البارت الثامن
دكتور مازن اوم اصحي بقي
مازن : في ايه انتي دخلتي هنا ازاي
ياسمين ، فتحت الباب بالمفتاح اللي مامتك عطتهولي
مازن ، ايه وحشتك
ياسمين ، وحشك عفريت
مازن ، بس والنبي بتيجي علي السيره
ياسمين ، هههه انت خواف اوي علي فكره
مازن بص وراها وبرق انتو ايه اللي جابكم دي الوقت
ياسمين برقت بصدمه ، لا متقولش في حاجه ورايا وراحت جرى استخبت ورا مازن
مازن ، ههههه مين اللي خواف دي الوقت
ياسمين طلعت رأسها وبصت ملقتش حاجه
ياسمين ، علي فكره انت رخم اوي
مازن لفلها براحه وبص في عينيها انتي بتغلطي تاني فيه
ياسمين ، اه عندك مانع
مازن ، تؤتؤ معنديش وفضل سرحان في عينيها
ياسمين ، طب ممكن تحاسب أنا كده هقع علي السرير
مازن زقها وقعها علي السرير
ياسمين ، ااااه ضهري أنا مركبه شرايح وبسامير في ضهرى
مازن نزل براحه يقومها وهو باصص في عينيها
مازن ، تعرفي أن عنيكي جميله اوي
ياسمين ، والله عارفه انت قولتلي كده قبل كده
مازن ، أممم هو انتي جايه ليه
ياسمين ، اااه ماما جايه الوقتي
مازن ، تنور يا حبيبتي
ياسمين برقت بصدمه ، ح ايه
مازن ، عادي كلمه عادي بقولها لاي حد متمسكيش فيها اوي
ياسمين ، اممم طب أنت ممكن تخرج من الاوضه عايزه اغير هدومي
مازن ، اوك ماشي واخد موبايله وخرج نام عالكنبه يلعب بيه
ياسمين ، أنا هلبس ايه ياربي خلاص انا هلبس ده عشان ماما متشكش فينا
ياسمين لبست قميص احمر قصير للركبه وفوقه روب لتحت الركبه بشويه وحطت ميكب علي آخره وفردت شعرها علي ضهرها وحطت برفيوم
الباب خبط
ياسمين خرجت جرى عشان تفتح الباب
مازن ، يخربيتك ايه ده انتي هتفتحي كده
ياسمين ، بس دي ماما
مازن ، اقفي علي جنب أنا هفتح
ام ياسمين ،، ازيك يا حبيبي عامل ايه
مازن ، تمام يا طنط اتفضلي
ياسمين جرت علي مامتها ، ماما حبيبتي وحشتيني
مازن في سره ، يخربيتك ده انتي طلعتي صاروخ
ياسمين ، تعالي يا حبيبتي اقعدي
ام ياسمين ، اخبارك واخبار جوزك معاكي ايه
ياسمين ، مازن ده هديه من عند ربنا بلسم يا ماما بلسم
ام ياسمين ، ربنا يهدي سركم يا حبيبتي انا جبتلكم الحلويات دي ابقي اعطي لحماتك وخلي بالك منها
ياسمين ، دي حبيبتي وصحبتي اصلا
ام ياسمين ،. ربنا يديم المحبه مش عايزه حاجه
ياسمين ، لسه بدرى يا ماما اقعدي شويه كمان واللا اقولك باتي
ام ياسمين قربت منها بالراحه ، ابات مين ده الراجل قاعد متنح عليكي أنا همشي بدل ما يطردني
ياسمين ، هههه حقي يا زونه يا حبيبي ماما عايزه تمشي
مازن ، احمم ماتخليكي معانا شويه يا طنط
ام ياسمين ، تسلم يا حبيبي انا همشي بقي تصبحوا علي خير وخرجت
ياسمين ، وحضرتك من أهله وقفلت الباب
مازن ، بس اي ده ده انتي حكايه
ياسمين معبرتهوش ودخلت الاوضه غيرت هدومها ولبست بيجامه ولما شعرها وخرجت
مازن ، اي ده ما كنا حلوين
ياسمين بتفتح باب الشقه
مازن قام جرى وشدها دخلها ، خدي هنا رايحه فين
ياسمين ، رايحه لطنتي حبيبتي اعطيها الحلويات دي واقعد اكل معاها
مازن ، طب استني هاتي وياللا
ياسمين ، ياللا فين
مازن ، هنروح سوا هناك
ياسمين ، ماشي ياللا
مازن فتح الباب ودخل
مازن ، سها ياقمر
سها , نعم يا حبيبي انا في المطبخ وجايه اهو
مازن ، بقولك هتنامي هنا واللا في الشقه
ياسمين ، هنا
مازن ، شكل اوضتي عجبتك وراح غمزلها بعينه
ياسمين ، ننيني
مازن ، خلاص انا هبات معاكي هنا
ياسمين ،. ده علي جستي
مازن ، يعني مش هترجعي الشقه بجد
ياسمين ، ممكن ارجع بس ليه شرط وانت عارفه كويس
مازن ، ترجعي الجامعه ده علي جستي
ياسمين ، بص بقي عشان نبقي واضحين انت متجوزني عشان العفريت اللي عليك يروح وانا متجوزاك عشان ترجعني الجامعه فبدالك اخليت بالاتفاق أنا كمان هخلي بالاتفاق و تطلقني
مازن ، ياسمين انتي عايزه ت**ري بخاطر امك انتي مشوفتيش الفرحه كانت في عينيها عامله ازاي تخيلي ترجعيلها تاني يوم جواز اوف شكلك هيبقي زفت خالص اتهدي واقعدي من سكات لحد ما يعدي شهرين أن شاله
ياسمين ، انت بني ادم حقير وانا غلطانه اني امنت لحيوان زيك
مازن بزعييق ، ماتلمي نفسك بقي
ياسمين ، والله مانا قاعدالك فيه
مازن ، بالسلامه يا اختي
ياسمين نزلت جرى عالشارع
بعد خمس دقايق
سها ، اومال ياسمين فين مجتش معاك ليه
مازن ،. اتخنقنا ونزلت مشت
سها ، نزلت مراتك في الساقعه دي ده الدنيا بتشتي جامد بره
مازن ، مليش دعوه بيها أنا ق*فت منها
سها ، ده انا اللي ق*فت منك اي ده انت صعب اوي أنا هلبس وهنزل ادور عليها
مازن ، خليكي هنزل أنا
سها ، لا أنا نازله
مازن ، يا ماما بقي خليكي قولت
مازن نزل جرى يدور عليها بيبص لقاها تحت الشجره اللي قدام مدخل البيت قاعده وعماله تعيط جامد
مازن راح لها ، اومي ياللا نطلع
ياسمين بصت له وعنيها كلها دموع وراحت باصه الناحيه التانيه
ياسمين ، أنا مبشتغلش عندك عشان كل شويه تطردني أنا هروح بيتي أما المطر يخف
مازن ، أنا بقولك اومي ياللا
ياسمين ، اوووف مش هقوم ملكش دعوه
مازن مليش دعوه طيب وراح مووطي شايلها
ياسمين ، نزلني بقولك
مازن فضل يلف بيها تحت المطره
ياسمين ، نزلني بقي دوخت والله
مازن فضل شايلها وطلع شقته
مازن ، ادخلي خدي شاور وغيري بسرعه احسن تاخدي برد
ياسمين حركت دماغها باه
مازن اخد هدوم وراح الحمام التاني اللي في الصاله
بعد شويه خرج ملقاش ياسمين
مازن ، مسمعتش الكلام بردك ومشت دماغها ناشفه لبس هدومه وخلط علي مامته
مازن ، ماما هي ياسمين هنا
سها ، اه دخلت نامت في الأوضه اللي كانت بتاعتك
مازن ، تمام أنا هدخل انام أنا كمان تصبحي علي خير
مازن دخل شقته ينام لوحده وفجأه لقا الجنيه في الاوضه
شاكي ، انت مزعل اختي دي بتعيط ليه
مازن ، انتي رجعتي تاني ليه
شاكي ، أنا سمعت أن في مشاكل كتير مابنكم
مازن ، سمعتي من مين
شاكي ، من حد من اصحابي
مازن ، اصحابك يعني انتي اصحابك العفريت بيقعدوا معانا وبيشوفوا اللي بيحصل وبيتكلموا علينا كمان
شاكي ، ايوه
مازن ،. ده بجد اللي بتقوليه ده
شاكي ، لو انت مش مرتاح مع ياسمين أنا ممكن اتجوزك
مازن ، ده انا بموت في حاجه اسمها ياسمين
شاكي ، اومال هي نايمه عند مامتك ليه
مازن ، ااااا عشااان
بكره الساعه اربعه صباحا هنكمل
روايه عشقتني جنيه
للكاتبه اميره محمود