bc

روايه سهـره منتصف الليل .. يارا رشدي

book_age16+
46
FOLLOW
1K
READ
others
like
intro-logo
Blurb

ماذا اذا قام شخص ما بتهكير جهاز هاتفك المحمول وقام برويه كل شئ يخصك ليس ذلك فقط بل وايضآ يمكنه رؤيتك من كاميره هاتفك ...

chap-preview
Free preview
الفصل الاول
خرجت من المرحاض وهي تخفي جسدها بالمنشفه جلست علي الفراش ثم تناولت هاتفها وبدات تعبث به علي الناحيه الاخري يجلس امام الحاسوب الخاص به صفر باعجاب واضح عندما ظهرت له صوره تلك الفتاه منذ ايام قام بتهكير جهازها باكمله واصبح هاتف تلك الفتاه هو المتحكم به بالاضافه الي الكاميره الاماميه والخلفيه يستطيع رؤيتها من خلالهم وكل ذلك عن طريق رابط مزيف يخبرها انها تضغط عليه حتي تفوز بهاتف ايفون انزلقت المنشفه من علي جسدها فقامت برفعها سريعآ بيديها وبعد ذلك تركت هاتفها ونهضت حتي ترتدي ثيابها ابتسم وهو بتابع كل ذلك من حاسوبه هاتفآ قايمه تلبسي هدومك بعد ايه يا اختي ما كان من الاول عاجبك كده يعني وانتي بيتسجلك كل ده فيديو مبسوطه كده وصل اليه صوتها وهي تلحن بعض كلمات اغنيه ما و ريني لو ناسيني اغمض عينيه وعاد براسه للخلف وهو يستمع الي كلماتها تلك وعندما انتهت هي هتف هو غني يا برنسيسه وافرحيلك يومين عشان الي مستخبيلك ورا تقيل اووووي بتتف*ج علي مين الايام دي ؟! قالها رفيقه الذي دلف توءآ للغرفه اعتدل عمر في جلسته وهو يقول واحده صاروخ اول مره اختار عمياني كده وتطلع حلوه كل بت بهكر موبيلها بتكون حاطه صورتها فيس وعارف شكلها لكن دي مش حاطه صورها بس طلعت ايه يا سيف صاروخ ملهاش حل وريني شكلها كده اغلق عمر الحاسوب قبل ان ينظر اليه سيف هاتفآ : بعدين يا سيف خلينا في المهم البت نوجا عملت ايه في حكايه البنات مفيش اهي بتنزل بوستات علي فيس تقول شغل وكده ولما بنات تعلق تدخلهم خاص وتقولهم شروط الشغل في الي بيعمل بلوك وفي الي بيشتم طبعاا ونادرآ ما حد يوافق اهو بقالنا شهرين في القصه دي ومفيش غير اربعه الي وافقوا بس اشعل عمر سيجارته وهو يقول تلاقي نوجا خايبه مبتعرفش تغريهم كويس لا والله دي بتغريهم علي الاخر وكمان مزوده المبلغ وبتقولهم 30 الف في شهر استني اوريك رساله شروط الشغل الي بتبعتها ليهم اخرج سيف من هاتفه وبدا في العبث به ثم ناوله اياه بدا عمر يقرا المكتوب امامه بصي هو شغل في النايت كلوب عباره عن سهره في نص الليل بتبدا من ساعه 12 نص الليل كده، هتنزلي من بيتك بلبسك العادي وهناك هتغيري هدومك وتلبسي لبس بتاع شغل احنا هندهولك هيكون لبس مكشوف طبعا عشان تظهري جمالك وهتقعدي مع زبائن تضحكي وتهزري معاهم وهترقصي ومتخافيش مش هتكوني لوحدك طبعا في بنات كتير انا شغلتها وبجد شغل م**به كبير كانك شغاله في شركه ماي واي وقت تحبي تسيبي الشغل تعرفيني وبتاخدي بقيت فلوسك وبتسيبيه تمام هو شغل سهل جدا رقص وضحك مع الزباين وبس اهم حاجه يكون شكلك كويس وجسمك حلو هتاخدي 30 الف في شهر ده غير التيبس والهدايا طبعا في ال النايت كلوب ممنوع التصوير نهائيآ بلس ان اول ما تستلمي الشغل هنطلعلك فيزا دي هيجيلك عليها القبض ده غير المكافات الي هتجيلك كلها هتتحولك علي الفيزا تمام الشغل كله عباره انك هتضحكي وتهزري مع الزباين وترقصي محدش هيقربلك نهائي حاولي بقي تظبطي مع اهلك موضوع انك تخرجي بليل وكده لو انتي بتدرسي في جامعه وقاعده في سكن ممكن تسيبي السكن وتيجي تعيش في ال Night Club ولو مخلصه وكده قولي لاهلك انك لقيتي شغل وهتسكني في سكن مع بنات يعني كل حاجه سهله جدا اهي والشغل كمان سهل وهيعجبك انتهي عمر من قراءه الموجود امامه علي شاشه ثم هتف وهو يضحك بسخريه يااخي البنات دي غريبه تقلع بمزاجها لواحد مرتبطه بيه زي الست ليلي بتاعتك لكن عند الشغل كل واحده تعمل فيها الطاهره الشريفه وايه الي جاب سيره ليلي دلوقتي وبعدين دي محترمه واي حاجه بتحصل بينا بتبقي باسم الحب الي بينا قهقه بقوه وهو يقول سلامات يا حب زفر سيف بضيق هاتفآ ممكن تخلينا في الموضوع بتاعنا هنشغل ال Night club ازاي واحنا مش مجمعين غير كام بنت بس اغلب البنات الي نوجا بتكلمهم بيرفضوا هيوافقو غصب عنهم كل واحده هكرت موبيلها هساومها يا اما صورها تنزل يا تيجي تشتغل بس كده هتبقي بتظلم المحترمه ليقول عمر يا عم هو في بنت محترمه علي وش الارض البنت الي تمسك موبيل ونت وتدخل سوشيال ميديا مستحيل تكون محترمه الي انت شايفه اعمله يا عمر اسيبك انا بقي دلوقتي رايح تقابل السنيوره بتاعتك ولا ايه تجاهل سيف كلماته الاخيره واستدار ليرحل وهو يقول سلام قام بتشغيل حاسوبه مره اخري ثم قام بمتابعه تلك الفتاه ضغط علي شفتيه بعدم رضا عندما ظهر امامه صوره سقف الغرفه ومن الواضح انها تاركه هاتفها في مكان ما طيب يا برنسيسه هتروحي مني فين انا قاعدلك في سكن الطالبات مش هتنزلي يا ليلي اجازه بردو حركت راسها بالنفي هاتفه انتي عارفه عمي صدق ما خلص ده بيستحملني بالعافيه في اجازه نص السنه واخر السنه طيب يا بنتي هتقعدي لوحدك تعملي ايه كلنا هننزل لتقول صديقتها الاخري سولي ليلي معاها حبيب القلب سيف يعني ميفرقش معاها كفايه عليها هو دي تلاقيها مبسوطه عشان هتعرف تكلمه براحتها تن*دت سالي وهي تقول انا مش خايفه غير من سيف ده ابعدي عنه يا ليلي شكله مش مظبوط والله _حرام عليكي يا سالي انتي ظالمه والله سيف طيب وبيحبني واول ما اخلص كليه هيجي يخطبني لتقول سالي مش عارفه ليه مش برتاح كل ما بشوفه حرصي منه يا ليلي عشان خاطري بعد مرور عدده ايام نعم يا روح امك تاخدي فلوس علي ايه فين البنات الي انتي جبتيها اصلا اجابته نوجا بضيق محدش بيوافق انا اعمل ايه يعني صدقني يا عمر والله حاولت والله حاولتي محاولتيش ميخصنيش تجيبي بنات هقبضك غير كده معنديش حركت راسها بالايجاب ثم اقتربت منه بدلال وهي تبعث برقبه قميصه هو انت ليه مش قادر تحس بحبي ليك امته قلبك القاسي ده هيحس بيا خلينا نتجوز ونبقي مع بعض ونعمل بيت وعيلة سوا زفر بضيق وهو يبعد يديها قائلا خفي سهوكه وحيات امك وريحي نفسك مش انتي الي ممكن اتجوزها او حتي ابصلها ليه ان شالله وحشه ولا مشبهش قالتها بانفعال واضح ليجيبها مش عايز اشوف وشك هنا تاني اي حاجه عايزه تقولهالي بلغي سيف وهو يقولهالي مفهوم عمر انا بحبك بجد تمسك بالحاسوب الخاص به ثم قال اطلعي براه يا نوجا ومتجيش شقتي تاني عشان مزعلكيش ضغطت علي شفتيها بضيق وهي تقول ماشي يا عمر بس الي ميندمش بعدين هتحفي ورايا ووقتها انا الي هقولك اسفه اه في المشمش اخفي من وشي يلا خرجت نوجا ونيران تشتعل بداخلها اما عمر بدا بمتابعه تلك الفتاه التي يراقبها كعادته لم تظهر صورتها امامه وضع السماعه علي اذنيه وصل اليه صوتها وهي تتحدث مع والدتها بزعيق .. لسه بتحبيه وبتفكري فيه بعد ما رماكي انتي وبنتك الي كان عمرها سنه وسافر لمراته الاولي وعياله انتي ازاي كده انا مش قادره اصدق بجد وابويا الي عيشتي معاه سنين نسيتيه بسهوله دي طفح الدم في شغله عشان يحققلك كل الي نفسك فيه وبعد ما مات مهانش عليكي تستني حتي لما يعدي سنه علي وفاته كفايه يا فريده حرام عليكي كفايه قالتها والدتها بتعب لتقول فريده كفايه انتي يا شيخه ماسكه صورته وبتفكري فيه ده غير مكالمات الي بتقوليله فيها انه يرجعلك اوعي تفتكري اني مش عارفه ايه الي بيحصل لا انا عارفه كل حاجه ورحمه ابويا لو مبطلتيش الي بتعمليه انا هطفش وهسيبلك البيت ليكي وللمحروسه بنتك نطقت فريده جملتها الاخيره وهي تجذب هاتفها من الاريكه ثم رحلت الي غرفتها وصفعت الباب بقوه خلفها انتفض جسد عمر عندما وصل اليه صوت صفعه الباب فهتف ما براحه يا برنسيسه في ايه علي الناحيه الاخري القت بجسدها علي الفراش ثم صاحت باكيه وهي تقول مكنتش تستاهلك ولا تستاهل حب واحد زيك يا بابا تمسكت بهاتفها عندما وصل اليها رساله من صديقتها تخبرها عن شئ ما هتف عمر عندما ظهرت صورتها امامه علي الحاسوب شكلك بتحبي العياط انا بقي هخليكي تعيطي بدل الدموع الجميله دي دم يا فريده مش طريقه دي تكلمي امك بيها، اكتشفت انك ناقصه تربيه ومحتاجه تتربي وانا بقي يا برنسيسه الي هربيكي ممده علي الفراش وتتحدث في الهاتف مع سيف كعادتها دائمآ يعني انتي قاعده لوحدك دلوقتي اجابته هي ايوه البنات كلهم نزلو اجازه ماعدا انا كالعاده يا لولو ما انا اتكلمت معاكي كتير عشان تصلحي علاقتك بعمك علي اقل فتره دي عشان لما اجي اتقدملك يوافق وميق*فناش بقي ويرفض ويعمل فيلم تن*دت باسي قبل ان تقول صعب علاقتنا تتصلح هو مش طايقني اساسا ومتخافش اول ما تتقدملي هيوافق علي طول لانه عايز يخلص مني بس تعالا بطولك اتقدملي متجيبش رفيق السوء بتاعك معاك انا مليش حد غير عمر اتربينا سوا من صغرنا واحنا مع بعض وقولتك الكلام ده اكتر من مره بس انا مش بطيقه لما بشوف صورته معاك علي الفيس قلبي بيتبقض وكمان لما برن عليك ويرد هو ويقول ايوه يا سنيوره قلبي بيوقع في رجلي ضحك سيف وهو يقول ليه الرعب ده كله يا بنتي عمر غلبان ده غلبان دي عينه في صور كلها مليانه شر ده غير انه استغفر الله العظيم بيكره يصلي او حتي يدخل الجامع يعني ده جزائي انتي بحكيلك كل حاجه زفرت بضيق وهي تقول مش قصدي بس انا بخاف منه وخلاص مش برتاحله ابدا لا يا لولو مش عايزك تخافي من حاجه طول ما انا معاكي اتفقنا ابتسمت وهي تجيبه اتفقنا يا حبيبي وصل اليها صوته وهو يقول طيب بما انك قاعده لوحدك وصحابك كلهم نزلو مش هتصوري وتبعتيلي كام صوره كده ليكي لانك وحشاني اووي بجد ونفسي اشوفك دلوقتي واخدك في حضني نهضت من علي الفراش هاتفه حاضر هتصور وابعتهملك ناو علي واتس في الغرفه التي يجلس بها عمر هتف وهو يضع السماعات علي اذنيه وينظر الي شاشه حاسوب الخاص به يا قلب امك يا بنتي قلبك بيتبقض مني امممم ومالو يا ست ليلي لا ومش عاجبها اني مش بصلي علي اساس ان البنت بتعرف ربنا كويس اووي يا بت ده انتي ليكي صور عندي وفيديوهات تلبسك قضيه اداب وش بس ومالو كل حاجه في وقتها حلوه منذ فتره كبيره قام بتهكير جهاز سيف حتي يقوم بالتجسس عليهما فتح تطبيق الواتس الخاص بسيف وظهرت امامه الصور التي ارسلتها لسيف ضحك بقوه وهو ينظر لهم هاتفآ وتقولي عليا انا رفيق سوء ومبعرفش ربنا وانتي يا سنيوره ايه مؤمنه اوي بروح امك يلا كفايه ف*جه عليكي لحد كده نشوف بقي برنسيسه دلفت تهاني والده فريده الي غرفتها لتجد ابنتها جالسه علي المكتب تستذكر دروسها فريده في حاجه مهمه لازم تعرفيها رفعت عينيها عن الكتب التي امامها ووضعت القلم علي المكتب بقوه ثم قالت بابتسامه بارده خير حاجه ايه انا اتجوزت ابوكي لانه كان عريس كويس ومناسب ليا زي ما ماما وبابا كانوا شايفين ولان مكنش ينفع اقول لا عارفه ليه لم تجيبها فريده لتقول تهاني لاني رفضت كتير لحد ما خلاص العمر عدي بيا هفضل لحد امته ارفض اضطريت اتجوزه واخلفك وانا قلبي متعلق بواحد غيره احمد كان اول حب في حياتي يا فريده حبيته في الجامعه واتفقنا ان حبنا ده هيكبر معانا وهنتجوز بس ابوه رفض انه يتجوز حد غير بنت عمه الي اتفق الاخ مع اخوه انهم لما يكبروا هيتجوزوا مش مهم بقي اذا كان ابنه قلبه بيحبها ولا بيحب حد غيرها مهم ان الاتفاق يكمل اتجوزوا وخلفوا بس احمد قلبه فضل متعلق بيا بردو انا عارفه انك فاكره معاملتي لابوكي كويس وقد ايه كنت قاسيه معاه بس غصب عني مكنتش قادره احبه ولا اقبله في حياتي ولما ابوكي مات احمد كلمني وطلب يتجوزني من غير ما مراته تحس وفعلا اتجوزنا وخلفنا اختك شاهي بس مقدرش يكمل ويسيب مراته بعد ما عرف ان جالها كانسر احمد مرمانيش يا فريده هو بس حب يعيش مع مراته اخر ايامها ف*جع اسكندريه عشانها هتفت فريده والدموع تلمع في عينيها وبابا طيب ذنبه ايه وانا ذنبي ايه اتجوز واحد مبحبهوش انتي مش متخيله انا كنت بحس بـ ايه كل مره يلمسني فيها عمرك ما هتفهمي شعور الست لما يلمسها واحد مش بتحبه صرخت بها فريده ببكاء مكنتيش اتجوزتيه كنتي سبتيه يتجوز واحده تحبه انا متاكده ان بابا مات من القهره الي هو كان فيها اطلعي براه اعتبري معندكيش بنات غير شاهيناز انا مطلعتش بحد من الدنيا دي غير بيكي انتي واختك شاهي اعتبرك مش موجوده ازاي يا فريده كفايه عليكي بنتك من حبيب القلب يا تهاني هتفت والدتها بصدمه وعدم استيعاب تهاني اجابتها فريده بقسوه ايوه تهاني انا مليش لا اب ولا ام الاتنين ربنا يرحمهم وبعد اذنك اتفضلي براه عشان عايزه اذاكر رحلت والدتها وهي لا تصدق تلك القسوه التي اصبحت بها ابنتها اما فريده تركت دموعها المتحجره في عينيها تهبط علي وحنتيها ب**ت تشعر بالحزن الشديد علي والدها لم يكن يستحق كل هذا اما عمر الذي يتابع كل هذا هتف بسخط وهو يمسح وجهه بقوه ايه العيلة الاوفر دي حاسس نفسي بسمع فيلم عربي قديمم اوووي وفي منتصف الليل ذهب الي الملهي الليلي الخاص به بعدما شعر بالملل من مراقبه الاخرين جلس علي الطاوله وبجانبه حقيبه الحاسوب الخاص به الذي احضرها معه، نظر حوله لا يوجد سؤي عدد قليل من الفتيات التي استطاعت نوجا جلبهم واعمارهم صغيره تترواح من السابعه عشر الي العشرون وهكذا ولكن لا مشكله يكفي انهم يملكون جمال يستطيعون من خلاله متعه الزبائن وجلب المال له ولسيف تمسك بزجاجه الخمر الموجوده امامه علي الطاوله ثم صبها في الكوب الزجاجي وارتشفها رشفه واحده وقعت عينيه علي الفتيات الذين علي خشبه مسرح الرقص يقومون بالرقص لفت نظره فتاه ملابسها ملفته اكثر من باقي الفتيات حيت انها مرتديه تنوره قصيره تصل لفوق الركبه وفوقها بلوزه بدون اكمام بالاضافه انها تقوم بالغمز لاحد الاشخاص الموجودين علي الطاوله وارسال قبله هوائيه اليه ظل يركز انظاره عليها الي ان نظرت اليه هي فاشار لها بسباته ان تاتي له نزلت من خشبه المسرح وذهبت اليه سريعآ فـ نوجا اخبرتها من قبل انه صاحب ذلك المكان باكمله قدمت اليه تلك الفتاه هاتفه حضرتك شاورتلي اجابه وهو يصب في الكوب الزجاجي اه عايزك معايا فوق في الاوضه هتفت الفتاه بتوتر بس نوجا قالتلي ان شغل هنا مفيش حد هيلمسني هرقص واقعد مع الزباين بس ومين قال اني هلمسك انا عايزك ترقصيلي لوحدي فوق في الاوضه الخاصه بتاعتي طيب مينفعش ارقص ليك هنا هتف راسه بالنفي باسف مزيف قائلا لا مينفعش مع الاسف لازم لوحدي عموما لو معترضه عادي مفيش مشكله بس وشك مش عايز اشوفه في النايت كلوب تاني اجابته الفتاه سريعآ لا خلاص موافقه بس بلاش تمشيني من هنا انا بقبض حلو نهض من مكانه ثم تناول حقيبه الحاسوب وبدا بالسير والفتاه بجانبه عنيا اسمك ايه بقي يا حلوه رانيا حلو اسم رانيا ده كام سنه بقي 20 اممممممم صغننه يعني شكلك ميقولش كده خالص وصل الي الطابق الاعلي دلف الي الغرفه وهي معه جلس علي الاريكه ثم قال وهو يشير اليها ناحيه الخزينه الزجاجيه هاتي بقي البيره والكاسات من دولاب هناك تحركت رانيا كما اخبرها هو اما عمر اخرج الحاسوب من الحقيبه وبدا في تشغيله وضعت الفتاه امامه زجاجه الخمر والكآس اشار اليها عمر بالجلوس بجانبها جلست هي مرت دقائق وهو يركز في الحاسوب متجاهل وجودها تمامآ وفجاه وجه الحاسوب ناحيتها وهو يقول هاتيلي الصفحه بتاعتك علي الفيس تسائلت هي باستغراب ليه عايز ابعتلك اد فيها حاجه دي؟ ابحثي عن صفحتك اخلصي وهاتيها طب ليه ملهوش لازمه يعني اهلي عندي علي فيس مش هينفع اضيفك انت قولت انك عايزني ارقص مالك بالفيس بتاعي هتف عمر بنفاذ صبر لا بقولك ايه خفي رغي النسوان ده عشان مبحبهوش وبيصدعني ده انا بحمد ربنا كل يوم ان امي ماتت وهي بتولدني لانها لو كانت عايشه اكيد هتكون رغايه زيكم ووقتها كنت هقتلها انا عشان اخلص من رغيها هاتي صفحتك اخلصي واياكي تجيبي صفحه مش بتاعتك او فيك مش ضايفه عليها حد نظرت اليه بخوف بسبب كلماته تلك ثم هتفت طيب بلاش تعملي لايكات عشان اهلي وصحابي مياخدوش لبالهم زفر بملل وهو يقول طيب يا اختي اخلصي يلا وهاتيها بدات هي بالضغط علي لوحه المفاتيح وكتابه اسم صفحتها الشخصيه في محرك البحث مرت دقائق ليقول عمر : يلا يا روني اخلصي كل ده وجهت الحاسوب ناحيته تناوله هو وبدا في العبث في صفحه حتي يتاكد انها تخصها بالفعل حتي وجد صوره شخصيه لها في ملف بعتلك اد ابقي اقبليه يلا بقي قومي هاتي الصب في الدرج الي جمب السرير ده قالها وهو يصب الخمر في الكاس الزجاجي نهضت من مكانها ناحيه الفراش ودون ان تنتبه هي قام بدس يديه في سترته واخرج قرص ما ثم وضعه في الكآس تمسك بالكآس بين قبضه يديه ثم قال اشربي بقي لحد ما اشغل الاغنيه احضرت الصب الذي عبار عن سماعات خارجيه ولكنها صغيره الحجم قدمته له ثم تناولت منه الكآس الذي جهزه لها وبدات برشفه اما عمر قام بتوصيل الصب بالحاسوب عن طريق البلوتوث انتظر مرور نصف ساعه بالدقيقه لسبب ما في عقله ثم قام بتشغيل الاغنيه غطت الغرفه صوت المغنيه مايا يزبك لـ اغنيه اشار لها عمر ان تقوم بالرقص وبالفعل نهضت رانيا وبدات بالرقص والتمايل بجسدها وعمر يقوم بالتصفيق وعلي شفتيه ابتسامه ساخره للغايه وعندما راها تضع يديها علي راسها ومن الواضح انها تشعر بالدوران ردد عمر مع صوت مايا يزبك قام باغلاق الاغنيه عندما وجدها سقطت علي الارضيه فاقده الوعي اتجه ناحيتها ثم حملها علي ذراعيه وهو يغني وضعها علي الفراش وهو يقول هنغني مع بعض يا روحي رفع عينيه الي مصباح الاضاءه بالاعلي ثم ضحك بقوه بدا بخلع سترته ثم القاها علي الارضيه وبالاعلي يقوم مصباح الاضاءه الذي هو من الاساس عباره عن كاميره مراقبه تقوم بتسجيل ما يحدث بتلك الغرفه منذ ان وصل اليها عمر بصحبه رانيا مرت اكثر من ساعه ومازلت ليلي تتحدث مع سيف في الهاتف ليلي اوعي يجيلك اي لينك وتدخليه قالها سيف بتحذيز اجابته هي بملل يوووه يا سيف مش كل شويه تقولي كده انا حفظت والله مدخلش علي اي لينكات تجيلي او اي حاجه بتاعه هت**بي ايفون برو وبتاع عشان دي بتبقي هكر مع اني مش عارفه مين ا****ر الي يكون بيعرف يهكر ويجي يهكرني انا يا حبيبي الناس بتاعه الهكر دي تروح تهكر بنك وتاخدلها كام مليون مش تهكر بنات يتف*جوا عليها هتف سيف باشفاق علي تفكيرها غلبانه انتي متعرفيش حاجه عرفني طيب نظر الي ساعه المعلقه علي الحائط ثم هتف لا اعرفك ايه كفايه لحد كده وروحي نامي يلا الوقت اتاخر والسهر مش حلو عليكي يلا تصبحي علي خير وانت من اهلي انهي مكالمته معاها وضع الهاتف بجانبه وهو يقول ال مين يهكر بنات يتف*ج عليها ده عمر لو يطول يهكر موبيلات العالم كله ويتف*ج عليهم هيعملها تمدد علي الفراش ثم وضع الوساده علي راسه هاتفآ تقولش شيطان في شكل بني ادم وفي الخامسه صباحآ فتحت عينها بتعب وببطء لتظهر امامها الصوره مشوشه ورويدآ رويدآ بدات الصوره تظهر امامها لتجد نفسها علي الفراش شبه عاريه وبجانبها عمر يغفو في النوم اعتدلت بهلع وهي تخفي جسدها هاتفه بخوف ايه ده حصل كده ازاي انا معملتش حاجه نظر الي عمر ثم قامت بايقاظه وهي تقول بانفعال انت عملت فيا ايه استيقظ علي صوتها هاتفآ بنعاس في ايه عايز اتخمد بلاش رغي كتير البسي الهلاهيل بتاعتك وامشي من هنا يلا لتجيبه هي بصدمه وعدم استيعاب امشي من هنا ازاي انت خدرتني وخدت الي انت عايزو مني مكنش ده اتفاقنا اعتدل من الفراش وهو يقول يعني يا خيتي انا خ*فتك انتي جايه بمزاجكك يا ماما واحده طالعه مع واحد الاوضه في النايت كلوب متوقعه يحصلك ايه يعني احمدي ربنا انك نزلتي من هنا مادام بس وحولتك من انسه لمادام كان ممكن اقتلك واخد اعضائك ابيعها وا**ب ملاين بس مهونتيش عليا يا جميل قال جملته الاخيره وهو يلامس وجهها برقه مصطنعه صرخت به باكيه ياريتك يا اخي قتلتني كان هيبقي ارحم من الي عملته فيا اعيش باقي حياتي ازاي بعد كده حد قالك تروحي تشتغلي رقاصه وتغمزي للي رايح والي جاي ايه المرار ده لتقول هي : نوجا قالتلي محدش هيلمسني مزاجي بقي هفني اني المسك وبعدييين اييييه رغي ده انتي هتصاحبيني قومي يا بت امشي يلا انا عايز انام ثم تابع وهو يمط جسده بتكاسل اصلي كنت سهران طول الليل نهضت مكانها وهي تتناول ملابسها انا هود*ك في داهيه وهتشوف مستني يا روني علي احر من الجمر دلفت الي المرحاض الموجود بالغرفه ثم ارتدت ملابسها وهي تشهق باكيه وقبل ان ترحل القت عليه نظراتها الغاضبه وهي تتوعده بداخلها وعندما خرجت رانيا من الغرفه نهض من مكانه ثم اغلق الباب من الداخل بالمفتاح حرك الطاوله ووضعها اسفل مصباح الاضاءه ووقف عليه ثم سحب المصباح عبث به واخرج من داخله بطاقه ذاكره صغيره قام بوضعها في الفلاشه ثم الحاسوب وقام بفتح ملف ما ليظهر امامه مقطع فيديو منذ ان دلف هو ورانيا الي تلك الغرفه قام باخفاء ملامحه باكملها ولم يظهر سؤي رانيا بحث بالمجلدات عن كاميرات المراقبه الخاصه بالملهي الليلي واخرج منها مقاطع فيديو لرانيا وهي ترقص علي خشبه المسرح وتجلس مع الزبائن قام برفعهم علي موقع بشكبه الانترنت ثم قام بفتح الصفحه الشخصيه لرانيا من حساب وهمي خاص به وقام بارسال جميع مقاطع الفيديو الي اهلها واصدقائها اكثر من مئه شخص قام بارسال المقاطع لهما اغلق الحاسوب ثم توجه ناحيه الفراش وجذب الغطاء الملون الموجود علي الفراش وفي منتصفه بوئره دماء فقدان عذريه رانيا ثم قام ب القاها علي الارضيه واغلق اضاءه الغرفه ثم استقل بجسده علي الفراش هاتفآ قبل ان يغلق عينيه الواحد مش عارف ليه جعان نوم كده

editor-pick
Dreame-Editor's pick

bc

ظلمات حصونه

read
6.4K
bc

الظل

read
7.2K
bc

تحت مسمى الحب "عشق الملوك"

read
1K
bc

ومضي العمر

read
1K
bc

روايه شريط لاصق .. يارا رشدي

read
1K
bc

حكايتنا

read
7.5K
bc

عذريتي مقابل برائتي

read
1K

Scan code to download app

download_iosApp Store
google icon
Google Play
Facebook