Yalancının mumu 3. Bölüm

690 Kelimeler
Yalancının mumu  3. BÖLÜM "Noluyor Hasret, adam niye sinirlendi öyle" Arkadaşı Ali'nin sesiyle geri dönüp ona bakarak omzuna silkti. Boşver dercesine. "Hiç ya, soğuk bişeyler istedi bende getirdim beğenmedi. Kendini beğenmiş, şımarık zengin züppenin teki işte" "Alemsin ya Hasret. Kimbilir ne dedinde adam sinirlendi" Ali belliki az önce olanları görmemişti. Kızın adamın sinir ettiği doğruydu ama bir yerde nefsi müdafaa hakkı doğqmustu Hasret'e de. Adam kendi kaşınmıştı. "Noluyor böyle bakim burda ha? Ne kaynatıyorsunuz yine?" "Ceren, nerden çıktın kızım sen?" "Anamın karnından." Bu soğuk espri karşısında gözlerini devirdi Hasret. "Ay öyle bi geçiyordum uğrayayım dedim." Ali'yi fark etti. "Naber Ali" "İyi. Sen nasılsın Ceren?" "Fena değil işte. Neyse canım biz seni tutmayalım. İşin gücün vardır senin" Ali bozulsa da bozuntuya vermedi. "Doğru yoğunuz bugün. Görüşürüz" diyerek restoran kısmına doğru gitti. "Resmen kovdun çocuğu. Çok ayıp Ceren ya" Omzunh silkti Ceren. Cok umrunda değildi. Ali ile samimiyeti olan kişi Hasret'ti. "Sana yangın biliyorsun değil mi? Tahmin ediyordu fakat kafasına takıp dikkatini çekecek kadar ilginç biri gelmiyordu Ali ona. "Aman boşver ya onu şimdi. Bak buraya niye geldim tahmin ediyorsundur az çok" geçen aksam konuştukları konu olduğunu anladı Hasret. "Benim gül yüzümü görmeye olmadığı kesin" Kıkırdadı Ceren. Bu kızın en sevdiği huyu lafı hiç dolandırmadan şak diye söylemeseydin. "Akşama otelin barına geliyorsun değil mi? nolur Hasret ya yakışıklı çocuklar gelir belki." Göz kırpararak cilveli konuşması kızı güldürdü. "Kızım sen harbi uslanmazsın ya şurda kaç hafta oldu Bülent'ten ayrılalı" "Ay napim yani. Oturup yas mı tutayım. Hem muhtemelen oda şu an gününü gün ediyordur beni kaybetti diye pişmanlık duyduğunu hiç sanmıyorum. Nolur Hasret ya, sen gelmezsen bizde zor gireriz oraya barmen arkadaşın alacak ya içeriye bizi. Lütfen başka türlü sokmazlar bizi oraya" " Of tamam ya, battı balık yan gider. Akşam 8'de çıkarım burdan 9 gibi gideriz oldumu bi de ben sizde hazırlanırım. Şimdi gene o manyak tefecinin adamları evin önünde barikat kurmuşlardır" Biraz kafa dağıtmanın nesi kötü olabilirdi ki? Oteldeki barmen çocuğu da arayıp haber vermesi gerekiyordu şimdi. Öğrenci olduğu dönemde kısa süre birlikte çalışmışlardı. Gittiği kulüpte Hasret'i rahatsız eden gence dersini vermiş Hasret'te boş kaldığı zamanlarda ona işinde yardımcı olarak minnettarlığını sunmuştu. Bugün erken çıkacak olmasına rağmen onları içeri alıp kendi gidecekti. "Bitanesin sen ya tamam akşam görüşürüz" **** Murat sinirle otele geri dönmüştü. Asansörde Levent ve Onur'la karşılaştı. "Noldu lan? havuza üst tarafını mı soktun oğlum." Üstü başı ıslak saçları dağılmış halde Murat'ı görünce merak ettiler. Havuzdan yeni geliyorlardı onu görmemişti ikisi de. " Yok. Başka bi'şey var bunda, baksana surat beş karış" arkadaşlarının onunla eğlenmelerine alışık olan Murat şu an sahiden sinirliydi. "Ben şimdi size bi göstericem. Beş kardeşi mi görürsünüz yıldızları mı orasına karışmam" " Noldu oğlum buraya stres atalım dedik herifte stres tavan yapmış iyimi" Odaya geldiğinde kapıyı kartla açıp içeri girdiğinde Onur ve Levent'te peşinden girdiler. Murat üstündekini çıkarıp koltuğa fırlattı ve mini buzdolabından bir soda alıp kapağını acacakla açıp tekli koltuğa gömüldü. "Nerdeydin sen? Dışarıdan mı geliyorsun?" Annesi Levent'i öğütlemişti heralde. Bu kadar soru sorduğuna göre. "Biraz sahilde yürüdüm sonra bir kafeye geçip oturdum orda da Salak garson bi kız üstüme cola döktü. sevimsiz cadı" " Harbi mi lan? Abi söylesene kızı öptün mü yoksa, oda sinirlenip tabi üstüne colayı..." Onur ve Levent hala gülüşüyorlardı. Levent'in haklılık payı vardı sadece henüz öpme olayına geçemeden film bitmişti. "Kim ben mi onu öpücem. Onu öpeceğime gider Meltem'i öperim daha iyi. Cadının tekiydi" " Güzelmiydi bari?" Hasret'i düşündü Murat. Bazı bilgileri kendine saklamanın nesi yanlıştı. "Yok be oğlum. Hiç mi güzel kız görmedik sanki çırpı bacaklı, çalı süpürgesi saçlı bi kız işte boşver ya" Akşam otelin barında günün yorgunluğunu atmak, biraz kafa dağıtmak çokça eğlenmek için odadan bara geçmişlerdi. " Oğlum burası çok fena ya, hangisini seçsem karar veremedim, bıcır bıcır kaynıyor lan" "Sus lan, rezil edeceksin bizi, sapık diye atacaklar şimdi" "Haklı yani, turist kızlarda hiç fena değil yalnız" " Öyle tabi, şurdaki sarışın nasıl Levent? güzel değil mi?" " Hangisi be, ha şu mu boşuna bakma. Havuzda bi yazılayım dedim kadının çam yarması gibi sevgilisi varmış, az kalsın kafamı kopartacaktı dana" her zaman ki Onur diye düşündü. " Sorma Murat görmeliydin oğlum, havuzdan bu yüzden erken çıktık, herif bok yoluna gidiyordu." " Eğlenceyi kaçırmışım desenize" ****
Yeni kullanıcılar için ücretsiz okuma
Uygulamayı indirmek için tara
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Yazar
  • chap_listİçindekiler
  • likeEKLE