bc

الوحش

book_age12+
5
FOLLOW
1K
READ
drama
tragedy
like
intro-logo
Blurb

الرواية تتكلم عن شاب وفتاة يقعوا ف الحب وتواجههم مشاكل كثيرة بسبب الأشخاص الذين يثقون فيهم وينتهوا من المشكلة الأولى ليعود القدر ويفرقم مرة أخرى فهل سيتغير ما يحدث أم لا

chap-preview
Free preview
الوحش
[٢٣/‏٨ ٦:٥٢ م] ؟: الوحش. الفصل الاول... (لينا بنت عندها 23 سنه عينيها زرقه بشرتها خمريه يتيمه الأب وعايشه مع مامتها ) - يلا يا لينا يا حبيبتي قومى عشان متتأخريش عن الشغل قومى يا قلبى = صباح الخير يا أحلى ماما في الدنيا - قومى يا قلبى أنا جهزتلك الفطار = ليه كده يا ماما تعبتى نفسك يا قلبى أنا كنت هجهزه - طيب بس قومى وبطلى لمااضه يلا يا بت = حاضر يا حلو يا جميل انت?? - عارفه يا لين أنا نفسي ف اى أوى لين وهيا بتاكل = اى يا روحي - نفسي اشوفك مع عريسك واشوف ولادك قبل ما أموت = يا ماما يا قلبى بعد الشر عليكى وبعدين يا ماما أنا مش بفكر في الموضوع ده دلوقتي عشان خاطري والنبى متضغطيش عليا ممكن - خلاص يا حبيبتي ربنا يريح بالك يارب = طيب باى بقا يا ست الكل عشان انا كده هتأخر على الشغل - ماشي يا حبيبتي خدى بالك من نفسك لين ركبت عربيتها ووصلت عند باب الشركة وشافت نبيل ( نبيل دكتور بيتابع مع ناديه والده لين لأنها مريضه وهو كان صديق باباها بس أصغر منه بشويه) =صباح الخير يا عمو + عمو عمو تااانى يا بنتى ارحميني?? أنا بينى وبينك مش كتير = ماشي يا عمو + امشي يا بت من هنا دخلت لينا الشركه وقاعدة بتخلص أوراق ف مكتبها سمعت صوت دوشه وطلعت تشوف فى اى = اى ده ف اى اى الدوشه دى كلهاا السكرتيرة : أبداً يا فندم الاستاذ عايز يدخل لحضرتك وانتى قلتى مش عايزة تشوفى حد = عايز اى تانى يا عاصم & عايز اتكلم معاكي شويه ممكن = اتفضل ودخلوا المكتب يتكلموا ( عا** ده كان خطيب لينا وسابوا بعض ) = عايز اى تانى يا عاصم & كنت عايز اشوفك انتى كنتى وحشانى صدقيني والله العظيم لسه بحبك = أنا شايفه أن كلامك ده ملوش اى لازمه دلوقتي ولو عندك كلام تانى ممكن تقوله ولو مفيش اتفضل ومتضيعش وقتى & طيب ادينى فرصة واحدة بس آخر فرصه اوعدك = اى يا اخى اى أنت اى مبتحسش أنت كنت السبب في كل المصايب اللى كانت بتحصل معايا لا وكمان كنت السبب في تعب أمى أنا بسببك مش عارفه أعيش حياتي & طيب اسمعيني بس احنا قدامنا فرصه حلوة نرجع تانى = فرصه فرصه اى دى بقا إنشاء الله & أنا عارف أن فى مناقصة شركتك داخله فيها تعالى نرجع هنقوى بعض واساعدك ونكبر شركتنا = اطلع برا & بتقولى اى = زى ما سمعت اطلع برااا برااااا طلع عا** وهو متعصب ولينا قعدت مكانها وفضلت تعيط Flash back عا** بيتكلم ف الفون ههههه دى بنت هبله مفكرة أنى بحبها وبموت فيها وهيا متعرفش أنا عايز اتجوزها ليه فاكرانى دايب ف دابدبها وأنا بعمل كل ده عشان فلوسهاا لين سمعته بالصدفة = عندك حق فعلا هبله وع**طه وغ*يه عشان صدقتك ووثقت فيك انت حيوان انا مش عايزة أشوف وشك تانى Back فاقت لينا من شرودها و مشيت من الشركه وروحت البيت فى جهه تانيه.... نبيل : متقلقش يا يوسف انت شاطر وأنا إنشاء الله هجيبلك الشغل اللى قلتلك عليه يوسف: متشكر لحضرتك جدا يا دكتور نبيل أنا متشكر لحضرتك جدا نبيل: متقولش كده أنت عارف أنى بعتبرك أخويا الصغير تانى يوم...... نبيل ف الشركه : صباح الخير يا قلبى لينا: صباح الخير يا عمو عامل اى نبيل بعصبيه : عمو تااانى? لينا: انا اسفه مش قصدي اضايق حضرتك بس عشان متعودة اقولك كده على طول نبيل: عادي يا لينا مفيش حاجه أنا جبت معايا الولد اللى قلتلك أنى عايزك تعينيه في الشركه لينا: تمام خليه يجى دخل يوسف ونبيل عرفهم على بعض ويوسف اتعين ف الشركه وكان شاطر جدا وف حاله وقدر يجيب أرباح كتيرة للشركه ف وقت قصير لينا : مستر يوسف لانك اثبت جدارتك فأنت هتسافر معايا عشان فى مناقصة وأنا محتاجه مساعدتك معايا هناك يوسف: تمام أنا هجهز نفسي لينا روحت البيت = ماما ماما ماما انتى فين يا ماما لينا فضلت تدور على مامتها وملقتهاش وداخله الاوضه لقت مامتها واقعه على الأرض فضلت ترن على تليفون نبيل وهو مش بيرد رنت على يوسف يوسف: الو أيوة لينا بعياط: الحقنى ارجوك هات الدكتور وتعالى فوراً ماما تعبانه اوي?? يوسف: حاضر أنا جاى علطول يوسف وصل ومعاه الدكتور ومامت لينا فاقت يوسف : حمد لله على سلامتك يا مدام ناديه : الله يسلمك يا ابنى لينا: أنا متشكرة أوى يا يوسف بجد مش عارفه من غيرك كان ممكن أعمل اى للحظه حسيت عقلى وقف ومكنتش عارفه اتصرف أعمل اى يوسف: ملوش لازمه الكلام ده ي آنسه لينا ده واجبى المهم انتى جهزى نفسك عشان سفر بكرة لينا: لا خلاص أنا مش هسافر ناديه: ليه كده يا بنتى لازم تسافرى لينا: ماما أنتى تعبانه مينفعش اسيبك مستحيل ناديه: لينا يا حبيبتي أنا بقيت كويسه وأنتى لازم تسافرى عشان شغلك عشان خاطري يا بنتى لينا: حاضر يا ماما تصبحى على خير ناديه: وانتى من أهل الخير لينا ويوسف طلعوا الصاله يوسف: شكلك بتحبى مامتك أوى وهيا كمان بتحبك لينا: أنا مليش غيرها في الدنيا واكيد طبعا بحبها عشان هيا امى واختى وصحبتى وكل حاجه ليا يوسف : ربنا يخليهالك انتى طيبه وتتحبى أوى يا لينا لينا: متشكرة يا يوسف لذوقك يوسف: طيب انا لازم استأذن عشان الوقت اتاخر لينا: تمام تصبح على خير خد بالك من نفسك باى يوسف: وأنتى كمان باى لين ويوسف سافروا زى ما اتفقوا عشان الشغل اتفقواا أنهم يطلعوا يرتاحوا ف اوضهم الأول وبكرة ينزلوا يشوفوا الشغل لين دخلت تاخد شاور وبعد ما خلصت لقت فونها بيرن لين : الو مجهول : ازيك يا حلوة لين: مين معايا مجهول : مش مهم مين بس اللى لازم تعرفيه أنك اتحدتينى فمتلوميش غير نفسك بقا وقفل لين استغربت مين ده بس محطتش ف دماغها ودخلت نامت تانى يوم نزل يوسف ولينا لمكان المناقصه لينا قامت وكانت بتتكلم وتشرح ويوسف شارد ومركز معاها جدا خلصوا الاجتماع يوسف: برافو عليكي والله اللى يسمعك ميقولش انك بنت صغيره ويقول أنك أكبر رجل اعمال لينا : هههههههه يسلااااااام اى الكلام الكبير ده وبعدين أنا مقولتش حاجه لكل ده انت لسه مشوفتش حاجه يوسف : لا متتغريش ف نفسك لينا: لا والله يوسف : هههههه اه وحياتك بقولك ايه يا لينا تحب نطلع نتعشا مع بعض النهاردة ممكن لينا : اممممم أفكر يوسف : وحيات خالتك لينا: يا ابنى أنت شايفنى واحد صاحبك أنا مديرتك يوسف : عادي مش فارق كتير انتوا الاتنين واحد لينا : والنبى يوسف : هستناك بليل يا صاحبي??? هههههه لينا : بردووووو?? بليل ...... لينا ف اوضتها بقا أنا يقولى انى شبه واحد صحبه أنا طيب والله لوريك دخلت لبست فستان لونه وردى وسابت شعرها الطويل وحطت ميكب خفيف وخرجت نزلت وفضلت تدور على يوسف لقت صوت جاى من وراها بيقولها كنت متأكد انك هتيجي بصتله بغيظ وهو ضحك راحوا قعدوا ف مكان على البحر ولينا شردت ويوسف فضل باصص ليها وشارد هو كمان لينا خدت بالها منه وبصتله لينا : اى يا عم انت فى اى انت مسهم كده ليه ههههههه يوسف فاق من شروده : هااا بتقولى اى لينا : ده انت مش معايا خالص يوسف : أنا مينفعش أكون غير معاكي لينا: مش فاهمه يوسف : لينا تتجوزينى ؟؟ لينا: هاا انت بتقول اى أنا ماشيه يوسف مسك ايديها : لينا بصراحه أنا من أول يوم شفتك وأنا معجب بيكى وعايز ارتبط بيكى أنا بجد بحبك لينا : افكر هههههه يوسف : يخربيتك ههههه يوسف ولينا رجعوا البيت لينا : ماما يا ماما يوسف : يا حجه أم ليناااا لينا: اسكت يا يوسف ههههه ناديه : في اى اى الدوشه دى فى اى يوسف : أنا طالب ايد بنتك المجنونه دى اى رأيك موافقة صح انتوا مش هتلاقوا زيى طبعااا هههه لينا : اى يا جدع انت مش هنلاقى زيك ليه ما الرجاله كتير يوسف : بت ما اسمعش صوتك أنا عايز اخد رأي الحجه ملكيش دعوه انتى لينا : حجه مين يا عم وبعدين أنا لازم اوافق يوسف : ليه أنتى ممكن متوافقيش وحيات امك ناديه : بااااااس بااااس اخرسوا انتوا الاتنين اى اسكتوا بقى شويه اقولك على حاجه خدها وامشي لينا : انتى بايعانى كده ليه يا حجه انتى ?? يوسف : شفتى بقا أنا هستحمل اد اى ض*بته ف كتفه وفضلوا يضحكوااا يوسف : احنا نكتب الكتاب الأسبوع الجاى اى رأيكم لينا : انت مستعجل كده ليه يوسف : خير البر عاجله وأنا مش همسك نفسي اكتر من كده هههههه لينا : انت قليل الادب ? يوسف : بس يا بت اى رأيك يا حماتى ناديه : اللى انتوا عايزينه يا بنى يوسف : على خيره الله مب**ك يا قلبى لينا : اسكت يلااا تانى يوم.... يوسف بياخد دوش لقا دم نازل من بوقه ومنخيره وشعره بيقع ولبس راح للدكتور نبيل نبيل : اى يا يوسف في اى قلقتنى يوسف : بص يا دكتور بص شعرى بيقع وكمان كنت بنزف أنا مش عارف ف اى نبيل : متقلقش انا هاخد منك عينه دم ونحللها ونشوف ف اى يوسف : تمام نبيل : يوسف أنت عندك فيروس ف جسمك الفيروس ده ملوش علاج الفيروس ده بيغير شكلك تماماً يوسف مصدوم من اللى. سمعه : طيب طيب انا اعمل ايه ولينا ده كتب كتابنا بكرة نبيل : للأسف يا يوسف أنت لو حاولت تقرب من لينا يبقى أنت بتدمرهاا يوسف: خلاص يا دكتور أنا عرفت هعمل ايه بس انا ليا طلب عند حضرتك ممكن نبيل : اى يا يوسف يوسف : اتجوز لينا يوسف : أنا ليا طلب عندك يا دكتور نبيل: أنا تحت امرك يا يوسف فى اى يوسف : انا عايزك تتجوز لينا نبيل : اى اللى أنت بتقوله ده اى الكلام الفاضي ده يوسف : ده طلبى الاخير أنا مش هطمن عليها غير معاك عشان خاطري يا دكتور نبيل : أيوة طيب ولينا مستحيل توافق يوسف : انت لازم تقنعها ارجوك توعدنى نبيل : امرى لله اوعدك يا يوسف يوسف سابه ومشى تاني يوم الكل مشغول في ترتيبات وجه وقت كتب الكتاب ويوسف مجاش والكل قلقان نبيل وصل لينا : يوسف فين يوسف فين يا عمو نبيل : عربيه يوسف عملت حدثه وولعت ويوسف كان جواها لينا اغمى عليها وفضلت أسبوع في السرير مش بتكلم حد مرت شهور ولينا بتحاول تنسااا يوسف وكل اللى بيحصل معاها ناديه : مش كفايه كده يا بنتى حرام عليكي نفسك واللى بتعمليه لينا : مش قادره يا ماما حاسه أن كل حاجه جايه ضدى الأول بابا سابنا وانا كنت صغيره وبعدين عا** اللى حبيته وطلع كداب ولا يوسف اللى قلت إنه أمل وبردو سابنى ناديه : ده قدر ومكتوب يا بنتى بصى يا لينا يا حبيبتي جايلك عريس لينا : اى بتقولى اى يا ماما اى الكلام ده مستحيل أنا خلاص مش هقدر أنا عايزة أعيش لوحدى ناديه : لينا الناس بتتكلم بتقول أن انتى ويوسف كنتوا على علاقة وانتى عارفه كلام الناس عشان خاطري يا بنتى انت عاوزه اطمن عليكي قبل ما أموت لينا : وانتى صدقتى الناس يا ماما ناديه : مش مهم اصدق ولا لا المهم أنك لازم توافقى وتخلصينا من كل الكلام ده لينا : ومين بقا اللى هيقبل بواحدة اتقال عليها كل الكلام ده ناديه : دكتور نبيل لينا : اى اى اللى بتقوليه ده يا أمى مستحيل طبعا مينفعش ده انا كنت بعتبره أنه بابا ناديه : لا هو اصغر من باباكى وعايزك وطلب ايدك وهو الوحيد اللى هيحافظ عليكى عشان خاطري يا بنتى ربنا يهد*كى وسبتها ومشيت ولينا قعدت تعيط بليل نبيل وناديه ولينا قاعدين نبيل : أنا عايز اتجوزك يا لينا اوعدك انى هحميكى واحافظ عليكى من كل حاجه لينا ساكته مش بتتكلم ناديه : وأحنا مش هنلاقى احسن منك يا دكتور نبيل : بلاش دكتور دى ده انا هبقا زى ابنك هههههه لينا بصتله وقامت دخلت اوضتها ناديه : على خيرة الله ي بنى وانت جهز كل حاجه وكلمنا نبيل: كل حاجه جاهزه وهنعمل الفرح الاسبوع الجاي تكون لينا جهزت نفسها ناديه : خلاص اتفقنا ونبيل روح ومعاد الفرح جه ولينا كانت بتتمنى اى معجزه تحصل عشان الجوازه دى تتلغى وكانت بتجهز نفسها وهيا عماله تعيط بحرقه ومش عارفه تعمل اى فجأة شباك اوضتها اتفتح ودخل حد غريب وشكله يخوف لينا بخوف : أنت مين وعايز اى مردش عليها وقرب منها لينا كانت هتصوت بس هو كتم صوتها وخدرها وهرب بيها ناديه بتخبط على الباب لينا يلا يا حبيبتي جهزتى ولا لسه لينا مبترديش ليه فتحت الباب لقت الاوضه مبهدله وملقتش لينا نزلت بسرعه نبيل : اومال فين لينا الوقت أتأخر اى كل ده ناديه : أنا مش لاقيه لينا مش لاقياااها وفضلت تعيط طلعوا الاوضه وفضلوا يدوروا ملقوش حاجه ونبيل لقى ورقة مكتوب عليها ( لينا دى بتاعتى ومحدش هياخدها منى واجهز عشان انا راجع ادمر الكل) نبيل بلغ الشرطه ف الجهه التانيه .... لينا فاقت ولقت نفسها مربوطة بسلاسل حديد وبتبص لقت الشخص اللى قدامها نايم ....... لينا فاقت ولقت نفسها مربوطة بسلاسل حديد حاولت تتحرك من مكانها بس مقدرتش - متحاوليش مش هتعرفى تطلعى لينا : انت مين وعايز منى اى؟؟ فضل ساكت ومردش عليها وكان كل شويه يشغل نفسه بحاجة وميبصلهاش لينا : على فكره انا بكلمك رد عليااا انت ياا - اى سكتى ليه أنا اى مش بنى ادم صح وحش وبخوف صح اى اتكلمى مش طايقه شكلى صح لينا بدموع : أنا مش خايفه منك مردش عليها تانى وكمل اللى كان بيعمله وهو بيشتغل وقع من جيبه صورة فيها لينا ويوسف لينا اتصدمت : أنت جبت الصورة دى منين الصورة دى مكنتش مع حد خالص كانت مع يوسف بس لينا فضلت تصرخ وتقوله بقولك أنت جبت الصورة دى منين بقولك رد عليااا الوحش خد الصورة وشالها تاني ومرداش يرد عليها وكأن مفيش حاجه لينا فضلت تبكى وهو مش شاغل باله بحاجه بعد شويه لينا : عايزة اروح الحمام - مفيش لينا : نعم!!! مفيش اى بقولك عايزة اروح الحمام متخفش أنا مش ههرب - متقدريش لينا: طيب عايزة اروح الحماااااااااااام - خلاص بطلى دوشه بقا روحى امشي لينا : هو انت اعمى يا عمنا وبالنسبة للتكتيفه دى اى اروح ازاى أنا فكها وقالها اتفضلى دخلت الحمام وهو رجع تاني للى كان بيعمله لينا اتأخرت ف الحمام هو راح وخبط على الباب بس محدش بيرد فتح الباب ملقاش حد فجأة حد خبطه على رأسه بعد شويه فاق ولقى نفسه مربوط بالسلسله اللى كان رابط بيها لينا ولينا عماله تدور في حجاته ولقت كل صورها هيا ويوسف وكل حاجه كانت بنهم حتى الهدايا وكل حاجه بصتله بدموع لينا : كنت تعرفه مردش عليها لينا بصراخ : اى أنت مش بترد أنا لازم اعرف تعرفه منين وجبت الحاجات دي كلها ازاى ومنين اتكلم بقولك اتكلم والا هموتك وفضلت تشد السلسله وتخنق رقبته اكتر لينا : اتكلم تعرف يوسف من فين وجبت الحاجات دي كلها ازاى - أنا اللى قتلته لينا اتصدمت من اللى سمعته وبعدت عنه لينا : أنت أنت بتقول ايه مستحيل ليه عملت كده ليه ليه حرام عليك هو عمره ما أذى حد ليه تقتله ليه وانهارت من العياط بعد شويه لينا هدت - كنتى بتحبيه !! لينا : مكنش يستاهل انك تكرهوا - مكنتيش هتقبليه بعد اللى حصل لينا : أنا قابلاه ف كل حالاته - يعني لو لسه عايش !؟ لينا بطلت عياط وبصتله بصدمه من غير كلام هو كمان بصلها واتن*د وسابها ومشي فضلت شويه لينا : عايزة اشوفه - مين ؟؟ لينا : يوسف عايزه اشوفه مرة واحدة بس عشان خاطري وبعدين أعمل اللى انت عاوزه بس ارجوك - مش هتقدرى انتى ممكن تدمريه لازم تنسي لينا:. اوعدك انى مش هضايقه عايزة اشوفه بس - كان ممكن حسيتى بيه لو حبتيه لينا : انت صح! مردش عليها وكان هيمشى لينا: وحشتنى اوى وفضلت تعيط وقف مكانه وبصلها أنا هسيبك بس بعد ما اخلص انتقام وسابها ومشي لينا : طيب انا عايزة اشوفه ارجوك هشوفه من بعيد من بعيد مش هأذيه وهعمل اللى انت عاوزه بعد كده - كان ممكن حسيتى بوجوده لو لسه فاكراه لينا بدموع: ومين قال أنى محستش بيه كان هيسيبها ويمشي لينا : يوسف وبعدين سكتت وبصت بعيد وقالت أنت يوسف وفضلت تعيط بصلها وقالها مشكلتى مش معاكي هخلص انتقامى من كل حد اذانى وبعدين اسيبك وخدى بالك كل ده عشان الوعد انى احميكى مش أكتر وحطى ف بالك لو حاولتى مرة تعطلينى عن اللى هعمله متلوميش غير نفسك لينا بعياط : أنت بقيت تخوف بصلها ومشي وكأنه مسمعش حاجه ف الجهه التانيه ناديه : عملتوا اى عرفتوا مكانها ردوا عليا فين بنتى نبيل بهدوء تام : ومين قالك أنها مخطوفه ناديه بصدمه : قصدك اى بنتى فين عملت فيها اى اتكلم نبيل بعصبيه وصراخ : بنتك بنتك دى زباله هربت منى وأنا كنت هحافظ عليها و**رت هيبتى قدام الناس متقلقيش هجيبها بس هخليها بقيت حياتها مذلوله عشان تعرف تأذينى تانى وت**ر قلبى وسابها ومشي ناديه خافت من طريقة كلامه وخصوصا انه أول مرة يتكلم بالطريقة دى عند لينا كانت لوحدها في البيت ومكنتش مربوطة بس الباب كان مقفول عليها باأقفال كتيرة لينا مسكت صورها هيا ويوسف وفضلت تشوفهم وتفتكر اللى كان بينهم وازاى يوسف مكنش بيتحمل عليها اى حاجه وازاى كان دايما جنبها ودلوقتي بيقسي عليها ومش عايزها عايز انتقامه بس فاقت لينا من شرودها على صوت الاقفال دى بتتفتح وهو داخل كانت أول مرة شافته كانت خايفه بس بعد كده محستش بخوف يمكن عشان بعد كل اللى حصل مفيش حاجه تانيه تخوفها وفضلت تبص عليه وعلى اللى بيعمله ( يوسف كان شعره وقع وسنانه كمان كان جسمه مقوس جدا وكان شكل وشه ب*ع ) فضلت باصه فيه وف عنيها الدموع وشفقانه عليه وعلى نفسها وهو مش حاسس بيها - هتفضلى تبصيلى كده كتير انا مش مستنى منك شفقه لينا بهدوء ع** اللى جواها من وجع بسببه : أنا جعانه وبصت الناحية التانية هو مش متعود على هدؤها ده مش قادر يتحمل أنها معاه ومش عارف يقربلها فكرة أنها ق*فانه من شكله ومنظره مش قادره تفارق باله راح جاب الاكل وحطه قدامها وسابها وراح قعد بعيد وهيا فضلت تاكل بهدوء وهو بيبصلها كأنه مستنى أنها تنادى عليه أو تيجى عنده تقوله وحشتني بس عقله : انسا أنت مش شايف شكلك دلوقتي عامل ازاى أنت وحش مستحيل ترجعوا زى الاول قلبه : حرام عليك أنت اللى قسيت أنت بتقول هتحميها بس انت معذبها بكلامك وبعدك فاق من معركته دى على صوتها وهيا بتتكلم بنفس الهدوء ومش بتبصله لينا : ممكن تطفى النور عشان عايزة انام قام من غير صوت وطفى النور وهيا نامت مكانها ومبصتلوش وهو كل اللى ف باله معقولة مش طايقه تشوفنى بعد ما عرفت انى يوسف بالشكل ده وسابها ومشي وهو مهموم بعد شويه كان لسه صاحى بيخطط هيعمل ايه ومش عارف ينام قام يتمشي ف المكان سمع صوت وكان صوت لينا وكأنها بتحلم بيه بس كانت بتعيط خلاص يا يوسف عشان خاطري متزعلش منى تعالى خدنى معاك والله مش هزعلك تانى أنا آسفه يا قلبى يوسف متسبنيش يوسف لااااااا صرخت وقامت مفزوعه وهو كل ده واقف مصدوم بانها كانت بتحلم بيه وبتترجاه ميسبهاش وفاق من شروده على صوت عياطها وهيا عماله تقول كفايه كفاية بقا أنا تعبت - مالك ؟! لينا : ملكش دعوه أنت جنبى ليه - كنتى بتصرخى لينا : أنا حرة احلامي وأنا حره فيها هو حس نفسه مصدوم وهيتشل من كلامها - انتى ع**طه هو فى حد حر في احلامه وبيتحكم فيعا لينا : قلتلك ملكش دعوه وسيبنى انام بقا وكملت نومها عادي وهو قام من جنبها ودخل ينام لقى التليفون بيرن - الو تمام بكرة هيكون بدايه مشوارى وخد بالك كل حاجه لازم تكون تمام سلام ودخل ينام

editor-pick
Dreame-Editor's pick

bc

رواية حب أم كبرياء

read
1.6K
bc

تزوجت ملتزمه ولكن معاقه

read
1K
bc

ظلمات حصونه

read
7.9K
bc

المتمرده والضابط

read
3.9K
bc

بنت الحداد

read
15.0K
bc

شهاب قاتم - الجزء الثالث من ظلام البدر

read
11.6K
bc

كما يحلو لي النسخة المعدلة بالفصحى - الجزء الأول

read
2.0K

Scan code to download app

download_iosApp Store
google icon
Google Play
Facebook