#أحلام_أبو_العز
#صرخه_أنثي
#الفصل_التاني
________________________________
رجعت نادين البيت رغم حزنها وقلقها من ان جوزها يضيع منها لان هو دائما بيهددها وبيقول لها انا نهايتك قربت معايا حاولت تلطف الجو وتعيش هوا وهيا ليله رومانسيه بعتت الاولاد عند مامتها وعملت عشاء راقي وولعت شموع واستنته علشان تستقبله بكل حب وتثبت له أن هو الدنيا لها كان في دماغها ان بالطريقه دي مش هيبص لغيرها.
حضرت نفسها ولبست احلى ما عندها وحضرت العشاء ولعت الشموع وفتحت ازازه شمبانيا لانه بيحبها وخلت الجو مليء بالعطور وانتظرتوا عمه يرجع طال انتظارها وغاب وتاخر عن كل يوم قررت ترن عليه.
التيلفون بيرن رننننننن رننننننن مفيش رد كررت الرنه تاني مفيش رد كررت الرنه لتالت مره مفيش فايده حاولت للمره الاخيره وأخيرا رد
شريف:إيه فيه إيه بالظبط مش مردتش بترني ليه تفهمي علطول اني مشغول
نادين :أسفه ياشريف بس انا كنت عاوزه اقولك مستنياك ياروحي نتعشي مع بعض .
شريف :لأ اتعشي انتي والاولاد انا هتأخر
نادين :بس انا بعت الاولاد عند ماما علشان نعرف نستمتع بالليله
شريف :انا قلتلك مش هعرف أجي اتعشي انتي ونامي
نادين :يعني هتتاخر هستناك برده ماشي
قفل التيلفون في وشها ومردش عليها .
_مين ياشريف اللي بتكلمه
=دي نادين قال إيه بعتت العيال عند ماما وعوزاني اتعشي معاها .
_انا مفيش عندي مانع تروح ياشريف علشان متشكش فينا وأنك متجوز عليها
=انا مبخفش منها ولا هيا في دماغي أصلا وانا مبخفش من حد ياأيه وخلينا في اللي احنا فيه دلوقتي
_أيه طيب بدل كده منعلن جوازنا ياشريف علشان خاطري نفسي اخرج معاك وانا مش خايفه
=يووووه ياأيه اللي هنقوله هنعيده انا قولتيلك مش هينفع نعلن جوازنا لحد في الوقت الحالي متخلنيش اكرر الكلام دا تاني علشان بيعصبني
_متزعلش ياحبيبي انا اسفه تعالي يلااااا نتعشي
وبدأت تدلع عليه بحركات إثاره منها
شريف :ناكل إيه بقي انا بحب أحلي الاول وشالها ودخل قوضه النوووم
بينما نادين قاعده م**ور قلبها منه وبتفتكر وبتعيد تفكيرها أنها تقريبا معشتش معاها لحظه رومانسيه تفتكرها ليه الا كل حاجه زعيق وشخيط وبهدله ودمعت عيونها وخدها خيالها لحته بعيده أوووي تقريبا من عشر سنين من يووم ماتجوزو وقالت لنفسها .بدل ماكنت يوميها تضربني وتقولي انتي مش أكتر من بيعه خسرانه ليا كنت خدني في حضنك وحسسني اني حبيبتك وحبيبه قلبك وحب عمرك يااااااااه ياشريف علي كل مره بتقتلتي فيه وتدبحني فيها ياااااه علي كل مره أحاول انا أخد منك حبك وتزلني بحنانك ليا ياااااه علي كل مره أطلب منك حقي كزوجه وتقولي انتي زي قلتلك في العلاقه الزوجيه وتقولي انا بعمل معاكي كده علشان متزنيش مع حد ياااااااه علي كل كلمه جرحتني بيها وقلبت من نفسي فيها .أاااااه يابن عمي لو تعرف قد إيه انا بحبك ومتمناش غير رضاك بس .
وقررت تستناه بردو ونادين بطبعها بتحب قراءه الكتب والروايات الرومانسيه وقررت تشغل وقتها بالقراءه عما شريف يجي وهيا بتقرأ الروايه لفت انتباها واصله شعر للشاعر نزار قباني وهوا بيقول .
((صوتك القادم من خلف الغيوم
سكب النار على الجرح القديم
مد لي أرجوحة ً من نغم ٍ
و رماني نجمة ً بين النجوم
من ترى يطلبني ؟ مخطئة ٌ!
فاتركيني لدخاني وهمومي
أنا جرح ٌ مطبق ٌ أجفانه
فلماذا جئت تُحيين هشيمي؟
رقمي من أين قد جئت به
تحت عصف الريح في الليل البهيم
بعد أن عاش غربياً مهملاً
بين أوراقك كالطفل اليتيم
كيف.. من بعد شهور ٍ خمسة ٍ
عدت يا صاحبة الصوت الرخيم
حُبنا .. كان عظيماً مرة ً
و طوينا قصة الحب العظيم
أتقولين : ( أنا آسفة ٌ)
بعدما ألقيت حبي في الجحيم
لم أعد أُخدع يا سيدتي
بالحديث الحلو .. والصوت النغوم
صوتك العائد .. لا أعرفه
كان يوماً جنتي.. كان نعيمي
حلوتي ! بالرغم مما قلته
فأنا , بعد , على حبي القديم
داعبي كل مساءٍ رقمي
و اصدحي مثل عصافير الكروم
كلمة ٌ منك .. ولو كاذبة ٌ
عمرت لي منزلاً فوق النجوم.))
ولم تجد نفسها غير أنها منهاره من البكاء ولم تجد نفسها غير أن الساعه الثالثه بعد منتصف الليل طفت الشموع ودموعها علي خدها ورنت علي شريف تشوفه فين الوقت أتأخر لقت تيلفونه مقفول . قاعددت علي الاريكه تستناه بردو وتكمل قراءه غلبها النووووم ونامت .
فاقت ندين علي صوت فتح الباب ورجوع
شريف قامت وفاقت وهيا في قمه الجمال والاناقه والأنوثة الطاغيه شريف لما شافها اتصدم من جمالها الفتان بس مكنش مبين ليها .
نادين :انت رجعت ياحبيبي ❤️
شريف :إيه الرضا دا حبيبي مره واحده
نادين :طبعا حبيبي وجوزي وأبو ولادي كمان
شريف :هههههههه شكل حماتي ادتك علقه مظبوطه علشان كده عملتي كده .
نادين :انا لاشفت أمي ولا كلمتها انا عملت كده من قلبي حبا فيك ومن اشتياقي ليك
شريف : مسكها من شعرها وهوا بيحسس علي خدها بشفايفه قالها انتي عارفه انك انتي مش في دماغي وانا مش مشتاق ليكي علي الاطلاق .واللي انتي عملاه دا مش هيغريني .
نادين بعد مامسكها كده كانت في عز نشوتها ليه بس فاقت من نشوتها بكلامه اللي **ر قلبها.
_وانت فين كراجل بالنسبالي انا ست وليا حقوق عليك ياشريف انا بقولك مشتاقلك يعني واحشني يعني انا في عز حنيني وشوقي ليك وتقولي انتي مش في دماغي ياأخي حرام عليك .
شريف :انا راجل غصب عنك يانادين
نادين :في نظر نفسك انت راجل بس في نظري معدتش حاجه
شريف اتعصب عليها ومسكها من شعرها وزنقها في الحيطه وقالها انا راجل غصب بعنك وهيا تقوله انت معدتش في نظري راجل نزل فيها ضرب ورماها علي السرير وقالها انتي عاوزه تعرفي انا راجل ولا لأ وقطع هدومها عليها وهيا بتعيط من كتر ضربه ليها وبعدها جرحها بزياده وقالها مش انتي. اللي اد*كي عاطفتي وحبي لانك متسهلمش لاني بكرهك ومش بشوفك غير غلطه عمري
نادين وسط بكائها الشديد قالته طلقني طلقني لما انت بتكرهني ومش طايقني ومش عارف تسعدني طلقني
رد عليها شريف وقالها انا مجبر اسيبك علي زمتي مش باردتي اني اطلقك
ردت عليه وقالت له لما انت مجبر تعالي علي نفسك وعاشرني بالمعروف زي ماأمرك ربنا بكده مش تخليني أفكر في أني أعمل حاجه غلط بسبب أهمالك ليا .
_شريف قصدك إيه تعملي حاجه غلط انطقي اتكلمي قولي
=انت راجل وفاهم يعني إيه الست لما متلاقيش الحب في بيتها .
مسكها شريف بعنف وقطع هدومها عليها ونام معاها بطريقه الاغتصاب وأثبات رجوله لاأكتر ليها .
وبعد ماعمل معاها علاقه حميميه وخلص قالها أنا نمت معاكي وانتي مش في دماغي ياندين بس حبيت ابينلك اني راجل أوووي علشان انا ميتقليش تدوري بره علي اللي يريحك .وقام دخل الدبليو سي ياخد شور
هيا وهيا نايمه علي المخده ومغطيا جسمها اللي متعري وبتفكر في كلامه ودموعها مغرقه مخدتها وبتقول لنفسها أنا أسفه لنفسي اني طلبت منك حاجه زي دي ياشريف انا أسفه الاهتمام والحب مبيطلبوش دول بيتحسوا .أااااااه ياأسفي .
طلع شريف وهوا لابس البرنص ورما المنشفه وشاف دموعها وشاف حالتها ومهموش ونام ومحاولش يرضيها .
#أحلام_أبو_العز
#صرخه_أنثي