روايه عشقتني جنيه البارت التاسع

1951 Words
البارت التاسع للكاتبه اميره محمود عشان اي مش عشان حاجه احنا اتخنقنا شويه وانا رايح اصالح مراتي حبيبتي شاكي ، استني مازن ، اي اوعي تتغابي شاكي ، هههه بقولك انت منفسكش تعيش مرتاح وكل حاجه تبقي عايزه تلاقيها قدامك مازن ، اكيد طبعا اي واحد نفسه في كده شاكي ، تمام يبقي تتجوزني مازن ، ماهو مش كل حاجه الواحد نفسه فيها يعملها ههه شاكي ، مازن انا واللا ياسمين مازن ، من غير ماتزعلي مني اكيد ياسمين أنا ب شاكي ، انت ايه مازن ، مش عارف شاكي ، بس انا بحبك ولو قولت انك بتحبها بجد وهي تيجي تقول انها بتحبك وانا احس انكو بتحبوا بعض مش بتضحكوا عليه همشي ومش هوريك وشي تاني مازن وقف سرح في ياسمين وشقاوتها شاكي ، انت روحت فين مازن ،. مفيش أنا هجبهالك حالا شاكي ، تمام اوك هستناكم شاكي مش بتحب اصلا مازن شاكي بتحاول تقربهم من بعض مش اكتر مازن راح فتح باب شقه مامته براحه ودخل فتح باب اوضته اللي ياسمين نايمه فيها بص لقاها نايمه عالسرير راح جنبها يصحيها مازن ، ياسمين فوقي ياسمين ياسمين ، سيبني يا ماما عشان العب شويه مازن ، تلعبي فين ياسمين وحط ايده علي وشها لقاها سخنه مازن لنفسه ، دي سخنه اوي ياربي وراح جاب مايه وعمل كمادات وفضل طول الليل يعمل لها كمادات لحد مانام وهو قاعد علي السرير وحاطط راسه علي السرير ياسمين فاقت من النوم حاسه ان عضمها مت**ر ،ااااه مازن فاق من النوم ، ايه عامله ايه دي الوقت ياسمين ، انت ايه جابك هنا مازن ، مفيش اختك شرف*ني بليل وقالتلي اجيلك فاجيت اطمن عليكي لقيتك سخنه عملتلك كمادات وقعدت بيكي ياسمين ، شكرا مازن ، أنا هقوم اروح الجامعه وقام وقف ياسمين قامت وراحت مسكت أيده ، والنبي خدني معاك والنبي مازن ، ياسمين مش هينفع شكلي هيبقي ايه بعد اللي حصل ياسمين ، انا اسفه والله اسفه يادكتور مازن وراحت معيطه مازن ، طب بتعيطي ليه ياسمين ، عشان انت مش راضي تاخدني ترجعني الجامعه مازن ، طب وبالنسبه للقلم اللي اخدته ياسمين طلعت فوق وش رجليه وشبت برجليها وراحت بيساه في خده مازن اتصدم من تصرفها وفضل باصص ليها في عينيها جامد ياسمين ، اديني بوست خدك اهو راق مازن ، لا في حته تانيه تعبانه اوي يا ياسمين من اللي عملتيه وراح مشاور علي قلبه ياسمين بعدت عنه ، انت بردك مش هتقدر تسامح طب ماانا بردك قلبي وجعني مانت اتهمتني في شرفي يا دكتور عالعموم أنا هروح للعميد واتأسفله مش عايزه منك حاجه مازن ، لو خرجتي من البيت صدقيني هزعلك وراح خارج بره الاوضه راح شقته ولبس ونزل الجامعه ياسمين ، والله لانا رايحه للعميد ويبقي يوريني هيعمل ايه وراحت لبست بسرعه وهي اصلا تعبانه مش قادره //////// في الجامعه مازن واقف في المحاضره بيشرح فجأه لقا الباب بيخبط العميد ، دكتور مازن الطالبه ياسمين اجت انهارده واعتذرت واسترجتني اجي معاها ليك عشان تتاسفلك وبرجو منك تقبل أسفها وتخليها تدخل وسط زمايلها مازن واقف وعنيه كلها شرار باصص علي ياسمين ياسمين ، أنا اسفه يا دكتور بس انا ممكن أضحي بحياتي ومضحيش بدراستي أنا اسفه عن اللي حصل مني وياريت تقبل اعتذارى مازن ، تمام بس علي فكره مفيش ليكي اعمال سنه عندي ياسمين ، يعني ادخل مازن ، اتفضلي العميد ، براحه شويه عليها يا مازن دي حتي حامل عشان اللي في بطنها خاف علي مراتك شويه مازن بصدمه ، حا ايه ماشي ماشي يا دكتور اتفضل انت العميد مشا ومازن كمل شرح عادي واحده جنب ياسمين ، يخربيتك ده الراجل هيفرقع منك هههههه ياسمين ،. ربنا يستر مازن خلص ونزل ركب عربيته وروح البيت عن مامته بستني ياسمين سها ، انت مالك بس اهدا مينفعش كده مازن ، اي اللي خلاها تروح الجامعه سها ، مش عارفه انا صحيت لقيتها ماشيه بقولها رايحه فين قالتلي الجامعه بس الصراحه البنت شكلها تعبان قوي مازن ، والله لو بتموت ما هرحمها بس تيجي بس فجأه لقا الباب بيخبط مازن جرى علي الباب وفتحه ياسمين ، دكتور مازن أناا مازن شدها من أيدها ودخل بيها اوضته وراح رميها علي السرير ياسمين ، في ايه يا دكتور مش ده كان اتفقنا واللا انت نسيت ان جوازنا صورى مازن ض*بها بكل قوته وقعت علي الارض مازن ، أنا مش قولت مفيش زفت جامعه ياسمين بشهقات متتاليه ، ااااه بس بس ده مش مش كان اتفقنا من من الاول مازن ، اه كان قبل ماتعملي اللي عملتيه في الجامعه وتمدي ايدك عليه ياسمين قعدت ضمت رجليها في حضنها وقعدت تعيط جامد مازن خرج بره الأوضه وسك الباب عليها مازن ، أنا سكيت الباب ياريت متحاوليش تفتحيلها سها ، بس دي متغدتش حرام عليك مازن ، حرام الحرام ده هوريهولها ده لو كلامي متسمعش سها ، بس انا خارجه ولازم اخدها معايا مازن ، خارجه فين سها ، فرح ايمان اللي فوقينا ولازم اروح وانت كمان هيبقي بليل مازن ، ماشي أنا هروح اريح شويه وابقي اجي افتحلها سها ، هات المفتاح يا اما اقسم بالله هتصل بأمها واحكيلها واطين عيشتك هاااات مازن ، لا سها جابت سكينه من طبق الفاكهه وحطيته علي رقبتها والله لو مجبته لهموت نفسي يا مازن مازن ، اوووف اهو وراح علي شقته بيفتح باب الشقه سمع امه بتصوت مازن دخل جرى الشقه ودخل الاوضه لقا ياسمين مغمي عليها وأمه بتفوق فيها مازن وقف مصدوم مش عارف يعمل ايه سها ، هات ازازه البرفان بتاعتك ياسمين فوقي فوقي يا حبيبتي مازن عطاها ازازه البرفان حطت علي أيدها وفضلت تفوق في ياسمين ياسمين بدأت تفوق سها ، اومي اومي ياحبيبتي ياسمين فتحت عينها لقت مازن واقف قدامها ياسمين غمضت عينيها جامد وعيطت سها ، اطلع بره يا مازن برررره مازن خرج وعينيه كلها دموع مازن ، أنا ليه وصلت البنت لكل ده ليه عملت فيها كده بجد أنا حاسس اني حيوان معاها وراح سايب الشقه وراح شقته قعد عالكنبه يتف*ج عالتلفزيون مش مركز مع التلفزيون قاعد سرحان في اللي عمله في ياسمين ////// سها ، تعالي يا حبيبتي هو مشا تعالي ناكل أنا عمله الاكل كله مسلوق عشانك ياسمين ، لا مش جعانه سها ، لا هتاكلي يارب اموت لو مأكلتيش ياسمين ، بعد الشر عنك يا طنط سها ، طب ياللا عشان هنروح فرح شويه كده ياسمين ، فرح مين سها ، جارتنا اللي فوقنا ياللا تعالي ناكل عشان نروح ياسمين ، ماشي يا طنط سها باست رأسها ، متزعليش من مازن يا حبيبتي هو متهور شويه بس والله أما بيكون رايق بيبقي مفيش احسن منه ياسمين ، أمم طب ياللا ناكل بقي سها ، ياللا يا حبيبتي ///////// بعد اربع ساعات سها اتصلت بمازن عشان يلبس وندهت لياسمين عشان تلبس ودخلت غيرت ولبست هدوم خروج للفرح ياسمين فتحت الباب وخرجت سها ، بسم الله ماشاء الله ايه الجمال ده ياسمين ، تسلمي يا طنطي يا حبيبتي وقالت في سرها يبقي يتكلم ويعترض علي الروج مازن بصلها بطرف عينه وبس في الارض مازن في سره ، يخربيت جمالك ده بس ايه الروج الاحمر ده اعمل فيكي اي سها ، ياللا ننزل ياسمين ، ماشي ياللا مازن نزل وركب عربيته سها بتفتح الباب اللي ورا عشان ياسمين تركب جنبه ياسمين ، لا اركبي انتي قدام أنا هركب ورا معلش عشان ضهرى بس سها ، ماشي يا حبيبتي مازن في سره ، ضهرك بردك سها ، مازن الفرح في قاعه علي النيل مازن ، تمام وساق وراحوا الفرح ///////// في الفرح جنا ، خالتو حبيبتي ازيك ،ازيك يا مازن ، ازيك يااا ياسمين ، ياسمين اسمي ياسمين جنا ، اهلا ياسمين حركت دماغها أنها بترد عليها مازن ، انتي لبسه سواريه ليه وجايه ليه اصلا انتي تعرفي حد هنا جنا ، ايمان صاحبتي في الجامعه يا زونه ياسمين حطت أيدها علي وشها وضحكت الدي جي اي حد حابب يشارك العروسين في رقصه السلو يشرفنا جنبهم مازن اخد باله حب يغيظ ياسمين مازن ، بقولك تعالي نرقص مع العرسان جنا ، بجد انت بتكلم بجد مازن ، اه ياللا ياسمين فضلت تبص عليهم بغيظ لحد ما اجا واحد انسه ممكن ترقصي معايا ياسمين من غيرتها مفكرتش حتي ، اوك ماشي وراحت قايمه سها ، يخربيتكم انتو الاتنين مجانين دي هيبقي في ض*ب نار مازن بيبص علي التربيزه ملقاش ياسمين فضل يدور بعنيه جنا ، الله مراتك بترقص مع واحد مازن بص عليها بلهفه لقاها منسجمه مع اللي بترقص معاه أنها بتغيظ مازن مازن ساب جنا ومسك ايد ياسمين واخدها وخرجوا من القاعه مازن ، ممكن افهم ايه اللي عملتيه ده ازاي تخلي واحد يحط أيده علي وسطك الاحسن تقلعي البتاع اللي علي شعرك ده ملوش لازمه ياسمين ، هو حلال ليك وحرام ليه مازن ، أنا راجل وغير كده دي بنت خالتي ياسمين انهارت وفضلت تسرخ بعلو صوتها لحد ما كل اللي واقفين علي النيل قعدوا يبصوا عليهم ، أنا تعبت تعبت ياراجل تعبت منك بجد تعبت منك كفايه بقي العبه انتهت انت الجنيه راحت من عليك وانا رجعت الجامعه اللعبه انتهت الجيم خلص يا دكتور وسابته ومشت سها خرجت من القاعه تدور عليهم سها ، مازن فين ياسمين مازن ، مشت سها ، يعني ايه مشت ازاي تخلي مراتك تمشي ك مازن ، خلاص يا ماما خلاص كل حاجه خلصت سها ، انتوا بتضحكوا علي نفسكم انتو الاتنين روح ورا مراتك مراتك بتحبك عشان كده عملت اللي عملته يا اهبل مازن ،. انتي شايفه كده سها ، زي ما شايفه انك عملت كده عشان تخليها تغيير مازن باس أمه في خدها ، ماما روحي دي الوقت القاعه عما اجيب ياسمين سها ،. ماشي مازن فضل ماشي يدور علي ياسمين لحد مالقاها قاعده علي مقعد وعماله تعيط وباصه للنيل مازن راح قعد جنبها مازن ، هتفضلي تعيطي كده كتير ياسمين ، انت ايه اللي جابك مازن مسك أيدها وحطها علي قلبه ، ده اللي جابني ياسمين ، ليه مازن ، عشان بيعشقك يا ياسمين ياسمين ، بيعشقني بأماره القلم اللي لسه معلم علي وشي واللا رقصك مع بنت خالتك واللا تهزيأك ليه واتهامك ليه في شرفي مازن باسها في خدها ، أنا آسف والله بعمل كده عشان في صراع جوه قلبي اني بحبك وانتي مبتحبنيش ياسمين ، وانت حكمت منين اني مبحبكش مازن ، كل شويه جوازنا صورى جوازنا صورى بجد ق*فت ببقي عايز اعترف لك بحبي بس كلمتك دي بتبقي خنقاني ياسمين ، مانا مش هينفع اقولك اني بحبك قبل مانت تقولي مازن ، يعني انتي بتحبيني بجد ياسمين ، اه بس خايفه مازن ، خايفه من ايه ياسمين ، خايفه من تقلباتك ض*ب وشتايم كده كتير مازن ، خلاص احنا نعتبر نفسنا مخطوبين لحد تتاكدي انك عايزاني ياسمين ، اممم تمام اتفقنا مازن ، بس هطلب منك طلب ياسمين ، ايه مازن ، بلاش مكياج فاقع اوي كده وانتي خارجه ياسمين ، مش انت بتقول عليه راجل ومفيش فيه انوثه مازن ، والله كنت بغيظك عشان فرساني بكلمه جوازنا صورى عارفه مبحبش الروج ده ليه ياسمين ، ليه مازن ، عشان بيخليني عايز اعمل كده وراح بيسها ياسمين بعدت بسرعه ، يا دكتور احنا في الشارع وغير كده انت نسيت أننا مخطوبين الحاجات دي حرام في الخطوبه مازن ، لا ما احنا مكتوب كتابنا نبوس بقا ونحضن براحتنا ياسمين ، ههه انت قليل الادب اوي يا دكتور مازن ، عارف البت جنا بنت خالتي ياسمين ، مالها مازن ، عليه حته زونه بتجنني مش واحده كل شويه دكتور يا دكتور لحد ما ق*فتني في عيشتي ياسمين ، طب روحلها يا حبيبي تدلعك مازن ، بس انا عايزك انتي بس وراح بيسها من راسها انا بعشقك اقسم بالله من ساعه ماشفتك في المستشفي وانتي في الغيبوبه ياسمين ، أنا بقي حبيتك قبلها مازن ، ازاي واول يوم دراسه اتسببت في رفدك ياسمين ، أنا كنت داخله الجامعه يومها معاك من البوابه اول ماشفتك شديتني ليك اوي جنتل كده شكلك بصراحه كان قمر بس يومها بطني وجعتني دخلت التيولت قعدت ارجع وأما هديت اجيت ادخل روحت عملت بقا اللي عملته مازن ، أنا آسف يا اجمل حاجه في حياتي وراح حضنها جامد ياسمين ، مازن احنا في الشارع مازن ، أخيرا بقي خلصنا من دكتور دي ياسمين ، طب ياللا نروح لطنتي حبيبتي مازن ، هههههه والله انتي قمر اوي ياسمين ، انت اللي قمر مازن ، ماتيجي ننسي حوار الخطوبه ده وخلينا متجوزين زي مااحنا ياسمين ، هههههه امشي امشي يا مجنون ياللا اي رايكم في البارت بقي تحفه #عشقتني_جنيه #للكاتبه_اميره_محمود
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD