البارت4

2103 Words
هيا ببرود.....اه...ومسكت الورق....في حاله ان الخامات تكون غير مطابقه يلزم علي فرض شراء خامات اخري من نوع اللي تحدده.الم**مه فاروق......نعممممم هيا....انت متعصب ليه فاروق.....انتي بتقولي كلام غريب و دا مايصحش هيا.....صوتك مايعلاش هنا عشان انت اللي هتندم فاروق......انا مش بتهدد ياهيا هانم هيا.....وانا مش بهدد انا بوضحلك بس عشان تبقي عارف انت بتتكلم مع مين مش اكتر وسمعو صوت خبط علي باب هيا قعدت علي كرسيها باريحيه....ادخل فاروق اتصدم ان المسؤل عن المخازن ومعاه واحد تاني هيا...طلعو الحاجه الشخص بص لفاروق ووطي في الارض وطلع القماش وهيا ااختبرت القماش وطلع بايظ هيا..... ينفع كدا تؤتؤتؤتؤ فاروق زعق....اي دا انا معرفش حاجه اكيد دا هيا.....انت تخرص خااااالص انت تلعب عليا انا دا هخليك تندم علي اليوم اللي اتولدت فيه فاروق..... ولاتزعلي نفسك نفسخ ال*قد هيا...موافقه فاروق......تمام بيلم حاجته هيا مسكت الورق....بس قبل ماتمشي تكتبلي شيك ب8مليون فاروق.....نععععم دا لي بقي هيا ببتسامه.....دا ال*قد اللي انت جايبه في شرط جزائي للي يفسخ ال*قد ولانسيت فاروق.....محصلش انا مكتبتش كدا هيا.....اثبت فاروق.....يعني اي هيا.....يعني ال*قد هينتهي وهتدفع 8مليون ياااما هتشوف وش عمرك.مااشوفته وانت لسه ماتعرفش مين هي هنا البحيري هخليك تتتمني انك كنت تدفع الفلوس وقامت وقفت وخبطت علي مكتبها ولانت فاكر انك هتنصب عليا وتستغل اسمي وانا هسيبك دا انا همحي اسمك دا من تاريخ الوجود وانا من راي تدفع ولو مادفعتش اسال عن هياالبحيري وعن اللي يفكر يقف قصادها بتكون نهايته ايه فاروق زعق وحاول انه يخوفها كانه هيض*بها رغم خوفه منها ....انا مش بتهددد ومش واحده ست اللي وقبل مايقرب منها كان مروان زقه.....كدا نت اللي هتندم وحلها دلوقتي بدل مابعدين تزعل وهتدفع بس الدوبل اتكل يالا فاروق.......وانت مين انت كمان اوعي من وشي هيا ربعت ايديها.....انت بضيع في وقت فاروق.....مش دافع حاجه واعلي مافاخيلكم اركبوه هيا. ابتسمت بشر ...تمام نت اللي اخترت ماترجعش تندم لان وقتها الندم مش هينفع معاك فرصه لبكرا ذي دلوقتي بعدها بثانيه ماتسالنيش علي اللي هيحصل واتصلت بالامن يخرجو باره فاروق زق الامن...اوعااا انت وهو وبص لهيا بتحدي ونا مش هدفع حاجه وعقدك دا بليه واشربي ميته وسابها وخرج ورزع الباب وراه مروان......احممممم هوانا ممكن اسال سؤال هيا.....اكيد مروان.....انتي ناويه علي اي معاه وليه كل دا هيا......ناويه علي اي هتعرف بعدين عملت كدا ليه عشان دا بدايه من الجحيم اللي هورهوله مروان قلق من طريقتها واستغرب القوه اللي بتتكلم بيها وف نفس الوقت اعجب بزكائها فاروق خرج من شركه وكان متعصب ومش طايق نفسه وعمل تليفون......ماشي يابنت البحيري هنشوف مين اللي هيعلم التاني درس هيا فضلت مع مروان يتكلمو في شغل وقطع شغلهم اتصال لهيا وقامت فجاه تجري بدون مقدمات ومروان مشي وراها ومش فاهم في اي ودخلت الجراش تاخد عربيتها مروان.....استني استني انتي بتجري ليه كدا هيا لسه هتتكلم اتفجائوا بحد بيهجم عليهم ومغطي وشه....هيااااا هيا ومروان اتلفت للي بيكلم كان طلع السكينه وبيرفع ايده عشان يض*بها بيها مروان زق هيا ووقف هو مكانها ف خد. الض*به في كتفه هيا مش مصدقه اللي هي شيفاه قدمها والشاب جري هيا اتصلت بانهيار بالامن وجم بسرعه هيا..... شوفو مين كان هنا بسرعه واطلبو الاسعاف بسرعه طلبو الاسعاف هيا بخوف: مروان مروان رد عليا انت كويس رد عليا ارجوك مروان بتعب: انا كويس ماتقلقيش انتي حصلك حاجه هياهزت راسها بلا : انت عملت كدا ليه ليه الامن دورو في المكان كله بس مفيش ليه اي اثر وبعد وقت جت الاسعاف واخدت مروان وهيا ركبت معاه وبعد مده وصلو المستشفي وكانت جنبه وبتزعق للسواق عشان يروح بسرعه مني ورنا راجعين من جامعه مني..... لسه مش اخدتي قرار رنا..... لا قررت هشتغل معاه انا محتاجه الشغل دا جدا ولازم مني.... اشمعنا رنا باحراج......انتي عارفه ظروفنا وبابا بيعمل كل اللي يقدر عليه انا حابه اخفف عنه مني ابتسمت.....ربنا يقويكي ياحبيبتي واه يالا بسرعه لاكل هيخصلص رنا بتعجب....اكل اي مني.....الست كريمه عامله وليمه انهارده وكل ماتشتهي موجود واهمه اي بقي الورق العنب اممممممم يالا بقي واعملي حسابك هتتغدي معانا رنا.....لاشكرا الف هنا ليكم مني..... انسي دا قرار وبعدين انا وماما بناكل لوحدنا رنا بترجع شعرها لوراه بتوتر.....هو مروان مش بياكل معاكم مني....لاياستي من وقت مامسك الشغل جديد دا وبقت مواعيده ملغبطه خالص رنا....اها فضلو يتكلمو لحد ماوصولو البيت ومني قالت لمامت رنا واخدتها معاها هيا قاعده. علي اعصابها وذاد ضيقتها ان الامن قالو ان مفيش حد في جراش وبعد مده خرج الدكتور وهيا جريت عليه هيا.... خير يادكتور طمني الدكتور..... الجرح سطحي ماتقلقيش وحالته مستقره هيا.... الحمدلله طيب ممكن اشوفه الدكتور..... اكيد بس طبعا لازم نبلغ اهله عشان تحقيقات هيامسكت موبيل مروان وطلعت ورقه وقلم ونقلت رقم البيت وكتبته..... دا رقم البيت مممكن حد من الاستعلام يكلمهم بس ياريت محدش يقلقهم الدكتور.... تمام هيا دخلت لمروان كان نايم تحت تاثير البنج همست في ودنه...... اللي عمل فيك كدا مش هرحمه وانا عارفه مين وهرجعلك. حقك المهم انك تبقي كويس وسابته وخرجت تعمل تليفون وتكلم كرم هيا...... وصلت لااي كرم..... باشوف ياها هيا.بانفعال ... خلال ساعتين واعرف كل حاجه فااااهم المستشفى كلمت بيت مروان ومني اللي ردت البنت..... بيت استاذ مروان مني.... ايوه بس هو مش موجود. البنت.....احمممم احنا مستشفي&&&&&واستاذ مروان محجوز هنا بسبب مني بنهيار.....اخويا اخويا مالو في اي يامممممامممما يارنا اخوووويا كريمه جت تجري هيي ورنا كريمه برعب.....في اي يامني. مني بتعيط ومش بتكلم. كريمه اخدت منها الموبايل كلمت هي البنت....خيير يابنتي في اي البنت....احمممم انا اسفه ياحاجه كريمه.....مش وقته اسف دلوقتي ابني في اي البنت....هو هنا في المسشتفي جاي بض*به سكينه كريمه.......ياااالهوي ابني اسموكو اي ولاانتم فين البنت&&&&&& كريمه قفلت وجريت تلبس هدومها....ياحبيبي يابني اي اللي نابك يابني يارب خلوهولي واحميه يارب مني بتعيط بهستريا مش بتقف رنا بطبطب علي مني وهي. في حاله **ت رهيبه دموعها متحجره وسمعو خبط علي باب رنا راحت تفتح فاطمه.....في اي يارنا مين بيصرخ كدا رنا بصالها وكلم مش عايز يطلع منها محمد.....في اي يارنا مالك.اي اللي حصل مني جت علييهم....مروان اخويا في الستشفي ياخالتي في المستشفي فاطمه..... يالهوي اذاي يابت اي اللي حصل محمد.... لاحول ولاقوه الا بالله اي اللي حصله وهو في انهي مستشفي كريمه. خرجت من اوضتها وبتلف طرحتها محمد.... الف سلامه عليه ياام مروان هو في انهي مستشفي كريمه..... مستشفي&&& فاطمه.... طيب استنو البس واجي معاكو محمد...... يالا يام مروان نسبق احنا وانتي يام رنا البسي بسرعه وحصلينا نزلو كلهم فعلا ومحمد مركز علي رنا ومستغرب حالتها كانت واقفه معاهم لكن. مش معاهم حاسس انها تايها وضايعه وبعد دقايق نزلت كريمه واخدو التا**ي وراحو علي مستشفي محمد..... لوسمحتي يابنتي فين اوضه مروان محمود البنت.....اوضه.107 كريمه......طيب هو حالته اي يابنتي البنت....مش عارفه تقرير الحاله هيكون مع الدكتور المعالج محمد....يالا يام مروان نطمن عليه الاول وبعد كدا نشوف حالته اي فاطمه....ايو ياختي نطمن عليه الاول ومشيو كلهم لحد.ماوصلو اوضه مروان ودخلو كان مروان بيفوق كريمه.....حبيبي عامل اي طمني عليك حاسس بايه مروان بتعب......انا كويس ماتقلقيش كريمه....اي اللي حصلك ياامروان طمني عليك مروان....انا كويس ياامي ماتقلقيش مني بصاله ودموعها في عنيها.. مروان.....لي.الدموع دي انا كويس وحاول انه يتعدل معرفش ف محمد ساعده يقعدو محمد.....حمدلله علي سلامتك مروان....الله يسلمك ياعم.محمد مني بدون مقدمات رمت نفسها في حضن اخوها وعيطت جامد واثر خبطها مروان اتوجع كريمه.....براحه عليه يامني مروان.....خليها براختها بس لي دموع دي كلها انا كويس مني من بين شهقتها....كنت هموت من الخوف عليك اوعي تسيبني يامروان انا مش هقدراعيش من غيرك انت سندي وضهري وكل حاجه ليا مروان....انا عمري ماهسيبك ماتقلقيش وكفايه عياط اي الجلده باظت ولااي مني ضحكت.....انت رخم مروان ابتسم وحضانها ودور بعينه علي رنا وفرح اوي اما شافها واقفه ورا بباها بتبص عليه براحه واستغرب هي ليه بتعمل كدا محمد لمح مروان وهو مركز علي رنا وتابعهم في **ت وبعد مده دخل ظابط.ومعاه هيا هيا بصت للموجودين بس اضايقت من اللي قاعده جنب مروان وهو حاضنها هيا وعنيها علي مني.....مساء الخير مروان....مساء النور احمم امي دي هياهانم كريمه.بصتله بتعجب....اهلا هياببتسامه .....اهلا بحضرتك ياطنط مني.بهمس لمروان.....دي طلعت جميله اوي مروان.....اخرسي.بقي وابعدي كدا الظابط....حمدلله علي سلامتك يااستاذ مروان مروان.....الله يسلمك الظابط.....مممكن افهم اي اللي حصل وانت بتتهم مين باللي حصل دا مروان.....انا كنت واقف في جراش الشركه مع هيا هانم وجيه شخص بس كان متلتم وبيحاول يض*بها بسكينه انا زقتها ووقف مكانها بس الظابط بصله وبص لهيا..... واي الدافع اللي يخليك تضحي بنفسك عشانها ياتري في حاجه يعني مابينكم ولا هيا بصتله بغضب....احفظ.كلامك واعرف انت بتقول اي كويس مروان.....انت بتقول اي الظابط.......بقول هو طبيعي تضحي بنفسك كدا عشان خاطر اي ولااي مروان مش ف دماغه حاجه وهو مستغرب كلامه لانه اتعامل بدافع الشاهمه مش اكتر بس اللي صدمه نظره اللوم من عين محمد مروان اتن*د .... طبيعي انك اما تشوف بنت تدافع عنها ودي كانت طريقه الوحيده لان هو كان هيض*بها خلاص انت معندكش فكره انك تدافع عن بنت دي حريه شخصيه ليك وانا مش بتهم حد لان العدو هولهيا هانم هيا عنيها كلها شر.....انا مش بتهم حد وردي علي كلامك هيوصلك الظابط بصلها باستخفاف......وافهم من حضرتك انك بتهدديني ياهانم هيا: هتعرف بعدين لو خلصت شغلك تقدر تتفضل الظابط ضحك وبص للامين.... قفل المحضر يابني وبعد ماخلصو مشيو هيا جواها فرحه مش طبيعيه مش عارفه اي سببها.....انااسفه اوي ليكم علي اللي حصل مروان.....انا اللي اسف علي كلام سخيف اللي قاله متخلف دا هيا ببتسامه عريضه.....حصل خير وحمدلله علي سلامتك مروان....امي هي محفظه بتاعتي فين هيا....في الامنات تحت هبعتلك اي حديجبهالك مروان....ياريت معلش وانتي ياامي روحي شوفي مصاريف المستشفي هيا.....مصاريف ادفعت مروان....اذاي هيا...دا تامين مني لاي موظف عندي بتكفل بعلاجه والف سلامه عليك يابطل هسيبك ترتاح بقي وهاجي اشوفك بكرا عن اذنكم مروان: متشكر جدا لحضرتك هيا: انت بتشكرني علي ايه انا اللي مفروض اشكرك انت ضحيت بنفسك عليشاني ومش عارفه من غيرك كان ايه اللي ممكن يحصلي مروان: محصلش حاجه دا واجبي والمهم ان حضرتك تكوني بخير هيا. ابتسمت ليه بحب وكلامه دا خلي قلبها يدق.... انت ترتاح خالص لحد الدكتور مايكتب ليك علي خروج. مروان: هي مش مستهله دا جرح صغير هيا: ياريت يامتر تنفذ كلام ولااي ياطنط مش المفروض يهتم بصحته كريمه: اكيد هيا بصت لمني واتكلمت بتوتر.... انتي اخته مش كدا مني: طبعا انتي مش شايفه الشبه بغض النظر اني احلي منه بكتيرر هيا ضحكت مش علي كلام مني انها اطمنت انه مش خاطب او متجوز..... هسيبك ترتاح بقي الف سلامه عليك مره تانيه مني انتظرت خروجها..... ياتي قمر دي كيوت يامروان مروان..... كيوت مني.....ايوه عامله ذي العرايس البلاستك انت بتتعامل معاها اذاي وبصراحه تستاهل الواحد.يموت عاشنها نفسي اعرف القاتل دا جاله قلب اذاي يموتها مروان ضحك.... مش عارف اول مره تقولي حاجه صح يابت انتي رنا واقفه ورا بباها مداريه بس كلام مروان ضايقها اووي مني: لابجد اول مره تعمل حاجه صح تستاها ان الواحد يموت نفسه عشانها انت ماكدبتش مروان ضحك.......انتي مش معقوله يخربيت جنانك رنا هنا وصلت لقمه تحملها ودموعها هتخونها وتنزل.....انا عايزه اروح كريمه......تروحي لي يابنتي رنا وعنيها في الارض...... تعبانه وعايزه ارتاح محمد.....اقعدي شويه لحد معاد الزياره ماتخلص ونمشي عشان ماينفعش نسيب خالتك ام مروان ومني لوحدهم كريمه......لاياخويا روحو مدام تعبانه وانا هبات مع مروان خدو بس مني معاكم معلش مني.....لاانا هبات هنا كريمه.....هواحنا في فرح يازفته روحي من غير منهاده بقي مش قدرالك فاطمه..... خلاص بقي يامنمن ماتتعبيش ماما وبعدين انتي هتباتي مع الزقريد صحابك دول ومش هتحسي باليوم مني بصت لرنا.... اذا كان كدا ماشي ضحكو عليها وسكتو مروان مش مركز مع كلامهم تركيزو كله مع رنا عايز يفهم في اي لي اتحولت كدا ليه وهي ساكته من وقت ماجت بس هو حاسس ان فيها حاجه غريبه رنا رفعت وشها من الارض عشان تتن*د ودموعها ماتنزلش كان مروان باصص ليها وعنيهم. اتقابلو فنظره كلها لوم وعتاب مروان مستغرب لي بتبصله كدا ولي عنيها مليانه دموع معقول تكون خايفه عليه طيب لي بتلومه اسئله كتير مش عارف ليها اجابه رنا..... انا هروح اجيب مايه وخرجت بسرعه من قبل ماتنظر رد حد محمد متابعها بضيق ومش مرتاح. للي بيحصل ولا لوجودهم رنا خرجت من الاوضه وقعدت علي اول كرسي قا**ها وعادت اللي حصل تاني في دماغها ودموعها نازله من غير ماتقف وفاقت علي صوت مني مني..... رنا رناااا رنا بانتباه..... ااايوه مني...... انتي بتعيطي ليه رنا..... اصلي اتخبط في رجلي ومش قادره احركها مني..... هااا اذاي طبب تعالي اود*كي للدكتور رنا..... مش مستهله مني..... طيب تعالي ندخل الاوضه مني ساندتها ودخلو فاطمه باستغراب...... انتي ساندها كدا لي يامني مني..... اتخبطت في رجليها ولقيتها قاعده باره تعيط محمد راح ليها بسرعه...... مالك ياحبيبتي في اي رنا.... انا كويسه مفيش حاجه مروان قلق عليها وكان نفسه هو اللي يجري عليها محمد قعدها علي كرسي وجيه يشوف رجليها رنا..... انا كويسه ماتقلقش دي خبطه بسيطه محمد لسه يكلم قاطعه خبط الباب كريمه.....ادخل دخل وليد وليد.....مساءالخيرحمدلله علي سلامتك يامروان مروان.....اهلا اهلا استاذ وليد اتفضل وليد ببتسامه قعد....اخبارك اي وصحتك اي مروان.....الحمدالله وليد....طبب كويس مروان.....منيي هاتي عصيرلاستاذ وليد مني واقفه متنحه مش فاهمه اي علاقه وليد باخوها مروان بضيق.....منننني مني انتبهت.....ها حاضر وليد بص ناحيه مروان مابيتكلم واتصدم انها مني وتلقاائي دور بعينه عبي رنا وفرح اوي بوجودها بس استغرب شكلها اوي مني جابت عصير وراحت لوليد.....اااتفضل يادكتور وليد.....متشكر مروان بتعجب.....انتي تعرفيه يامني وليد.....مني تلميذه عندي هي ورنا مش كدا يارنا رنا....اااه محمد فهم ان دا هو دكتور اللي عايز يشغلها عنده وارتاح لشكله.نوعا ما مروان افتكر كلام مني عن دكتور وليد اللي معجب.برنا وشك ان هو دا وليد.....انت اجازه لحد حالتك ماتتحسن مروان......متشكرر وليد عينه غصب عنه متابعه كل تحركات رنا فرحان انه. شايفها وفي نفس الوقت نفسه يفهم في اي مضايقها مروان مضايق من نظراته ليها ونفسه لو يقدر يترده مش هيتردد لحظه استوووووب ونكمل بكرا اي رايكم في البارت؟؟؟؟؟؟
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD