليث عضها ف رقبتها بخفه اسكتي بقي
ليث مستمر وابتدء يقلعها ملابسها
قطعه قطعه
ملاك بضعف قالت خلاص ابعد
ليث قالها شششششش وكأنه مغيب عن الوعي تماما وملاك مقدرتش تقاومه وذهبوا الي عالمهم الخاص
ليث
حاسس اني مغيب عن الوعي مش حاسس بنفسي طول مانا معاها بحس اني فحته تانيه فمكان تاني
ملاك
حاسه اني في الجنه قربه مني بيفرحني بحس اني مالكه الدنيا بما فيها وعشان كده ضعفت
عند مهند وسهي
مهند رايح جاي بغضب
مهند عمال يقول مش هسبهاله مش هسيبه عايش
سهي قالت اهدي ي حبيبي اهدي مش كده انت حاولت مره وفشلت وانا متاكده أنه هو عرف أن انت اللي حاولت تقتله وزمانه بيدور علينا
مهند قالها مش هسيبه مش هرتاح الا لما أخدها منه
سهي قالتله اهدي بس تعالي اروقلك اعصابك
مهند قالها اه اصل انا اعصابي تعبانه اووووي
سهي قالت بدلع ودي تيجي انا موجوده واعصابك تعبانه وحطت أيدها حوالين رقبته
وباسته برقه من شفايفه وقالت وحشتني اوووي
مهند قالها بتوهان هو انتي مبتزهقيش
سهي طول مانا معاك مبزهقش وقبلته وهو تجاوب معاها وفعلوا ما حرمه الله
عند ملاك وليث
بعد فتره ليث بعد عن ملاك ومبسوط وملاك مش بتتكلم
ليث قالها خلاص بقي متزعليش انا هحكيلك كل حاجه انا اتجوزتها عشان شغل عشان في معلومات انا عايز اعرفها متجوزها عرفي وكان لازم اعمل كده واتعامل معاها كده عشان اعرف اسحب منها الكلام عرفتي انا مقدرش اخونك ومقدرش اشوف حد غيرك ومقدرش احب اصلا حد غيرك ومكنتش عايز اقولك علي السبب خووفت انتي تبوظي الخطه من غير قصد وكل حاجه تبوظ وساعتها هتبقي كل حاجه ف خطر الكلام ده بيننا انا وانتي بس
ملاك قالت له بحب يعني انت مخونتنيش
ليث قالها بحب شديد باين مقدرش اخونك انتي بنتي وحبيبتي ومراتي وكل حاجه ليا فالدنيا مليش غيرك ومقدرش اعيش من غيرك انتي النفس اللي انا بتنفسه
ملاك حضنته وقالت انا بموت فيك وبعشقك متزعلش مني
ليث قالها مقدرش ازعل منك وبالذات بعد اللي حصل ده وغمز ملاك ات**فت
ليث قال يسلملي الم**وف
بس بقي
ليث قالها بمشا**ه ده علي اساس اني مشوفتش كل حاجه
ملاك طلعت تجري علي الحمام وقالت بضحك انت بقيت قليل الادب اووووي ي ليثو
اليوم عدي عادي
تاني يوم الصبح
الكل اتجمعوا تحت علي السفره وفضلوا قاعدين مع بعض خدوا اجازه وحسام جه عشان يقدم معاد الفرح وفعلا خلوا الفرح كمان اسبوع
ملاك حضنت داليا وقالت مب**ك ي حبيبتي
ردت عليها داليا الله يبارك فيكي بس مش هلحق اعمل حاجه
ملاك قالت لها متقلقيش هنلحق أن شاء الله انا وانتي هننزل نلف من بكره ونشوف الفستان وكل الحاجات دي
داليا قالت انا فرحانه اووي وحضنت ملاك
ملاك قالت شكل سي حسام عامل عمايله وقعدوا يضحكوا
ف مكان
كويس انك ظهرت هتنفعنا اوووي
رد شخص وقال انت هربتني لي هتستفاد اي
هستفاد كتير اوووي انا وانت هدفنا واحد واننا ننتقم من ليث انت عشان عاوز فلوس وانا عشان حاجات تانيه
رد الشخص تاني قائلا حاجات اي يباشا لا مؤاخذه
مش مهم تعرف هتعرف بعدين
عدي يومين ملاك وداليا بيلفوا وبيشتروا حاجات وبيجهزوا عشان الفرح وعدي الأسبوع بسلام والنهارده يوم الفرح داليا بتجهز وخلاص جهزت وكانت عامله ميكب سمبل جدا مع الفستان مع شعرها كانت قمرين
هاا اي رايك
ردت ملاك وقالت ماشاء الله زي القمر اللهم بارك
داليا قالت بجد حلوه
ملاك قالت لها ماشاءالله الله اللهم بارك حوريه وحضنتها
دخل حسام ليها عشان يشوفها اول ما شافها
حسام قال بسم الله ماشاء الله تبارك الله حوريه
بجد حلوه
رد عليها حسام عامله زي حوريات الجنه
وحضنها وباسها من جبينها وخدها
ونزلوا الفرح والمعازيم والصحافة اول ما نزلوا بدأت تصور العيله كلها كانت عامله تصور ليث وملاك وداليا وحسام وكان فرح كبير جدا فمكان فخم جدا فالقاهره
بعد شويه المأذون بدأ ف كتب الكتاب
المأذون بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير
حسام قام حضن داليا ولف بيها قدام الناس كلها والكل عمال يسقف ويباركوا ليهم
واشتغلت اغنيه رومانسيه وداليا وحسام بدأو يرقصوا
حسام قالها انا مش مصدق نفسي حلم سنين اتحقق
داليا قالت وانا مش مصدقه نفسي أن ربنا عوضني بحد زيك ربنا يخليك ليا
داليا
الحمد لله ربنا عوضني خير عوضني بحسام حبيبي بقيت احبه اكتر من نفسي ربنا يخليه ليا
ليث خد ملاك ورقصوا هما كمان ملاك كانت لابسه فستان نبيتي طويل وقصير من قدام شويه وكانت عامله تسريحه لشعرها تجنن وحاطه ميكب خفيف جدا ولابسه هيلز اسود وكانت قمر
ليث قالها طالعه زي القمر ي ملاكي
ملاك قالت انت اللي عيونك حلوين
ليث قالها بحب عيوني حلوه عشان شايفك انتي
وقعدوا يرقصوا الفرح خلص حسام وداليا طلعوا الجناح اللي كان حاجزينو فالاوتيل وملاك وليث كمان طلعوا جناحهم وعلي طلع اوضته
عند داليا وحسام
اي ي حبيبتي هتباتي جوه ولا اي
ردت داليا وقالت لا خلاص طالعه اهووووو
وطلعت وهي لابسه قميص نوم ابيض قصير وروب وسايبه شعرها
حسام اول ماشافها قال الله واكبر تبارك الله زي القمر وقرب منها باسها علي شفايفها برقه انا بحبك اوووي
داليا قالت ب**وف وانا كمان
حسام قالها وانتي كمان اي هاا
داليا قالت بابتسامه بحبك
حسام
ياااه اخير نطقتها مش مصدق نفسي حلم سنين اتحقق
اللهم صلي علي النبي نطقتها وحضنها وبعد كده ذهبوا الي عالمهم الخاص نسيبهم شويه
عند ملاك وليث
بقولك اي ي ملاكي
ردت ملاك نعم ي ليثو
ليث قالها ماتيجي وغمز عاوزين نخلف حته عيل كده نفرح بيه ها
ملاك قالت خلاص متقربش مني وهو هيجي لوحدو
ليث عوج بقه وقال هيجي لوحده
ملاك قالت اه بقي سبني نام وراحت نامت وسابت ليث مصدوم
تاني يوم الصبح
عند حسام وداليا
داليا دودوي اصحي بقي
اممم عايزه انام
يلا بقي صحي النوم
داليا صحيت صوتت
حسام قالها بس اي في أي
داليا بصتله وبصت لنفسها كان هو نايم عاري الص*ر لابس بنطلون بس وهي لابسه بيجامه شورت وتيشرت حماله
وقالت طبعا لو حلفتلك اني نسيت أننا اتجوزنا مش هتصدقني
حسام قالها عادي بتحصل
حسام همس ف ودنها صباحيه مباركه ي عروستي بقيتي مراتي قولا وفعلا وكنتي قمر امبارح
داليا ات**فت ووشها احمر
حسام داعب خدودها يسلملي حبيبي الم**وف
عدي اليوم ملاك وليث وعلي رجعوا علي بيتهم حسام وداليا سافروا شهر العسل بعد ماودعوا العيله
عند مهند وسهي
حبيبي
رد مهند وقال عايزه اي ي سهي
سهي قالت مالك بتكلمني كده حاسه انك مش طايقني
مهند ضحك بسخريه وقالها حاسه مش متأكده يعني
سهي قالت بصوت عالي يعني اي ي مهند
مهند مسكها من شعرها جامد وقالها يعني تتخرسي وتقعدي ساكته انتي هنا لمزاجي وعشان اتسلي وبس اوعي تكون فاكره اني هتجوز واحده رخيصه زيك ف حضني ليل ونهار مسلماني نفسها بإرادتها انا لما اجي اتجوز اتجوز واحده زي ملاك كده محترمه ونضيفه وزقها علي الارض وقام
عند ملاك وليث
ليثو
ليث وهو بيشتغل علي اللاب توب نعم ي رووحي
ملاك قالت بارتباك بابا انت عملت معاه اي
ليث بتوتر قال ملاك انا عايزه اقولك علي حاجه لازم تعرفيها
ملاك قالت بقلق في أي
ليث قالها ابوكي هرب من بدري وانا مش لاقيه ومردتش اقولك عشان متخافيش بس حقيقي انا عماله ادور عليه ف كل حته مش لاقي
متخافيش انا جنبك
ملاك راحت لحضنه وقالت انا خايفه اووي
ليث قالها طول مانا معاكي وجنبك متخافيش
عند داليا وحسام ف تركيا
فاوتيل فخم
حسام بيقول لداليا مبسوووطه
داليا قالت له اووووووووي كان نفسي اسافر تركيا وكمان ربنا رزقني بيك وده كفيل أنه اكون مبسوطه
حسام قالها لو تعرفي انا بحبك اد اي وكنت بحلم اننا نكون لبعض قعدت سنين احلم وادعي ربنا لحد ما الحلم اتحقق احلي حاجه حصلت لي فحياتي اني قابلتك
داليا قالت انت عوضتني عن حاجات كتير اوووي ربنا يخليك ليا ي ننن عيني وحضنته وهو كمان حضنها
ف مكان
يعني احنا هنظهر امتي
رد الشخص التاني قائلا قريب اووي هنظهر
يعني هنكشفه علي حقيقته
رد بايوه عشان القموره تعرف انه مش ملاك وتعرفوا علي حقيقته
طيب اي الخطوه دلوقتي
هقولك
تاني يوم
ملاك وليث بس فالبيت
حصلت حاجه غريبه
ملاك اتخ*فت
ليث صحي ملقهاش عمال يدور عليها ف كل حته مش هيلاقيها
جاله تليفون
من مجهول القموره معايا
ليث قال هو أنت يبن الكلب
مجهول قال تؤتؤ من غير غلط تعالي علي مكان كذا
الفون فصل ليث بعلو حسه يوولاد الكللب
ولبس وراح علي العنوان
ف مكان مهجور
ملاك بتصحي بتلاقي نفسها متربطه وعلي بقها لزق
اممممممم
دخل ابوها وقال مالك بقي ي حلوه
ملاك بصدمه اممممممم
دخل حد تاني وجه جديد
سكتي بقييي أخرسي
ليث وصل ودخل
الشخص قال اهلا اهلا ليث بيه
ليث وجه كلامه لي وقال سبها ي إدريس هي ملهاش دعوه بحاجه
ادريس قاله مانا عارف بس هي لازم تعرف الحقيقه فاللحظه دي محمد ابوها شال اللزق اللي علي بقها
ملاك قالت بصدمه حقيقه اووي
ليث قالها مفيش حاجه ي حبيبتي ده شغل وصفقه فالشركه
ادريس قال شركه بردو
ليث قال بلاش ي إدريس تقول
ملاك قالت بلاش لي ي ليث انت مخبي اي
ادريس هقولك انا في أن ليث بيه اكبر تاجر سلاااح
ملاك بصدمه وعياط قالت اي انت كداب ليث ميعملش كده ابدا
ادريس قال تؤتؤ يعمل بس واضح أن الصدمه تقيله انا جايبك هنا مخصوص عشان اعرفك حقيقته وقدامه
فاللحظه دي محمد فكها وهي قامت من علي الكرسي راحت لليث
ملاك قالت قول أن ده كدب مش حقيقي
ليث بتوتر قال ملاك انا انا
ملاك بصريخ انت اي ها ها رد عليا
ليث قالها انا اسف
ملاك قالت اسف اسف دي تعمل اي طلقني ي ليث
ادريس قال لليث كده انا انتقمت منك أشد انتقام
ملاك طلعت تجري علي برا ليث جري وراها ملاك ملاك استني
إدريس ومحمد بيبتسموا بشماته
ملاك بتجري فالشارع وهي بتعيط
ليث بصويت ملاك حاسبي
طخخخخ عربيه خبطت ملاك هي بتجري رمتها الناحيه التانيه
استووووووب