الفصل الثالث

2491 Words
صهباء ملكه قلبي الفصل الثالث محمود كان ف الاول بيضحك من فرض شخصيته عليها..... لكن وهوه بيخلع هدومها.... بان جسم ابيض مثير أيده لمست بشرتها الناعمه فجأه حس ب*عور مثير اتملكه.... وحس أنه عايز... يمسك كل حته ف جسمها الابيض الناعم شمس كانت كارهه لمسته ف البدايه... لكن لما ايده الخشنه جت ع بشرتها البردانه فجأه حست بنار غريبه مسكت ف كل جسمها... وبعد ما كانت بترتجف من البرد .... حست ان الجو بقي حر.... وصهد غريب بيخرج من جسمها.... وقشعريره جميله اتملكتها.... لقت نفسها بتغمض عينها.... محمود حس ان شمس اجتاحتها الرغبه زيه قرب منها... نزل شفايفه ع شفايفها.... كان خلاص هيبوسها.... لكن تلفونه رن مره واحده... رجعهم الاتنين لارض الواقع... محمود بعد عنها بسرعه شمس فتحت عينها... وبصت ع جسمها الشبه عاري ادام محمود محمود قام من ع السرير.... اداها ضهره.. وراح ناحيه الباب... قالها قبل ما يخرج (( انا رايح اجيبلك شاش ومعقم.... عشان اطهر الجرح اللي ف دماغك.... قومي غيري هدومك كلها.... واحسنلك خدي دوش قبل ما يلزق الدم ف شعرك)) خرج وقفل الباب وراه... لكنه سند راسه ع الباب... استغرب لنفسه اوي قال لنفسه.... ايه يا محمود.... هيه حلوه صحيح... بس انت ما اتجوزتهاش عشان معجب بيها... انت اجوزتها.... عشان.... عشان ايه...... انتي عملتي فيا ايه يا نور........ بس انا مش هسيبك...... انتي كمان كنتي عايزه...... وهيه دي النقطه اللي هلاعبك عليها...... وحياه جمالك لاخليكي تتمني اني آلمسك..... ااقرب منك........ وقتها بس هحس بنش*ه الانتصار عليكي يا بنت البنهاوي شمس خدت دوش دافي..... هدي اعصابها المتوتره... خرجت والمنشفه ع جسمها رمت نفسها ع السرير..... افتكرت شعورها لما محمود قرب منها بالشكل ده كانت عايزه تحس بأشمئزاز من قربه.... من لمسته... لكن شعورها كان حاجه تانيه قامت وقفت ادام المرايا بتتامل وشها المخطوف... اللي لسه النش*ه باينه عليه... فجأة اتفتح الباب.... وظهر محمود ماسك كوبايه عصير... وشاش ومعقم الاتنين وقفوا تنحوا لبعض.... شمس أخيراً فاقت... ومسكت المنشفه ع ص*رها.. وقالتله بزعيق (( انت ازاي تدخل كده.... انت متخلف مش تخبط الأول )) محمود رزع كوبايه العصير ف الأرض... وقرب عليها.... وعفاريت الدنيا بتطنطط ف وشه مسكها من شعرها.... هيه بصتله بغضب وهيه بتمسك ايده ع شعرها.... هزها بقوه وجعتها قالها بغضب (( شكلك ما بتجيش بالض*ب والحبس.... انا عرفت هاعقبك ازاي )) محمود شد المنشفه من عليها..... صرخت وحاولت تداري جسمها.... لكنه ض*بها ع وشها بوحشيه صرخت وبدأت دموعها تنزل غصب عنها... لكن محمود ما رحمش دموعها ولا **وفها منه شالها وهيه عريانه بين ايده..... ورماها ع السرير..... محمود خلع هدومه بعنف شمس انكمشت ع السرير وهيه بتبصله مرعوبه وقالنله تترجاه (( محمود.... محمود بلاش.... انا اسفه مش هتتكرر تاني واللهي.... بس بلاش... بلاش)) محمود ما رحمش توسلاتها...... وانهال عليها زي الاسد الجعان.... كتف ايدها ورا رأسها ونزل فيها بوس.... لكنها كانت بتقاوم عشان تحمي شرفها من الاغتصاب... لكن محمود كان اقوي منها بكتير فضل يبوس فيها.... لحد ما راحت نوبه الغضب.... ولفي نفسه بعد ما كان بيبوسها بعنف اتغير أسلوبه.... وبدأ يحضنها... ويداعب جسمها برغبه..... ونشوه وزادت رغبته اكتر.... لما بدات تنده اسمه بشوق... ورغبه هيه كمان نور رفعت عينها... وايدها ع الباب.. عشان تفتح و تخرج... لكنها اتصدمت من المكان اللي سيف جابها عليه هوه كان وصل عند بابها... بصلها مستنيها تخرج... لقاها بتبصله مصدومه... قالها بنفاذ صبر (( ف ايه ما تنزلي.... )) نور قالتله وهيه خايفه (( انت جبتني عماره حازم الببلاوي ليه)) سيف رفع عينه ع العماره .... وكأنه افتكر ان شقه حازم اللي اتقتل فيها هنا ف العماره قالها بعصبيه (( خلصيني وانزلي يا نور.... الشقه اللي هتقعدي فيها هنا بس ف الدور السابع... يلا انزلي )) نور نزلت وهيه بتترعش..... وطلعت معاه.... سيف اخدها ع شقه التجمع بتاعته هوه وصحابه دخل بيها الشقه.... وقالها (( هتقعدي هنا محدش هيفكر ابدا انك مستخبيه هنا.... وانا هبقي اكلمك واجيبلك اللي هتحتاجيه.... دلوقتي اقعدي براحتك..... وانا هنزل اجيبلك شويه حاجات واطلع ع طول)) لف عشان يخرج .... لكنه لف وبصلها تاني... وقالها بجديه (( اتمني اني ما اندمش ع مساعدتي ليكي... وان احساسي يطلع صح.... وتطلعي بريئه يا نور)) ********************* ف قصر البنهاوي ف سوهاج.... اتجمعت العيله كلها.... بعد هجوم الحكومه عليهم اللواء أسامة بنفسه حضر لقصر البنهاوي.... منصور البنهاوي... اتصدم باللي سمعه.... قال للواء بصدمه (( انت بتقول ايه يا باشا.... بنتي ايه اللي بتدوروا عليها.... وجريمة ايه اللي عملتها.... نور بنتي اتجوزت امبارح..... واهل البلد كلهم حضروا الفرح.... اكيد دا تشابه أسماء يا اسامه بيه)) بقيه العيله هزوا راسهم يأكدوا كلام منصور.... سعيد كبير العيله قال للواء (( يا باشا انت اكيد غلطان نور بنت اخويا ف بيت الفرماوي ف مصر دلوقتي... وتقدر حضرتك تتأكد بنفسك)) اللواء أسامة اتحرج.... حس انه ف موقف محرج... وان دا تشابه أسماء مش اكتر اعتذر لهم... وقالهم (( يمكن فعلا تشابه أسماء.... عاما انا هحقق بنفسي ف الموضوع ده... واعرف الغلط ده حصل ازاي)) مشي اللواء أسامة... ومعاه عناصر الشرطة.... منصور كان هيتجنن حاول يتصل ببنته تلفونها ما مًقُفُوٌلَ .. اتصل ع خالها.... وادهم كلمه... وقاله ان ف غلط ف الموضوع وان نور هربانه لحد ما تظهر براءتها.... وقتها بس منصور حس ان دا عقاب ربنا ع الجريمه اللي عملها ف حق شمس الغريبه اللي ابنه خبطها بعربيته.... وبدل ما يساعدها... لبسها لابن الفرماوي ..... لألد أعداءه فضل يستغفر ربنا.... ويبكي زي الأطفال.... سعيد اخوه قاله بغضب (( انا حذرتك يا منصور.... دلوقتي لما الحكومة تروح لبيت الفرماوي ويتأكدوا انها مش بنتك اللي عندهم.... هيحصل فينا كلنا ايه..... الله يسامحك يا أخي..... اتصرف انا ازٍآي دلوقتي.... قبل كده اختك هربت ووطت راسنا كلنا ف الطين.... وابوك مات بحسرته عليها...... ودلوقتي انت هتخلينا ندخل حرب مع الفرماويه..... دا غير سمعتنا اللي هتضيع بين الناس ..... الله يسامحك يا منصور..... اتفضل انزل مصر دور ع بنتك..... وشوف لو تقدر ترشي الظابط المسئول.... ولا تغير صورتها ف الكليه قبل ما تقع الفاس ف الرأس.... يلا يا منصور.... مستني ايه يا اخي)) **************** شروق افتكرت ان عمر وثق فيها عشان كده سا**ها بيته.... لكنها ما تعرفش انه مركب كاميرات ف البيت كله.... عشان لو غريب دخل البيت وهوه غايب... يعرف يجيبه ع طول عمر كان ف مكتبه.... وفاتح الكاميرا بتاعته... كان بيراقبها من مكانه لكنه حس باحراج كبير لما شافها بتنضف البيت بضمير.... كان سرحان فيها... وبيتأمل جمالها النادر.... فجأة باب المكتب اتفتح عليه دخل منصور ابوه...... عمر قام وقف مخضوض من شكل ابوه.... جري عليه وقاله بلهفه (( اختك فين يا عمر)) عمر بقلق(( نور..... مالها نور يا بابا)) الراجل حكي لابنه كل اللي حصل إمبارح.... عمر كان هيتجنن.... خد ابوه وراح ع شقه خاله هناك سمع من ادهم اللي حصل.... حتي ادهم واجه مشاكل ف الكليه... بسبب اللي حصل ادهم اتطرد من الكليه.... وحاول يتصل ع نور... لكنها قفلت التلفون خالص *************************** محمود صحي قبل شمس...... وقف قصاد السرير... فضل يبصلها وهيه غرقانه ف النوم وكمان الدم مغرق الملايا تحتها... محمود ات**ف من نفسه.... ازاي يعامل بنت بالقسوه دي... ويعاشرها بالقوه محمود غطاها.... لقها بتتقلب بعد عنها... حس ان ف حاجه بتتحرك جواه لكنه كره الإحساس ده.... دخل ع الحمام... خد دوش سريع عشان اتاخر ع شغله خرج وهوه لافف المنشفه ع وسطه.... ومنشفه ع رأسه.... لكنه اتفاجئ بيها صاحيه كانت قاعده ع السرير.... منكمشه ع نفسها.... ودموعها نزله ع خدها اول ما شافته..... بصتله بغضب..... وقالتله بلهجه تهديد (( عملت اللي انت عاوزه يا محمود.... عارف لو فكرت تعيد اللي عملته دا تاني...... هخلي حياتك جحيم ....... انت مستهون بيا عشان انا بنت.... انا هوريك البنت دي هتعمل معاك إيه.... انا هكرهك ف عٌيَشُتك يابن الفرماوي )) افتكرت انه هيتعصب عليها ويض*بها.... لكنها اتصدمت لما لقته ضحك قالها بضحك (( اللي يسمعك دلوقتي..... ما يشوفكيش إمبارح وانتي بتترجيني اني ما ابعدش عنك.... انت هتسودي حياتي انا ههههههه)) ضحك محمود بصوت عالي..... شمس استغربت.... كانت اول مره تشوفه بيضحك.... محمود رمي عليها المنشفه اللي ف ايده.... ودخل اوضه اللبس.... شمس غضبت اكتر ورزعت المنشفه ع الأرض وهيه بتسب وتلعن فيه قامت بسرعه ع الحمام قبل ما يخرج ويشوفها عريانه تاني *************************** عمر خد ابوه ع شقته.... عمر كان واخد شقه خاصه بيه ع الكورنيش... عشان يكون قريب من شغله ابوه قعد قصاده... وحط ايده ع دماغه... حركه يآس عمر قاله (( اهدي يا حج.... اكيد هنلاقي حل.... وان شاء الله هنخرج نور اختي من المصيبه دي)) منصور رفع عينه لابنه وقاله بحزن (( قبل ما اجيلك انا رحت ع كليه نور...... ورشيت واحد هناك..... خليته يحط صوره البنت اللي خبطتها مكان صوره بنتي.... عشان الحكومة اكيد هيروحوا بيت الفرماوي ويتأكدوا من كلامي)) عمر برق لابوه..... وقاله بصدمه (( عملت ايه..... انت بتقول ايه يا بابا..... يعني انت برءت البنت دي.... ودبست اختي ف الجريمه اكتر)) الراجل بص لابنه اوي.... وقاله باستغراب (( ورطتها اكتر.... ازاي يا عمر)) عمر بعصبيه (( ايوه ورطتها.... ما هوه لما الحكومه تلاقي ان صوره نور البنهاوٌيَ الطالبه هيه مرات محمود الفرماوي..... دا معناه ان ف تشابه أسماء.... ونور اللي صورتها طلعت عندهم اللي هيه بنتك هتبقي هيه دي المتهمه.... وهيقلبوا الدنيا عليها...... يعني عشان ما تفضحش لعبتك..... ورطت اختي ف جريمه قتل..... ايه العمل دلوقتي يا حج)) منصور خبط ايده ع رأسه بندم.... وقال وهوه حزين مهموم (( يعني انا جيت اكحلها عميتها.... يعني انا حميت البنت دي.... وورطت بنتي اكتر صح.... استغفر الله العظيم..... دا عقابي من ربنا.... عشان ظلمت البنت دي...... ايه العمل دلوقتي يابني)) عمر بص لابوه.... وقاله بحسره (( لو فاكر ان دي بس المشكله اللي عندنا دلوقتي.... تبقي غلطان..... ف مصيبه كمان حلت ع دماغنا)) (( يا ساتر يارب..... ايه تاني يا عمر)) عمر حكي لابوه عن شروق..... وعن كل حاجه عرفها عنها..... وكمان شغل الكاميرا اللي ف بيته ف اكتوبر..... وشاف منصور توأم شمس الراجل صرخ ف ابنه (( يا عمر البنت دي لو ظهرت هتحصل مصيبه..... مصيبه الكل هيدفع تمنها)) عمر هدي ابوه.... وقاله (( ما تخافش..... انا خافيتها عن العيون..... انت لازم ترجع الصعيد قبل ما حد يشك...... وانا هقلب الدنيا ع نور اختي... وهبقي اطمنك)) **********************'***** الشرطه تحرت عن صحه معلومة جواز نور البنهاوي الصعيديه.... واتاكدوا ان شمس... هيه نور البنهاوي واصبحت نور الحقيقه متهمه بجريمه قتل ومطارده من رجال الشرطة.... ورجال الببلاوي عضو مجلس الشعب ********************* ف شقه التجمع.... نور بعد ما خلصت نوبه البكاء االهستيريا اللي جاتلها وبعد ما فاقت من الصدمات اللي اتعرضت لها فاقت لنفسها أخيراً وحاولت تركز ف اللي حصل لها...... مين ليه مصلحة يورطها ف جريمه قتل وازاي بصامتها جت ع السكينه.... هيه مش بتروح عند حد عشان تسيب بصامتها عنده يبقي القاتل جاب بصامتها منين.... كان هوه ده السؤال اللي لازم سيف يساعدها ف إجابته نور قامت غيرت هدومها..... لبست بيجامه رجالي كانت ف دولاب من الدولايب..... حضرت لقمه خفيفه وحاولت تأكل اي حاجه عشان تقدر تركز .... وتستوعب حقيقه الكابوس اللي هيه عايشه فيه فجأة..... صوت شباب ملي المكان.... نور اتنفضت مكانها.... اتفجئت ب3 شباب داخلين عليها..... الشباب اتصدموا لما شافوها واحد منهم قال (( مين دي)) التاني(( دي تلاقيها بت شمال احمد اخوك وصحابه جابوها هنا.... يلا يا عم هنيالهم... مقضينها.... وفالحين بس يوعظونا بالغلط والصح)) التالت بقلق(( طب يلا بينا ننزل قبل ما احمد اخويا يجي.... ويعرف اننا بنيجي هنا.... دا لو عرف اني واخد مفتاح للشقه دي من وراه.... هيعلقني من قفايا.... يلا قبل ما حد فيهم يطلع)) قال الشاب التاني.... وكان باين عليه انه صايع مش شبه اخو احمد صاحب سيف الفرماوي.... قال بسخريه (( ننزل مين يا عم..... خليهم يطلعوا... بقولك ايه يا عم أمجد.... لو انت خايف من أخوك.... ف انا مش خايف..... ومش هننزل قبل ما نقضيها احنا كمان..... هننبسط شويه... وبعدين ننزل)) امجد اخو احمد(( قصدك ايه.... عايز تعمل إيه )) الشاب الصايع(( قصدي نحفل ع الفرس دا... ولا انتوا ايه رايكم...... بتاخدي كام يا حته... قولي بس واحنا هنظبطك)) نور وشها اتحول للون الأحمر.... ازاي هتبرر للشباب دول وجودها ف شقه راجل غريب وازاي هيصدقوا انها دكتورة... مش ركلام نور قامت وقفت... وقالت لهم بتوتر وخوف (( انتوا فاهمين غلط..... انا.... انا مش... مش من البنات إياهم )) الشاب الصايع(( وحياه امك.... عليا انا الكلام ده يا بت.... بصي بقي.... من ابو ناهيه كده.... هتدخلي معايا اوضه النوم يعني هتدخلي..... برضاكي... غصب عنك مش فارقه معايا..... ها قولتي ايه.... بالذوق احسن ولا بالض*ب)) ..... .شمس نزلت للفطار.... زي ما نعمه الخدامه قالت لها.... كانت خايفه... بس مثلت القوه... والشجاعه لاول مرة هتقابل عيله الفرماوي كلها.... خدت نفس عميق.... ودخلت اوضه السفره كانت بالفعل العيله كلها متجمعه.... الاب.. وريهام الأم... وملك وسيف.... ومحمود شمس.... قالت بتوتر (( صباح الخير )) ردت الأم بوش بشوش (( تعالي يا نور..... صباح الخير يا عروسه)) محمود وملك بالذات اللي بصوا لامهم بغضب.... كانوا منتظرين منها معامله الحما القاسيه لكن ريهام... عمرها ما حبت... ولا شجعت فكره التار بين عائلات الصعيد... ف رحبت.... بعروسه ابنها اما سيف دماغه كانت ف حته تانيه خالص.... كانت هناك..... ف شقه التجمع قام وقف فجأة.... لأنه حس ان ف حاجه غلط.... مكنش مرتاح لوجود نور ف شقه التجمع سيف كان بلغ ايهاب واحمد صحابه.... ان نور هناك ف الشقه..... وطلب منهم محدش يروح هناك اعتذر سيف من عيلته وقالهم (( معلش نسيت اني عندي شغل)) محمود(( طب كمل فطارك)) سيف(( لأ بالهنا والشفا أنتم )) خرج سيف... زي الطوفان من بيته.... احساسه الأمني بيئنبه انه مخبي نِوٌر عٌنِدٍهّ..... صراع داخلي بين ضميره وعقله.... كان جايب له صداع مزمن حاول سيف يتصل بيها... لكنها ما بتردش ************************ عمر راح ع بيته ف أكتوبر.... مكانش عارف ايه اللي موديه هناك.... بس كان عايز يبعد عن زحمه الشغل وصداعه ويصفي ذهنه.... ازاي هيوصل لنور اخته وازاي نور اتورطت ف جريمه رهيبه زي دي..... عمر كان عٌارف ان دي مكيده اتدبرت لنور وغالباً سببها حقد صحباتها ف الكليه.... ياما ادهم حكاله عن غيره البنات من نور لأنها هتكون دكتوره شاطره وناجحه دا غُير انها بنت جميله يتمناها كل شاب... ومن عيله محترمه ليها وضعها ونفوذها ف البلد لكن عمر بيكلم نفسه النفوذ والعيله والسلطه فادتنا ف إيه.... واختي مستقبلها بقي معدوم الملامح الله اعلم هعرف اخرجها من المصيبه دي ولا لأ.... بس الأول لازم افكر هلاقيها فين ياتري يا نور انتي فين.... وبتعملي إيه ************** (( انتوا فاهمين غلط..... انا.... انا مش... مش من البنات إياهم )) الشاب الصايع(( وحياه امك.... عليا انا الكلام ده يا بت.... بصي بقي.... من ابو ناهيه كده.... هتدخلي معايا اوضه النوم يعني هتدخلي..... برضاكي... غصب عنك مش فارقه معايا..... ها قولتي ايه.... بالذوق احسن ولا بالض*ب)) نور مسكت اول حاجه ايدها طالتها... وبصتله بخوف وقالتله بتماسك (( انت ما تقدرش تأذيني.... ولا تلمس شعره مني.... دا سيف يقتلك لو عملت معايا حاجه)) الشباب بصوا لبعض وضحكوا اوي.... امجد كان فك أخيراً... وعجبته الفكره... قالها بضحك (( سيف باشا هيوسخ أيده عشان واحده شمال زيك.... ما تفكك بقي وخليني نتبسط شويه قبل ما حد منهم يجي... يلا يا موزه تعالي معايا انا الأول )) لكن الشاب الصايع زق امجد ف ص*ره... وقاله بثقه وقوه (( لأ.... هتدخل معايا انا الأول... مش انت كنت خايف... دلوقتي هتعمل سبع رجاله..... انا اللي هخدها الاول يا أمجد )) امجد رفع ايده ف حركه استسلام مسرحيه... وضحك.. وشاور ع اوضه النوم اللي ف اخر الرسيبشن نور رجعت لورا وهيه خايفه..... الشاب قرب اكتر... حدفته بالريموت اللي مسكته الحركه عجبته.... وقالها باثاره (( احبك وانتي شرسه..... طول عمري بحب البت التقيله.... عشان افكها بنفسي)) انقض عليها زي الكلب الشرس.... وشالها بين إيده نور حاولت تض*به... وتدافع عن نفسها وعن شرفها لكنها كانت ضعيفه.... وخفيفه الوزن شالها الشاب بسهولة... وهيه تصرخ وتض*ب فيه وهوه يضحك اكتر رماها ع السرير الواسع ف اوضه النوم وبدأ يخلع قميصه نور رجعت لورا ع السرير وهيه مبرقه... كانت بتتنفض من الخوف.. ومن اللي الشاب ده هيعمله فيها زي الحيوان... نط عليها ع السرير..... ض*بته بالالم ع وشه.... ثارته اكتر ض*بها هوه كمان مش ألم واحد... لأ فضل يض*ب فيها ع وشها (( يتبع ))
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD