Story By Yara Roshdy
author-avatar

Yara Roshdy

ABOUTquote
اعمالي .. روايه شريط لاصق روايه رفقآ بعشقي الجزء الثاني من كيف اغفر روايه سهره منتصف الليل روايه كيف اغفر ..
bc
رواية خنجر الغدر .. يارا رشدي
Updated at May 30, 2022, 06:09
انتهت من وضع الطعام علي الطاوله وجلست العائله باكملها لتناول الغداء .. هتف رشاد وهو يتناول قطعه اللحم المحمره : اللحمه عامله كده ليه ؟ دي محروقه !! حركت راسها بالنفي هاتفه : لا هي بس وشها اتحمر زياده مش اكتر _ مكنتيش قادره تاخدي بالك وانتي بتحمريها ؟ يعني لا مركزه في طلباتي ولا في شغل البيت امال بالك مشغول في ايه دي بقيت عيشه تقرف قالها ونهض من مكانه وترك الطعام اخفت وجهها بين يديها بحزن شعرت بيوسف وهو يرتب عليها قائلا : متزعليش يا مامي اللحمه طعمها حلو انا اصلا بحبها محمره خالص كده ابتسمت له لبني وهي تهتف : دايما بتجبر بخاطري يا يوسف ربنا ميحرمنيش منك يا حبيبي يلا خلص اكلك علشان نقعد مع بعض ونخلص الـ Home Work
like
bc
روايه سهـره منتصف الليل .. يارا رشدي
Updated at Jan 19, 2022, 09:50
ماذا اذا قام شخص ما بتهكير جهاز هاتفك المحمول وقام برويه كل شئ يخصك ليس ذلك فقط بل وايضآ يمكنه رؤيتك من كاميره هاتفك ...
like
bc
روايه سهره منتصف الليل ( الجزء الثاني )
Updated at Dec 6, 2021, 15:37
ظلت تصرخ وتردد بانهيار وبلا وعي وهي تبعث بجيب الستره الخاصه بفارس الذي يرتديها : يلا طلعهم انا مش هتهدد تاني مش هسمح لحد تاني يهددني طلعهم يا فارس يلا والجميع ينظر بعدم فهم وتساؤل وفارس يتجاهل اسئلتهم تلك وحاول ايقاف فريده عما تفعله وتهدئتها لتهتف هي باكيه : فين الفلاشه دي طلعها ووريهم كل حاجه وفاس لا يجيب بشئ لم يتوقع انها ستنهار هكذا كان يظن انها سوف تعود معه حتي لا يفضحها امام الجميع .. ضربته بقبضه يديها علي صدره هاتفه ببكاء افضحني يا فارس قدامهم ساكت ليه قولهم ساكت ليه انهت جملتها تلك وسقطت علي الارضيه وظلت تصرخ وتبكي بقوه .. انحني الجميع الي مستواها وحاولو تهدئتها اما فارس تنهد بضيق وعدم رضا اطلاقآ ثم رحل وترك الفيلا باكملها ..
like
bc
روايه رفقآ بعشقي ( الجزء الثاني من شريط لاصق ) يارا رشدي ...
Updated at Nov 2, 2021, 16:22
المقدمه ... هتف هادي بزعيق وهو يحطم كل شئ موجود امامه : لالا بصي في حل احسن من الي انتي بتعمليه ده انا اطلقك وانتي تطيري علي ثائر وتجوزو وقصه الحب الاسطوريه بتاعتكم تكمل بقي بجواز وبيت ايه رايك يا دنيا ؟! وعندما لما يتلقي منها اجابه صرخ بها : انطقي مش ده الي في دماغك وعايزاه يحصل اجابته هي باكيه : انا مكنش قصدي والله يا هادي هزها هو بعنف وهو يقول : ولا انا كان قصدي احبك كل الحب ده وانتي قلبك مع ثائر لا وايه بتكلميه في نص الليل وبتقابلوا وكانه مفيش حمار انتي متجوزاه وشايله اسمه ...
like
bc
روايه كيف اغـفر ؟!.. يارا رشدي
Updated at Oct 31, 2021, 04:06
تمسكت بيد فادي وهي تقول هامسه : يلا بينا يا فادي انا دايخه ومش قادره اسند نفسي  وبعدين الوقت اتاخر والناس كلها مشيت يلا التفت اليها وهو يرتشف كآس الخمر قائلا : مالك في ايه ؟ _ دايخه اوووي مش عارفه في ايه يلا نمشي قالت جملتها تلك وسقطت علي كتفيه ليقول حازم : بنت عمك مالها _ مش عارف مالها هات اي حاجه افوقها بيها _ يمكن علشان الزحمه والاغاني الي كانت حاصله من شويه داخت  تعال دخلها جوه علشان تفوق نهض بصعوبه وهو يقول : يارتني ما تقلت في الشرب عاجبكم كده اسنده خالد قائلا : انت هتدوخ انت كمان ولا ايه ؟! انا تمام كويس حمل نيره بين ذراعيه بصعوبه ثم دلفوا الي داخل الفيلا ليقول حازم : نطلعها فوق علي سرير احسن علشان تفوق احنا مش هينفع وفادي يسند نفسه ويحمل نيره بصعوبه ويري امامه كل شئ مشوش كاد ان يسقط وهو يحملها ولكن لحقه يوسف وخالد قائلا : حاسب يا فادي حملوها هما بين يديهم ويوسف هتف : انا هاخدها فوق وانت يا حازم اسند فادي وطلعه مالكم في ايه انت وبنت عمك حصلكم ايه؟ _ استنوا انتو رايحين نيره فين؟! اقترب منه حازم واجلسه علي الاريكه قائلا ; هيفوقوها يا فادي اطمن _ انا طالع معاهم فوق منعه حازم وهو يقول بحزم : قولت هيفوقوها اقعد كده واهدي لحد ما تفوق ايه ده في كوبايه عصير اهي خد اشربها علشان تفوق شويه تناول حازم كوب العصير الموجود علي الطاوله ثم قام بتوجيه الكوب ناحيه فمه واجبار فادي بارتشافه .. ارتشف فادي وهو يقول _ نيره فين مش هينفع تبقي لوحدها مع خالد ويوسف _ يا حبيبي ما قولتلك هيفوقوها مالك انت مش واثق في صحابك ولا ايه ؟!
like
bc
روايه بعد الفراق ..
Updated at Sep 24, 2021, 06:15
حملها بين يديه ووضعها علي الفراش بعدما غرقت في النوم ، ظل ينظر الي ملامحها التي يعشقها هو كاذبآ لم تقل درجه حبه لها برغم ما فعلته معه ، سوف يفعل اي شئ حتي يفوز بقلبها ... اي شئ!! ويتناسي الماضي التي اوقعت هي نفسها به ...
like
bc
روايه شريط لاصق .. يارا رشدي
Updated at Sep 16, 2021, 05:49
التفت الي الخلف ونظرت الي ثائر الواقف يتابعهم لم تبعد عينيها عنه حتي بعدما تحركت السياره وتدريجآ اختفت صورته شعرت بتلك الدمعه الساخنه الي سقطت علي وحنتيها مسحتها علي الفور وهي تعدل جلستها وتنظر من شرفه السياره ..
like
bc
روايه اسوار العشق ...
Updated at Sep 8, 2021, 18:08
الــمـــقـــدمـــة فـي الـسـهـرة أنـتـظـر .. ويـطـول بـي الـسـهـر فـيسـائـلني الـقـمـر .. يـا حـلـوة مـا الـخـبـر فـأجـيـبه والـقـلـب .. قـد تـيـمـه الـحــب يـا بـدر أنـا الـسـبـب .. أحـبـبـت بـلا أمـل
like