bc

عقد زواج الجزء الثاني

book_age18+
42
FOLLOW
1K
READ
drama
comedy
sweet
serious
like
intro-logo
Blurb

خلصت الحفلة والكل يذهب لغرفته إلا شيفاي يراقب أنيكا من بعيد التى تجلس مع موهيت بكل راحة وفرح ويضحكون سويا .شيفاي يعتصر قلبه من الغيرة .يريد الذهاب لهم لكنه ليس له الحق فى ذلك من هو ليجلس معهم .فهى مبسوطة مع موهيت لكن معي دائما حزينة وأصبحت أيضا تبكي .يراه اوم من بعيد ويذهب له

اوم .شيفاي اخي مالك فى شىء انت كويس

chap-preview
Free preview
الاول
رواية #عقد_زواج خلصت الحفلة والكل يذهب لغرفته إلا شيفاي يراقب أنيكا من بعيد التى تجلس مع موهيت بكل راحة وفرح ويضحكون سويا .شيفاي يعتصر قلبه من الغيرة .يريد الذهاب لهم لكنه ليس له الحق فى ذلك من هو ليجلس معهم .فهى مبسوطة مع موهيت لكن معي دائما حزينة وأصبحت أيضا تبكي .يراه اوم من بعيد ويذهب له اوم .شيفاي اخي مالك فى شىء انت كويس شيفاي.لا ابدا اوم كنت داخل غرفتي اوم يلاحظ أنيكا وموهيت سويا اوم.اخي ليه متروحش تقعد معاهم هى زوجتك المستقبلية . شيفاي يبتسم بسخرية .زوجتي نعم فقط انه تمثيل اخي لأجل دادي مش اكتر اوم .وموهيت أيضا هل يعلم تعال نقعد معاهم وهما رايحين يلاقوا كمان داكش جي هو وتيا .وراجيني بتكلم شيفاي وهو رايح يطلب منها اوم انها تجلس معهم .كلهم يجتمعوا سويا وموهيت يتكلم عن أمريكا .اوم يلاحظ عدم وجود روما .تاتي من خلفه وتجلس بجانبه ويبتسم لها اوم .الكل يتحدث مع بعض .حتى شيفاي تحدث مع موهيت وبدأ فضول عنده يعرفه اكتر . موهيت.أنيكا قوللي أخبار مغامرات بالهند أنيكا .اى مغامرات موهيت وتنظر له نظرة يعني اسكت .لكن موهيت ما سكتت تعرفوا تعرفت علي أنيكا ازاي . شيفاي كان نفسه يسأله كده فعلا وأصبح فضوليا اكتر هو وداكش موهيت يضحك ضحكة قوية أنيكا .خلاص موهيت أرجوك راجيني .واضح أنيكا انه كلام ما ينفع يتقال روما .لا ينفع راجيني احكي موهيت موهيت .كان أول يوم ليا كمعيد بالجامعة وساعتها كان محاضرة لمجموعة أنيكا .وقتها أنيكا لا تحضر اى محضرات .بس قبل دخولي انصدمت بها كانت لا تتكلم كثيرا .لكن اتذكر حاجة واحدة بس كنت امام الجامعة قبلها .واعترض طريقى شابين عند موقف السيارات وهى كانت هناك صدقوني لما انطق لمالقيت شاب معه سكين فقط أعطته الفلوس دون كلمة .بس فجأة لقيت الشاب ده واقع قدامي هو والشاب التاني .وانيكا تنظر لي وهى بتقول .ويكمل وهو يضحك .مالك كده مش قادر تدافع عن نفسك ازاي راجل شعر دقنك ده منظرة طبعا ساعتها اتسمرت مكاني ودخلت المحاضرة وهى كانت موجودة وطول المحاضرة بتداري فى وجهها ههههه. واليوم مخلصش كده لا ده حصل كلام وخناق وأنها اسفة .ههههه عمري ما هنسى شيفاي .ينظر له وهو يتأمل أنيكا يعصب داكش .اللى يعرفها ما يمل صراحة صح شيفاي فاكر يوم حريق المكتب .وخناقنا ههههه شيفاي يفتكر معاه .ولما رجعنا لاقناها نايمة وايس كريم على وشها ويضحك هو وداكش والكل يضحك على ضحكهم .وانيكا مش بتضحك حست انها اضحكوة .وزعلت بس لم تبين فقط لاحظت ضحكة شيفاي التي جذبتها ولاحظ نظرتها ونظر لها وهى لفتت الجهة الأخرى مرة واحدة تتهرب من نظراته .لاحظ موهيت فتحدث عن طقوس الفرح وكيف أنيكا تنفذ التقاليد .فهى حتى لا تعرف أن ترتدي ساري .شيفاي غضب من كلامه تعدى الحدود حتى هذا يعرفه . أنيكا .موهيت يعرفني وانا لا اعرف نفسي راجيني .واضح أنيكا انك عزيزة عليه .موهيت يتوتر وشيفاي يغضب من الكلام أنيكا.نعم انه صديقي تيا تنظر لموهيت بإعجاب كأنه صيدة لا يجب الإفلات منها .موهيت وهل على علاقة بأحد موهيت.اسف انا لا أؤمن بالحب انه مضيعة للوقت تيا .لكن كيف هناك شخص لا يؤمن به موهيت.اممم انا وشيفاي ينظر له بخبث بينكي تأتي .هيا يا ولاد الوقت تاخر هيا بكرة ورانا آخر احتفال لازم نقوم من بدري .اوم ابني جهزت غرفة لموهيت هناك وصله اوم .حاضر امي .الكل يذهب وشيفاي ينتظر لأنه يريد أن يكلم أنيكا يرى موهيت يكلمها بهدوء لكنه لا بسمع حوارهم يغضب ويمشي ينظر لهم من بعيد موهيت .أنيكا ايه اخبار الدوا بتاخديه بانتظام أنيكا .موهيت أرجوك رجعت تاني لنفس القصة موهيت .اه ولازم اطمن عليكي أنيكا تمام بس مش طول الوقت انا حاسة بتحسن موهيت .ولو عموما انا جبت لك معايا منه لأنه عارف انه صعب تلاقيه بالهند . أنيكا .تمام شكرا بجد .وتمسك خده وتقرصه ما في منك موهيت .وتجري منه شيفاي اتغير شكله سبع ألوان بعد ما شافها بتعامل موهيت بدلع موهيت .بيضحك وياخد باله ان شيفاي كان واقف شيفاي نار الغيرة مش قادر منها وقرر يبعد موهيت باى طريقة حتى لو أنيكا رافضة . جاء يوم حفلة الكركم والكل يتجهز منذ الصباح .وتاتي جانفي إلى أنيكا ومعها ا**سوارات من الورود لم تفهم أنيكا . أنيكا .ايه ده الورود على شكل ا**سوارات جانفي .حبيبتي يالله ألبسيهم مع الساري أنيكا .ماما ليه هتزرعوني فى الحديقة ? موهيت كان داخل عندها ويسمعها وضحك على كلامها .أنيكا ده مش زرع ده جمال البنت ليلة الكركم وخلي بالك ليقع منك هههه.أنيكا تغضب غضب طفولي وتحاول تضربه وتضحك على دخول اوم اللى كلم نفسه.موهيت شكل اخي عنده حق فى أنك قربك له حدود . اوم .موهيت انت هنا يالله نسيب أنيكا تجهز واحنا ننزل كلنا جهزنا موهيت .مانا اللى هجهز أنيكا ?? اوم ?.افندم نعم أنيكا تضحك .يالله موهيت بلا مزاحك موهيت .حاضر حاضر وهما نازلين يرجع موهيت عند الباب ويذكر أنيكا بالدوا ? ينزلوا كلهم لحفل الكركم والجدة تطلب وشاح كبير بين أهل العريس والعروس شيفاي نزل بطلته الجذابة التى تخفق لها قلب اي بنت تراه بينكي وتفعل حركة أن لا يحسده أحد وينزل إلى الأسفل ويرى الوشاح واستغرب لما هذا ؟! الجدة .مفروض من اول الطقوس أن لا ترى عروستك لكن طقس الكركم بالذات لا يجب أن تراها هذا مهم بعد الطقس ممكن يأتي الجد .اختي أين أنيكا وهل ارسلتي إليها الورود .وشاور لشيفاي شيفاي انحنى رأسه لجده نعم جدي الجد .تعرف ممكن تحط لها الكركم فى الخفى زي الدراما .انتهز الفرصة وانا معاك شيفاي.جدي هذا ليس بزواج حقيقى ازاي احط لها زي الأفلام ويسخر من نفسه الجد.اسمع كلامي ونفذه ستندم فجاءة يعم السكوت المكان كله عندما تاتي ملكة الحفل من أعلى مرتدية ساري ولا اروع تخطف قلوب كل من ينظر لها حتى تيا وراجيني .مستغربين كم هى جميلة .حقد البنات اشتغل البنات تغازل فما بالكم من عشاق أنيكا .وخصوصا شيفاي الذي عندما رآها خرج قلبه إليها ويقول لنفسه فعلا جدي لازم انتهز الفرصة تنزل أنيكا عندما تشعر الكل ينظر لها وهى خجلة مفروض تنزل اتجاه عائلة العروس كما هو مقسم الوشاح بينها وبين شيفاي تذهب إليهم وهى رأسها لاسفل ولا تستطيع أن ترفع عيونها على أحد من شدة الخجل .موهيت ينظر لها بكل حب وشيفاي رقبته هت**ر وهو بيحاول بس يشوفها من بعيد .تبدا الطقوس ويضعون لهم الكركم .ويأتي داكش عند أنيكا يضع لها الكركم وهو يغازلها وموهيت كان واقف عندهم .موهيت احس بنار عند لمس داكش لانيكا لدرجة وهو بيضع يده على خدها امسكها مع استغراب داكش..... ‏ فجاءة امسك موهيت ايد داكش على استغراب داكش من تصرف موهيت موهيت .عفوا مش انت من اهل العريس داكش.ههه لا مستر موهيت انا صديق العريس والعروسة ويحب يضع لانيكا الكركم بس موهيت ماسك ايده بقوة حس بيها داكش وأصبح داكش أيضا عنيف معه فى تلك اللحظة جاء اوم بينهم وهو لا يفهم ماذا يجري لكن داكش فهم موهيت جيدا انه يحب أنيكا .علم هذا من تصرفه داكش لم يتضايق من شيفاي هكذا .لكنه تضايق من موهيت الذي أحس انه فعلا خطر .داكش ليس بسىء انه صديق شيفاي وانيكا ويتمنى السعادة لانيكا حتى مع غيره لكن ليس هذا الإنسان .احس داكش بأنه ليس مرتاح لموهيت هذا ماقاله داكش لشيفاي . شيفاي .ولا أنا كمان مرتاح له داكش راجيني جاءت ووضع الكركم لشيفاي وعيونها كلها دموع نظر لها شيفاي بحيرة .وعندما ذهبت لاحقها شيفاي موهيت .أنيكا من هذه الفتاة التى ذهب وراها شيفاي .لاحظت أنيكا شيفاي وراجيني مع بعض .احست بضيقة .نعم انها الغيرة .لماذا أنيكا فأنت هذا الشعور لا تريده أن يقف معها .ياالهي لما احس بهذا الضيق فى نفسي . شيفاي.راجيني اسمعي قلت لك من قبل وقبل ظهور أنيكا حتى لا ينفع صدقني راجيني.وانا حاليا موجودة وأعرض عليك نفسي دون زواج لا يهمني شيفاي.وليه دلوقتي جية تقولي كده راجيني.لان كنت فاكرة انك عايش على ذكرانا شيفاي لم أتخيل انك ست**ر القاعدة وتتزوج .انتي لي انا فقط شيفاي وتقرب منه تحاول تبوسه بس شيفاي يبعد ولا يستطيع . راجيني .مخلصة لها للدرجة دي شيفاي شيفاي.راجيني حتى لو جوازي منها مصلحة لازم احترمها لأنها ستصبح زوجتي راجيني تضحك بسخرية .تحترمها وهى لا تحترمك .انظر لها أنها تضحك وتهزر مع هذا موهيت وهى لا تعتبر انها ستتزوج انت بتضحك علي نفسك هى مش فى دماغها احترامك صدقني . شيفاي فعلا يغضب ويحس انه عندها حق تنظر له راجيني بمكر زي ماهى عايشة حياتها عادي انت كمان عيش حياتك عادي .فجوازكم لا يمنع أن يعيش كل شخص حياته لانكم فقط تزوجوا مجبرين شيفاي بسببها ويمشي ويخبط فى روما الذي امسكها اوم من يدها وهو ينظر لها بحب .ويحس فجأة بنبض قلبه عندما اقتربت منه .اوم انزعج وتركها وهو يقول قلبي بيدق كده ليه هى على طول قدامي بس لما قربت قوي قلبى كان هينط بره جسمي .اوم أهدى شكل شيفاي عداك شيفاي وهو رايح على مطبخ وهو معصب خبط في حد وقال اسف لم إنتبه طلعت أنيكا كانت بالحمام وعند خروجها صدمت به . ‏ رواية #عقد_زواج يمسك شيفاي أنيكا قبل أن تقع ولمس كل منهم خد التاني دون القصد .وقلبهم هما الاثنان يدق بسرعة رهيبة .وعندما نظروا لبعض ضحكوا غصب عنهم فمنظرهم فعلا مضحك .وكانت أنيكا تضع يدها على ص*ر شيفاي الذي أصبح كله كركم وهو يشكر الوقعة التى اتاحت له الفرصة أن يقترب أنيكا .اسفة لم اقصد وهى تضحك شيفاي ينظر لها فهى سحرت له بجمالها الطاغي فتركها تتكلم دون أن يقاطعها أنيكا .ملابسك كلها كركم ووجهك كمان وجت تمسح من على وجهه الكركم وضعت تاني لان يدها كلها كركم ?? فضحكت أنيكا جدا مثل الطفلة الصغيرة التى بضحكتها سلبت قلب شيفاي المتيم بعشقها الذي لا يريد تركها .وتمنى لو توقف الزمن عند هذه اللحظة معها أنيكا .تعرف انا معرفش ليه بيحطوا الكركم بس انا مرة شفت دراما كانوا بيحطوا كركم فعلا كده بس وسكتت شيفاي بس ايه قولي وهو لسه ماسكها أنيكا .بص انا مش عارفة هو مفروض عريس يضع كركم للعروس أيضا . شيفاي.إذا كان قلبهم ينبض سوا اكيد أنيكا .طب لو زي جوازنا مش من حقنا شيفاي .لا من حقنا لو انتي عايزة أنيكا .بجد طب تعرف الفيلم ده شيفاي مستغرب من تصرف أنيكا معاه انها رقيقة جدا وليست غاضبة وتعامله بكل حب وكمان عايزة يحط لها كركم ?? شيفاي.أنيكا انتي كويسة شايفك متغيرة دي مش طبيعتك شكلك راح تعملي فيا مقلب .هدوءك مش مريحني تضحك أنيكا تاني وخلاص شيفاي مش قادر منها فكلما تضحك تسلب له قلبه وعقله .ولا يريد تركها وقلبها ينبض بسرعة شديدة ولا يستطيع السيطرة أنيكا بصوت هادىء .شيفاي قلبك شيفاي يبلع ريقه بالعافية توقفي أنيكا ارجوكي فأنا لم أعد اتحمل أنيكا . ايه هو مش فاهمة .شيفاي شيفاي.ارجوكي اسمي وقربك مني كده يعذبني ارجوكي يالله اكيد بيدوروا علينا تبعد أنيكا عنه لكنه يشدها بعنف اتجاهه شيفاي.تسمعين كلام حاليا لكن فى شىء آخر تعاندي معايا أنيكا .انت طلبت ابتعد وسمعت شيفاي يتنهد.اممم سأضع لك الكركم زي ما وضعت لي الكركم ولسه هيجيبه من مطبخ سمع جدتهم بتنادي عليهم جريت أنيكا فجأة .وشيفاي واقف محتار منها شيفاي.أنيكا أنيكا .ماذا تفعلين لي قلبي لا يستطيع أن يكرهك مهما فعلتي .بس ليه تغير مفاجىء ده .يذهب للحفل وهو ينظر لها من بعيد .وهو واقف كانت هناك عمود عليه باقة زهور كبيرة جدا كانت هتوقع على أنيكا شيفاي لاحظ .وقبل أن تقع جرى عليها ليلحقها بس كان موهيت سبقه ومسك الباقة قبل ما تقع رواية #عقد_زواج عندما وقعت باقة الورد لحقها موهيت قبل أن تقع على أنيكا وسارع ليطمئن على أنيكا لكن شيفاي أمسك يده . شيفاي.عذرا موهيت انها زوجتي الكلمة هزت أنيكا ولا تعرف ماهو شعورها لكن موهيت بداخله عصب كثيرا وذهب شيفاي خائف على أنيكا التى وقعت عليها بعض الورود وشيفاي يشيلها عنها انجرحت يده من بعض الورود وشوكها جاءت الجدة بيدها الكركم تطلب منها تضع لشيفاي على الجروح فهى دواء له بينكي .هاتي امي ساضعها له الجد.اسكتي بينكي أنيكا ستضعها له وغمز لها والجدة بالانصراف .أنيكا تضع الكركم لشيفاي وهى خائفة عليه . أنيكا .هل تتألم منها وتنفخ على الجروح شيفاي ينظر لها بسعادة .ياريت كان وقع عليا من زمان عشان اشوف خوفك ده أنيكا تتوتر.ده بس لاني ‏ رواية #عقد_زواج أنيكا .فقط أضع لك الكركم لانك أنقذتني شيفاي.لكن من أنقذك موهيت وليس انا أنيكا تنتبه نعم انه موهيت وتذهب شيفاي .غ*ي يا شيفاي ده ردك عليها وهى بتدور على موهيت تخبط فيه أنيكا .موهيت شكرا لك انت بخير . موهيت نعم متقلقيش وهو يبتسم بألم المهم شايفك تايهة فيه ايه مالك أنيكا .معرفش موهيت الدوا خدته من شوية بس حاسة كأنه بركان بداخلي مش عارفة احساس غريب كأنه عايزة اطلع كل الغضب اللى جوايا بس ماسكة نفسي يلاحظ موهيت راجيني واقفة مع شيفاي موهيت .البنت دي قريبة قوي من شيفاي ليه أنيكا طول الوقت مع بعض أنيكا تشوفهم وتتضايق جدا وتحس بغضب وتمشي وشيفاي يلاحظ ويروح وراها .موهيت لعبته نجحت الدوا عبارة عن حبوب مثل الخمر تمام من يتناوله يبوح عن ما في قلبه وموهيت فاكر ان أنيكا تكره شيفاي وهو فقط من يحبها وبهذا الدوا سيجعلها تغضب وتبوح بكرها له ووقتها شيفاي سينجرح ويتركها موهيت .نعم خطتي بدأت مستر شيفاي سترى الان الكره في عيون أنيكا فقط انتظر شيفاي يبحث عن أنيكا بكل مكان يجدها واقفة بعيد عند المسبح تكلم نفسها وهى تخبط على الترابيزة . شيفاي فجأة أتى من خلفها ووضع كركم على ذراعها .وهو يكلمها .النهاردة وضعت لي كركم اكتر من مرة جاء دوري ممكن أنيكا دق قلبها بعنف شديد هى غاضبة منه ونفس الوقت لا تستطيع مقاومته فهى لا تعرف ما هذا الذي بداخلها غضب ام كره ام تريده أن يقترب منها اكتر .قال شيفاي بعفوية كأنه يسمعها اتركي نفسك لي نظرت له أنيكا بكل حب فدواء موهيت لم يظهر كرها له بل أظهر حبها بكل معنى الكلمة تركت أنيكا نفسها لشيفاي يضع لها الكركم بكل حب فهو نفسه لا يعرف ماذا يفعل .انه فقط يلمسها بكل حب وعشق شيفاي.هل الدراما يفعلون ذلك .أنيكا لا تتحدث انها بعالم تاني .شيفاي يحدثها مرة أخرى .وانيكا تنزل منها دمعة أنيكا .انا غاضبة منك كثيرا .لا أريد أن يقترب منك أحد غيري هل فهمت شيفاي ?.ولا يستطيع أن ينطق كلمة انها تتحدث وتكمل كنت غاضبة منك لكن الان لا .وتقترب منه اكتر وشيفاي لا يصدق أزاح شعرها ووضع الكركم على ظهرها وقبلها على عنقها بكل حب .وهى ترتعش من لمساته .وجهه بوجهها وينظر فى عينيها أن مشاعرها صادقة معي لا تكذب امسكها ووضع وجه على وجهها يضع لها الكركم .وهو يقول لها أنيكا ماذا فعلتي لي قربك هذا يفقدني صوابي هل تعلمين أنيكا .ليس اكتر مني شيفاي ?شيفاي لمسها بكل حب رواية #عقد_زواج موهيت يبحث عن أنيكا فدواء يصاحبه انهيار سواء سلبي أو إيجابي ولا يجب أن تظل أنيكا وحدها وقتها . انهم مازال فى عالم الأحلام لا يريدون أن يتركون بعضهم شيفاي يلمس وجه أنيكا بكل حب وأصبحت النار تشتعل بداخله . أنيكا لا تدري ماهو هذا الإحساس التى تشعر به شيفاي أصبح أسير لها هو لا يريد من العالم غيرها . أصبح يقترب اكتر إليها وهى لا تمانع فمع كل لمسة منه لها هى تبادله بكل حب .شيفاي يطبع قبلة على وجنتها .وهى أيضا وعلى جبينها وهى أيضا ابتسموا لبعض كأنهم يلعبون سويا وطبع قبلة اخري على شفايفها برقة وانتظر منها وفعلا هى أيضا لكن لم يتركها عندما طبعت تلك القبلة فعندما أردآت أن تبتعد شد قبضته عليها وهو يقبلها بكل جنون وشغف وهى تبادله جنونه . شيفاي ابتعد عنها لكي تتنفس وهو يلهث ووجه قريب من وجهها ويبتسم وهو لا يشعر غير أنه أراد أكثر .عندما بدأ يلمسها من رقبتها أنيكا بدأت تبتعد وهى تلاعبه وهو يجري يبحث عنها رآها وهى تلاعبه مثل الأطفال كي يأتي ويمسك بها وفعلا امسكها وهم بجوار غرفته .أخذها للداخل واقفل وهى تحاول الأفلات منه دخلت لغرفة تغير الملابس انها غرفة داخل غرفته الرئيسية دخلت تختبئ بين الملابس وهى تضحك مثل الأطفال وتنظر له فى الخفى . شيفاي عرف أين هى وظل يسأل نفسه أين هى يا ترى وهو يعلم حتى مسك بها وهى تضحك ضحكة جننت شيفاي الذي لا يريد تركها لقد اكتفى من اللعب . هما الاثنان ياخذون نفسهم من الجري واللعب وشيفاي ينظر لها بكل حب ويريد سماع صوتها لما أنيكا لما تفعلين هذا معي أنيكا ردت وانت شيفاي لما انت الآخر تفعل ذلك انا مبسوطة جدا وانا بجانبك وانت؟!! شيفاي .مبسوط كلمة قليلة وانا بجانبك أنيكا حسنا سأقول لك أنيكا أيضا قالت له وأنا أيضا سأقول لك الاثنين ابتسموا وشيفاي قال تمام سنقول سويا ونظروا لبعض شيفاي .انا احبك أنيكا ❤ أنيكا .انا احبك شيفاي ❤ الاثنين عندما قالوا لبعض ذلك لم يتمالكوا نفسهم وقبلوا بعض بجنون قبلة تقول كل مابداخلهم . شيفاي لا يريد الابتعاد وانيكا تحاول الأفلات قليلا حتى تتنفس لكنه لا يريد . مسكت كتفه وبعدته بصعوبة وهما يلهثان . شيفاي أخذ أنيكا بحضنه وهما الاثنان قلبهم يدق بصعوبة .أزاح شيفاي شعرها .وطبع قبلة شغوفة على رقبة أنيكا التى شهقت من قوتها وأحدثت علامة حضنها شيفاي بقوة شديدة وهو يقول لها لقد أصبحت??عاشق لك أنيكا ?? ومسك وجهها لقد سحرت لي حورية البر رواية #عقد_زواج موهيت يبحث عن أنيكا فى القصر وأراد أن يخبر امها لكنه تراجع .وبدأ هو يبحث لأنه قلق عليها ذهب لغرفة شيفاي وطرق الباب عليه .سمع شيفاي موهيت وأخذ أنيكا فى حضنه واسكتها شيفاي .هشش فى حد بيدور علينا أنيكا .طب شوف مين لازم امشي شيفاي.لا خليكي معايا شوية أنيكا تبتسم .هههه تتكلم كطفل صغير شيفاي .هههه انتي خلتي عقلي راح .وهما الاتنين بيضحكوا سمعوا موهيت .أنيكا كانت ماشية لكن شيفاي سحبها وجلست على رجله مثل الطفلة وهي تنظر له باستغراب وهو لا يريد تركها شيفاي.قلت لك مش هتمشي واسكتي أنيكا .بس موهيت بيدور عليا شيفاي بغضب طفولي .هو أهم مني أنيكا .لا طبعا هو صديقي وانت حبيبي شيفاي?.ايه قلتي ايه أنيكا .صديقي شيفاي.لا لا الكلمة التانية أنيكا .قصدك موهيت شيفاي يعصب .أنيكاانا.قولي ?? أنيكا وهى لسه جالسة على رجله مسكت وجه شيفاي ووضعت قبلة على خده وقالت له شيفاي حبيبي .حبيبي شيفاي شيفاي قلبه بيدق قوي وفرحان ههههه? أنيكا .اروح اشوف موهيت تمام شيفاي.أنيكا موهيت .يعني صديقك هو مهتم بيكي زيادة يعني وخايف يجرحها أنيكا .هههه انت بتغير من موهيت انت ممكن تغير من اى حد الا موهيت لاني هو صديقي الصدوق تعرف يعرف عني حاجات انا نفسي معرفهاش تخيل . شيفاي .نعم ازاي كده مش فاهم أنيكا .هو صديقى فى اى وقت لما بكون ناسية أو فاكرة مش بيهمهو غير ابقى كويسة وده صعب الاقيها غير عنده غير اني برتاح لما بحكي معاه فاهمني كويس شيفاي.انا خلاص حبيبك صح المفروض تحكي لي انا كل حاجة بعد كده اللى يفرحك ويزعلك واستحالة أخلى حد يزعلك .يعني تحكي لي انا بس أنيكا .وتوعدني شيفاي .اكيد بس اوعدك بايه أنيكا .تفضلي جمبي متسبنيش ابدا حتى لو انا نفسي عايزة اسيبك اوعى انت تسيبني حتى لو فرقت بينا الظروف هتقدر ترجعني ليك .انا جوايا عايزة اكون معاك على طول شيفاي مش عايزة اسيبك لو حصل اوعي تسيبني اوعدني حبيبى شيفاي بيقبل ايد أنيكا ويخدها فى حضنه ويوعدها انه استحالة يسيب أنيكا حبيبته أنيكا .قلت ايه قول تاني شيفاي .بوعدك يا أنيكا ويغمز ? حبيبتي شيفاي.انا معرفش عنك حاجات كتير كل أنيكا .عايز تعرف ايه وانا اقولك شيفاي..عايز اعرف اللى موهيت يعرفه وانا مش عارفه .اسرارك مثلا .شيفاي بيكلمها وهو بيلمس خدها وبيجيب سيرة الأسرار وانيكا مغمضة عيونها وفجأة جسمها يتنفض وتحس بخوف كأنها كانت بتحلم . ‏

editor-pick
Dreame-Editor's pick

bc

احببتها فى قضيتى ❤️ بقلم لوكى مصطفى

read
2.3K
bc

روح الزين الجزء الثاني بقلم منارجمال"شجن"

read
1K
bc

خيوط الغرام

read
2.2K
bc

ظُلَأّمً أّلَأّسِـدٍ

read
2.9K
bc

"السكة شمال" بقلم /لولو_محمد

read
1.0K
bc

قيود العشق - للكاتبة سارة محمد

read
7.9K
bc

شهد والعشق الأخر

read
1K

Scan code to download app

download_iosApp Store
google icon
Google Play
Facebook