ليالي الجحيم البارت الخامس🌼❤

1114 Words
روايه *ليالي الجحيم* ★★★★★ في صباح يوم جديد ملئ بلاحداث والندم والشغف في قصر رعد الدمنهوري بتحديد في غرفه ريهام وحسنيه جلست ريهام علي الفراش بعد خروج ولدتها للمطبخ وقالت : أنا لازم بقي أخرج ليالي النهارده من هنا ده احسن حل وكمان أنا سمعت رعد بيه بيقول أن هو هيتاخر برا النهارده عشان عنده اجتماع مهم وقامت دخلت المرحاض وتوضأت وخرجت أدت فرضها ودعت لرب العالمين بأن يساعدها كي تخرج هذه الفتاه المسكينه من هذا الجحيم وبالفعل قامت وخرجت وبدءت تحضر الافطار مع ولدتها ... ★★★ في غرفه رعد استيقظ وجلس علي الفراش وتذكر منظرها والحديث التي ضار بينهما " فلاش بااااك رعد وقف مصدوم احس أن ل**نه قد ابتلعهو احدهم وقال : اي اللي جسمك ده " ليالي وهي تحاول أن تداري جسدها العاري : م.ل.كش دعوه بيا ارجوك سبني أمشي من هنا " حس رعد بأنه سوف يضعف أمامها فأذهب وتركها ولم يتجهه نحو هذه الغرفه إطلاقا لم يطرقها حره ولم يطرق لها طعام ولااي شئ تركها هكذا " باااااااك رعد بصلابه : أنا مش هغتصبها ولاهض*بها بس هسبها كدا لحد ماتموت واخلص منها أنا مش هروح عندها تاني لا يمكن أنا بحس اني ضعيف وأنا هناك اوي ورعد الدمنهوري عمره مكان ضعيف ولاهيكون ثم ذهب إلي المرحاض واخذ شور وخرج ثم ارتدي ثيابه وخرج من الغرفه لابل من القصر بااكمله دون أن يفطر دون أن ينظر لاحد خرج وركب سيارته وساقها وذهب الي الشركه واتجه نحو مكتبه ولم ينظر لساره سكرتيرته التي كانت تجلس وتنظر له بخوف شديد ومن ثم دخل وجلس علي كرسي مكتبه وبدء يشتغل ويشتغل ولم يعطي لنفسه فرصه بأن يفكر بها أو بغيرها .... ★★★ في منزل كريم كان يجلس كريم بجوار ولدته يفطرو قالت حوريه : بس البت مرات خالد دي بت بنت حلال اوي " كريم بشرود : اه " حوريه قامت بخبطه بخفه علي يده وقالت : اه اي ياكريم مالك " كريم : ماما أنا هقول ليها النهارده وزي ماتيجي بقي " حوريه : مبلاش ياكريم " كريم بتعب : مش قادر ياامي والله تعبت وحبها بيزيد في قلبي اكتر " حوريه بعقل : اصبر ياكريم " كريم : ربنا يسهل ياامي " وخرج كريم متجه الي الشركه كي يباشر شغله .... ★★★ في مدرسه حنان الثانويه ... داخل الفصل حيث يتواجد حنان وصحباتها ملك وآسيا ... آسيا بمرح : بنات شوفتو المز اللي جاي هناك ده " ملك : اه فعلا مز اوي " مش كدا ياحنان ولاكن حنان كانت في عالم اخر ولم تنتبه لحديثهم " ملك : حناااان " حنان فاقت وقالت : اي ياملك بتزعقي كدا ليه " آسيا شاورت علي شاب من نفس سنهم وقالت : اي رايك في المز ده " حنان بملل : عادي دا حتي تنك مش شايفه ولسوء حظها كان الشاب يتابع حديثهم ومن ثم ادخل في الحديث وقال : اممم انا تنك " حنان نظرت خلفها وجدته تحدثت بثقه وقالت : اه فعلا تنك وعن اذنك بقي ياعسل " وتركته وذهبت وخلفها صديقاتها وهو تحدث بشر وقال : امم البت دي شكلها عايزا تتربي " ثم ذهب لزملائهو .... عند البنات تحدثت ملك وقالت : اي ياحنان اللي عملتيه ده " حنان بزهق : يووه عملت اي يعني هو واحد مستفز " آسيا بحزن : يابنتي ده هيحطك في دماغه وانت مش قده حتي ليالي سبتكو ومشيت مين هتتحامي فيه بقي " دمعت حنان وقالت : أنا واثقه أنها هترجع " ★★★ قبل غروب الشمس اتجهت ريهام إلي الغرفه التي يتواجد فيها ليالي وفتحت الباب بحظر شديد واتصدمت عندما رأتها بهذا المنظر فاقده وعيها وملابسها باكملها متقطعه وعلي الأرض بجوارها وهي عاريه ذهبت الي غرفتها مسرعه وجلبت عباءه من عباءات ولدتها نظره لصغر سنها وان ملابسها لم تكن علي مقاسها والبستها وحاولت أن تيقظها وبعد محاولات فاقت ولاكن الأغرب أنها لم تبكي ولم تص*ر أي صوت بل كانت صادمته تماما امسكتها ريهام وسندتها وطلعت بها خارج القصر ووصلت الي البوابه رائت عم حسن تكلمت معه وقالت : ارجوك ياعم حسن ساعدني اهربها قبل مايرجع " عم حسن : بردك ياريهام عملتي اللي في دماغك " ريهام بكت وجلست واجلست ليالي التي تعتبر جسه هامده تتحرك مع من يحركها فقط وقالت : مش هسيبها هنا ياعم حسن عشان يموتها همشيها من حتي لو علي موتي هنا ونظرت لها ليالي نظره لم تفهمها ريهام ولاعم حسن ولكن رد عم حسن وقال : ماشي هساعدك بس اعملي حسابك انت وامك هتمشو النهارده بردك" ريهام جففت دموعها وقالت : ماشي ياله اسندها نهايه بسرعه ووقف ت**ي وبالفعل أوقف التا**ي لها وركبت ليالي وركبت معاها ريهام مع رفض عم حسن ولاكن ريهام أصرت وبالفعل قالت ليالي العنوان وقام السائق بتوصيلها ونزلت ليالي ومعها ريهام ووقفو أمام المنزل ... ★★★ في الشركه كان يجلس رعد بعد انتهاء عمله قرر الذهاب الي القصر أخذ مفاتيحه وخرج وهبط السلالم ونزل الجراش حيث تتواجد سيارته ركب ثم شغل السياره وتحرك في إتجاه القصر ... بعد فتره وصل ثم صف السياره وهبط منها ودخل وهو في طريقه داخل الحديقه شاهد باب الغرفه التي كان يتواجد بها الفتاه مفتوح كان يسير ببدء من شده ارهاقه لاكن عندما شاهد الباب هكذا هرول إليه وذهب ورزع الباب الي الداخل بقدمه وسار إلى جوا واشتعل غضبه عندما رأى الغرفه فارغه خرج وهو يصيح بااعلي صوتيه : عم حساااااااااان ريهااااااااام " جاء له عم حسن يجري بشده والخوف امتلكه وقال : ن.ع.م يارعد بيه " رعد بصوته التي تشبه صوت الرعد بحق وعينه تطلق شرار وهو ي**ر في جميع ما حوله وقال : فين البنت اللي كانت جوا وفين ريهااااااام " عم حسن برعب : مش عارف يابيه " رعد بااعلي صوتيه : داده ياداااااااده. بعد لحظات جاءت حسنيه وهي لم تفهم شئ وقالت : خير يارعد بيه " رعد وقد امتلكه الرعب والغضب والقسوه : فين ريهام " حسنيه وقد بدء تفهم أن هناك شئ حدث وهي لم تعرفه أجابت : معرفش هي قالت هتخرج تذاكر مع صحبتها ملك" رعد وقد فهم كل شي فااكاب بصوته الذي افزعهم : قسما بربي لو البنت اللي جوا دي مرجعت اللي ريهام هربتها لكون دفنها مكانها ولم يكمل كلامه بل هبطت حسنيه تحت رجليه وقبلتهم وقالت بدموع : ارجوك يارعد بيه بنتي ملهاش اللي هي ارجوك متغتصبهاش ولاتموتها زي البنت اللي كانت هنا دي " اثرت هذه الحركه في رعد بدرجه كبيره رعد كان يعشقك ولدته وحسنيه من نفس عمرها ولم يتوقع في يوم أن حسنيه تفعل هذا كي تحمي ابنتها لا ومااكمل الموضوع أنهم عرفوا أنه كان يحاول أن يعتدي عليها ثم أكملت حسنيه : والله يارعد بيه كنت همشي أنا وبنتي النهارده من هنا ارجوك متاذيهاش وسيب البنت في حالها ارجوك " احس رعد بغصه في قلبه الا هذا الحد هو حقير الأهذا الحد لايريد أحد يبقي معه الاهذا الحد هو نزل من أنظار الجميع لدرجه ان الامهات تخاف علي نباتها منه كانت أول مره يشعر رعد بان كلام الناس حقيقه وان هو هكذا هو شخص وقح شخص اناني شخص لايحب أحد غير نفسه تركها وذهب من الحديقه لابل من القصر بااكمله ذهب إلي منزل خالد .....
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD