الرابع

2311 Words
رواية #كيد_العشق عدت ساعتين بعد الحفل تقريبا وانيكا مع شيفاي فى حجرة المكتب بيتكلموا سوا بكل هدوء عن علاقتها باومكارا وكيف تعرفوا على بعض . أنيكا .وانت ليه مهتم كده دي حياتى وانا حرة شيفاي بغيرة.ايوه بس انش أنيكا .ماله انش هو اصلا عايش معاك شيفاي.مش فاهم قصدك أنيكا .اقصد انى وحيدة ومفيش حد فى حياتى واوم صراحة صديق وفي جدا غير أنه شاب وسيم واى بنت تتمنى بس تكلمه شيفاي.بس ده عمره ما كان تفكيرك انيكا انيكا .شفت انت قلت كان .يعنى كان زمان والوضع حاليا اتغير .أنيكا بتاعة زمان خلاص راحت مستر سينج اوبروي شيفاي بغضب مسك أيدها جامد .اسمى شيفاي .ليه م**مة ما تقولي اسمي . أنيكا بخبث .ليه عايز تسمع اسمك مني ها ? شيفاي بتوتر .ها لا بس ...??? أنيكا بمكر أنثى .امممم مشتاق تسمعه مني صح .رغم بعدي عنك لسه بأثر فيك شيفاي غريبة مع ان تيا مش قليلة صراحة هى تتفوق فى الجمال ويمكن كل شىء . شيفاي بحب .بس عمرها ما خدت مكانك فى قلبي أنيكا . أنيكا تبعد ايده عنها بقوة .ابعد عنى لو سمحت ومتقربش منى تانى فاهم . شيفاي يسحبها بقوة لعنده ويبص لعينيها بقوة .انتى استحالة تكونى مع اوم فاهمة أنيكا .شىء ما يخصك وياريت ما تدخل فى حياتى . أنيكا وهى بتبعد تانى يدها تتحرك على لوحة خشبية داخل غرفة المكتب ويتفتح من خلالها باب غرفة وكانت هتقع داخلها وشيفاي يمسكها قبل ان تقع وقلبه يدق بشدة جدا انيكا تتدراك نفسها وتقوم تعدل من نفسها وتجد الغرفة بها صورة بحجم طبيعي لها على الحائط تستغرب جدا وتنظر لشيفاي الذي وقف امامها لا ينطق وهى قلبها دقاته اصبحت سريعة دخلت الغرفة . شيفاي.مكان ده بتاعى انا كل وقتى هنا محدش يعرف عن الغرفة دي شىء حتى تيا بتستغرب دايما ليه معظم وقتى هنا أنيكا حست انها بتضعف قدامه من تانى وهو مكمل كلامه . شيفاي.فاكرة أنيكا فاكرة .انا شيفاي حبيبك اللى قلبك عمره ما دق لغيره عارف انك عايزة تنتقمى منى بس بلاش انتقامك يكون بوجود شخص تانى بليز أنيكا .بلاش الانتقام ده أنيكا تريد الهروب منه ومن تلك المشاعر التى تجتاحها خايفة تضعف شيفاي يسحبها بقوة ويقبلها بقوة وهى بتقاوم بكل قوتها وهو بيسحبها لداخل الغرفة وهى لسه بتقاوم وتبعده عنها بصعوبة تاخد نفسها .واول ما تحاول تخرج شيفاي يحاوط جسمها من ورا ظهرها . شيفاي وهو مع أنيكا تن*دت بحراره وانا احرك رأسي داخل شعرها مستنشقاً رائحته المنعشه وانا اهتف اسمها بلهفة شديدة جعل ارتجافه بسيطه تسري بداخل جسدها ، اغمضت عيني بأرتياح مستمتع بذلك الشعور الجميل وهى بين احضاني حتى اني تمنت لو يتوقف الزمن عند تلك اللحظه لتظل هكذا معي، شيفاي وهو ينشر قبلات متفرقه على طول شعرها مغمضاً عينيه ومستقبلاً برضا شديد استجابه جسدها للمساته ، لكنها مرة أخرى ابتعدت عني لكنها وقفت عندما تحدثت بكل جوراحي .احبك انيكا .مازالت اشتاق لك بكل لك حبيبتي اندفعت أنيكا فى اتجاهي حتى اصطدمت بين ذراعي وبدأت تقبيلها بنهم شديد ، بادلتني القبلة بأشتياق حتى انقطعت انفاسنا وابتعدت عنها تاركاً لها المجال للتنفس بحريه وانا اسألها من بين انفاسنا اللاهثه لسه بتحبيني أنيكا ؟!!! رفعت كلتا كفيها لتحاوط وجهي ثم هزت رأسها بنعم وهي تنظر داخل عيني المشتعلة ، اقتربت مني أنيكا وبدأت فى تقبيلي مجددا وكأن قلبي سيخرج من داخل جسدي من كتر اشتياقي لها رفعتها بعيدا عن الأرض وأصبحت رجلها حول جسمي وانا اتحرك بها للحائط ومازالت اقبلها بكل شغف وقوة وحركت يدي اضغط على زر بالحائط وينزل السرير الخفي داخله . دفعها شيفاي اتجاه الفراش وتمدد فوقها وهو لازال يقبلها بشغف وهى اقتربت منه بدأت في تقبيله مجدداً ، استجاب لها على الفور وبدءت يده تجول فوق جسدها كأنه يؤكد على ملكيته له ، بالرغم من اشتياقها الشديد له كان هناك من كرامتها لازال يأن وينتظر أن تثور من اجلها ولكن هيهات كل ما استطاعت فعله هو معاتبته بنبره خفيضه للغايه قائله من بين قبلاتهم المتبادله أنيكا. انتي عذبتنى اوى . . عقب على جملتها قائلاً وهو يقبل عنقها . شيفاي .اسف ?? أنيكا وهى تبادله القبلة .انت سيبتيني لوحدي شيفاي وهو يوزع قبلاته على انفها وخدها .عمري ما هبعد عنك تاني حبيبتي ?? أنيكا برقة وهى تخفى أيدها داخل شعره تدفعه اكتر للاقتراب منها . توعدني انك مش هتسيبني لوحدي تاني شيفاي وهو يدفن رأسه برقبتها .اوعدك انا غ*ي .غ*ي وعمري ما هكررها تاني أنيكا .متقولش على نفسك كده .انا اللي اسفة شيفاي بدهشة ويرفع رأسه وينظر لها . أنيكا .اه اسفة لانى مفروض مكنتش وافقتك على كده وسبتك تمشي مفروض كنت حاربت ولا اخليك تبعد عني . شيفاي بابتسامة خلابة وهو يقترب من أنيكا جدا ويهمس بإغراء شديد . شيفاي وهو يقبل كل انش بوجهها.وحشتني قوي ابتسمت انيكا بسعادة وهى تمد أيدها لفك ازرار قميصه. وانت كمان وحشني قوي قوي وبدوأ يقتربون من بعض اكتر وشيفاي يتاوه بكل حب من قوة مشاعره هو وانيكا . شيفاي بدموع .بحبك أنيكا ومقدرتش انساكي ابدا انتى الأولى والأخيرة جوه قلبي حبيبتى أنيكا تقلب شيفاي وتصبح فوقيه وهى بتلمسه بلمسآتها الساحرة التى بتجنن شيفاي.?? شيفاي يكلم نفسه وهو معاها ويلمسها بكل حب واشتياق . كم اشتاق لكي أنيكا لا تعرفى ما مدي جنوني بك انتى حبيبتى التى لا أشعر إلا بتلك المشاعر معك عيونك وجهك الناعم شعرك كل شىء بك أنيكا استمري فى جنونك هذا الذي اشتاق له .اشتاق لتلك الابتسامة التى تجعل قلبي أسير لك حبيبتى فكم اعشقك حبيبتى . نفس اللحظة تيا تقرب من غرفة المكتب وتدخل لكن لا تجد شيفاي لكنها تتراجع عندما تسمع صوت شيفاي وهو يتاوه بحب شديد جدا وتستغرب من أين يأتى الصوت لأنه الباب مخفي تفتكر انها تتخيل لكن يرجع الصوت تانى بقوة شديدة شيفاي يتاوه بحب شديد .وحشتني جدا كم اشتاق لك حبيبتى . ?????????? فجاءة بدون مقدمات شيفاي يجد نفسه وشه فى وش تيا وهو قلبه بيدق جامد وعرقان جدا وتيا جالسة بجواره على السرير شيفاي بينهج ويمسح عرقه .حلم كل ده كان حلم .????? (هههه ..اه طلع حلم طبعا انتوا صدقتوا ده لسه هيتعذب) تيا تنظر له بخبث .انت كنت بتحلم وتتاوه ليه كده شيفاي وليه عرقان كده شيفاي .ها لا مفيش ولسه بينهج ممكن بس تعبت ولا حاجة اسبقيني وانا جي تيا .تمام حبيبي تبوسه على خده وتقوم شيفاي يدخل الحمام ويشغل ماية ساقعة عشان يهدأ ويحاول يفتكر آخر شىء حصل فى الحفل لما كان مع أنيكا . فلاش باك أنيكا عند حمام السباحة انهت مكالمتها مع تشاندا وتلف تجد شيفاي واقف قصادها وينظر لها نظرة عتاب وكانها لسه مراته والنظرة تطول تحاول تمشي شيفاي يوقفها وهى تبعد ايده بهدوء عنها . شيفاي بحرج من تصرفها .ممكن اسالك سوال أنيكا .اتفضل شيفاي ساكت ومش عارف يبدأ كلامه ازاي أنيكا .اسال انا سامعة شيفاي بتوتر .امممم انتى تعرفي اوم من المطعم فعلا ؟!! وأصحاب ولا هو زبون أنيكا .اه فعلا هو زبون بس بقينا اصدقاء شيفاي.صداقة ومع رجل بس ده مش من طبعك أنيكا . أنيكا باستغراب .يعني ايه مش فاهمة فين السوال عشان اجاوب عليه شيفاي.انتى عارفة سوالى أنيكا أنيكا .الأفضل تسأل على طول .وكمان اشمعنى اوم مستر راج كمان رجل شيفاي.بس مستر راج متزوج شيفاي كشف نفسه لانيكا انه فعلا احس بغيرة لدرجة انه لم يستطع السيطرة على مشاعره أنيكا بمكر .انت تعرف اوم صح .يعني هو إنسان مش كويس عشان كده مستغرب انى اعرفه كأنك عايز تحذرني منه مثلا ؟!! شيفاي ويلحق يدافع عن صديقه الذي فعلا لا يجد فيه اى عيب . شيفاي.لا لا اوم انسان خلوق ومهذب جدا انيكا .طب ايه المشكلة مش فاهمة شيفاي مش عارف يقول ايه لانيكا فعلا وانيكا تزهق وتحاول تمشي . شيفاي .أنيكا ??? أنيكا .نعم مستر اوبيروي شيفاي بضيقة يقرب شوي منها .اسمي شيفاي انيكا بخبث تبعد عنه .عايز مني ايه تكلم على طول فى ايه بالضبط . شيفاي .مفيش أنيكا بس احب اقولك انك ام ولازم تحاسبي على تصرفاتك أنيكا تبدلت ملامحها للغضب وشيفاي بيلوم نفسه ازاي يقول حاجة غلط زي دي أنيكا بغضب .مالها تصرفاتي .ايه عملته خلاك تقولي كده مش فاهمة ???!!!! شيفاي بيحاول يصلح كلامه بس كالعادة لغبط كلامه اكتر . شيفاي .لما غنيتى و...... أنيكا بسخرية تقاطعه .غنيت وماله لما غني عادي بغني فيها ايه هو عيب اغني . شيفاي.يعني من سنين انتى قررتى ما تغني ولا تتعرفي على رجال كمان . أنيكا .من سنين قرار مكنش قراري كان قرار ناس تانية وانا كنت أنيكا المطيعة التى تسمع دون نقاش . شيفاي .وايه اللي اتغير مفروض انك تمشي على مبدأ لا يتغير . أنيكا بضحكة عالية تنبع منها جرح قلبها المدفون وهى تقرب بكل ثقة . أنيكا .مبدأ ده زمان لما كنت بتنازل لكن اللى اتغير اللى كنت بتنازل عشانه مبقاش موجود خلاص يبقى ابقى ليه بقى على المبدأ شيفاي بتوتر وحس أنه هيسمع منها عتاب السنين اللى فاتت ومكمل . شيفاي .مبدأ واحد فى اى وقت أنيكا أنيكا .ما تقول على طول عايز تقول ايه بدل اللف والدوران ده .اتكلم متخافش مش هفهم غلط قول انا سامعك شيفاي وقرر هو اللى يسألها .انا مستغربك صراحة لا عاتبتني ولا انتقمتى مني وتكلمى عادي معايا ولا كأني عملت اى شىء وجعك أنيكا .يعني انت معترف انك وجعتني .معترف اني من حقي انتقم .ومن حقي اعمل اكتر واكتر . شيفاي ساكت مش عارف يرد عليها أنيكا تنظر له بكره شديد وتحاول تمشي وهو يسحبها من دراعها جامد جدا . أنيكا تدفعه بعيد عنها بكل قوة وترفع صباعها فى وشها بكل كره . إياك انا بحذرك انك تقرب كده مني تاني فاهم انا ما بقيت أنيكا الضعيفة بتاعة زمان انسى انت علمتنى حاجة مهمة جدا .علمتنى ادافع عن نفسي كويس قوي عشان دايما الطعنة بتيجي من اقرب الناس . أما بخصوص تصرفاتي .شىء لا يخصك سوا بعمل غلط او صح دي حياتي انا وانا حرة فيها .ولو سمحت خلى اهتمامك لمراتك هى اللى تستحق الاهتمام مش انا .عن اذنك أنيكا ترجع تاني لعنده بضهرها ايدك بتنزف حط لها برفان عشان الجرح يلم مستر اوبيروي. عودة من فلاش باك وشيفاي مغمض عيونه ويخلص حمامه . الكل على الفطار وشيفاي ينزل عندهم واوم كمان موجود بعد ما تيا طلبت منه البقاء معهم ورغم أن شيفاي مضايق من قربه لانيكا لكن وافق بسبب صديقه الذي يمكث بفندق منذ وصوله هذا هدف شيفاي لكن ليس هدف تيا الكل على مائدة الإفطار إلا أنيكا التى ينتظرها اوم وكل دقيقة ينظر للسلم وتيا وشيفاي يلاحظوا وشيفاي احس انها معصبة بسبب حوار أمس . انش على السفرة وتأتى مكالمة من صديقته ماريا . انش .الو .ايوه ماريا بجد .تمام هشوفه حالا انش يقلب تلفونه على جزء من حفلته صديق من اصدقائه نشر اغنية أنيكا التى لاقت الافانيا الإعجاب من الأصدقاء . انش بفرحة .شوف بابا أغنية ماما لاقت كم إعجاب على الفيس . شيفاي ينظر لشيفاي وللفون ومقطع فيديو أنيكا وهى تغني ويحس بضيقة شديدة جدا شيفاي.ليه تنشروا حاجة زي كده انش انش بزعل .ليه بابا عادي ايه المشكلة شيفاي .يعني ممكن ماما تضايق انش أنيكا فجاءة تظهر امامهم وهى واقفة بابتسامة لإنش .ومين قال انى مضايقة ??? اوم يرحب بيها بابتسامة شيفاي ينظر لها باستغراب .موافقة انه ينشر لك اغنية على الفيس عادي مش مضايقة اوم.هتضايق ليه شيفاي بالع** ده شىء يشجع لأن صوتها حلو جدا . أنيكا بمكر لاومكارا.يعني لو مثلا كنت متجوز ومراتك صوتها حلو هتعمل ايه . اوم .هشجعها طبعا وجدا كمان ولو أطول اعملها البوم اغانى خاص هعمل واشجعها توصل للنجومية . شيفاي.بس كده ممكن وقتها ما تهتم بيك ولا بالبيت مثلا . اوم .ليه هو انا متجوزها عشان اقتل طموحها مثلا وكمان أنا معاها كل حاجة سوا زي ما هى مهتمة بيا وبالبيت لازم انا كمان اهتم بيها وبطموحها واحلامها . أنيكا .يعني مش ممكن تغير من غناء مراتك أمام الناس وانك تغير أن حد بيسمعها غيرك اوم يضحك .ههههه ضحكتني بجد أنيكا واغير ليه هههه اغير أن حد يسمع صوتها ازاى يعني لو كده بقى اخليها خرسا احسن ماهى اكيد بتكلم يومي مع ناس كتير واغراب كمان سوا فى الشارع أو جيران أو ...او لكن لو هنكلم عن الغيرة فعلا وحصل أن فى شخص فعلا بيغير كده ده اسمه تملك أو غيرة منها هى .لأنه كده هو خايف تشتهر وتصبح اشهر منه الغيرة هتبقى منها مش عليها . دادي وبينكي ينظروا لشيفاي بغيظ لان اوم رد على تصرف شيفاي مع أنيكا زمان لما منعها زمان من أنها تغني . وانيكا أيضا تنظر لشيفاي بكل حقد وكانها بتقوله انت انانى ومش بتحب إلا نفسك وتيا تقطع ال**ت وهى تنظر لأنيكا بتكبر تيا . شيفاي انا عزمت مستر راج على الغدا النهاردة عشان نتكلم عن الصفقة واوم كمان هنا لازم نلحق لأنه مسافر قريب تيا بتودد لانيكا .طبعا أنيكا هتعملي اكلة مستر راج المفضلة و... أنيكا تقاطعها قبل ما تكمل .دقيقة تيا وليه عايزاني اعمل الأكلة لمستر راج مش فاهمة تيا ببرود . أنيكا انت عملتيها امبارح فى حفلة انش وايه مشكلة لما تعمليها اليوم . اوم بيتف*ج على تيا وانيكا هو حافظ تيا بس لسه ما يعرف أنيكا كويس . أنيكا .لأن امبارح كان احتفال ابني واليوم مستر راج ضيفك أنتي يعني مفروض انتى اللى تعملى لضيوفك . تيا بغيظ .يعني ايه أنيكا بس اكلته المفضلة من ايدك انتي ومهما قدمت مش هيعجبه وتنظر لشيفاي وكانها بترمي لها عشان خاطره تيا .بس الصفقة دي مهمة جدا لينا ولما نقدم اكلته المفضلة اكيد هيبقى مبسوط الجدة بمكر .تيا اعرفي طريقتها من أنيكا واعمليها تيا وتنظر لبينكي ويضحكوا فى الخفى . بينكي .اه تيا ليه أنيكا ممكن تقولي مكوناتها لتيا وهى تعملها . اوم كمان يبتسم لهم لأنه عارف ان تيا عمرها ما دخلت مطبخ تيا .ماما بينكى انتي عارفة مش هعرف واخاف ما تطلع زي طريقة أنيكا شيفاي وهو مضايق لسه من أنيكا . عادي تيا هو يعني لازم الأكلة دي تيا .اه شيفاي لأنه قلت هقدمها اليوم أنيكا وهى متجاهلة تيا وتاخد شنطتها وتروح تضع قبله على خد انش .عادي تيا اطلبيها من المطعم دليفري . الكل ينظر لها بدهشة على طريقة تفكيرها سلام انش حبيبي وتروح للجدة تاخد بركاتها أنيكا .دادي اليوم ضغطك ماعجبني لازم ننظم الأكل شوي الجدة تنظر لها بحب . الجدة .حاضر حبيبتي . اوم مستغرب من أنيكا وطيبتها مع جدة شيفاي . أنيكا .عن اذنكم وترجع تاني . تيا نسيت اقولك انى اليوم مش بالمطعم يعني للاسف حتى الأكلة مش موجودة بالمطعم . أنيكا .اوم نسيت معادنا ولا ايه يلا بينا اوم يستغربها وشيفاي هيجنن من تصرفها واوم ياخد باله مع انه مش فاهم . اوم .اه صح دقيقة اجيب مفاتيح وجي ويخرجوا سوا أمام نظر شيفاي اللى هيجنن منها ومن اوم والغيرة خلاص تمكنت منه تيا لسه بتكلمه خرج شيفاي وراهم بدون الانتباه لتيا وهو يأمر خانا يمشي وراهم . ياترى أنيكا واوم راحو فين ؟!!! وتيا هتتصرف ازاي ؟!!! توقعكم ورايكم !! الرواية تأليف #noor #yasso #nonayasso
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD